Klote aflevering dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef raptorix het volgende:
Leuke aflevering, vond het spontane lui waarvan ik idee heb dat ze het wel gaan redden, waren ook totaal niet gestressed ofzo.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef raptorix het volgende:
Leuke aflevering, vond het spontane lui waarvan ik idee heb dat ze het wel gaan redden, waren ook totaal niet gestressed ofzo.
Dat wel, die aflevering met dat echtpaar die bloemen ging verkopen op een markt in Frankrijk daarentegenquote:
Saai idd wel jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Nou leuk voor ze. Zij liever dan ik.
Maar allejezus wat een saaie aflevering
Gewoon herhaling op zetten van dat stelletje dat snackhut op ging zetten in een binnenland dorp op Kreta, spraken geen Grieks, kwamen er tijdens opening achter dat je toch echt gas nodigt hebt om de frituur aan te jakkeren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben maar weer afgehaakt. Er waren mij iets teveel beelden van niets-zeggende dingen zoals de broodverkoop. Dan denk ik: oh dan is er weinig te melden qua ellende verder.
Dat vond ik ook van deze aflevering: ik heb niets gezien dat ik niet al tientallen keren heb gezien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben maar weer afgehaakt. Er waren mij iets teveel beelden van niets-zeggende dingen zoals de broodverkoop. Dan denk ik: oh dan is er weinig te melden qua ellende verder.
Ik miste leveringsproblemen!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van deze aflevering: ik heb niets gezien dat ik niet al tientallen keren heb gezien.
André en Henkaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon herhaling op zetten van dat stelletje dat snackhut op ging zetten in een binnenland dorp op Kreta, spraken geen Grieks, kwamen er tijdens opening achter dat je toch echt gas nodigt hebt om de frituur aan te jakkeren.
Dat was een pareltje inderdaad jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
André en HenkaDie aflevering was epic
![]()
Hoe zou het nu met die twee gaan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Stel begint camping, vage verzameling beelden van hard werken en zaken ritselen bij de gemeente, zomer, herfst, winter. Dat kennen we nu wel.quote:
Er was iemand op Fok die ze kendenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Met hun business plan op een memootjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat was een pareltje inderdaad ja
Op een servetje toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hun business plan op een memootje
Henkaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |