Je weet dat dit op vrijdag wordt opgenomen he?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Die gozer van Racoon heeft ook altijd hetzelfde aan. Dit had hij gisteren bij VOH ook al aan.
Dan ga ik alleen ff kijken vanwege MiGielquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]Niet echt denk ik. Ligt aan je muzieksmaak
Ja, maar hij had wel iets anders aan kunnen doen tochquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat dit op vrijdag wordt opgenomen he?
Veel plezier, anders de stomme stukjes gewoon overslaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik alleen ff kijken vanwege MiGiel.
Jep, ze zijn van 19 tot 21u.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
En 's avonds is ook handiger voor mensen die moeten werken.
dat zal wel over Andre Hazes gaan. En hopelijk is het publiek wat enthousiaster nu het in de avond word opgenomenquote:Wilfred Genee (Hall of Fame)
Eerder een Ekdome-kelder volgens mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, Gerard is verhuisd en heeft een nieuwe platenkast.
Ik wou net zeggen 'de mega-iPad is UIT HET RAAAAAAMMMM dus'...quote:
twitter:GerardSchermman twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 20:06:04Hey, waar is goeddoemme me scherm?!! #toppop3 reageer retweet
en d'r zusje lucky Fonz IIIquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zijn nog wel vreemdere hoor... zoals Roosbeef.
Dit is gewoon best goed.
Dat is ook een rare ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zijn nog wel vreemdere hoor... zoals Roosbeef.
Dit is gewoon best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |