quote:In deze aflevering zal Mart Smeets zijn favoriete Nederlandse artiest in de Hall of Fame hangen. Naast liveoptredens, popnieuws en muziektips komen ook in deze aflevering de vaste rubrieken aan de orde.
De muzikale gasten zijn de 3Js. Zij gaan een nieuwe verzamelaar uitbrengen, waarbij fans mogen stemmen welke nummers er op moeten komen. Het nummer dat ze live gaan spelen is Kom Terug, die ook genomineerd is om op de verzamelaar terecht te komen. Ook zal Valerius optreden, het frisse popbandje uit Amsterdam dat in Indonesië niet meer over straat kan. Zij spelen hun grote hit van een paar jaar geleden, She Doesn’t Know en hun nieuwe single I Cannot Put Us Back Together. Daarnaast is Niels Geusebroek te gast, die met Hardstyle deejay Wildstylez een grote hit te pakken heeft, Year of Summer. Hij zal een bijzondere akoestische versie van het nummer spelen. De Kraaien, de Haagsche gemaskerde rappers spelen hun single Ik Vind Je Lekker. Dat wordt geheid een zooitje, want ze nemen danseressen, confettikanonnen en nog meer ongein mee.
Serious Talent deze week is Rachel Louise, die Just a Few ten gehore brengt en Charly Luske is de straat op gegaan voor Serious Request. Zal hij meer ophalen dan de ruim 600 euro van de mannen van Only Seven Left?
Bron
Klinkt inderdaad als een topshow, jammer dus dat ik er niet bij kan zijn. Morgen maar terugkijken dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
Dat wordt weer een topshow! En verder vanavond:
[..]
Gewoon hier niet lezen, en dan kijken. Vind ik dan wel meevallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef Karina het volgende:
JammerTerugkijken is altijd minder leuk vind ik.
Er zijn wel een aantal buitenlandse artiesten geweest hoor..quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:27 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de buitenlandse artiesten niet meer te porren zijn om te komen, best jammer.
Maar over het algemeen toch meer Nederlandse, vroeger, maar dat is al heel lang geleden waren er echt veel meer "buitenlanders" zelfs topbands.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal buitenlandse artiesten geweest hoor..
Zoals de Nederlandse versie van Top of the Pops?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar over het algemeen toch meer Nederlandse, vroeger, maar dat is al heel lang geleden waren er echt veel meer "buitenlanders" zelfs topbands.
Precies. Daar kwam echt iedereen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoals de Nederlandse versie van Top of the Pops?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja dank jeIk zap en hoor de 3 J's
hehe inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Een mazzel nog, Kane was er tenminste niet live.
Even afkloppenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Een mazzel nog, Kane was er tenminste niet live.
Ik kijk zowel GTST als TVOH nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Charlie Luske van The Voice en GTST. Dat laatste ken ik hem NIET van
Nice!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Die Luske is getrouwd met Tanja Jess, doet ie wel goed.
Ja, ik zag het.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Dit is beter. En volgens mij verdween er net een post van mij in het niets.
Daar postte ik over, maar dat is dus nu wegquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:17 schreef RedFever007 het volgende:
Gary Clark Jr was wel lekker nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |