Wendy's! Yum yum!quote:
De voordelen van een waterdichte telefoonquote:Op zondag 25 november 2012 05:36 schreef BlackLining het volgende:
Tot slot is mijn telefoon nog verzopen in mijn motorjas en doet ie niets meer van vonken en knetteren als ik de accu erin doe. Wordt dus weer een nieuwe kopen aan weet ik hoeveel honderd euro.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Salatrel het volgende:
al die moeite gedaan om mijn vizier te dreften schijnt de zonhet zit mij ook altijd tegen he!
De mijne zou ook waterdicht moeten zijn, maar na 3 uur in de stromende regen werkt dat niet meer hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tevens doe ik mijn telefoon bij regen altijd in een anti-statisch zakje.
Maar als het goed is zou deze jas goede waterdichte zakken moeten hebben.
Zijn gevoerd, dus we gaan het morgen merken.
Ook hoe nat ik verder ga worden, hij zuo waterdicht zijn tot 7 liter oid.
Dan hoef je je avond eten niet meer te villen iig, voor de rest gebeurt er echt niks heur.quote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef Daantke het volgende:
Gisteravond in de schemering/donker en beginnende regen voor t eerst een rondje gereden op de XJ6 van mn broer. Lekker zeg
Kon het niet laten het gas even open te trekken op een verlaten en kaarsrechte weg, 180 aangetikt en toen het gas weer losgelaten. Op het moment zelf zag ik geen gevaar maar stel dat er net een konijn overstak, dat zie je echt niet zonder straatverlichting![]()
[ afbeelding ]
hier moet ik dus nog een keer heen met mn spiegelreflex in plaats van mijn telefoon
Ik kijk altijd ff op buienradar voor ik vertrek, aan de hand daarvan even regenkleding erover.quote:Op zondag 25 november 2012 15:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne zou ook waterdicht moeten zijn, maar na 3 uur in de stromende regen werkt dat niet meer hoor.
Naja klote van je phone man zal vast geen simpele nokia zijn (anders was die nog wel heel natuurlijk)quote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef BlackLining het volgende:
Mja, op Buienradar leek het mee te vallen. Nog even gevraagd aan wat mensen die langs de route woonde en het zou alleen maar miezeren. Nou miezerde het niet maar regende het gewoon en heb ikk het overgrote deel file gereden, dus echt opschieten deed het ook niet.
Als ik een Nokia had, was de regen waarschijnlijk maar gewoon weg gegaan inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja klote van je phone man zal vast geen simpele nokia zijn (anders was die nog wel heel natuurlijk)
Papieren van de motor heb ik onder de buddy liggen.
Klinkt leuk, heb er verder geen verstand van, van me baas heb ik een mooie nokia gekregen kan der mee smsen, bellen en de mooiste functie vind ik nog als je hekje in houd gaat tje op stil ideaal.quote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik een Nokia had, was de regen waarschijnlijk maar gewoon weg gegaan inderdaad
Was een HTC Sensation. Anderhalf jaar oud maar een prima telefoon nog. Hij ligt nu te drogen maar gezien het vuurwerk wat er gisteren uit kwam heb ik er bar weinig hoop voor. Wel een goed excuus om een nieuwe telefoon te halen binnen 2 jaar natuurlijk. Zit nu opgescheept met een oude HTC Desire Z die ongeveer 2 uur op een accu mee gaat, maar het is beter dan niks. De volgende wordt waarschijnlijk een Google Nexus 4. Als ik de Sensation niet meer reanimeren ga ik die morgen proberen te importeren via een vriend van mij die in Duitsland woont en de Nexus 4 voor 200 euro kan bestellen.
7k ik zeg doen!quote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Yreal het volgende:
Verdorrie. 6990 voor een 2012 v-strom, nieuw...
als ik de 7k had liggen wist ik het wel ja. Vind het erg mooie motoren. Bovendien een beetje boddy, niet zo'n ielerig dingetje.quote:
is een 2011quote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Yreal het volgende:
Verdorrie. 6990 voor een 2012 v-strom, nieuw...
Als ze dezelfde prijs hadden zou ik nog voor de 2011 gaan. Die ziet er toch net iets beter uit in mijn ogenquote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Salatrel het volgende:
hier vragen ze 7k voor (in de beschrijving staat modeljaar 2011)
[ afbeelding ]
dit is de 2012 en die is gewoon 9k
[ afbeelding ]
oja, op motoroccasions staat er 2012 bij, maar dat is natuurlijk 2011quote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog lopen kijken naar een varadero?? Maar die was nog een slagje duurder dan de cbr.quote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem te klein, anders had ik er ook wel eentje gewild. Vooral die blauwe zijn erg mooi.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Salatrel het volgende:
Ik hou het voorlopig even bij mijn tenere
Ja ik zie het van de weel.wel :pquote:Op zondag 25 november 2012 15:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne zou ook waterdicht moeten zijn, maar na 3 uur in de stromende regen werkt dat niet meer hoor.
Je piept wel anders als je je fiets een paar keer op heb moeten rapenquote:
maar zeg nou zelf, ik ben veel te groot voor dat ding.quote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw die, dacht dat je die gozer daar achter was!
Is die motor dan zo laag? Jij zo groot of Salatrel aan de kleine kantquote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar zeg nou zelf, ik ben veel te groot voor dat ding.
nee maar wat deka zegt. De tenere staat hoog op de poten en is lekker slank al is het stuur wel goed breedquote:
Ik zie het eerder in gewicht. Als zo'n log allroad-ding omflikkert, alle succesquote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Maarja, de ellende met 1000+ allroads is dat ze meteen zo'n smak geld duurder zijn
ik hoef er ook niet per se mee te off-roaden, maar ik vind ze gewoon heel erg mooiquote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie het eerder in gewicht. Als zo'n log allroad-ding omflikkert, alle succes
Je hoeft niet off-road te zijn om 'm om te laten vallen hequote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Yreal het volgende:
ik hoef er ook niet per se mee te off-roaden, maar ik vind ze gewoon heel erg mooi
En dat kleine vrouwtje dan, die die Goldwing in d'r uppie optilde?quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hoeft niet off-road te zijn om 'm om te laten vallen heik ben sinds m'n trip naar GB echt genezen van geilen op 1200s, wetende hoe het is om een volbeladen reisfiets in je eentje omhoog te krijgen.
Gebeurt dat bij jou wekelijks dan?quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hoeft niet off-road te zijn om 'm om te laten vallen heik ben sinds m'n trip naar GB echt genezen van geilen op 1200s, wetende hoe het is om een volbeladen reisfiets in je eentje omhoog te krijgen.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoef heul niet te weten hoe vaak hij noeite heeft met hem omhoog te krijgen
Geen enkele moeite mijn fazer op te tillen, en dat is ook de lichtste nietquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je in je uppie reist met je fiets is het wel van belang dat je m in je eentje weer op de wielen krijgt, snappiequote:
tijger zit niet lekkerquote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Salatrel het volgende:
Check dan eens een tiger. Hebbie een nieuwe voor dat geld
Ik kijk met angst en beven het moment tegemoet dat ik de Bandit weer eens omver laat donderen als er die keer niemand in de buurt isquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kranten erin doen, en die elke 6 tot 12 uur verwisselenquote:Op maandag 26 november 2012 09:45 schreef BlackLining het volgende:
Daarnaast zijn mijn motorlaarzen die al vanaf zaterdagmiddag op de verwarming stonden ook nog steeds nat.
Je had er kranten in moeten stoppen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:45 schreef BlackLining het volgende:
Daarnaast zijn mijn motorlaarzen die al vanaf zaterdagmiddag op de verwarming stonden ook nog steeds nat.
Extra sokken maar meenemen dan maarquote:Op maandag 26 november 2012 09:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet over 15 minuten al weg.
Ja, weet ik, maar ik dacht dat twee dagen op dat ding ook wel genoeg zou zijn
En tot overmaat van ramp heb ik hier geen koffie en geen sigaretten meer.![]()
Ik heb gelukkig van het weekend extra peuken ingeslagen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet over 15 minuten al weg.
Ja, weet ik, maar ik dacht dat twee dagen op dat ding ook wel genoeg zou zijn
En tot overmaat van ramp heb ik hier geen koffie en geen sigaretten meer.![]()
Betekend wel dat je pas op 24ste de eerste examens pas kan doen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Morgen mijn eerste motorrijles. Nou las ik pas dat er vanaf 1 januari een andere regeling is wbt je leeftijd en het type rijbewijs. Ik word in juni 24, en pas vanaf je 24e kan je meteen voor de zware categorie je examen doen, en als ik op mijn 23e examen doe kan ik pas na 2 jaar (dus op m'n 25e) examen doen voor de zwaarste categorie. Het klonk een beetje vaag allemaal.
Ik heb eigenlijk te weinig verstand van motoren om goed te kunnen bedenken wat voor motor ik wil kopen als ik 'm heb. Het moet er een beetje vlot uit zien, max een euro of 2000-2500, niet ouder dan 8-10 jaar. Iemand tips of tips waar ik op moet letten bij het kopen?
Veel plezier dan maar vast met je 11kW brommerquote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Morgen mijn eerste motorrijles. Nou las ik pas dat er vanaf 1 januari een andere regeling is wbt je leeftijd en het type rijbewijs. Ik word in juni 24, en pas vanaf je 24e kan je meteen voor de zware categorie je examen doen, en als ik op mijn 23e examen doe kan ik pas na 2 jaar (dus op m'n 25e) examen doen voor de zwaarste categorie. Het klonk een beetje vaag allemaal.
Ik heb eigenlijk te weinig verstand van motoren om goed te kunnen bedenken wat voor motor ik wil kopen als ik 'm heb. Het moet er een beetje vlot uit zien, max een euro of 2000-2500, niet ouder dan 8-10 jaar. Iemand tips of tips waar ik op moet letten bij het kopen?
Wat lipjes zegt.quote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Als het inderdaad zo nadelig is doe ik inderdaad pas op m'n 24e examen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Betekend wel dat je pas op 24ste de eerste examens pas kan doen.
en instappen op a2 kan niet, je begint altijd op A1.
Maar een mooie vlotte motor voor 2000-2500 euro doen we het niet voor, houd je er nog zoveel over.
Meer info, wat doe je er mee, wanneer rijd je ermee, welke kleur vind je mooi, maakt vermogen je wat uit, koffers erop of niet, passagier wel of niet.
Dankjewel.quote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar vast met je 11kW brommer
Hier kan ik wat mee, dan heb ik wat typenummers om op te Google'nquote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat lipjes zegt.
Wat vind jij er vlot uit zien? Een supersport, als een R6, GSX-R600, CBR600rr of ZX6R? Of een tour/sport als een VFR800, CBR600F? Of misschien nog meer richting tour, een FZ6s of FZS600 (Fazer)?
Als je toch al 24 wordt in de zomer, dan zou ik even wachten inderdaad!quote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef vincm het volgende:
[..]
Als het inderdaad zo nadelig is doe ik inderdaad pas op m'n 24e examen.
Over wat ik er mee wil gaan doen is woon-werkverkeer in de zomermaanden (enkele kilometers). Alle kleuren vind ik prima maar het moet geen jaren 80 palet worden. Vermogen maakt me niet bijzonder veel uit, neem niet standaard passagiers mee. Geen koffers
Ben benieuwd! Dat zijn overigens alleen nog maar een paar supersports, tour/sport en één tour model. Er zijn nog veel meer soorten motoren..quote:[..]
Dankjewel.
[..]
Hier kan ik wat mee, dan heb ik wat typenummers om op te Google'nIk kom erop terug!
Bij mij zit de pinlock er niet goed in bij m'n nieuwe vizier, dus de boel beslaat nu onder m'n pinlock door, maar ik heb dat klotesleuteltje om het in te stellen nooit bij mijn helm erbij gekregenquote:Op maandag 26 november 2012 09:07 schreef lipjes het volgende:
Ja ik heb nu dat hele pinlock gebeuren erin
Uhuh, en waar ligt die sleutelbosquote:Op maandag 26 november 2012 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb er lekker een sleuteltje voor, zat bij mijn Shoei, maar kan ook wel met de hand hoor, moet je hem er alleen effe uit halen. Dat sleuteltje zit gewoon aan mijn sleutelbos voor de Twin volgens mij hoor, doosje
Enkele kilometers? Dan zou ik lekker de benenfiets pakken i.p.v. meer tijd besteden aan pak aan/uittrekken dan aan rijden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef vincm het volgende:
Over wat ik er mee wil gaan doen is woon-werkverkeer in de zomermaanden (enkele kilometers).
Klinkt bekend en gelijk heb je.quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef lipjes het volgende:
Tevens, ik ga nooit meer naar Motoport Rotterdam.
Wat een ballentent is dat zeg.
Kwamen binnen, lopen naar de kleding toe (moest helm hebben)
2 dames achter de balie waren nog klanten aan het helpen.
Klanten weg, 1 dame weg, andere dame was ondertussen een net binnengelopen klant aan het helpen.
Vraag of er iemand even kan helpen, zegt ze dat er zo iemand bij ons komt.
20-30 min gewacht, naar beneden gegaan om nog ff bij de motoren te kijken.
Staat te kijken bij de nieuwe Suzuki Inazuma, direct een verkoper erbij enzo.
Naja, toen had ik het wel gezien, gedag gewenst en ergens anders mijn geld uitgegeven
Heb zelf hele goeie ervaringen met motoport Breda.quote:Op maandag 26 november 2012 16:11 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Gelijksoortige ervaring bij Motoport Duivendrecht (Amsterdam) gehad.
Bij Motoport Almere trouwens altijd uitstekend geholpen, al ga ik daar liever naar Motorplanet. De laatste is net ff wat persoonlijker en qua prijs scheelt het niets. Alleen het aanbod is wat kleiner, maar voor belangrijke of dure dingen kijk ik toch eerst bij meerdere zaken.
Motoportquote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef lipjes het volgende:
Wat een ballentent is dat zeg.
Kwamen binnen, lopen naar de kleding toe (moest helm hebben)
2 dames achter de balie waren nog klanten aan het helpen.
Klanten weg, 1 dame weg, andere dame was ondertussen een net binnengelopen klant aan het helpen.
Vraag of er iemand even kan helpen, zegt ze dat er zo iemand bij ons komt.
20-30 min gewacht, naar beneden gegaan om nog ff bij de motoren te kijken.
Staat te kijken bij de nieuwe Suzuki Inazuma, direct een verkoper erbij enzo.
Naja, toen had ik het wel gezien, gedag gewenst en ergens anders mijn geld uitgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Fixedquote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef lipjes het volgende:
Wat een ballentent ghetto is dat zeg.
Hmm, ik zou zeggen dat ik in zo'n geval toch wel het eerste het beste tankstation zou pakkenquote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef Dekatria het volgende:
.. Ik wist niet hoe gauw het beest aan de kant moest...
Je snapt dat op zo'n moment je voorremmen het ook even niet meer doen vanwege het gat tussen de blokken in die losse klauw... dan maar rustig uitrollen op de vluchtstrookquote:Op maandag 26 november 2012 18:44 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, ik zou zeggen dat ik in zo'n geval toch wel het eerste het beste tankstation zou pakken![]()
Mwoh, het is goed afgelopen, dus dan vind ik het allang primaquote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, ja, knap irritant. Is je hartslag inmiddels weer gedaald tot onder de 5000?
Pfff, dat heb je gelukkig mooi op tiet ontdekt...quote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Rij ik tussen Den Haag en Delft, voel ik wat tegen m'n rechterbeen aan. Even later weer. Kijk ik, is m'n rechterremklauw losgetrild, die nu vrolijk bengelt naast de razende spakenmassa van het voorwiel. Ik wist niet hoe gauw het beest aan de kant moest
Om het onderwerp nog maar ff door te zetten: bij motoport Wormerveer werden ik en m'n vriendin ook niet bepaald netjes geholpen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef einschtein het volgende:
Motoport Hoogezand en Assen zijn ook goed, gewoon goed behandeld daar.
Tijdens rijles gaan we altijd ff koffie drinken bij Motoport Hoogezand.
Motoport breda is wel goed hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motoport![]()
Ga volgende keer gewoon naar Goedhart, of Giggle effe op Martijn's motorkleding
Franchisers moet je vér vandaan blijven; alleen op de beurs valt er garen mee te spinnen.
alsof dat wenselijk isquote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Motoport breda is wel goed hoor.
Als ik daar binnen loop heb ik binnen 5 min een verkoper bij me om te vragen of ik hulp nodig heb.
Vind ik wel, maar als je dan nee zegt dat ze dan ook niet 5 min later weer terug komen.quote:
niet zo aanstellen. je hebt toch nog een achterremquote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Zo, m'n ANWB lidmaatschap ook weer even gebruikt voor 2012. En één van m'n 9 levens opgebruikt.
Rij ik tussen Den Haag en Delft, voel ik wat tegen m'n rechterbeen aan. Even later weer. Kijk ik, is m'n rechterremklauw losgetrild, die nu vrolijk bengelt naast de razende spakenmassa van het voorwiel. Ik wist niet hoe gauw het beest aan de kant moest
Had nog speciaal Loctite gekocht toen ik het wiel er weer in ging zetten. Moet je het wel overal gebruiken he, mongool.
Hahaha.
Nogal een verschil tussen die twee hequote:Op maandag 26 november 2012 20:02 schreef Salatrel het volgende:
niet zo aanstellen. je hebt toch nog een achterrem
zeker als voor het niet doetquote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nogal een verschil tussen die twee he
Voor mij is dat genoeg reden om een andere zaak te zoeken.quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Motoport breda is wel goed hoor.
Als ik daar binnen loop heb ik binnen 5 min een verkoper bij me om te vragen of ik hulp nodig heb.
Zeker. Al een paar keer afgekloptquote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef lipjes het volgende:
Goed afgelopen trouwens deka.
Veel geluk gehad !
Voor mij juist niet. Vooral de manier waarop.quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor mij is dat genoeg reden om een andere zaak te zoeken.
Houden zo, kon er vandaag ook net 1 ontwijken. Gelukkig al ingeschat dat dat zou gebeuren dus dat scheelde, anders zat ik er tegenaanquote:Op maandag 26 november 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker. Al een paar keer afgeklopt
Motorbeurs is juist de uitgelezen plek voor nieuwe zooi man.quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
Kortings-mail voor de motorbeurs binnen gekregen.
13,50 per kaartje
Vind het nog veel geld voor een grote reclame show
Ik ga er ook wel heen, motoren kijken en proefzittenquote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Motorbeurs is juist de uitgelezen plek voor nieuwe zooi man.
Komende beurs eens kijken voor een nieuw leren jack
Ja weet ik, maar ga toch liever naar motoport breda, of Ad van Gilsquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef BlackLining het volgende:
Ik haal dat allemaal bij Motorkledingoutlet Eindhoven. Zitten trouwens ook in Breda, misschien voor jou iets lipjes. Goedkoop merkspul, vaak de lijn van het jaar ervoor (boeiend) en geen opdringerig personeelWel behulpzaam als je dat wil trouwens.
Mijn ervaring is dat de service kut is.quote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef BlackLining het volgende:
Ik haal dat allemaal bij Motorkledingoutlet Eindhoven. Zitten trouwens ook in Breda, misschien voor jou iets lipjes. Goedkoop merkspul, vaak de lijn van het jaar ervoor (boeiend) en geen opdringerig personeelWel behulpzaam als je dat wil trouwens.
Oja, motorbeurs, zag een mailtje voorbij komen. Morgen eens goed kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Motorbeurs is juist de uitgelezen plek voor nieuwe zooi man.
Komende beurs eens kijken voor een nieuw leren jack
Hmm, dat is wel jammer, maar dat is het nadeel aan het halen van het rijbewijs na het seizoen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:57 schreef lipjes het volgende:
fuck, als ik het zo zie lijkt het echt de laatste week te gaan worden
Vanaf vrijdag naar de onder 0 temperaturen 's avonds en veel neerslag
Ik wilde zondag nog mee gaan doen aan de toyrun in Groningen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel jammer, maar dat is het nadeel aan het halen van het rijbewijs na het seizoen.
Gelukkig heb ik zaterdag alleen een kort ritje naar de garage op het programma.
Jammer, maar het is ook wel een eind rijden voor jou..quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wilde zondag nog mee gaan doen aan de toyrun in Groningen.
pokke end rijden vanuit Brabant, maar zou het wel waard zijn.
Maar dat gaat hem dus niet meer worden
Veel neerslag? Waar zie jij die voorspelling?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
Ja dat scheelt nogal ja
Maar voor mij, vriendin achterop, andere motor als waar ik dagelijks op rijd.
En dan veel neerslag met kans op natte sneeuw.
Alleen zou ik het er nog wel op wagen (want dan pak ik mijn eigen motor), maar met vriendin achterop vind ik het een te groot risico.
Hmm, laatste keer dat ik keek was het nog wel wat meer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Veel neerslag? Waar zie jij die voorspelling?
Knmi zegt 0 tot 1 mm voor zondag, dat vind ik niet echt veel
http://www.marktplaats.nl/verkopers/12439223.htmlquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:08 schreef whY... het volgende:
oh echt? Heb je een linkje? Misschien dat er meer geïnteresseerd zijn
Daar staan zeker wat koopjes tussen, voor 750 nog een mooie pekelfiets op de kop tikken daarquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl/verkopers/12439223.html
http://www.dejongmotor.nl/
Wel voornamelijk bmw's
En hier staan zijn niet bmw's http://www.motordump.nl/
Die gpz400? Lijkt mij een goede deal ja !quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daar staan zeker wat koopjes tussen, voor 750 nog een mooie pekelfiets op de kop tikken daar
Hoe zeker is dat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:39 schreef Yreal het volgende:
Wel tof dat 25kw 35kw wordt januari. Geeft toch een boel meer opties
Volgens mij weet niemand het meerquote:
Inderdaad, niemand weet hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand het meer
Het PDF bestand op Rijksoverheid.nl zegt dat het mag, maar de RDW zegt van niet. Zie ook deze post van iemand die een mail naar het Ministerie had gestuurd: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23887626#23887626
Hele topic daar is wel interessant overigens
Hmm, mijn ervaring is dan juist weer dat de service erg goed is. En in mijn geval betekend dat niet mee bemoeien tot ik om je hulp vraag. Daarnaast nooit problemen gehad met garantie of wat dan ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de service kut is.
[..]
Oja, motorbeurs, zag een mailtje voorbij komen. Morgen eens goed kijken.
Ik heb het over de vestiging in Breda, met die in Eindhoven heb ik geen ervaring.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, mijn ervaring is dan juist weer dat de service erg goed is. En in mijn geval betekend dat niet mee bemoeien tot ik om je hulp vraag. Daarnaast nooit problemen gehad met garantie of wat dan ook.
Die motorbeurs is in de 3e week van februari toch? Ik zou wel willen, maar rond die tijd zit ik óf in Australia, óf in Hong Kong. Welke weet ik nog niet zeker
Ik wil daarnaast ook nog echt een pekelfiets hebben maar omdat ik nu ook een nieuwe telefoon moet gaan kopenzit dat er niet in helaas.
Ja inderdaad, veel beter dan afgelopen weekend! Maar nu moet ik weer werken he.quote:
De betere ritjes, plezier en nut combineren... Wel effe bij het bekijken van die kamers checken of je je motor ergens kan stallenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef Tankiej het volgende:
Ik mag morgen weer even een stukje op de motor, en nu lijkt morgen ook nog de beste dag van de week te worden qua weer
Wel veel snelweg rijden, maar kan de terug weg eventueel wel wat binnendoor weggetjes pakken. Ga even naar Utrecht, twee kamers bekijken
Nah, is toch maar tijdelijk. Wil even de proeftijd uitzitten en daarna ga ik gelijk opzoek naar een appartement oid, waar ik een motor in een garage/berging kan stallenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef yurian het volgende:
[..]
De betere ritjes, plezier en nut combineren... Wel effe bij het bekijken van die kamers checken of je je motor ergens kan stallen
ben al 2,5 uur aant werkquote:Op woensdag 28 november 2012 07:33 schreef whY... het volgende:
Gister heerlijk gereden!
Morguh jongensWat staat er op de planning zo halverwege de week?
Oke, aanwezigquote:Op woensdag 28 november 2012 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laten we nou niet gaan overdrijven
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 november 2012 08:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hallo,
Ik ben pas geslaagd voor mijn rijbewijs A, moest er ff mee wachten aangezien ik net 21 ben, maar vandaag kan ik m op komen halen.
Mijn motor heb ik al een half jaartje ofzo, een witte yamaha xj6 '09.
Dus vanaf heden hoor ik niet alleen meer onder de groep koekblikkers
Leuk hoorquote:
Blijven toch wel mooie motoren, die nieuwe XJ'squote:
Als het zondag niet al te glad is, ga ik sowieso op de motor. Temperatuur maakt me dan niet zoveel uitquote:Op woensdag 28 november 2012 09:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Hier ook alweer 2 uur wakker
Zie wel dat het weer voor dit weekend niet heel slecht gaat worden, als het nog een beetje boven het vriespunt blijft dan waag ik nog wel een ritje
Precies! Anders stop je wat vaker voor een warme kop koffie oidquote:Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als het zondag niet al te glad is, ga ik sowieso op de motor. Temperatuur maakt me dan niet zoveel uit
Nah, dat wordt wel geregeld volgens mijquote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Precies! Anders stop je wat vaker voor een warme kop koffie oid
Ja jij gaat wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nah, dat wordt wel geregeld volgens mij
http://www.toyrun-groningen.nl/
Moet je maar niet zo ver weg wonenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja jij gaat wel ja
Ik wil ook komen
Dat kan ik me dan wel voorstellen ja. Voor mij is het +/- 30 km, 20-25 min rijdenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Vrieskist het volgende:
Nou ja, Groningen zou voor mij een rit zijn van 1,5u. Dan zou ik halverwege waarschijnlijk toch wel even stoppen.
Oooo, eitjequote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver weg wonen
[..]
Dat kan ik me dan wel voorstellen ja. Voor mij is het +/- 30 km, 20-25 min rijden
Altijd lastige kwesties. Maar in principe gaat de privacy van velen voor het oplossen van enkele strafzaken. Vind ikquote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)plicht-invoeren.html
Naja, zolang het onder de noemer Kinderporno of Terrorisme valt vind iedereen het goed, ja dat is klote dat het gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Altijd lastige kwesties. Maar in principe gaat de privacy van velen voor het oplossen van enkele strafzaken. Vind ik![]()
Dit is dus ook toepasbaar op een DNA databank etc.
Heb jij kinderporno op je pc staan dat je het zo erg vind?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)plicht-invoeren.html
Nee dat niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij kinderporno op je pc staan dat je het zo erg vind?
Gaat erom dat in onze grondwet staat dat men niet mee hoeft te werken aan de eigen veroordeling. Dat ondermijn je zo. Hele kwalijke zaak.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Altijd lastige kwesties. Maar in principe gaat de privacy van velen voor het oplossen van enkele strafzaken. Vind ik![]()
Dit is dus ook toepasbaar op een DNA databank etc.
Dat klopt, maar daarvoor kunnen ze je toch ook niet eisen dat je het laat zien? Zit immers niks strafrechtelijks achter.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Nu houd ik me ook nog niet zoveel bezig met encrypten van data.
Maar als ik straks meer ga ontwikkelen heb je best kans dat de code daarvan wel achter een encryptie komt.
Dat is dan ook voor een reden, dat ik niet wil dat iedereen daarbij kan.
Zelfde met stel ik en vriendinlief maken samen een lekker filmpje, dat gaat dan daar ook achter.
Heeft de politie in beide gevallen niks mee te maken
Dat kan justitie pas bepalen als ze de sleutel hebben en dan is het dus al te laat.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daarvoor kunnen ze je toch ook niet eisen dat je het laat zien? Zit immers niks strafrechtelijks achter.
Ze pakken er nu nog niet iedereen mee, alleen bij verdachten ven terrorisme of kinderporno. Maar ik zie het wel gebeuren dat het in de toekomst uitgebreid wordt, zodat ze het in alle gevallen kunnen eisen zodra je verdacht wordt.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, zolang het onder de noemer Kinderporno of Terrorisme valt vind iedereen het goed, ja dat is klote dat het gebeurd.
Maar om iedereen daar dan maar weer mee te pakken, blech
Ja, maar alleen als je ergens van verdacht wordt. En dat wordt je echt niet zomaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kan justitie pas bepalen als ze de sleutel hebben en dan is het dus al te laat.
Niet? Moet jij eens opletten wat er gebeurd als ik de anonieme tiplijn bel en zeg dat ik kinderporno op jouw laptop gezien hebquote:Op woensdag 28 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je ergens van verdacht wordt. En dat wordt je echt niet zomaar.
Ik denk dat er niet zoveel gebeurd, ik denk dat daar wel meerdere tips voor nodig zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Niet?
Moet jij eens opletten wat er gebeurd als ik de anonieme tiplijn bel en zeg dat ik kinderporno op jouw laptop gezien heb
Ik vermoed van niet, zo'n tip nemen ze vaak erg serieus. Hetzelfde wanneer een minderjarige vertelt dat ze 'aangeraakt' zijn door een volwassenequote:Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel gebeurd, ik denk dat daar wel meerdere tips voor nodig zijn.
Dat vind ik krom. Er zijn genoeg dingen die de politie moet doen, maar dat vertikken ze.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, zo'n tip nemen ze vaak erg serieus. Hetzelfde wanneer een minderjarige vertelt dat ze 'aangeraakt' zijn door een volwassene
Ik weet vrij zeker van wel. En al helemaal als ik zeg dat ik jou Alahu Akbar heb zien roepen bij het Binnenhof.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel gebeurd, ik denk dat daar wel meerdere tips voor nodig zijn.
Het is ook krom, maar bij zoiets gaan ze er gelijk achteraan. In tegenstelling tot diefstal van een motor bijv.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik krom. Er zijn genoeg dingen die de politie moet doen, maar dat vertikken ze.
Laten we het testen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker van wel. En al helemaal als ik zeg dat ik jou Alahu Akbar heb zien roepen bij het Binnenhof.
Ja, ik kon even geen voorbeeld verzinnen. Maar dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het is ook krom, maar bij zoiets gaan ze er gelijk achteraan. In tegenstelling tot diefstal van een motor bijv.
Ach ja, we mogen blij zijn dat ze iets doen hequote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik kon even geen voorbeeld verzinnen. Maar dit bedoel ik dus.
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ach ja, we mogen blij zijn dat ze iets doen he
Zo even op de motor naar Utrecht knallen!
Je kan beter een vierkante achterband hebben, dan een vierkante voorbandquote:Op woensdag 28 november 2012 12:32 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag net dat ik ook echt aan een nieuwe achterband mag gaan geloven. Helemaal vierkant
Dat wordt vliegen andersquote:Op woensdag 28 november 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
morgenochtend even rekening mee houden dat ze de slagboom weer terug hebben geplaatst bij de parkeerplaats
Zoetermeer, zijn een paar aardige bochtjes hier in de stad, maar in de omgeving kan je alleen rechtdoor rijden..quote:
er is hier in de buurt niks. ben 40 km aan het rijden voordat ik in een beetje leuk gebied komquote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef lipjes het volgende:
Ga je lekker de paden op, de lanen in
ook Zoetermeerquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer, zijn een paar aardige bochtjes hier in de stad, maar in de omgeving kan je alleen rechtdoor rijden..
Da's het enige idd, maar de software zelf is gewoon best of the best. als ze die route meuk ooit nog eens fiksen kan Garmin wel inpakkenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:41 schreef Mirgeam het volgende:
beetje jammer dat zo'n urban rider nog altijd faalt met routes :/
yupquote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's het enige idd, maar de software zelf is gewoon best of the best. als ze die route meuk ooit nog eens fiksen kan Garmin wel inpakken
Als je bouten niet vastgerot zitten, een kwartiertje of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef rene90 het volgende:
Spruitstuk is door gerot. Hoeveel uur zou een motorzaak ermee bezig zijn om dit te vervangen aan uren? Aan de ene kant kan ik het vast zelf doen, alleen ben ik nogal druk de komende tijd.
Het is een Yamaha fazer dus geen kuipen die eraf moeten of iets.
En als ze vast gerot zitten, WD40 erop knallen en hopen dat je ze los krijgtquote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je bouten niet vastgerot zitten, een kwartiertje of zo.
Kan, IMAL is beter. Maar heb niet zoveel ervaring met vastgerotte boutenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
En als ze vast gerot zitten, WD40 erop knallen en hopen dat je ze los krijgt?
Zou gaan voor de garmin.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef Vrieskist het volgende:
Hmm een navigatiessysteem lijkt mij ook nog wel relaxt eigenlijk.
Is die tomtom wat of zijn er betere te krijgen?
Vind het wel relaxt rijden, hoef je minder te stressen over bordjes volgen etc.quote:
ik laat het weten als ik mijne binnen hebquote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef Vrieskist het volgende:
Hmm een navigatiessysteem lijkt mij ook nog wel relaxt eigenlijk.
Is die tomtom wat of zijn er betere te krijgen?
Ik ook als ik een compatible apparaatje neem, maar ik ga denk ik lekker weer voor een standaard TT met blauwtand, laten ze die motormeuk eerst maar eens voor normale prijzen gaan verkopen; belachelijk om een systeem wat krek hetzelfde is in een niet waterdichte versie en met wat kleinere knoppies te verkopen voor 120¤quote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb dat via spraak in de helm
oordoppies werken qua demping ook prima, en je hebt nog een muziekje ookquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Vrieskist het volgende:
Mijn helm heeft geen speakers/dolby surround en ik heb ook alpine oordoppen in, dus oordopjes zijn ook geen mogelijkheid.
Daar heb ik een paar dagen terug ook wat rondgereden jaquote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef Yreal het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)p=1,0&sz=16&t=m&z=16
Dit is wel lachen. Ligt hagelnieuw asfalt dat elke dag wordt geveegd. Maar is zo kort...
Gele fazer 600quote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij rijdt/woont in zoetermeer toch? Wat rij je?
Gister dus voor het eerst rijden en hij rijdt veel prettiger dan mijn lesmotor (honda cb500 ofzo)quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Top motorhierop heb ik gelest.. fijn ding.
Het model waar de koelvinnen duidelijk zichtbaar zijn en de grote koplampen ipv die rechthoekige?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef lipjes het volgende:
Mn schoonzus heeft er ook 1
Maar dan zwart.
Vriendinlief wil er ook 1, maar om die 600 te knijper naar 25KW.....
en 600 knijpen... ach, het gaat nog steeds prima van zijn plek hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef lipjes het volgende:
Mn schoonzus heeft er ook 1
Maar dan zwart.
Vriendinlief wil er ook 1, maar om die 600 te knijper naar 25KW.....
2e model dusquote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het model waar de koelvinnen duidelijk zichtbaar zijn en de grote koplampen ipv die rechthoekige?
Ik heb
VEEEEEEEL mooier![]()
![]()
Terwijl de meeste deze hebben
[ afbeelding ]
Ja 600 CC wel, maar 70KW knijpen naar 25KW.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
en 600 knijpen... ach, het gaat nog steeds prima van zijn plek hoor
Tja, je knijpt wel een beetje het karakter van een 4 cilinder eruit. Maar ik vind het nog steeds een erg lekkere motor en heb niet het idee dat ik iets tekort kom buiten rijden met andere motoren.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
2e model dus
[..]
Ja 600 CC wel, maar 70KW knijpen naar 25KW.
Dat is aardig wat wat je dan terugknijpt.
Tenzij op de gashendel, maar dan houd je daar ook niet veel over denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |