Wendy's! Yum yum!quote:
De voordelen van een waterdichte telefoonquote:Op zondag 25 november 2012 05:36 schreef BlackLining het volgende:
Tot slot is mijn telefoon nog verzopen in mijn motorjas en doet ie niets meer van vonken en knetteren als ik de accu erin doe. Wordt dus weer een nieuwe kopen aan weet ik hoeveel honderd euro.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Salatrel het volgende:
al die moeite gedaan om mijn vizier te dreften schijnt de zonhet zit mij ook altijd tegen he!
De mijne zou ook waterdicht moeten zijn, maar na 3 uur in de stromende regen werkt dat niet meer hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tevens doe ik mijn telefoon bij regen altijd in een anti-statisch zakje.
Maar als het goed is zou deze jas goede waterdichte zakken moeten hebben.
Zijn gevoerd, dus we gaan het morgen merken.
Ook hoe nat ik verder ga worden, hij zuo waterdicht zijn tot 7 liter oid.
Dan hoef je je avond eten niet meer te villen iig, voor de rest gebeurt er echt niks heur.quote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef Daantke het volgende:
Gisteravond in de schemering/donker en beginnende regen voor t eerst een rondje gereden op de XJ6 van mn broer. Lekker zeg
Kon het niet laten het gas even open te trekken op een verlaten en kaarsrechte weg, 180 aangetikt en toen het gas weer losgelaten. Op het moment zelf zag ik geen gevaar maar stel dat er net een konijn overstak, dat zie je echt niet zonder straatverlichting![]()
[ afbeelding ]
hier moet ik dus nog een keer heen met mn spiegelreflex in plaats van mijn telefoon
Ik kijk altijd ff op buienradar voor ik vertrek, aan de hand daarvan even regenkleding erover.quote:Op zondag 25 november 2012 15:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne zou ook waterdicht moeten zijn, maar na 3 uur in de stromende regen werkt dat niet meer hoor.
Naja klote van je phone man zal vast geen simpele nokia zijn (anders was die nog wel heel natuurlijk)quote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef BlackLining het volgende:
Mja, op Buienradar leek het mee te vallen. Nog even gevraagd aan wat mensen die langs de route woonde en het zou alleen maar miezeren. Nou miezerde het niet maar regende het gewoon en heb ikk het overgrote deel file gereden, dus echt opschieten deed het ook niet.
Als ik een Nokia had, was de regen waarschijnlijk maar gewoon weg gegaan inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja klote van je phone man zal vast geen simpele nokia zijn (anders was die nog wel heel natuurlijk)
Papieren van de motor heb ik onder de buddy liggen.
Klinkt leuk, heb er verder geen verstand van, van me baas heb ik een mooie nokia gekregen kan der mee smsen, bellen en de mooiste functie vind ik nog als je hekje in houd gaat tje op stil ideaal.quote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik een Nokia had, was de regen waarschijnlijk maar gewoon weg gegaan inderdaad
Was een HTC Sensation. Anderhalf jaar oud maar een prima telefoon nog. Hij ligt nu te drogen maar gezien het vuurwerk wat er gisteren uit kwam heb ik er bar weinig hoop voor. Wel een goed excuus om een nieuwe telefoon te halen binnen 2 jaar natuurlijk. Zit nu opgescheept met een oude HTC Desire Z die ongeveer 2 uur op een accu mee gaat, maar het is beter dan niks. De volgende wordt waarschijnlijk een Google Nexus 4. Als ik de Sensation niet meer reanimeren ga ik die morgen proberen te importeren via een vriend van mij die in Duitsland woont en de Nexus 4 voor 200 euro kan bestellen.
7k ik zeg doen!quote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Yreal het volgende:
Verdorrie. 6990 voor een 2012 v-strom, nieuw...
als ik de 7k had liggen wist ik het wel ja. Vind het erg mooie motoren. Bovendien een beetje boddy, niet zo'n ielerig dingetje.quote:
is een 2011quote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Yreal het volgende:
Verdorrie. 6990 voor een 2012 v-strom, nieuw...
Als ze dezelfde prijs hadden zou ik nog voor de 2011 gaan. Die ziet er toch net iets beter uit in mijn ogenquote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Salatrel het volgende:
hier vragen ze 7k voor (in de beschrijving staat modeljaar 2011)
[ afbeelding ]
dit is de 2012 en die is gewoon 9k
[ afbeelding ]
oja, op motoroccasions staat er 2012 bij, maar dat is natuurlijk 2011quote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog lopen kijken naar een varadero?? Maar die was nog een slagje duurder dan de cbr.quote:Op zondag 25 november 2012 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem te klein, anders had ik er ook wel eentje gewild. Vooral die blauwe zijn erg mooi.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Salatrel het volgende:
Ik hou het voorlopig even bij mijn tenere
Ja ik zie het van de weel.wel :pquote:Op zondag 25 november 2012 15:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne zou ook waterdicht moeten zijn, maar na 3 uur in de stromende regen werkt dat niet meer hoor.
Je piept wel anders als je je fiets een paar keer op heb moeten rapenquote:
maar zeg nou zelf, ik ben veel te groot voor dat ding.quote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw die, dacht dat je die gozer daar achter was!
Is die motor dan zo laag? Jij zo groot of Salatrel aan de kleine kantquote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar zeg nou zelf, ik ben veel te groot voor dat ding.
nee maar wat deka zegt. De tenere staat hoog op de poten en is lekker slank al is het stuur wel goed breedquote:
Ik zie het eerder in gewicht. Als zo'n log allroad-ding omflikkert, alle succesquote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Maarja, de ellende met 1000+ allroads is dat ze meteen zo'n smak geld duurder zijn
ik hoef er ook niet per se mee te off-roaden, maar ik vind ze gewoon heel erg mooiquote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie het eerder in gewicht. Als zo'n log allroad-ding omflikkert, alle succes
Je hoeft niet off-road te zijn om 'm om te laten vallen hequote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Yreal het volgende:
ik hoef er ook niet per se mee te off-roaden, maar ik vind ze gewoon heel erg mooi
En dat kleine vrouwtje dan, die die Goldwing in d'r uppie optilde?quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hoeft niet off-road te zijn om 'm om te laten vallen heik ben sinds m'n trip naar GB echt genezen van geilen op 1200s, wetende hoe het is om een volbeladen reisfiets in je eentje omhoog te krijgen.
Gebeurt dat bij jou wekelijks dan?quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hoeft niet off-road te zijn om 'm om te laten vallen heik ben sinds m'n trip naar GB echt genezen van geilen op 1200s, wetende hoe het is om een volbeladen reisfiets in je eentje omhoog te krijgen.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoef heul niet te weten hoe vaak hij noeite heeft met hem omhoog te krijgen
Geen enkele moeite mijn fazer op te tillen, en dat is ook de lichtste nietquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je in je uppie reist met je fiets is het wel van belang dat je m in je eentje weer op de wielen krijgt, snappiequote:
tijger zit niet lekkerquote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Salatrel het volgende:
Check dan eens een tiger. Hebbie een nieuwe voor dat geld
Ik kijk met angst en beven het moment tegemoet dat ik de Bandit weer eens omver laat donderen als er die keer niemand in de buurt isquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kranten erin doen, en die elke 6 tot 12 uur verwisselenquote:Op maandag 26 november 2012 09:45 schreef BlackLining het volgende:
Daarnaast zijn mijn motorlaarzen die al vanaf zaterdagmiddag op de verwarming stonden ook nog steeds nat.
Je had er kranten in moeten stoppen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:45 schreef BlackLining het volgende:
Daarnaast zijn mijn motorlaarzen die al vanaf zaterdagmiddag op de verwarming stonden ook nog steeds nat.
Extra sokken maar meenemen dan maarquote:Op maandag 26 november 2012 09:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet over 15 minuten al weg.
Ja, weet ik, maar ik dacht dat twee dagen op dat ding ook wel genoeg zou zijn
En tot overmaat van ramp heb ik hier geen koffie en geen sigaretten meer.![]()
Ik heb gelukkig van het weekend extra peuken ingeslagen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet over 15 minuten al weg.
Ja, weet ik, maar ik dacht dat twee dagen op dat ding ook wel genoeg zou zijn
En tot overmaat van ramp heb ik hier geen koffie en geen sigaretten meer.![]()
Betekend wel dat je pas op 24ste de eerste examens pas kan doen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Morgen mijn eerste motorrijles. Nou las ik pas dat er vanaf 1 januari een andere regeling is wbt je leeftijd en het type rijbewijs. Ik word in juni 24, en pas vanaf je 24e kan je meteen voor de zware categorie je examen doen, en als ik op mijn 23e examen doe kan ik pas na 2 jaar (dus op m'n 25e) examen doen voor de zwaarste categorie. Het klonk een beetje vaag allemaal.
Ik heb eigenlijk te weinig verstand van motoren om goed te kunnen bedenken wat voor motor ik wil kopen als ik 'm heb. Het moet er een beetje vlot uit zien, max een euro of 2000-2500, niet ouder dan 8-10 jaar. Iemand tips of tips waar ik op moet letten bij het kopen?
Veel plezier dan maar vast met je 11kW brommerquote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Morgen mijn eerste motorrijles. Nou las ik pas dat er vanaf 1 januari een andere regeling is wbt je leeftijd en het type rijbewijs. Ik word in juni 24, en pas vanaf je 24e kan je meteen voor de zware categorie je examen doen, en als ik op mijn 23e examen doe kan ik pas na 2 jaar (dus op m'n 25e) examen doen voor de zwaarste categorie. Het klonk een beetje vaag allemaal.
Ik heb eigenlijk te weinig verstand van motoren om goed te kunnen bedenken wat voor motor ik wil kopen als ik 'm heb. Het moet er een beetje vlot uit zien, max een euro of 2000-2500, niet ouder dan 8-10 jaar. Iemand tips of tips waar ik op moet letten bij het kopen?
Wat lipjes zegt.quote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef vincm het volgende:
Als het inderdaad zo nadelig is doe ik inderdaad pas op m'n 24e examen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Betekend wel dat je pas op 24ste de eerste examens pas kan doen.
en instappen op a2 kan niet, je begint altijd op A1.
Maar een mooie vlotte motor voor 2000-2500 euro doen we het niet voor, houd je er nog zoveel over.
Meer info, wat doe je er mee, wanneer rijd je ermee, welke kleur vind je mooi, maakt vermogen je wat uit, koffers erop of niet, passagier wel of niet.
Dankjewel.quote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar vast met je 11kW brommer
Hier kan ik wat mee, dan heb ik wat typenummers om op te Google'nquote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat lipjes zegt.
Wat vind jij er vlot uit zien? Een supersport, als een R6, GSX-R600, CBR600rr of ZX6R? Of een tour/sport als een VFR800, CBR600F? Of misschien nog meer richting tour, een FZ6s of FZS600 (Fazer)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |