abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119618171
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
En dat andere opgefokte persoontje hier ga ik niet meer op reageren. Want die luistert niet naar verstand maar onderbuikgevoelens en is te goedgelovig in politie en de gevestigde macht. Ik geef gewoon op.
Neem aan dat je het over mij hebt. Laat wel zien dat je niet in staat bent een discussie te voeren. Ik zeg nergens dat ik alle vertrouwen heb in de politie, ik wil alleen bronnen zien voordat ik zoiets hards wil geloven. Dat is normaal, als je mij daarom een opgefokt persoontje vindt laat je alleen maar zien dat jij zelf niet zo verstandig bent.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119618217
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef stopnaald het volgende:
TE goedgelovig? WTF! Bewijs JIJ dan maar eens waarom! Grote bek heb je wel, met navenant grote beschuldigingen, maar kom maar eens met bewijzen! Over onderbuikgevoelens gesproken zeg! Wat een gotspe!
Jij bent lief :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119618382
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Blijft staan dat hij onschuldig is tot schuld bewezen. En ik heb steeds gezegd dat een inschattingsfout een reële mogelijkheid is, maar de insinuatie dat deze agent bewust erop uit was om deze jongen dood te schieten vind ik véél te ver gaan.

[..]

Kan me geen lor schelen hoelang hij dood is, als hij gewoon gehoorzaamd had, was hij waarschijnlijk nog in leven. Dat kun jij wel niet leuk vinden, maar da's wel gewoon de waarheid.
Ik hoop dan ook dat zijn matties hiervan leren en stoppen met de politie uit te dagen.
Hoe oud ben jij? Jij ziet niet in dat smerissen foutjes maken? Denk aan een Fred B. bijvoorbeeld?
pi_119618479
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Jij ziet niet in dat smerissen foutjes maken? Denk aan een Fred B. bijvoorbeeld?
Dat wordt niet in de doofpot gestopt. Hier wordt beweerd dat dit soort dingen vaak in de doofpot worden gestopt en dat wil ik weleens nalezen dan. Tevens beweren we niet dat de politie geen fouten maakt!!
pi_119618552
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ben een veertiger dankjewel. En ja, ook agenten kunnen fouten maken, dat heb ik nooit ontkend, sterker nog, die mogelijkheid heb ik vanaf het begin open gehouden. Maar daarvoor wordt er dus onderzoek gedaan en de uitkomsten daarvan moeten gewoon rustig afgewacht worden.
Tot die tijd geldt: onschuldig tot schuld bewezen is.
Het is verdomme toch al te bizar dat ik dat steeds maar weer moet uitleggen....
pi_119618672
Als ik die foto's van die stille toch bekijk dan bekruipt me toch wel het voorgevoel dat die gast ook geen lieverdje was.
Echt zo'n groep Marokkaantjes die pretendeert tegen zinloos geweld te zijn, maar alleen als het in hun ogen altijd zinloos geweld van de politie tegen een soortgenoot betreft.
Ondertussen liep die vriend van hun wel mensen te bedreigen met een vuurwapen maar dat vergeten ze kennelijk even.
pi_119618687
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En daarom ga jij hier allerlei aannames typen op basis van je eerste gevoel en zeker niet op basis van feiten?
Waar zie jij een aanname staan?
pi_119618746
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat wordt niet in de doofpot gestopt. Hier wordt beweerd dat dit soort dingen vaak in de doofpot worden gestopt en dat wil ik weleens nalezen dan. Tevens beweren we niet dat de politie geen fouten maakt!!
Jij meent dat Fred B niet in de doofpot is gestopt? Die man heeft gelogen, heb jij daarna nog iets vernomen over hem? Over de zaak van de ouders?
pi_119618783
quote:
15s.gif Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ik die foto's van die stille toch bekijk dan bekruipt me toch wel het voorgevoel dat die gast ook geen lieverdje was.
Echt zo'n groep Marokkaantjes die pretendeert tegen zinloos geweld te zijn, maar alleen als het in hun ogen altijd zinloos geweld van de politie tegen een soortgenoot betreft.
Ondertussen liep die vriend van hun wel mensen te bedreigen met een vuurwapen maar dat vergeten ze kennelijk even.
Er staan daar geen Marokkaantjes, hoor :')
pi_119618874
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Er staan daar geen Marokkaantjes, hoor :')
Wat zijn het dan?
pi_119618887
En toch plegen gewone roomblanke Nederlanders de meeste misdrijven, statistisch gezien.
pi_119618983
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
En toch plegen gewone roomblanke Nederlanders de meeste misdrijven, statistisch gezien.
Statistisch gezien plegen allochtone jongeren toch echt meer misdaden.
pi_119619018
quote:
Absoluut misschien, maar relatief...? Heb je cijfers?
  zondag 25 november 2012 @ 21:54:38 #189
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119619059
quote:
_O- _O-

Gewone sowieso niet want het is niet gewoon om misdrijven te plegen.
pi_119619069
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jij meent dat Fred B niet in de doofpot is gestopt? Die man heeft gelogen, heb jij daarna nog iets vernomen over hem? Over de zaak van de ouders?
Wat is daar in de doofpot gestopt?
pi_119619548
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Wat zijn het dan?
Ik ga daar geen uitspraken over doen. Iig geen marokkaan.
pi_119619580
quote:
15s.gif Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Pics?
pi_119619657
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waar zie jij een aanname staan?
In die zin waarin je zelf ook al aangeeft dat het een aanname is door het woord "waarschijnlijk" te gebruiken.
pi_119619762
DDader blank, slachtoffer gekleurd? Nederland 2012?
Life is what happens while planning other things
pi_119619851
Het slachtoffer heeft het gedaan, geen twijfel mogelijk.
Life is what happens while planning other things
pi_119620625
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef JCats het volgende:
Het slachtoffer heeft het gedaan, geen twijfel mogelijk.
Wat verwacht je nou zelf als je op een publieke voorziening als een station willekeurige mensen met een vuurwapen gaat bedreigen dat zoiets zonder gevolgen blijft?
pi_119620703
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 22:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ga daar geen uitspraken over doen. Iig geen marokkaan.
Je weet het toch zo goed.
Het zijn in ieder geval geen boerse autochtonen uit Gelderland.
pi_119620869
Weet niet of de foto's het doen

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 november 2012 @ 22:22:19 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119620892
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:26 schreef artm het volgende:

[..]

Vroeger waren stille tochten nog bedoeld voor mensen die door zinloos geweld omkomen en niet voor dit soort figuren die het bevel van de politie niet opvolgen..
Paar jaar terug ook in Capelle a/d IJssel, jongen wordt overreden door een metro omdat hij midden in de nacht op het metrospoor graffiti staat te spuiten..en dan vervolgens een stille tocht.

Als je meeloopt met dit soort stille tochten, dan moet je je gewoon schamen.
Eh? Ik woon al 42 jaar in Capelle maar herinner me niets van een stille tocht?
pi_119620954
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh? Ik woon al 42 jaar in Capelle maar herinner me niets van een stille tocht?
Leuk ik ook. Vreugdedans.
Enige jongen die ik me kan herinneren was Robbie de Wit inderdaad en die werd doodgeschoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')