Neem aan dat je het over mij hebt. Laat wel zien dat je niet in staat bent een discussie te voeren. Ik zeg nergens dat ik alle vertrouwen heb in de politie, ik wil alleen bronnen zien voordat ik zoiets hards wil geloven. Dat is normaal, als je mij daarom een opgefokt persoontje vindt laat je alleen maar zien dat jij zelf niet zo verstandig bent.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
En dat andere opgefokte persoontje hier ga ik niet meer op reageren. Want die luistert niet naar verstand maar onderbuikgevoelens en is te goedgelovig in politie en de gevestigde macht. Ik geef gewoon op.
Jij bent liefquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef stopnaald het volgende:
TE goedgelovig? WTF! Bewijs JIJ dan maar eens waarom! Grote bek heb je wel, met navenant grote beschuldigingen, maar kom maar eens met bewijzen! Over onderbuikgevoelens gesproken zeg! Wat een gotspe!
Hoe oud ben jij? Jij ziet niet in dat smerissen foutjes maken? Denk aan een Fred B. bijvoorbeeld?quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Blijft staan dat hij onschuldig is tot schuld bewezen. En ik heb steeds gezegd dat een inschattingsfout een reële mogelijkheid is, maar de insinuatie dat deze agent bewust erop uit was om deze jongen dood te schieten vind ik véél te ver gaan.
[..]
Kan me geen lor schelen hoelang hij dood is, als hij gewoon gehoorzaamd had, was hij waarschijnlijk nog in leven. Dat kun jij wel niet leuk vinden, maar da's wel gewoon de waarheid.
Ik hoop dan ook dat zijn matties hiervan leren en stoppen met de politie uit te dagen.
Dat wordt niet in de doofpot gestopt. Hier wordt beweerd dat dit soort dingen vaak in de doofpot worden gestopt en dat wil ik weleens nalezen dan. Tevens beweren we niet dat de politie geen fouten maakt!!quote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Jij ziet niet in dat smerissen foutjes maken? Denk aan een Fred B. bijvoorbeeld?
Ik ben een veertiger dankjewel. En ja, ook agenten kunnen fouten maken, dat heb ik nooit ontkend, sterker nog, die mogelijkheid heb ik vanaf het begin open gehouden. Maar daarvoor wordt er dus onderzoek gedaan en de uitkomsten daarvan moeten gewoon rustig afgewacht worden.quote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Jij ziet niet in dat smerissen foutjes maken? Denk aan een Fred B. bijvoorbeeld?
Waar zie jij een aanname staan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En daarom ga jij hier allerlei aannames typen op basis van je eerste gevoel en zeker niet op basis van feiten?
Jij meent dat Fred B niet in de doofpot is gestopt? Die man heeft gelogen, heb jij daarna nog iets vernomen over hem? Over de zaak van de ouders?quote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wordt niet in de doofpot gestopt. Hier wordt beweerd dat dit soort dingen vaak in de doofpot worden gestopt en dat wil ik weleens nalezen dan. Tevens beweren we niet dat de politie geen fouten maakt!!
Er staan daar geen Marokkaantjes, hoorquote:Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ik die foto's van die stille toch bekijk dan bekruipt me toch wel het voorgevoel dat die gast ook geen lieverdje was.
Echt zo'n groep Marokkaantjes die pretendeert tegen zinloos geweld te zijn, maar alleen als het in hun ogen altijd zinloos geweld van de politie tegen een soortgenoot betreft.
Ondertussen liep die vriend van hun wel mensen te bedreigen met een vuurwapen maar dat vergeten ze kennelijk even.
Wat zijn het dan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er staan daar geen Marokkaantjes, hoor
Statistisch gezien plegen allochtone jongeren toch echt meer misdaden.quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
En toch plegen gewone roomblanke Nederlanders de meeste misdrijven, statistisch gezien.
Absoluut misschien, maar relatief...? Heb je cijfers?quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
En toch plegen gewone roomblanke Nederlanders de meeste misdrijven, statistisch gezien.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
Wat is daar in de doofpot gestopt?quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij meent dat Fred B niet in de doofpot is gestopt? Die man heeft gelogen, heb jij daarna nog iets vernomen over hem? Over de zaak van de ouders?
Pics?quote:Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ik die foto's van die stille toch bekijk dan bekruipt me toch wel het voorgevoel dat die gast ook geen lieverdje was.
Echt zo'n groep Marokkaantjes die pretendeert tegen zinloos geweld te zijn, maar alleen als het in hun ogen altijd zinloos geweld van de politie tegen een soortgenoot betreft.
Ondertussen liep die vriend van hun wel mensen te bedreigen met een vuurwapen maar dat vergeten ze kennelijk even.
In die zin waarin je zelf ook al aangeeft dat het een aanname is door het woord "waarschijnlijk" te gebruiken.quote:
Wat verwacht je nou zelf als je op een publieke voorziening als een station willekeurige mensen met een vuurwapen gaat bedreigen dat zoiets zonder gevolgen blijft?quote:Op zondag 25 november 2012 22:07 schreef JCats het volgende:
Het slachtoffer heeft het gedaan, geen twijfel mogelijk.
Je weet het toch zo goed.quote:Op zondag 25 november 2012 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga daar geen uitspraken over doen. Iig geen marokkaan.
Eh? Ik woon al 42 jaar in Capelle maar herinner me niets van een stille tocht?quote:Op zondag 25 november 2012 18:26 schreef artm het volgende:
[..]
Vroeger waren stille tochten nog bedoeld voor mensen die door zinloos geweld omkomen en niet voor dit soort figuren die het bevel van de politie niet opvolgen..
Paar jaar terug ook in Capelle a/d IJssel, jongen wordt overreden door een metro omdat hij midden in de nacht op het metrospoor graffiti staat te spuiten..en dan vervolgens een stille tocht.
Als je meeloopt met dit soort stille tochten, dan moet je je gewoon schamen.
Leuk ik ook. Vreugdedans.quote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh? Ik woon al 42 jaar in Capelle maar herinner me niets van een stille tocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |