quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:31 schreef Weissman het volgende:
En als ze tegen me aan komt liggen mag ik haar dan aanraken ?
Hoe weet jij dat ? Je moet niet voor een ander gaan denken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed, blijkbaar vindt ze je leuk.
Dat wil ik niet.quote:Aanraken, veel aanraken.
Ik hoop niet dat ze over sex gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat ze me gaat zoenen ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Anne het volgende:
Pas op dat ze niet op je gaat liggen; zo te zien overleef je dat niet.
Ze wil dat je film komt kijken én blijft slapen. Lijkt me vrij obvious.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Je moet niet voor een ander gaan denken.
Geen sex voor jouquote:Dat wil ik niet.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze over sex gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat ze me gaat zoenen ofzo.
Is ze zo lelijk ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze over sex gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat ze me gaat zoenen ofzo.
Dat zou behoorlijk messy zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ze wel een 'film' wil kijken met je en je mag blijven slapen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je wil haar niet aanraken? Hmm misschien moet je jezelf afvragen of je de afspraak dan nog wel door wilt zetten.quote:Dat wil ik niet.
Wat heeft die voetballer er mee te maken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk messi zijn inderdaad.
Bijna goed. Dit keer is het de vrouwelijke messy.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat heeft die voetballer er mee te maken?
msmessy? Die zou ik ook niet willen aanrakenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Anne het volgende:
Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Je komt nogal onzeker over.quote:
Okay duidelijk sorry!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Weissman het volgende:
Geen idee ik kan mag niet voor jou denken!quote:Alleen weet ik niet wat ik moet doen als ik bij haar ben.
Geeeeen idee!quote:Waar over moet ik praten ?
Weet ik niet maar het klinkt heeeeeel spannend!quote:En als ze tegen me aan komt liggen mag ik haar dan aanraken ?
Ja, help!quote:MENSEN HELP !
IK OOK VET SPANNEND DACHT ER MAAR IEMAND ANDERS VOOR JE.quote:IK HEB SERIEUS ADVIES NODIG.
Daarom wil ik ook advies.quote:
Leuk toch, oppassen dat ze niet meeleest.quote:
Dat heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou zeg, je zou bijna de neiging krijgen om 'm uit te printen en boven je bed te hangen.
Ik heb eerder de neiging om hem uit te printen en er vervolgens mn reet mee af te vegen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou zeg, je zou bijna de neiging krijgen om 'm uit te printen en boven je bed te hangen.
Heb je zacht printpapier dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb eerder de neiging om hem uit te printen en er vervolgens mn reet mee af te vegen.
Dat de tv stuk isquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze zei; mss komen we niet eens aan een film toe. Wat bedoelt ze daarmee ?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook advies.
Als ik straks zeg dat ik de film niet leuk vind wil ze straks niet meer met mij praten
probleem opgelost.quote:
"fijn ik ook"quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef blek het volgende:
Zeg ook gewoon dat je een SOA hebt, doet wonderen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Okay duidelijk sorry!
[..]
Geen idee ik kan mag niet voor jou denken!
[..]
Geeeeen idee!
[..]
Weet ik niet maar het klinkt heeeeeel spannend!
[..]
Ja, help!
[..]
IK OOK VET SPANNEND DACHT ER MAAR IEMAND ANDERS VOOR JE.
Je hoeft helemaal niet goed te zijn want je hebt haar al bijna in bedquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
absurde aantijging
niet iedereen is goed met vrouwen hoor
Ik kan alleen slapen in mijn eigen bed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:05 schreef blek het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet goed te zijn want je hebt haar al bijna in bed
Wat moet hij in bed doen dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:05 schreef blek het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet goed te zijn want je hebt haar al bijna in bed
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Beste Weissman. Ik denk dat het slim is dat je hebt afgesproken om film te kijken. In dat geval hoef je al minstens anderhalf uur lang niet met haar te praten en na afloop heb je altijd stof tot napraten over de film. Ik zou echter wel enge films proberen te vermijden zodat je haar geen gelegenheid geeft om angstig tegen je aan te kruipen en je te overvallen met haar lichaamswarmte.
Ik wil best met je mee trouwens om je zwaar ademend vanuit de meterkast middels een oortje van advies te dienen. Waar gaat dit tafereel plaatsvinden?
Bedankt, dit is het beste advies tot nu toe.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Beste Weissman. Ik denk dat het slim is dat je hebt afgesproken om film te kijken. In dat geval hoef je al minstens anderhalf uur lang niet met haar te praten en na afloop heb je altijd stof tot napraten over de film. Ik zou echter wel enge films proberen te vermijden zodat je haar geen gelegenheid geeft om angstig tegen je aan te kruipen en je te overvallen met haar lichaamswarmte.
Ik wil best met je mee trouwens om je zwaar ademend vanuit de meterkast middels een oortje van advies te dienen. Waar gaat dit tafereel plaatsvinden?
hier ben ik dus ook bang voor, straks zoent ze me en voor je het weet betaal je je blauw aan zorgverzekeringquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
Vorige keer dat ik een meisje had aangeraakt had ik aids gekregen. Dus dat nooit meer
En alimentatie, van zoenen kan ze zwanger worden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
hier ben ik dus ook bang voor, straks zoent ze me en voor je het weet betaal je je blauw aan zorgverzekering
Dit, weet waar je aan begint.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En alimentatie, van zoenen kan ze zwanger worden.
Daarom altijd een condoom om bij het zoenen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat dit niet zo isquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zet een livestream op en post de link hier op FOK!, hebben wij wat te lachenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat dit niet zo is![]()
Ben mss wel maagd maar ik ben niet achterlijk.
Dit is dus hoe tienerzwangerschappen gebeuren. Voorvocht in het speeksel, denk daar toch eens aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat dit niet zo is![]()
Ben mss wel maagd maar ik ben niet achterlijk.
We zijn allebei geen tieners meer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is dus hoe tienerzwangerschappen gebeuren. Voorvocht in het speeksel, denk daar toch eens aan.
Zo klink je welquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
We zijn allebei geen tieners meer.
Condoom om je tong. Opgelost.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is dus hoe tienerzwangerschappen gebeuren. Voorvocht in het speeksel, denk daar toch eens aan.
Ik ook niet. Maar ik open geen topic waarin ik om hulp vraagquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel ervaring met vrouwen. Je hoeft me niet gelijk aan te vallen.
Wat is daar mis mee ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik open geen topic waarin ik om hulp vraag
Dat je daar trillend van de zenuwen naast dat meisje ligtquote:
Wel handig, zo´n levensgrote vibo in je bed. Die meid boft maar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat je daar trillend van de zenuwen naast dat meisje ligtDat wil ik gewoon zien
Ik ben een hele leuke jongen maar heb wat moeite met vrouwen. Dacht wel dat ik hier serieus advies kon krijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat je daar trillend van de zenuwen naast dat meisje ligtDat wil ik gewoon zien
Ik ben geen fan om het initiatief te nemen. Heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
iemand thuis uitnodigen om een film te komen kijken is code voor vozen
dus ja je mag haar aanraken, het is zelfs een must
veel plezier
wie weet doet zij dat wel, ze heeft je al uitgenodigd dus ze is niet vies van een beetje initiatiefquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben geen fan om het initiatief te nemen. Heb ik slechte ervaringen mee.
Ik heb liever dat ze dit aangeeft als ze wat anders van plan is behalve film kijken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weet doet zij dat wel, ze heeft je al uitgenodigd dus ze is niet vies van een beetje initiatief
Mss wil ze alleen maar vrienden blijven en een gezellige avond hebbenquote:maar je zult echt de deksel niet op je neus krijgen hoor, want dit is zo'n duidelijke uitnodiging!
Ja dit gaat nooit gebeurenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dit aangeeft als ze wat anders van plan is behalve film kijken.
[..]
serieus, het is codequote:Mss wil ze alleen maar vrienden blijven en een gezellige avond hebben
Je wilde het eerst wel en toen zou je ook af gaan zeggen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
Ik vind alle tips wel erg verwarrend eigenlijk, ik denk dat ik maar af ga zeggen.
Gezien de rest van je postgeschiedenis geloven we er alleen niks vanquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren aangegeven dat mijn afspraak en deze topic serieus is.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren aangegeven dat mijn afspraak en deze topic serieus is.
M'n koffie, wat doe je?quote:
Niemand vraagt om jouw mening. Ik wil serieus advies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Flauw topic. Maar goed genoeg mensen vinden het nog wel lollig blijkbaar. Dus heeft bestaansrecht zogenaamdimo alleen meer in onzin maar goed
Daar nog over twijfelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef madeliefff het volgende:
Gezien je andere troll topic, zal dit ook wel een troll zijn;)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
DIT IS GEEN TROLLTOPIC
U BENT GEWAARSCHUWD
Jaja tuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand vraagt om jouw mening. Ik wil serieus advies.
Dan zegt'ie de afspraak afquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gewaarschuwd?? wat gaat er gebeuren dan?
Als het zo doorgaat gaat er niks gebeuren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gewaarschuwd?? wat gaat er gebeuren dan?
Dat zou zonde zijn toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Weissman het volgende:
Als het zo doorgaat gaat er niks gebeuren.
Ik denk dat het beter is om maar lekker op je zolderkamertje te blijven zitten gaat niks worden ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaat er niks gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |