Ik ben een hele leuke jongen maar heb wat moeite met vrouwen. Dacht wel dat ik hier serieus advies kon krijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat je daar trillend van de zenuwen naast dat meisje ligtDat wil ik gewoon zien
Ik ben geen fan om het initiatief te nemen. Heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
iemand thuis uitnodigen om een film te komen kijken is code voor vozen
dus ja je mag haar aanraken, het is zelfs een must
veel plezier
wie weet doet zij dat wel, ze heeft je al uitgenodigd dus ze is niet vies van een beetje initiatiefquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben geen fan om het initiatief te nemen. Heb ik slechte ervaringen mee.
Ik heb liever dat ze dit aangeeft als ze wat anders van plan is behalve film kijken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weet doet zij dat wel, ze heeft je al uitgenodigd dus ze is niet vies van een beetje initiatief
Mss wil ze alleen maar vrienden blijven en een gezellige avond hebbenquote:maar je zult echt de deksel niet op je neus krijgen hoor, want dit is zo'n duidelijke uitnodiging!
Ja dit gaat nooit gebeurenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dit aangeeft als ze wat anders van plan is behalve film kijken.
[..]
serieus, het is codequote:Mss wil ze alleen maar vrienden blijven en een gezellige avond hebben
Je wilde het eerst wel en toen zou je ook af gaan zeggen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
Ik vind alle tips wel erg verwarrend eigenlijk, ik denk dat ik maar af ga zeggen.
Gezien de rest van je postgeschiedenis geloven we er alleen niks vanquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren aangegeven dat mijn afspraak en deze topic serieus is.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren aangegeven dat mijn afspraak en deze topic serieus is.
M'n koffie, wat doe je?quote:
Niemand vraagt om jouw mening. Ik wil serieus advies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Flauw topic. Maar goed genoeg mensen vinden het nog wel lollig blijkbaar. Dus heeft bestaansrecht zogenaamdimo alleen meer in onzin maar goed
Daar nog over twijfelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef madeliefff het volgende:
Gezien je andere troll topic, zal dit ook wel een troll zijn;)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
DIT IS GEEN TROLLTOPIC
U BENT GEWAARSCHUWD
Jaja tuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand vraagt om jouw mening. Ik wil serieus advies.
Dan zegt'ie de afspraak afquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gewaarschuwd?? wat gaat er gebeuren dan?
Als het zo doorgaat gaat er niks gebeuren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gewaarschuwd?? wat gaat er gebeuren dan?
Dat zou zonde zijn toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Weissman het volgende:
Als het zo doorgaat gaat er niks gebeuren.
Ik denk dat het beter is om maar lekker op je zolderkamertje te blijven zitten gaat niks worden ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaat er niks gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |