SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
al gauw 200/300 euro toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:45 schreef muzas het volgende:
Ik had me ook redelijk verkeken op de kosten van 't 'beginnen'
Had fietsje,pedalen en schoenen begroot... Maar vergat even;
- Fietsbroek (kort en lang)
- Shirts (kort en lang)
- Een goede pomp
- Zadeltas
- Bandenlichters en binnenband
- Patroonpompje
- Hartslagmetertje
Dit allemaal redelijk 'budget' gekocht. Maar het tikt toch aan.
Zo ongeveer ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al gauw 200/300 euro toch?
horen ook niet echt bij de essentials natuurlijk en kan je in het begin prima op bezuinigen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:45 schreef muzas het volgende:
Ik had me ook redelijk verkeken op de kosten van 't 'beginnen'
Had fietsje,pedalen en schoenen begroot... Maar vergat even;
- Fietsbroek (kort en lang)
- Shirts (kort en lang)
- Een goede pomp
- Zadeltas
- Bandenlichters en binnenband
- Patroonpompje
- Hartslagmetertje
Dit allemaal redelijk 'budget' gekocht. Maar het tikt toch aan.
Je hebt gelijk. Dat scheelt weer 40 euro.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
horen ook niet echt bij de essentials natuurlijk en kan je in het begin prima op bezuinigen.
Een ondershirt lijkt me wel bij de essentials horen.
ondershirts zijn wel relaxed voor de zweetafvoer, je hebt dan niet na een uurtje fietsen een natte plek op je shirt wat erg koud is wanneer de wind erop gaat staan. Je hebt ze in zomer en winter (thermo) varianten. Vooral in de herfst en winter vind ik het een must-have om een goed ondershirt onder mijn wielershirt te dragen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat scheelt weer 40 euro.
Ondershirt?(ook nog lerende) Ik heb gewoon witte hema t-shirts aan....?
Mietje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:35 schreef buzz1291 het volgende:
Om eens lekker 80 km weg te trappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |