Ook prima muziek. 3 December ga ik weer naar de Effenaar, dan voor Testamentquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:05 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
En ook Motorhead (en Anthrax vooraf) waren lekker op dreef
Ik heb hier nog wat peso's liggen, die flikker ik wel in de collectebus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoor, staat er net een jonge jongen aan de deur die kennelijk leden wil werven voor het Astma fonds.
Allemaal leuk en aardig. Ik zeg dat ik geen interesse heb. Pruillip en janktoon zet de jongen in. Ik zeg dat ik net sta te koken en dat ik echt een te lange dag heb gehad, met andere dingen aan m'n hoofd. "Mijn dag is ook lang" zegt ie.![]()
Ik zeg dat ik vanaf 4 uur op ben "Ik heb nog helemaal niet geslapen".![]()
Ik heb de deur gewoon maar dicht gedaan. Tering, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt qua leden werven of collecte, of zelfs mensen van de kerk. Wat een idioot. 4 keer nee en de sukkel dramt nog door en blijft het gesprek draaien.
Hoe krijgen mensen een hekel aan collectes en leden werven? Hierdoor
Ik heb al 3 collectes/kinderpostzegels/loterij-shit in 2 weken tijd gehad, ik ben een beetje klaar nuquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat peso's liggen, die flikker ik wel in de collectebus.
Die jongeren die zielige verhalen afsteken wantrouw ik sowieso want dat zijn diegenen die je iets willen laten tekenen dat je iedere maand automatisch moet storten en zij zijn zelf ook geen vrijwilliger maar krijgen per klant een x bedrag betaaldquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 collectes/kinderpostzegels/loterij-shit in 2 weken tijd gehad, ik ben een beetje klaar nuEn hij had geen bus
En ik heb zelf collectes gelopen, die jongen moet de ogen uit z'n kop schamen
Dat dacht ik dus ook, want als je dit vrijwillig doet, dan zet je niet praktisch de voet tussen de deur.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Die jongeren die zielige verhalen afsteken wantrouw ik sowieso want dat zijn diegenen die je iets willen laten tekenen dat je iedere maand automatisch moet storten en zij zijn zelf ook geen vrijwilliger maar krijgen per klant een x bedrag betaald
De enigste die hier wat aan de deur krijgen zijn de lokale vrijwilligers die met een collectebus komen en verder kijk ik zelf wel waar ik wat aan over wil maken.
Ik las pedo's.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat peso's liggen, die flikker ik wel in de collectebus.
Mogen er ook in, die kan ik ook wel missenquote:
Ochquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:50 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Was dus de foto vergeten
Ik zag vandaag onderweg naar de pup nog een auto met een hele kleine "Percy" erin!quote:
Ja, het heeft echt zo moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zag vandaag onderweg naar de pup nog een auto met een hele kleine "Percy" erin!
Goed, ze hebben het echt erg zorgvuldig gedaan. Het voelt nog raar, maar ik moet het zeker een jaar geven. Maar we denken niet dat er nog plastische chirurgie nodig is. Echt wel heel blij dat het gebeurd is.quote:
Oh heerlijk, de voorpret alleen al.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij breiden volgend jaar uit met een teefje
Ik heb al een naam![]()
Oh wat fijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed, ze hebben het echt erg zorgvuldig gedaan. Het voelt nog raar, maar ik moet het zeker een jaar geven. Maar we denken niet dat er nog plastische chirurgie nodig is. Echt wel heel blij dat het gebeurd is.
O wat een mooi cadeautjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:50 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Was dus de foto vergeten
Wat leukquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij breiden volgend jaar uit met een teefje
Ik heb al een naam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |