quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik ben er ook geen 24/7 mee bezig, al komt het wel in de buurt als er een box uitkomt.

Eigenlijk een slecht voorbeeld voor de maatschappij en vooral aan de jeugd, dit is eigenlijk juist hoe het niet moet of hoort, maar okquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In soaps is dat aan de orde van de dag, het was ooit een bron van conflicten tussen Robert en Jef Alberts, maar ook bij andere soaps zoals The Bold & the Beautifull is het aan de orde van de dag. Klassiek is natuurlijk het personage Brooke die van Ridge naar diens vader (toen nog wel) Eric ging en daarna naar Ridge's broer Thorne en waarschijnlijk heeft ze er nog wel meer gehad, maar ik keek die soap eigenlijk alleen in de jaren '90, daarna hebben zij ook zwaar aan jumping the shark gedaan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De Rozenboom is een onderdeel van The Rosegarden, wat weer een onderdeel zal zijn van Jardin des Rosesquote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heet het hotel de Roozenboom in de volksmond, noemt Mike het Rosegarden en staat er op het briefpapier Jardin des Roses?

quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

lucas wilde zo ongeveer van de daken roepen dat hij en bilal een setje waren, maar bilal durfde uiteindelijk toch niet voor zijn geaardheid uit te komen en verdween spoorloosquote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet echt meer gevolgd maar ik keek de afgelopen week weer maar zag geen spoor van Bilal-Lucas, is er iets gebeurd met Bilal?

Och dat mag je gerust vragen hoor, ik ben momenteel weliswaar vrijgezel, maar voorheen was het nooit een probleem. Dit is een GTST forum, dus als ik hier kom, heb ik het nu eenmaal continu over GTST, kijk eens naar mijn post in andere subfora of loop eens een dagje met me mee, dan zie je duidelijk hoe weinig tijd ik achter mijn computer doorbreng.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Frey, Arnie, Peter en HeervB. Hebben julie een vriend(in) en wat vindt die van jullie gtst fanschap. Op mij komt het nl over alsof jullie er 24/7 mee bezig zijn.
Tis trouwens een vraag he, geen verwijt of aanval. Just wondering

Ik heb een vriendin en die háát GTSTquote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Frey, Arnie, Peter en HeervB. Hebben julie een vriend(in) en wat vindt die van jullie gtst fanschap. Op mij komt het nl over alsof jullie er 24/7 mee bezig zijn.
 Ze heeft het ooit geprobeerd te kijken in 2007 en vond het verschrikkelijk, ze ziet wel eens wat van de oudere afleveringen en dan moet ze wel lachen om typjes als Arnie of Stan, maar echt meekijken, nee. Overigens kijk ik vooral de eerste seizoenen en ben ik géén fan, niks 24/7. Gewoon veel posts, maar dat komt ook door de gezellige medeusers hier.
 Ze heeft het ooit geprobeerd te kijken in 2007 en vond het verschrikkelijk, ze ziet wel eens wat van de oudere afleveringen en dan moet ze wel lachen om typjes als Arnie of Stan, maar echt meekijken, nee. Overigens kijk ik vooral de eerste seizoenen en ben ik géén fan, niks 24/7. Gewoon veel posts, maar dat komt ook door de gezellige medeusers hier. 

Grappig dat je over haar begint, had het nog over haar laatst. (3 uur geledenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In soaps is dat aan de orde van de dag, het was ooit een bron van conflicten tussen Robert en Jef Alberts, maar ook bij andere soaps zoals The Bold & the Beautifull is het aan de orde van de dag. Klassiek is natuurlijk het personage Brooke die van Ridge naar diens vader (toen nog wel) Eric ging en daarna naar Ridge's broer Thorne en waarschijnlijk heeft ze er nog wel meer gehad, maar ik keek die soap eigenlijk alleen in de jaren '90, daarna hebben zij ook zwaar aan jumping the shark gedaan.
 )
 )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Brooke is zo'n Jumping the Sharkkarakter voor de Bold en de Beautiful, niet normaalquote:Op donderdag 29 november 2012 01:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Grappig dat je over haar begint, had het nog over haar laatst. (3 uur geleden)
Brooke is echt een hoer gewoon
Ze is vele malen vreemdgegaan en er nooit zeker van geweest wie de vader van haar kinderen is dus deed ze bij allemaal maar een vaderschapstest. Ze heeft het gedaan met de man van haar dochter, het vriendje van haar dochter en nu, 1 aflevering nadat Stephanie overleden is, staat ze lekker te bekken met Bill Spencer JR, de man van haar zusje! Dat ze zoiets voor de miljoenste keer flikt is echt onmenselijk gewoon! Moet je ook nagaan dat ze met Eric ging, toen met zijn zoon Ridge, diens broers Thorne en Nick! Ook heeft ze staan zoenen met Thomas, haar stiefzoon.. Brooke Logan moet nu echt oprotten.
Helaas is Rick the main character van de serie geworden en Brooke is zijn moeder... Dus ze blijft voorlopig wel denk ik..
 Ik wist niet eens dat Stephanie was overleden trouwens.
 Ik wist niet eens dat Stephanie was overleden trouwens.

quote:Op donderdag 29 november 2012 10:07 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 10 t/m 14 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 Bedankt voor de uitleg.quote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lucas wilde zo ongeveer van de daken roepen dat hij en bilal een setje waren, maar bilal durfde uiteindelijk toch niet voor zijn geaardheid uit te komen en verdween spoorloos
zoiets geloof ik
 Nu we allemaal geantwoord hebben, zou ik toch graag willen weten waarom jou dit zo interesseert? Geen verwijt of aanval zeg je, gelukkig maar zeg ik, het is wel vaker voorgekomen dat users je als werelvreemd, freaks of wat ook willen neerzetten als ze vinden dat je niet doet (of post) wat zij willen. Goed om te zien dat dit bij jou geenzins het geval is.quote:
Nu we allemaal geantwoord hebben, zou ik toch graag willen weten waarom jou dit zo interesseert? Geen verwijt of aanval zeg je, gelukkig maar zeg ik, het is wel vaker voorgekomen dat users je als werelvreemd, freaks of wat ook willen neerzetten als ze vinden dat je niet doet (of post) wat zij willen. Goed om te zien dat dit bij jou geenzins het geval is.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
De rest kan ik uiteraard niet zo goed beoordelen als mezelf, maar ik heb de indruk dat we gewoon een net zo spannend leven hebben als jij, de zoon van de slager en de overbuurman, maar hiernaast hebben we net als ieder mens onze hobbies en interesses. Dit hier is een GTST subforum, dus het gaat welhaast alleen over onze gemeenschappelijke hobby GTST hier. Maar hiernaast zit ik ook op een audio-video forum en een politiek forum (in totaal zit ik echter nog steeds in totaal 1 uur achter de computer per dag), als je die posts zou lezen dan zou je wellicht denken dat ik daar 24/7 mee bezig ben. Ik kan het hier ook wel over het afstellen van de koppen van een videorecorder gaan hebben of de kabinetscrisis over het reiskostenforfait uit 1989 gaan bespreken, maar dat is toch echt zwaar offtopic zoals dat heet Een heer met stijl
Een heer met stijl
 Terwijl Taylor eigenlijk meer mannen heeft gehadquote:
Terwijl Taylor eigenlijk meer mannen heeft gehadquote:Op donderdag 29 november 2012 01:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Grappig dat je over haar begint, had het nog over haar laatst. (3 uur geleden)
Brooke is echt een hoer gewoon
Ze is vele malen vreemdgegaan en er nooit zeker van geweest wie de vader van haar kinderen is dus deed ze bij allemaal maar een vaderschapstest. Ze heeft het gedaan met de man van haar dochter, het vriendje van haar dochter en nu, 1 aflevering nadat Stephanie overleden is, staat ze lekker te bekken met Bill Spencer JR, de man van haar zusje! Dat ze zoiets voor de miljoenste keer flikt is echt onmenselijk gewoon! Moet je ook nagaan dat ze met Eric ging, toen met zijn zoon Ridge, diens broers Thorne en Nick! Ook heeft ze staan zoenen met Thomas, haar stiefzoon.. Brooke Logan moet nu echt oprotten.
Helaas is Rick the main character van de serie geworden en Brooke is zijn moeder... Dus ze blijft voorlopig wel denk ik..yes i know don't ask..
Niet dat ik fan ben van beiden dames
GTST is nog prima te doen, en het is zelfs beter dan B&B. Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
 Dat laatste zekerquote:
Dat laatste zekerquote:Op donderdag 29 november 2012 14:24 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Terwijl Taylor eigenlijk meer mannen heeft gehadyes i know don't ask..
Niet dat ik fan ben van beiden dames
GTST is nog prima te doen, en het is zelfs beter dan B&B.
Wil geen discussie starten, maar Brooke had veel meer mannen Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
 Sinterklaas komt ook naar Meerdijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Sinterklaas komt ook naar Meerdijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:34 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas komt ook naar Meerdijk.Ah, zo te zien neemt-ie Bing mee naar SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat ook weer opgelost

quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:34 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas komt ook naar Meerdijk.Nee, dat is de broer van SinterklaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tegenslag werpt schaduw op geluk.
 Jef aast op het baantje van Robertquote:
Jef aast op het baantje van Robertquote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, dat is de broer van Sinterklaas

quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jef aast op het baantje van Robert

Forum Opties Forumhop: Hop naar: