1500 Was de zoektocht naar Daniël met de sprong uit de helikopter, 2000 de dood van Roos en 2500 inderdaad Tony in de kerk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De 500e ken ik, de 1000e ook. Wat gebeurde er ook alweer in de 1500e, de 2000e en 2500e? Was 2000 Bowien en 2500 de schilderijenroof met Tony in de kerk?

Ah ja, de 2000e vond ik dat niet zo leuk denk ik. Toen had het Fischervirus de stad overigens ook al bereikt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
1500 Was de zoektocht naar Daniël met de sprong uit de helikopter, 2000 de dood van Roos en 2500 inderdaad Tony in de kerk.

Wel een schok destijds. Wie had verwacht dat Roos niet meer op zou staan?quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ja, de 2000e vond ik dat niet zo leuk denk ik. Toen had het Fischervirus de stad overigens ook al bereikt.

Juist daarom vond ik het niet zo leuk.quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel een schok destijds. Wie had verwacht dat Roos niet meer op zou staan?

Roosquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik het niet zo leuk.

Vind Mike persoonlijk maar niks hoor..Hij is toch met Nina vanwege het geld.quote:Op maandag 26 november 2012 19:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo graag Nina weer terugwil.
Nou gaat Nina weer twijfelen natuurlijk! En krijgt ze weer ruzie met Mike. En krijg je hetzelfde gezeur, van voor de zomerstop.

hoe eerder hoe beter graag, maar ze zullen het nog wel over een flinke tijd uitsmeren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind Mike persoonlijk maar niks hoor..Hij is toch met Nina vanwege het geld.
Dat gaat hem sowieso wel de das om doen.

quote:Ex-GTST-soapie maakt campingprogramma voor SBS 6
SBS 6 komt volgende maand met het nieuwe programma We Love Camping. En daar is een heel oude bekende voor opgetrommeld: Joost Buitenweg. Joost geniet de meeste bekendheid als Rien Hoogendoorn in de eerste seizoenen Goede Tijden Slechte Tijden, maar struint momenteel dus heel wat campings af voor het nieuwe zondagmiddagprogramma op SBS 6.
SBS 6 licht toe aan deze blog: “We volgen Joost Buitenweg met vrouw Anouk en Stijn en Olivier op een rondreis langs de mooiste campings van Europa. Iedere week bezoeken zij een andere camping waar zij activiteiten ondernemen en de omgeving verkennen. Maar ook vakantie vieren in Nederland blijft niet onbeschouwd. Tenslotte geeft het programma veel kampeertips & tricks.”
Een woordvoerder benadrukt dat We Love Camping geen dubbeling betreft van RTL-show Campinglife. “In Camping Life neemt de presentator je mee en in We Love Camping volgen we een gezin. Ze gaan ook niet naar beurzen en winkels om bijvoorbeeld tenten te testen, maar doen dit in real life, dus echt op de camping.”
We Love Camping is vanaf 16 december wekelijks te zien.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inderdaad!quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter graag, maar ze zullen het nog wel over een flinke tijd uitsmeren.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Denk dat er later wel wat zal gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

SamSam's Lexquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:55 schreef PeterKelder het volgende:
Rien Hogendoorn keert terug op tv
[..]
 Hahaha
 Hahaha  

Maar het is ECHT geen kopie van Campinglifequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:55 schreef PeterKelder het volgende:
Rien Hogendoorn keert terug op tv
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Nu maar hopen dat alles het nog doet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben gelovig en ik heb gebeden...
De box kwam hier net binnen.

Deze verhaallijn loopt dus net als alle verhaallijnen van GTST tegenwoordig af met een sisser.

Ik laat hem niet kapotvallen als Helen Helmink met haar Yogho Yogho.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat alles het nog doet.

Ik moet ook wel even zeggen dat ik écht wel alles op alles heb moeten zetten om de box alsnog te krijgen en hem mede dankzij één van FOK!'s moderators, djkoelkast, nu in handen heb. En er is meer aan de hand; De box heeft namelijk GEEN deuk bij de openingsflap... Jullie weten allemaal dat er hoe dan ook een deukje bij die flap komt wanneer je hem openmaakt, niet te ontwijken omdat het allemaal zo strak vastzit. Deze had er geen; Nooit geopend, oftewel NIEUW.
 Ik moet ook wel even zeggen dat ik écht wel alles op alles heb moeten zetten om de box alsnog te krijgen en hem mede dankzij één van FOK!'s moderators, djkoelkast, nu in handen heb. En er is meer aan de hand; De box heeft namelijk GEEN deuk bij de openingsflap... Jullie weten allemaal dat er hoe dan ook een deukje bij die flap komt wanneer je hem openmaakt, niet te ontwijken omdat het allemaal zo strak vastzit. Deze had er geen; Nooit geopend, oftewel NIEUW. Ik voel me nu echt een Ludo.
 Ik voel me nu echt een Ludo. 

Respectquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik laat hem niet kapotvallen als Helen Helmink met haar Yogho Yogho.
Weetje, ik ben gewoon als een kind zo blijIk moet ook wel even zeggen dat ik écht wel alles op alles heb moeten zetten om de box alsnog te krijgen en hem mede dankzij één van FOK!'s moderators, djkoelkast, nu in handen heb. En er is meer aan de hand; De box heeft namelijk GEEN deuk bij de openingsflap... Jullie weten allemaal dat er hoe dan ook een deukje bij die flap komt wanneer je hem openmaakt, niet te ontwijken omdat het allemaal zo strak vastzit. Deze had er geen; Nooit geopend, oftewel NIEUW.
...Ik heb die man gewoon een nieuwe box laten kopen.Ik voel me nu echt een Ludo.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdpiet Ludo zal Maxime voorgoed in de zak van Sinterklaas laten verdwijnen.
[ afbeelding ]
Daarvoor schakelt hij de hulp in van Bloemerspiet.

!!!
 !!! 

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens: strijd binnen de Sanders' familie Een heer met stijl
Een heer met stijl

( Weet het overigens niet precies meer)
  ( Weet het overigens niet precies meer) 

quote:Op woensdag 28 november 2012 02:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Overigens: strijd binnen de Sanders' familie

Ludo heeft Maxime al haar bezittingen (dus ook haar geld) teruggegeven toen uitkwam dat niet Maxime, maar Nick achter de medicijnwissel kwamquote:Op woensdag 28 november 2012 08:34 schreef Koosnaam het volgende:
Zat Maxime overigens niet financieel aan de grond.( Weet het overigens niet precies meer)
Blijkbaar kan ze zonder problemen die Maarten betalen voor haar plannen?

quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdpiet Ludo zal Maxime voorgoed in de zak van Sinterklaas laten verdwijnen.
[ afbeelding ]
Daarvoor schakelt hij de hulp in van Bloemerspiet.

Dat klinkt toch ook niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:46 schreef PeterKelder het volgende:
Ik luister net een item van "BNN Today" terug, wat gaat over TV-tunes. Martijn Schimmer (bekend componist en zanger van de 1995-versie van de GTST-tune) heeft blijkbaar jaren geleden tijdens een pitch DE HELE TEKST veranderd
Een deel van de tekst staat hieronder:
Goede Tijden, Slechte Tijden
t' Is wat de toekomst je geeft
Goede Tijden, Slechte Tijden
Alles waar je voor leeft
....
Het item is terug te horen via www.radio1.nl/bnntoday . Het liedje is te horen rond de tweede minuut van het item "tv-tunes"
 Hier btw; http://www.radio1.nl/items/66749-tv-tunes
 Hier btw; http://www.radio1.nl/items/66749-tv-tunes Het klinkt niet héél slecht, maar het kon absoluut beter. 8-9 jaar geleden overigens, 2003-2004
 Het klinkt niet héél slecht, maar het kon absoluut beter. 8-9 jaar geleden overigens, 2003-2004 

Voor een telenovelle á la Lotte zou het niet misstaanquote:Op woensdag 28 november 2012 16:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook niet?Hier btw; http://www.radio1.nl/items/66749-tv-tunes

Het zou kunnen dat ze met de verkorte versie van de fotoboekleader al het idee hadden om de tune te wijzigenquote:PS: Ik hoor een ONM-tune erin.Het klinkt niet héél slecht, maar het kon absoluut beter. 8-9 jaar geleden overigens, 2003-2004
 Maar ik denk eerder dat hij zich verrekent en doelt op de verandering in 2005
 Maar ik denk eerder dat hij zich verrekent en doelt op de verandering in 2005  

Dat is in het verleden wel vaker gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Gulmez het volgende:
zou toch raar zijn als rikki relatie zou krijgen met de broer van sjoerd, terwijl rikki en sjoerd een kindje hebben, ligt zijn broer naast kamer van sjoerd rikki te neuken terwijl sjoerd met de baby van rikki in zn eigen kamer zit hoe zien ze dat voor zich echt wat een domme verhaallijn

Och ja, natuurlijk!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo heeft Maxime al haar bezittingen (dus ook haar geld) teruggegeven toen uitkwam dat niet Maxime, maar Nick achter de medicijnwissel kwam

In soaps is dat aan de orde van de dag, het was ooit een bron van conflicten tussen Robert en Jef Alberts, maar ook bij andere soaps zoals The Bold & the Beautifull is het aan de orde van de dag. Klassiek is natuurlijk het personage Brooke die van Ridge naar diens vader (toen nog wel) Eric ging en daarna naar Ridge's broer Thorne en waarschijnlijk heeft ze er nog wel meer gehad, maar ik keek die soap eigenlijk alleen in de jaren '90, daarna hebben zij ook zwaar aan jumping the shark gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Gulmez het volgende:
zou toch raar zijn als rikki relatie zou krijgen met de broer van sjoerd, terwijl rikki en sjoerd een kindje hebben, ligt zijn broer naast kamer van sjoerd rikki te neuken terwijl sjoerd met de baby van rikki in zn eigen kamer zit hoe zien ze dat voor zich echt wat een domme verhaallijn

Ik ben er sowieso geen 24/7 mee bezigquote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Frey, Arnie, Peter en HeervB. Hebben julie een vriend(in) en wat vindt die van jullie gtst fanschap. Op mij komt het nl over alsof jullie er 24/7 mee bezig zijn.
Tis trouwens een vraag he, geen verwijt of aanval. Just wondering
 Ik doe een opleiding die heel wat tijd in beslag neemt en daarnaast heb ik ook nog andere hobbies/interesses
 Ik doe een opleiding die heel wat tijd in beslag neemt en daarnaast heb ik ook nog andere hobbies/interesses  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |