1500 Was de zoektocht naar Daniël met de sprong uit de helikopter, 2000 de dood van Roos en 2500 inderdaad Tony in de kerk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De 500e ken ik, de 1000e ook. Wat gebeurde er ook alweer in de 1500e, de 2000e en 2500e? Was 2000 Bowien en 2500 de schilderijenroof met Tony in de kerk?

Ah ja, de 2000e vond ik dat niet zo leuk denk ik. Toen had het Fischervirus de stad overigens ook al bereikt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
1500 Was de zoektocht naar Daniël met de sprong uit de helikopter, 2000 de dood van Roos en 2500 inderdaad Tony in de kerk.

Wel een schok destijds. Wie had verwacht dat Roos niet meer op zou staan?quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ja, de 2000e vond ik dat niet zo leuk denk ik. Toen had het Fischervirus de stad overigens ook al bereikt.

Juist daarom vond ik het niet zo leuk.quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel een schok destijds. Wie had verwacht dat Roos niet meer op zou staan?

Roosquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik het niet zo leuk.

Vind Mike persoonlijk maar niks hoor..Hij is toch met Nina vanwege het geld.quote:Op maandag 26 november 2012 19:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo graag Nina weer terugwil.
Nou gaat Nina weer twijfelen natuurlijk! En krijgt ze weer ruzie met Mike. En krijg je hetzelfde gezeur, van voor de zomerstop.![]()
![]()

hoe eerder hoe beter graag, maar ze zullen het nog wel over een flinke tijd uitsmeren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind Mike persoonlijk maar niks hoor..Hij is toch met Nina vanwege het geld.
Dat gaat hem sowieso wel de das om doen.

quote:Ex-GTST-soapie maakt campingprogramma voor SBS 6
SBS 6 komt volgende maand met het nieuwe programma We Love Camping. En daar is een heel oude bekende voor opgetrommeld: Joost Buitenweg. Joost geniet de meeste bekendheid als Rien Hoogendoorn in de eerste seizoenen Goede Tijden Slechte Tijden, maar struint momenteel dus heel wat campings af voor het nieuwe zondagmiddagprogramma op SBS 6.
SBS 6 licht toe aan deze blog: “We volgen Joost Buitenweg met vrouw Anouk en Stijn en Olivier op een rondreis langs de mooiste campings van Europa. Iedere week bezoeken zij een andere camping waar zij activiteiten ondernemen en de omgeving verkennen. Maar ook vakantie vieren in Nederland blijft niet onbeschouwd. Tenslotte geeft het programma veel kampeertips & tricks.”
Een woordvoerder benadrukt dat We Love Camping geen dubbeling betreft van RTL-show Campinglife. “In Camping Life neemt de presentator je mee en in We Love Camping volgen we een gezin. Ze gaan ook niet naar beurzen en winkels om bijvoorbeeld tenten te testen, maar doen dit in real life, dus echt op de camping.”
We Love Camping is vanaf 16 december wekelijks te zien.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inderdaad!quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter graag, maar ze zullen het nog wel over een flinke tijd uitsmeren.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Denk dat er later wel wat zal gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

SamSam's Lexquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:55 schreef PeterKelder het volgende:
Rien Hogendoorn keert terug op tv
[..]

Maar het is ECHT geen kopie van Campinglifequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:55 schreef PeterKelder het volgende:
Rien Hogendoorn keert terug op tv
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Nu maar hopen dat alles het nog doet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben gelovig en ik heb gebeden...
De box kwam hier net binnen.![]()
![]()
Deze verhaallijn loopt dus net als alle verhaallijnen van GTST tegenwoordig af met een sisser.

Ik laat hem niet kapotvallen als Helen Helmink met haar Yogho Yogho.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat alles het nog doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |