abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119570698
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het was een dorp verderop.
En hoezo was dat met die auto al jaren bekend? Bij wie dan?

Ik woon ook in een klein dorp maar ik weet echt niet wat anderen op hun kerfstok hebben. Er zullen nog wel ergere dingen gebeurd zijn (Marianne Vaatstra even er buiten gehouden), en daar is echt niet iedereen van op de hoogte. Als je in een dorp woont betekent het niet dat de hele gemeenschap alles van je weet, je hebt ook privacy hoor.
Ik woon ook in een klein dorp en het is precies zoals jij zegt. Iets wat weinig mensen maar lijken te begrijpen is dat in een dorp (niets meer of minder als in een deel van een stad) heus niet iedereen elkaar kent en alles van elkaar weet. Ik heb soms het idee dat mensen een achterhaald idee in hun hoofd hebben van hoe een dorp vandaag de dag is. Veelal wonen er mensen die er enkel wonen om lekker buiten de stad te zitten en verder weinig banden met het dorp zelf hebben. Vroeger was dat natuurlijk anders.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:47:04 #127
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119570738
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:42 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Ze stoppen niet hoor, de moeder van Marianne Vaatstra heeft gisteravond alweer een mail ontvangen. :X

[..]

Maar opzich mag de familie Vaatstra er inderdaad wel een beetje rekening mee houden dat Jasper nog niet veroordeeld is.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_119570791
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Maar opzich mag de familie Vaatstra er inderdaad wel een beetje rekening mee houden dat Jasper nog niet veroordeeld is.
Dat klopt, maar als ik ze zo in de media zie (kan vertekend zijn) zijn het niet bepaald de slimste mensen.....
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:50:00 #129
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119570811
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als ik ze zo in de media zie (kan vertekend zijn) zijn het niet bepaald de slimste mensen.....
Dat is ook weer zo. :P

Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Jasper S. toch onschuldig blijkt te zijn, maar denk niet dat we dat ooit te weten komen. :+
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:55:24 #130
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_119570919
quote:
Jasper zal uiteraard ontkennen, maar de druk op hem zal zo groot worden dat het er dik in zit dat hij uiteindelijk een valse bekentenis gaat geven. Zo niet dan zullen ze hem zeker drie maanden psychisch martelen. In de recente geschiedenis zijn er vaker valse bekentenissen afgedwongen (o.a. Schiedammerparkmoord, Puttense moordzaak, Ina Post) en slechts enkele houden de druk vol (Ernest Louwes, Lucia de Berk).

Ik hoop dat jullie mijn raad opvolgen en wens jullie alle sterkte.

Ronald Beetz
ronald@beetz.nl
Laten de Schiedammerparkmoord en Puttense Moordzaak nu juist door DNA bewijs de echte daders te pakken hebben gekregen. En bij Ina Post was DNA juist het ontlastende bewijs.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_119570943
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:50 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. :P

Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Jasper S. toch onschuldig blijkt te zijn, maar denk niet dat we dat ooit te weten komen. :+
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik blijf er echt moeite mee hebben hoe je via de media al veroordeeld bent terwijl dat nog niet definitief is en er blijkbaar een hoop geoorloofd is. Stel idd dat in de (wel minieme) mogelijkheid dat hij toch niet de dader is hij toch weer verder moet met zn leven. Dat kan ie dan toch echt wel schudden en eigenlijk is dat toch wel van de gekke. Echter hebben we het er vandaag de dag maar mee te doen ben ik bang. De huidige media is er nu eenmaal met al zn voor en nadelen....
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:07:00 #132
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_119571150
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien heeft Jasper wel een eeneiige tweelingbroer die geadopteerd is door buitenlanders en als asielzoeker naar Nerderland is gekomen om, uit afgunst, wraak te nemen op zijn broer.... ;)
Das niet onmogelijk, dan zou die verre neef van die Jasper het sperma van Jasper geďmplanteerd hebben in dat Meisje Vaatstra tijdens het ritueel in de kerk.
Het beste is toch om iedere inwoner van het dorp te arresteren en een gedegen spermaonderzoek te laten doen daar

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 24-11-2012 14:32:51 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_119574432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Xan21 het volgende:
Scenario 1 - Spencer en Wietse waren een fiets aan het stelen voor Marianne (toen fietste Verry Brouwer samen met zijn vriendin voorbij). Ze wamen erachter dat Marianne verdwenen was en werden opgehaald door Spencer zijn moeder. Misschien hebben ze nog gezocht in de buurt...Onwaarschijnlijk omdat ze zo een taxi voor haar hadden kunnen bellen, wat waarschijnlijk ook het plan was, maar dat was al te laat.

Scenario 2 - Spencer en Wietse wisten dat Marianne verdwenen was, konden hun eigen fietsen niet meer gebruiken en wilde haar gaan zoeken met een gestolen fiets (Verry Brouwer ziet ze). Wat ze misschien wel hebben gedaan erna (misschien op gestolen fiets, misschien met auto samen met moeder) want Geke zegt dat ze pas een uur nadat Marianne verdween weer op het Raboplein waren en aangezien Spencer de woorden - "Dit is zinloos geweld!" schreeuwde wist hij dat het geen grap of iets dergelijks was. Spencer en Wietse worden naar de Pyramide in Buitenpost gebracht, de fietsen liggen tot de volgende dag op het plein (Had Marianne de sleutels nog?)
Scenario 3 en ook al in de media geweest:

S & W waren flink dronken van een dag zuipen en in plaats van Marianne naar huis te brengen stalen ze een fiets voor haar op station Buitenpost zeiden doeeeeeeei tot morgen en gingen shoarma eten zoals de meeste jongeren met een flinke slok op.

S & W waren de eerste die DNA hebben afgestaan en zijn van alle blaam gezuiverd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:39:16 #134
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_119574624
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:42 schreef Samson het volgende:

[..]

Met mensen van zo'n laag niveau dat ze meteen met "sukkel" gaan gooien ga ik verder niet in discussie.....
Looser. En een sukkel. Geeft maar weer eens extra aan dat ik gewoon gelijk heb.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:40:05 #135
124676 RobertoCarlos
pi_119574641
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik blijf er echt moeite mee hebben hoe je via de media al veroordeeld bent terwijl dat nog niet definitief is en er blijkbaar een hoop geoorloofd is. Stel idd dat in de (wel minieme) mogelijkheid dat hij toch niet de dader is hij toch weer verder moet met zn leven.
Tuurlijk.
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:41:25 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119574674
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Als er iemand is die geen enkel recht van spreken heeft als het gaat om mensen onterecht en voor ze door een rechter veroordeeld zijn tot dader of medeplichtige te benoemen, dan is het dat tuig in de groep Kat/Dankbaar/Beetz wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:42:59 #137
124676 RobertoCarlos
pi_119574708
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er iemand is die geen enkel recht van spreken heeft als het gaat om mensen onterecht en voor ze door een rechter veroordeeld zijn tot dader of medeplichtige te benoemen, dan is het dat tuig in de groep Kat/Dankbaar/Beetz wel.
Dat van de Vaatstra's is misschien eigenlijk nog erger, want die zijn niet ziek en weten wat ze doen
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:51:11 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119574889
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat van de Vaatstra's is misschien eigenlijk nog erger, want die zijn niet ziek en weten wat ze doen
Ach hou toch op, die hebben na 13 jaar onzekerheid eindelijk het antwoord op de vraag die ze dag en macht bezig heeft gehouden, geen wonder dat ze blij zijn.

Daarbij is het sperma tot daderspoor betiteld, niet tot een toevallig aanwezig spoor, een 100% DNA-match met een daderspoor is dan ook wat anders dan een match met een ander onderdeel van het bewijsmateriaal.

Dat zij hem de dader noemen op basis van een 100% match met een daderspoor kun je hen moeilijk verwijten.

Iedere officiële instantie heeft keurig over de verdachte gesproken.
Ik heb je ook niet gehoord toen de 2 van Putten uitspraken dat ze blij waren dat de dader eindelijk gevonden was, en dat was ook voor Ronald Pieper veroordeeld was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:56:52 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119575047
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

Looser.
Loos een overbodige o.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:04:10 #140
124676 RobertoCarlos
pi_119575235
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Loos een overbodige o.
Dat is voor extra grote losers :Y
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:06:54 #141
124676 RobertoCarlos
pi_119575312
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach hou toch op, die hebben na 13 jaar onzekerheid eindelijk het antwoord op de vraag die ze dag en macht bezig heeft gehouden, geen wonder dat ze blij zijn.

Daarbij is het sperma tot daderspoor betiteld, niet tot een toevallig aanwezig spoor, een 100% DNA-match met een daderspoor is dan ook wat anders dan een match met een ander onderdeel van het bewijsmateriaal.

Dat zij hem de dader noemen op basis van een 100% match met een daderspoor kun je hen moeilijk verwijten.
1 bewijs is geen bewijs en hoeveel mensen hebben niet een valse bekentenis afgelegd. Wacht nou eerst maar eens gewoon rustig af voordat je iemand gelijk lyncht
quote:
Iedere officiële instantie heeft keurig over de verdachte gesproken.
Precies! ^O^ En dat zouden de Vaatstra's dus ook moeten doen.
quote:
Ik heb je ook niet gehoord toen de 2 van Putten uitspraken dat ze blij waren dat de dader eindelijk gevonden was, en dat was ook voor Ronald Pieper veroordeeld was.
Toen kende ik je nog niet. Maar nu wel. Daten? :*
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:11:44 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119575430
Nee, ik kan het de Vaatstra's niet verwijten dat ze hem dader noemen, daarbij lijken ze nog behoorlijk met zijn familie mee te leven, dus wat mij betreft zijn er anderen die eerder tot de orde moeten worden geroepen als het gaat om onschuldigen tot dader bestempelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119576006
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik blijf er echt moeite mee hebben hoe je via de media al veroordeeld bent terwijl dat nog niet definitief is en er blijkbaar een hoop geoorloofd is. Stel idd dat in de (wel minieme) mogelijkheid dat hij toch niet de dader is hij toch weer verder moet met zn leven. Dat kan ie dan toch echt wel schudden en eigenlijk is dat toch wel van de gekke. Echter hebben we het er vandaag de dag maar mee te doen ben ik bang. De huidige media is er nu eenmaal met al zn voor en nadelen....
stel, in het zeer onwaarschijnlijke geval dat de moord los staat van de sex, en laten we dan ook maar uit gaan van vrijwilligheid in de sex van Mariane haar kan, dan moet de brave huisvader en echtgenoot zich nog steeds verantwoorden voor buitenechtelijke sex met een tiener meisje die de helft zo jong is als hij en het frustreren en verzieken van een polite onderzoek die al 13 jaar duurt en miljoenen gekost heeft . zo braaf en onschudig en voorbeeldig is Jasper dus niet.
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:43:52 #144
124676 RobertoCarlos
pi_119576439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik kan het de Vaatstra's niet verwijten dat ze hem dader noemen, daarbij lijken ze nog behoorlijk met zijn familie mee te leven, dus wat mij betreft zijn er anderen die eerder tot de orde moeten worden geroepen als het gaat om onschuldigen tot dader bestempelen.
|:( |:( |:( :')
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:45:23 #145
124676 RobertoCarlos
pi_119576480
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef Alleskids het volgende:

[..]

stel, in het zeer onwaarschijnlijke geval dat de moord los staat van de sex, en laten we dan ook maar uit gaan van vrijwilligheid in de sex van Mariane haar kan, dan moet de brave huisvader en echtgenoot zich nog steeds verantwoorden voor buitenechtelijke sex met een tiener meisje die de helft zo jong is als hij en het frustreren en verzieken van een polite onderzoek die al 13 jaar duurt en miljoenen gekost heeft . zo braaf en onschudig en voorbeeldig is Jasper dus niet.
hij is nog verdachte he :P En hij was toen ook nog jonger weet je wel..... En was hij toen al getrouwd? Bron daarvoor? :P
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:47:01 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119576539
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

hij is nog verdachte he :P En hij was toen ook nog jonger weet je wel..... En was hij toen al getrouwd? Bron daarvoor? :P
Hij heeft kinderen van rond de twintig, met de vrouw waarmee hij toen al getrouwd was, en nog steeds getrouwd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119576858
hij had in een relatie met kinderen en hij heeft 13 jaar lang justitie gefrustreerd. hij had op 1 mei 1999 met schaamrood op zijn kaken naar de polite moeten stappen en heftig van streek zijn komen melden dat zijn vriendinnetje-minnares-soul maatje, of in elk geval zijn geile neukertje vermoord is, kort nadat zij met zijn tweeen sex hebben gehad. hij was , zoals het dan in de misdaad series wordt genoemd: de laatste die het slachtoffer levend heeft gezien en vitale informatie door geven aan de polite en voorkomen dat ze op het verkeerde spoor zitten door zijn dna, in plaats van 13 jaar lang politie, justie, de regio, wat zeg ik, het hele land frustereren omdat hij zijn lul niet in zijn broek kon houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alleskids op 24-11-2012 18:34:30 ]
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:32:03 #148
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_119577943
Die beschuldigingen hierboven in de richting van de familie Vaatstra zijn echt bullshit. Ik vond het juist prijzenswaardig hoe ze blijk gaven van medeleven met het gezin van Jasper S. Ik vond daar enorm veel compassie uit blijken en vind het des te knapper nu hun eigen familie er toch behoorlijk door kapot gegaan en gemaakt is de afgelopen 13 jaar.
Verder ook volledig eens met Alleskids hierboven.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_119578995
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef Jane het volgende:
Die beschuldigingen hierboven in de richting van de familie Vaatstra zijn echt bullshit. Ik vond het juist prijzenswaardig hoe ze blijk gaven van medeleven met het gezin van Jasper S. Ik vond daar enorm veel compassie uit blijken en vind het des te knapper nu hun eigen familie er toch behoorlijk door kapot gegaan en gemaakt is de afgelopen 13 jaar.
Verder ook volledig eens met Alleskids hierboven.
Ik denk dat een familie niet kapot gemaakt wordt door de frustratie omtrent de onduidelijkheid over de moord van iemand uit die familie en het lijkt me toch echt sterk dat je 13!!! jaar lang je leven niet gewoon verder oppakt, hoe erg het ook is. Er zal dus wel meer gespeeld hebben in die familie.
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:11:05 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119579032
Ik denk dat jij de menselijke psyche niet echt begrijpt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')