Succes!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond date nr 2 , best wel zin in
Goed om te weten! Heb wel eens een date gegoogled en toen kwam badoo als eerste resultaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Voor de mensen die badoo gebruiken... bij je profiel opties kan je uitzetten dat niet badoo leden je kunnen zien en ook is er een optie dat je niet via zoekmachine's gevonden kan worden!!!!!
Zelf heb ik wel me badoo weer de-activeerd want de site beviel me verder gewoon niet.
Ja zichtbaar online kan je ook uitzettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed om te weten! Heb wel eens een date gegoogled en toen kwam badoo als eerste resultaatKun je het zichtbaar online zijn ook uitzetten? Ik neig ook naar opzeggen. Mijn relatieklik misschien maar weer eens afstoffen en knuz
Die indruk had ik inderdaad ook al. Gebruik natuurlijk niet mijn naam en geboortedatum maar toch, altijd beetje op letten. En dat offline staan is wel fijn want er zijn altijd mensen die zodra je ook maar een seconde online bent om bijvoorbeeld een berichtje te lezen beginnen te kletsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zichtbaar online kan je ook uitzetten!
Heb zelf op best veel website's een dating profiel maar heb bij de meeste alles vrij anoniem gehouden.. wel een foto maar niet teveel overige info want vaak merk je op vooral de gratis websites dat je heel makkelijk iemand kan googlen.
Zelf ben ik daardoor ook een Paiq gebruiker en het bevalt me tot nu toe goed.
Toevallig gister even weer op tagged gekeken, kwam even online om me account eigenlijk weg te doen maar toevallig zag ik iemand die in het zelfde dorp heeft gewoond en me een berichtje gestuurd had. Vervolgens daar nog een paar uur mee zitten "chatten" (wat een haat woord) maar wel gezegd dat ik me tagged weg doe dus heb nu gewoon even voor de makkelijkheid haar whatsapp.
Hoop er binnenkort weer een datings verhaal bij te kunnen schrijven!
Bij een cafe op de hoek?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond date nr 2 , best wel zin in
ha haquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, dat kan bijvoorbeeld ook van het [ afbeelding ] zijn.
Ik wel, ben programmeur en zit dus de hele dag achter de pc/onlinequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]Vraag me dan af of ze echt de hele godganse dag online zijn ofzo.
Tja wat heb je de eerste drie dates gedaan en wat vinden jullie leuk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef Blue_note het volgende:
Iemand tips voor een leuke date (4e)?
Het moet 's avonds kunnen. Dus dierentuin o.i.d wordt moeilijk.
Winterefteling ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef Blue_note het volgende:
Iemand tips voor een leuke date (4e)?
Het moet 's avonds kunnen. Dus dierentuin o.i.d wordt moeilijk.
Volgens mij niet hoor?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Was ik ook naar het kijken, alleen sluit dat om 18:00
Woon er 5km vandaan, ben er al jaar of 10 niet geweest, maar dacht echt dat die tot uur of 22u open zouden zijn... Maar dat zal dan wel in de zomer zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens website wel. Alleen weekend tot 20:00.
Helaaschquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Woon er 5km vandaan, ben er al jaar of 10 niet geweest, maar dacht echt dat die tot uur of 22u open zouden zijn... Maar dat zal dan wel in de zomer zijn
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef freshy98 het volgende:
Het is mega druk op de meeting. We zijn met z'n drieën. Eefje, Techno en ik. We staan nog heel even voor Amersfoort centraal te wachten voor laat kokers.
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef freshy98 het volgende:
Het is mega druk op de meeting. We zijn met z'n drieën. Eefje, Techno en ik. We staan nog heel even voor Amersfoort centraal te wachten voor laat kokers.
ik ben benieuwd wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen hebben afgezegd
Ik heb nog afgezegd. Niet trots op. Maar na 3 maanden anticipatie op een eetmeet waarbij het 1 dag vantevoren omgezet wordt in ergens wat drinken in Amersfoort.. ga liever naar de vervanging van de eetmeet (althans gaat later wel een nieuwe komen lijkt me als Splash beter is). Maar ja vanochtend pas afgezegd, beetje lame, maar is niet zo dat ik zoveel denktijd had verder ofzo. Wil gewoon wel naar de eetmeet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen hebben afgezegd
Vind het nogal een verschil of je bij iemand thuis zit en koken e.d. of dat je in een stad gaat drinken wat e.d. Eetmeet leek me gewoon leuk. Zitten in een kroegje minder en kan overal. En ook dat juist de enige paar mensen die ik heb zien posten niet kwamen waarschijnlijk. Voor mij is het niet raar in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Als het qua afstand niet veel uitmaakt of het bij splash is of amersfoort snap ik de afzegging niet echt.
Maar ieder natuurlijk z'n eigen keuze.
Overal in een kroeg zitten is het probleem juist met mensen die over heel Nederland verspreid wonen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vind het nogal een verschil of je bij iemand thuis zit en koken e.d. of dat je in een stad gaat drinken wat e.d. Eetmeet leek me gewoon leuk. Zitten in een kroegje minder en kan overal. En ook dat juist de enige paar mensen die ik heb zien posten niet kwamen waarschijnlijk. Voor mij is het niet raar in ieder geval.
Ja en ik had zin in de eetmeet. Niet in een kroeg sorry. Vind het gewoon lam dat het op het laatste moment niet kon. Net als mensen het vast lam vinden dat ik niet ging nu. Maar ja vind in Amersfoort zitten toch wel wat anders dan bij een fokker en dan eten. Maar goed, ben een sjaak afhaak vandaag ja. Bij de gewone eetmeet niet als die nog gewoon wordt gedaan laterquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Overal in een kroeg zitten is het probleem juist met mensen die over heel Nederland verspreid wonen.
Daarom doe je dus een meet om samen te komen in een kroeg of iets anders.
Mag. Wist het niet zover van te voren (die paar dagen die jij noemt is voor mij 22 november, dus eergister) en het alternatief pas gister. Ging er gewoon vanuit dat het afgezegd werd. Eerste reactie op het alternatief was ja. Later dacht ik van ik ga liever gewoon naar de eetmeet. Maar goed ik hoef me ook niet te verdedigen hiervoor. Het is vrij normaal dat als iets helemaal verandert last minute na maanden niet iedereen er nog zin in heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:43 schreef freshy98 het volgende:
Maar je wist het een paar dagen geleden al dat de gastheer ziek is, en dat de kans bestond dat het niet door zou gaan.
Dus ja, ik vind jou lam.
Oke nou ja zal wel door een kronkel in mijn hoofd komen misschien. Maar leek me gewoon leuk om bij een fokker te eten en te zitten. Minder leuk om in Amersfoort gewoon in een kroegje ofzo te zitten. Ook omdat het leek/lijkt dat er gewoon wel een vervangende eetmeet komt.. Maar goed begrijp wel dat het niet leuk is en dat ik wel zo'n typisch persoon lijk nu weer maar ja. Ben gewoon bij de vervangende eetmeet als mensen dat ook leuk lijkt nog maar niet bij plotseling voor mijn gevoel een heel andere situatie op voor mij wel degelijk het laatste moment.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:01 schreef freshy98 het volgende:
Dat laatste is dan echt jouw probleem.
De datum stond al. Mensen konden.
Lokatie verandert heel iets. Gezelligheid blijft.
Ik begin me nu wel als een autist te voelen terwijl ik niet het gevoel had dat het nou zo raar van me wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Chawi het volgende:
Verandering in een programma is dan ook niet voor ieder weggelegd, dat soort zaken zouden men eens in een profiel op een datingsite moeten zetten
www.flirtmee.nlquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Welk site is goed voor een seks date?
Badoo, free-dating-nl.com (tenminste, als ik de home page een beetje goed interpreteerquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Welk site is goed voor een seks date?
Je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Badoo, free-dating-nl.com (tenminste, als ik de home page een beetje goed interpreteer)...en waarschijnlijk elke site wel als je het gewoon vermeld. Zet het woord seks bij je interesses en je krijgt genoeg verzoekjes (als vrouw zijnde tenminste
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmm, jij was inmiddels uit de roulatie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Een zeer terechte vraag!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, jij was inmiddels uit de roulatie he?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, jij was inmiddels uit de roulatie he?
Een negatieve datingsite ervaring. Wil je er verder over praten in dit topic?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer
Dat wordt verder zoeken...
Haha... ja... moet ik gvd weer handkarrenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een negatieve datingsite ervaring. Wil je er verder over praten in dit topic?
Ach ja dat hoeft niet zo erg te zijn. Gewoon zorgen dat je armen beide lam worden door te weinig bloed (afbinden) en dan gaan met die banaan. Voelt het net aan alsof een vrouw het doet want je voelt je eigen hand minder.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha... ja... moet ik gvd weer handkarren
Zelfde vraag als aan sekhmet....quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja dat hoeft niet zo erg te zijn. Gewoon zorgen dat je armen beide lam worden door te weinig bloed (afbinden) en dan gaan met die banaan. Voelt het net aan alsof een vrouw het doet want je voelt je eigen hand minder.
Dat werd het ook als ik nog wel aan het daten wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer
Dat wordt verder zoeken...
Secondlove is toch alleen flirten met overspelige dames?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat werd het ook als ik nog wel aan het daten was![]()
Maar zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn. Als het je echt alleen om de seks gaat zijn daar genoeg sites voor. Secondlove bijv. No strings attached
Naast het flirten is vreemdgaan volgens mij het doelquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Secondlove is toch alleen flirten met overspelige dames?
Mja ik heb weinig met vreemdgaan. Dus ga ook niet wippen met zo'n chick die expres vreemdgaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Naast het flirten is vreemdgaan volgens mij het doel
Maar ik ben verder niet bekend met die sites. Badoo, knuz en FOK! hebben mij het nodige opgeleverd![]()
Het is maar net wat je in je profiel zet en hoe je gesprekken voert met de ander, dan weet je al snel genoeg welke kant het opgaat.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik je nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het alleen om de seks gaat zou dat ip weinig uit moeten maken lijkt mij. Volgens mij zijn het juist vaak de 'bezette' mensen die een seksdate zoeken. Die hebben juist een andere insteek om zich op een datingsite in te schrijven. Of mensen met een open relatie...quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik heb weinig met vreemdgaan. Dus ga ook niet wippen met zo'n chick die expres vreemdgaat.
Tuurlijk kan met uitgaan ook gebeuren. Maar op secondhandlove weet je het vooraf.
Moet te doen zijn, gewoon regelmatig in SEX/KPD posten en zo nodig je wensen subtiel kenbaar maken...de DM/PM's stromen zo bij je binnen (nogmaals, als vrouw zijnde dan...weet niet of het voor mannen ook werkt).quote:Ach, wie weet reageert er nog een fokster
Zie je wel...als vrouw zijnde hoef je er weinig voor te doen. Noem het woord seks en er wordt al op gereageerdquote:
Nou, als man is dat toch een stuk lastiger. Ook in kpd/sexquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het alleen om de seks gaat zou dat ip weinig uit moeten maken lijkt mij. Volgens mij zijn het juist vaak de 'bezette' mensen die een seksdate zoeken. Die hebben juist een andere insteek om zich op een datingsite in te schrijven. Of mensen met een open relatie...
Maar ik snap je wel, zou ook niet mijn eerste keus zijn.
[..]
Moet te doen zijn, gewoon regelmatig in SEX/KPD posten en zo nodig je wensen subtiel kenbaar maken...de DM/PM's stromen zo bij je binnen (nogmaals, als vrouw zijnde dan...weet niet of het voor mannen ook werkt).
Voor een seksdate speelt fysieke aantrekkingskracht natuurlijk wel een grote rol
Wat ook totaal irritant is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie je wel...als vrouw zijnde hoef je er weinig voor te doen. Noem het woord seks en er wordt al op gereageerd
Wat hebben jullie gedaan? Is er liefde in de lucht?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:48 schreef xApples het volgende:
Ik had gisteravond m'n 2e date , was weer heel gezellig
Net een drie daagse date achter de rug...maar niet via een datingsite. Ik kom hier alleen nog maar om mijn wijsheid te delenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:46 schreef Mark-J het volgende:
Wordt er nog gedate vanavond of mooie verhalen van eerdere dates?!
Een driedaagse date?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Net een drie daagse date achter de rug...maar niet via een datingsite. Ik kom hier alleen nog maar om mijn wijsheid te delen
Lees je eigen DM's maar eens terugquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je moet me toch eens wat dm's laten lezen, Sekhmet. Dat kan niet anders dan bijzonder zijn met al die parels hier.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lees je eigen DM's maar eens terug
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef xApples het volgende:
We gingen naar de film en daarna hebben we nog een drankje gedaan
bij hem thuis.
Liefde zou ik het niet willen noemen.. beetje zelfbescherming.
Maar ik vind hem wel erg leuk
Gewoon drie dagen met elkaar doorgebracht en veel leuke dingen gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef Mark-J het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een driedaagse date?
Gezoend, gevoeld, gewipt? Details willen we!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef xApples het volgende:
We gingen naar de film en daarna hebben we nog een drankje gedaan
bij hem thuis.
Liefde zou ik het niet willen noemen.. beetje zelfbescherming.
Maar ik vind hem wel erg leuk
Je houdt wel van het woord "wippen", he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gezoend, gevoeld, gewipt? Details willen we!!
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je houdt wel van het woord "wippen", he?
Vandaar je eerdere vraag wanneer het normaal was om seks te hebben?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef xApples het volgende:
Gezoend hadden we al![]()
Er was vanaf het 1e moment een hele sterke lichamelijke aantrekkingskracht.
Laten we zeggen dat ik laat naar huis ging
Leuk! Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:57 schreef Coco98 het volgende:
Morgenavond date, eerste internetdate voor haar![]()
Ik heb er zin in
Single-af wil ik het nog niet noemen...lastig uit te leggen, maar we hebben nog geen relatie. Zijn nu meer in de 'ik-date-geen-andere-mannen-meer-fase' beland. Maar het gaat zeker de goede kant opquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
sekhmet is single-af?
feli. dat het maar lang goed mag gaan.
nice. het is je gegund.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Single-af wil ik het nog niet noemen...lastig uit te leggen, maar we hebben nog geen relatie. Zijn nu meer in de 'ik-date-geen-andere-mannen-meer-fase' beland. Maar het gaat zeker de goede kant op
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie je wel...als vrouw zijnde hoef je er weinig voor te doen. Noem het woord seks en er wordt al op gereageerd
Ja, relletje enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zie dat de 'wij willen jullie naakt zien' topics in KPD al gesloten zijn
Jammer, vroeger zelf ook wel eens gepostquote:
Alleen het dames topic is dicht hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jammer, vroeger zelf ook wel eens gepost
Aaahhh, liefquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je. Zal lastig zijn om iemand te vinden die aan jou kan tippen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie dat topic er ook niet meer tussen staan. Ahquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alleen het dames topic is dicht hoor
Jij kan nog naar hartelust posten
Negeren natuurlijk, waarom zou een leuk iemand willen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Vergeef me voor deze wellicht vreemde post, maar ik vraag het me toch af.
Wat te doen met mensen die reageren op je profiel en eigenlijk "te leuk" zijn? Ze reageren over het algemeen op je foto en misschien wat interessante dingen die je in je profiel hebt staan. Maar als je hun profiel bekijkt, dan weet je haast al zeker dat ze gaan "afknappen" op je. Steek je er dan toch tijd in? Iemand die dit gevoel herkent?
Ten eerste: niet zo onzeker, dat is de grootste afknapper. Ze reageert niet voor niks op je. dat jij van tevoren al denkt dat ze zullen afknappen zorgt ervoor dat die kans ook erg groot is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat te doen met mensen die reageren op je profiel en eigenlijk "te leuk" zijn? Ze reageren over het algemeen op je foto en misschien wat interessante dingen die je in je profiel hebt staan. Maar als je hun profiel bekijkt, dan weet je haast al zeker dat ze gaan "afknappen" op je. Steek je er dan toch tijd in? Iemand die dit gevoel herkent?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Aaahhh, lief![]()
Ik zou je bijna mijn nummer geven...bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autist wil ik niet zeggen, maar echt impulsief ben je nu ook weer niet ;-)quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik begin me nu wel als een autist te voelen terwijl ik niet het gevoel had dat het nou zo raar van me wasMaar goed genoeg hierover eigenlijk wel denk ik.
Wacht maar tot je me leert kennen hehequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:30 schreef Chawi het volgende:
[..]
Autist wil ik niet zeggen, maar echt impulsief ben je nu ook weer niet ;-)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me leert kennen hehe![]()
Maar dan denk je dat ze out of your league is terwijl het best nog weleens mee kan blijken te vallen en zul je het dus nooit zeker weten. Ik zou er tijd insteken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben je met een vrouw aan het daten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Single-af wil ik het nog niet noemen...lastig uit te leggen, maar we hebben nog geen relatie. Zijn nu meer in de 'ik-date-geen-andere-mannen-meer-fase' beland. Maar het gaat zeker de goede kant op
Wat zij je?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Op paiq.nl als je een meid op #1 zet in de fotobewonderaars, dan zien zei dit toch ?
Natuurlijk is het een teken van onzekerheid. Maar ik heb toch sterk het gevoel dat mensen die zelf 'succesvol' zijn eerder anderen langs een meetlat leggen, wat ook niet geheel onlogisch is. En vrouwen in het bijzonder (mannen zijn toch net dat beetje minder kritisch, en al helemaal wanneer het uiterlijk van de vrouw hen bevalt). Tevens, ik hou er niet van om me beter voor te doen dan ik ben, en ik heb pas echt een goede connectie met iemand wanneer we beiden open kaart kunnen spelen. Bij een "perfecter" persoon heb ik eerder het idee dat ik me moet verdedigen voor van alles en nog wat, wat natuurlijk onzin is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ten eerste: niet zo onzeker, dat is de grootste afknapper. Ze reageert niet voor niks op je. dat jij van tevoren al denkt dat ze zullen afknappen zorgt ervoor dat die kans ook erg groot is.
Ten tweede: nooit geschoten is altijd mis. Dus ja, tijd insteken en gaan met die banaan.
Top 6 reeds.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Op paiq.nl als je een meid op #1 zet in de fotobewonderaars, dan zien zei dit toch ?
Haal die link eens weg, debiel.quote:
Done, not allowed?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Haal die link eens weg, debiel.
Waarschijnlijk niet, maar los daarvan zou je jezelf ook af kunnen vragen of de persoon op die foto er zo blij mee zou zijn.quote:
Oké...in de 'ik-date-geen-andere-mensen-meer-fase' danquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben je met een vrouw aan het daten?
Hè bah, daar heb ik nog nooit aan gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Oké...in de 'ik-date-geen-andere-mensen-meer-fase' dan
Jij maakt haar perfecter...misschien is zij ook wel zo onzeker als het maar kan zijn. En volgens mij zijn vrouwen helemaal niet kritischer dan mannen. Dat zij op jou reageert zou toch eigenlijk moeten zeggen dat ze ergens iets in je ziet. je moet je idd niet anders voor gaan doen dan je bent en je al helemaal niet gaan verdedigen over wie je bent. Geef het gewoon een kans. Misschien wordt het wel hartstikke leuk...en misschien is het helemaal niks (omdat jij haar niet leuk genoeg vindt...zou ook zomaar kunnen).quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een teken van onzekerheid. Maar ik heb toch sterk het gevoel dat mensen die zelf 'succesvol' zijn eerder anderen langs een meetlat leggen, wat ook niet geheel onlogisch is. En vrouwen in het bijzonder (mannen zijn toch net dat beetje minder kritisch, en al helemaal wanneer het uiterlijk van de vrouw hen bevalt). Tevens, ik hou er niet van om me beter voor te doen dan ik ben, en ik heb pas echt een goede connectie met iemand wanneer we beiden open kaart kunnen spelen. Bij een "perfecter" persoon heb ik eerder het idee dat ik me moet verdedigen voor van alles en nog wat, wat natuurlijk onzin is.
Ik snap ook wel dat ik eigenlijk gewoon moet reageren, maar er moeten toch ook mensen zijn die dit gevoel herkennen?
[..]
Top 6 reeds.
Verrassendquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hè bah, daar heb ik nog nooit aan gedaan
zolang je bij de meetlat boven de 14cm uitkomt is het goed, dan ben je bovengemiddeld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een teken van onzekerheid. Maar ik heb toch sterk het gevoel dat mensen die zelf 'succesvol' zijn eerder anderen langs een meetlat leggen, wat ook niet geheel onlogisch is. En vrouwen in het bijzonder (mannen zijn toch net dat beetje minder kritisch, en al helemaal wanneer het uiterlijk van de vrouw hen bevalt). Tevens, ik hou er niet van om me beter voor te doen dan ik ben, en ik heb pas echt een goede connectie met iemand wanneer we beiden open kaart kunnen spelen. Bij een "perfecter" persoon heb ik eerder het idee dat ik me moet verdedigen voor van alles en nog wat, wat natuurlijk onzin is.
Ik snap ook wel dat ik eigenlijk gewoon moet reageren, maar er moeten toch ook mensen zijn die dit gevoel herkennen?
[..]
Top 6 reeds.
Kut, dat houdt dus in dat ik benedengemiddeld ben... Ik kom bij lange na niet aan de 14cmquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang je bij de meetlat boven de 14cm uitkomt is het goed, dan ben je bovengemiddeld.
Ja, ik heb zoiets meegemaakt, alleen was ik dan de andere partij. Ik vond haar hartstikke leuk, ze was onnodig onzeker.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jij maakt haar perfecter...misschien is zij ook wel zo onzeker als het maar kan zijn. En volgens mij zijn vrouwen helemaal niet kritischer dan mannen. Dat zij op jou reageert zou toch eigenlijk moeten zeggen dat ze ergens iets in je ziet. je moet je idd niet anders voor gaan doen dan je bent en je al helemaal niet gaan verdedigen over wie je bent. Geef het gewoon een kans. Misschien wordt het wel hartstikke leuk...en misschien is het helemaal niks (omdat jij haar niet leuk genoeg vindt...zou ook zomaar kunnen).
Gewoon doen, iedereen gaat wel een keer op zijn/haar bek, daar leer je ook weer van.
You can't blame the girl for tryingquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik krijg nu op Pepper een like van een meid die me 2 weken terug had laten weten dat ze al iemand anders had gevonden
Heb jij haar daarom afgewezen of heeft zij jou afgewezen omdat ze jou te goed voor haar vond?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets meegemaakt, alleen was ik dan de andere partij. Ik vond haar hartstikke leuk, ze was onnodig onzeker.
Nee, het is op een andere manier geeindigd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You can't blame the girl for trying
[..]
Heb jij haar daarom afgewezen of heeft zij jou afgewezen omdat ze jou te goed voor haar vond?
Blijft vervelend iig, onzekerheid staat zo vaak in de weg.
Rol in elk geval nog steeds van de ene in de andere verbazing met dat internetdaten. Al dat 'aftasten' en 'spelletjes spelen', please wees duidelijk!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You can't blame the girl for trying
Mijn idee. Duidelijkheid for the winquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rol in elk geval nog steeds van de ene in de andere verbazing met dat internetdaten. Al dat 'aftasten' en 'spelletjes spelen', please wees duidelijk!
Italiaansquote:
Ik neem aan dat jullie 06 nummers enzo van elkaar hebben toch??quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ItaliaansNiet zelf gekookt uiteindelijk maar het was erg gezellig. Inderdaad lage opkomst maar was ook wat last minute veranderd. Alleen wel benieuwd of Maen ergens heeft staan wachten want die zou ook komen en hebben we niet gezien.
Ja, van iedereen behalve Maen dus..uiteindelijk via facebook achterhaald en gebeld en gesmst maar geen reactie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie 06 nummers enzo van elkaar hebben toch??
Al met al toch blij dat ik niet zo gek ben geweest om FB aan te maken om vanavond daar naartoe te gaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, van iedereen behalve Maen dus..uiteindelijk via facebook achterhaald en gebeld en gesmst maar geen reactie.
Good for you.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Al met al toch blij dat ik niet zo gek ben geweest om FB aan te maken om vanavond daar naartoe te gaan
Tof dat jullie het gezellig hebben gehad!quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ItaliaansNiet zelf gekookt uiteindelijk maar het was erg gezellig. Inderdaad lage opkomst maar was ook wat last minute veranderd. Alleen wel benieuwd of Maen ergens heeft staan wachten want die zou ook komen en hebben we niet gezien.
Dankje!quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof dat jullie het gezellig hebben gehad!
Goed bezig jij! Eindelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vertel 'ns wat over de man in kwestie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
20 cmquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel 'ns wat over de man in kwestie.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
20 cm
Dit account is niet meer in gebruik.
Ach, ik heb nu drie keer een leuke vrouw ontmoet, die het steeds heeft over "duidelijk zijn" de hele tijd, propagerend dat ze het zelf is. Maar ook zij speelt nog een spelletje en komt op haar schreden terug.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rol in elk geval nog steeds van de ene in de andere verbazing met dat internetdaten. Al dat 'aftasten' en 'spelletjes spelen', please wees duidelijk!
Als ze het zelf zegt kun je haar daar toch mee confronteren?quote:Op zondag 25 november 2012 04:10 schreef Perico het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu drie keer een leuke vrouw ontmoet, die het steeds heeft over "duidelijk zijn" de hele tijd, propagerend dat ze het zelf is. Maar ook zij speelt nog een spelletje en komt op haar schreden terug.
Terwijl ik echt van de 100% transparantie ben. Doch blijkbaar is internetdaten 1 groot spel waarin niemand open kaart speelt.
Ach, je hoeft toch niet continue te praten? Je kan toch ook in stilte van elkaar genieten?quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Ik ben nu een ongeveer 5 weken aan het daten met dezelfde man van paiq. Als we samen zijn is het fijn. Hij is aantrekkelijk, lief, etc etc. Als ik eenmaal bij hem ben wil ik het liefst niet naar huis.
Kortom, het is leuk.
Er is alleen één ding waar ik mij zorgen over maak. Hij is niet zo'n prater. Als we eenmaal praten is het allemaal prima. Maar met regelmaat valt het gewoon stil. Ik heb het tegen hem gezegd, dat hij niet te stil moet worden. Toen zei hij dat hij het soms moeilijk vind om een nieuw onderwerp te beginnen en het al fijn genoeg vind om bij mij te zijn. Ik weet dat stiltes niet erg zijn, maar toch maak ik mij zorgen omdat ik het liever anders zie.
Wat te doen?
Zijn motor wil gewoon niet starten.quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Ik ben nu een ongeveer 5 weken aan het daten met dezelfde man van paiq. Als we samen zijn is het fijn. Hij is aantrekkelijk, lief, etc etc. Als ik eenmaal bij hem ben wil ik het liefst niet naar huis.
Kortom, het is leuk.
Er is alleen één ding waar ik mij zorgen over maak. Hij is niet zo'n prater. Als we eenmaal praten is het allemaal prima. Maar met regelmaat valt het gewoon stil. Ik heb het tegen hem gezegd, dat hij niet te stil moet worden. Toen zei hij dat hij het soms moeilijk vind om een nieuw onderwerp te beginnen en het al fijn genoeg vind om bij mij te zijn. Ik weet dat stiltes niet erg zijn, maar toch maak ik mij zorgen omdat ik het liever anders zie.
Wat te doen?
Gewoon lekker stil zijn. Ik ben ook niet zo'n prater en vind 't wel fijn als 'we' gewoon lekker kunnen zitten en niets doen. Hij waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Kortom, het is leuk.
Wat te doen?
Misschien moet ik er ook aan wennen?quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Gewoon lekker stil zijn. Ik ben ook niet zo'n prater en vind 't wel fijn als 'we' gewoon lekker kunnen zitten en niets doen. Hij waarschijnlijk ook.
Dat denk ik wel want ik denk niet dat dat in hem zal veranderen, hooguit dat het minder erg word.quote:Op zondag 25 november 2012 13:23 schreef Satijn het volgende:
[..]
Misschien moet ik er ook aan wennen?
Lastig... Ik vind zelf praten altijd wel fijn (of het nou slap ouwehoeren of diepgaande gesprekken zijn) maar beetje praten vind ik toch altijd wel gezellig.quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Kortom, het is leuk.
Wat te doen?
Ik ben zelf wel een prater, maar ik wil niet steeds het voortouw hoeven nemen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef peleetje het volgende:
[..]
Lastig... Ik vind zelf praten altijd wel fijn (of het nou slap ouwehoeren of diepgaande gesprekken zijn) maar beetje praten vind ik toch altijd wel gezellig.
Misschien moet je zelf gewoon de oren van zn hoofd kletsen en eens kijken hoe hij daarop reageert.
Lastig... Ik denk niet dat je van een ander kan verwachten dat hij verandert en de een kletst nu eenmaal meer dan de anderquote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Satijn het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel een prater, maar ik wil niet steeds het voortouw hoeven nemen.
Snap ik.quote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Satijn het volgende:
[..]
Hmm ik zou me er niet te druk om maken. Vind je het zelf vervelend als het even stil is? Ju kunt het ook omdraaien natuurlijk. Ik zou er in ieder geval niet te vaak over beginnen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Satijn het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan afspreken met haar? Die zelfkwelling is nergens voor nodig. (Als het om dezelfde vrouw als eerder gaat)quote:Op zondag 25 november 2012 04:10 schreef Perico het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu drie keer een leuke vrouw ontmoet, die het steeds heeft over "duidelijk zijn" de hele tijd, propagerend dat ze het zelf is. Maar ook zij speelt nog een spelletje en komt op haar schreden terug.
Terwijl ik echt van de 100% transparantie ben. Doch blijkbaar is internetdaten 1 groot spel waarin niemand open kaart speelt.
Waarschijnlijk ziet hij het ook het liefst anders ....maar dan dus dat jij wat minder praat, omdat hij daar gek van wordt.quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Kortom, het is leuk.
Wat te doen?
Op wat voor momenten valt het stil? Oftewel, op wat voor momenten vind jij het vervelend als er niet gepraat word?quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Kortom, het is leuk.
Wat te doen?
quote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Satijn het volgende:
[..]
Nee hoor klopt als een bus.quote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op wat voor momenten valt het stil? Oftewel, op wat voor momenten vind jij het vervelend als er niet gepraat word?
Ik vond stiltes toen ik jonger was vaak heel erg vervelend, maar met mensen waarmee ik me op mijn gemak voel heb ik helemaal geen moeite met de stiltes. Eigenlijk waren het dus niet de stiltes die me irriteerde, maar het gevoel dat er misschien iets fout zat, wat het ongemakkelijk maakte om weer te beginnen.
Klinkt heel zweverig misschien.
Dat is het slechtste advies wat je kunt geven. Hij moet zich niet aanpassen door meer te gaan praten. Maar zij moet zich ook niet gaan aanpassen door minder te gaan praten.quote:Op zondag 25 november 2012 14:06 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het ook het liefst anders ....maar dan dus dat jij wat minder praat, omdat hij daar gek van wordt.
Wat te doen dus? Je moet minder ouwenelen!
accepteren dat hij zo is?quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Satijn het volgende:
Kortom, het is leuk.
Wat te doen?
Mee eens!quote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Detroit het volgende:
Het lijkt me niets als je niet jezelf kunt zijn bij een date en commentaar krijgt in de trant van "je praat niet genoeg". Recept voor nog ongemakkelijkere stiltes in het vervolg als je het mij vraagt.
Bijna hetzelfde als tegen een date zeggen: "ik vind je niet grappig genoeg!". Dan wordt het presteren op dat vlak nog moeilijker.quote:
Een interessebericht sturen heeft geen zin. 99,9% van de vrouwen reageert daar niet op en zeker als ze geen betalend lid is, kan ze daar niets mee. Ze kan je geen inhoudelijk bericht terug sturen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef Moogwai10 het volgende:
Effe wat anders.
Voor de mensen die betalend lid zijn bij Relatieplanet:
Maken jullie bij het versturen van berichtjes nog onderscheid tussen betalende en niet betalende leden eigenlijk? Dus bijvoorbeeld naar niet betalende leden alleen interesseberichtjes?
En plempen jullie bij een eerste berichtje naar een niet betalend lid meteen je e-mail adres en/of telefoonnummer neer? Of eerst maar eens een 'algemeen' berichtje om te kijken of er uberhaupt een interesseberichtje terug komt?
Contact gaat goed en we gaan binnenkort film kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toevallig gister even weer op tagged gekeken, kwam even online om me account eigenlijk weg te doen maar toevallig zag ik iemand die in het zelfde dorp heeft gewoond en me een berichtje gestuurd had. Vervolgens daar nog een paar uur mee zitten "chatten" (wat een haat woord) maar wel gezegd dat ik me tagged weg doe dus heb nu gewoon even voor de makkelijkheid haar whatsapp.
Hoop er binnenkort weer een datings verhaal bij te kunnen schrijven!
Nu zit ik dus ook te kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 23:07 schreef Silenus het volgende:
Nu op ned 2 een programma over internetdating onder senioren.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:31 schreef Coco98 het volgende:
Mijn date zit nu in de trein naar huis.
Erg leuk meisje, er is gezoend
Tof! Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 25 november 2012 23:31 schreef Coco98 het volgende:
Mijn date zit nu in de trein naar huis.
Erg leuk meisje, er is gezoend
2e date gelijk je punani al prijsgeven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef xApples het volgende:
Gezoend hadden we al![]()
Er was vanaf het 1e moment een hele sterke lichamelijke aantrekkingskracht.
Laten we zeggen dat ik laat naar huis ging
Wat programmeer je?quote:Op maandag 26 november 2012 00:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Weet iemand een voor vrouwen leukere naam voor 't vak Programmeur?
Software voor bedrijvenquote:
Juh daar zat ik ook aan te denken, maar de vraag is dan of ze weten wat 't isquote:
Boeien of ze het weten. Er zijn dames die niet eens weten wat een financieel adviseur precies doet.quote:Op maandag 26 november 2012 00:45 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Juh daar zat ik ook aan te denken, maar de vraag is dan of ze weten wat 't is
Heb nu al 3 van de 4 battledates gewonnen
Professioneel nerdquote:Op maandag 26 november 2012 00:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Weet iemand een voor vrouwen leukere naam voor 't vak Programmeur?
Bijna geen enkel beroep is het meest boeiende onderwerp. Alleen is over het één wat makkelijker mee te praten dan over het ander.quote:Op maandag 26 november 2012 09:48 schreef Joanne35 het volgende:
Als ze het niet weten gewoon "iets met computers" zeggen en dan het onderwerp snel veranderen. Want software engineering is niet bepaald het meest boeiende onderwerp om over te praten, behalve als je gesprekspartner zelf ook in de ICT werkt, maar dan loop je weer het risico dat het op een gegeven moment alleen nog maar over computers gaat.
Don't go there
Op pepper kun je niet zelf zoeken, je krijgt (max) 3 nieuwe matches per dag. Je kunt wel een random chat beginnen en dat kan geloof ook met een (nog) niet match zijn. Maar zelf niet geprobeerd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:29 schreef Paul het volgende:
Ik ben nu gratis ingeschreven bij pepper. Maar vroeg me af kan je daar ook zelf zoeken of krijg je alleen matches? Of kan je alleen zelf precies zoeken op bijv leeftijd en plaats als je full member bent?
Vooral dat. Wat ik doe is niet interessant en ik vermijd het onderwerp. Van die mensen die heel monomaan alleen maar over hun werk in de ICT kunnen praten snap ik sowieso niet. Als ICT'er moet je toch geleerd hebben dat niet-ICT'ers totaal niet geïnteresseerd zijn in jouw werk?quote:Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna geen enkel beroep is het meest boeiende onderwerp. Alleen is over het één wat makkelijker mee te praten dan over het ander.
Nou, ik werk dus zelf in de ICT en heb daar niet zulke positieve ervaringen mee. Heb al diverse keren meegemaakt dat mensen me de hele avond lastig vielen met gelul over software nadat ze er achter kwamen dat ik ook in die sector werk. Maar op b.v. feestjes wil ik echt niet over computers praten.quote:Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt dat laatste. Dat lijkt me stug, en als het wel gebeurd dan willen ze dat blijkbaar beide en is er opnieuw geen probleem
Ik werk ook in de ICT, maar heb daar nog nooit last van gehad. Mocht het wel gebeuren dan kap ik het simpel af met "nee geen verstand van" (wat vaak ook zo isquote:Op maandag 26 november 2012 09:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik werk dus zelf in de ICT en heb daar niet zulke positieve ervaringen mee. Heb al diverse keren meegemaakt dat mensen me de hele avond lastig vielen met gelul over software nadat ze er achter kwamen dat ik ook in die sector werk. Maar op b.v. feestjes wil ik echt niet over computers praten.
Was b.v. ook op een avond op kroegentocht met een paar mensen, en een jongen die ook in de ICT sector werkt zat de hele avond maar aan mijn hoofd te zeuren over computers. En ik ben dan weer veel te beleefd om hem af te kappen. Gelukkig werd ik uiteindelijk gered door een vriendin die al lang in de gaten had dat zijn vragen me mateloos verveelden, ze plaatste op een gegeven moment de opmerking "volgens mij vindt ze het helemaal niet leuk om over computers te praten". En toen had hij het wel door en ging het de rest van de avond alleen nog maar over interessante onderwerpen
Date 5, 6 en 7 dan wel met hetzelfde meisje he?quote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef Blue_note het volgende:
Net terug van date 4. #5,6 en 7 staan voor deze week ook al op het programma.
Dames en heren: we zijn stapelgek op elkaar .
quote:Op maandag 26 november 2012 09:48 schreef Joanne35 het volgende:
Als ze het niet weten gewoon "iets met computers" zeggen en dan het onderwerp snel veranderen. Want software engineering is niet bepaald het meest boeiende onderwerp om over te praten, behalve als je gesprekspartner zelf ook in de ICT werkt, maar dan loop je weer het risico dat het op een gegeven moment alleen nog maar over computers gaat.
Don't go there
Hehe, ik lul ook niet zo graag over computers en dan al helemaal niet met meiden. Ik zie nu al die ogen rollenquote:Op maandag 26 november 2012 09:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik werk dus zelf in de ICT en heb daar niet zulke positieve ervaringen mee. Heb al diverse keren meegemaakt dat mensen me de hele avond lastig vielen met gelul over software nadat ze er achter kwamen dat ik ook in die sector werk. Maar op b.v. feestjes wil ik echt niet over computers praten.
Was b.v. ook op een avond op kroegentocht met een paar mensen, en een jongen die ook in de ICT sector werkt zat de hele avond maar aan mijn hoofd te zeuren over computers. En ik ben dan weer veel te beleefd om hem af te kappen. Gelukkig werd ik uiteindelijk gered door een vriendin die al lang in de gaten had dat zijn vragen me mateloos verveelden, ze plaatste op een gegeven moment de opmerking "volgens mij vindt ze het helemaal niet leuk om over computers te praten". En toen had hij het wel door en ging het de rest van de avond alleen nog maar over interessante onderwerpen
Bedankt, die zal ik onthouden!quote:Op maandag 26 november 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of "he sorry, maar ik ben niet aan het werk, laten we het ergens anders over hebben"
quote:Op maandag 26 november 2012 09:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik werk dus zelf in de ICT en heb daar niet zulke positieve ervaringen mee. Heb al diverse keren meegemaakt dat mensen me de hele avond lastig vielen met gelul over software nadat ze er achter kwamen dat ik ook in die sector werk. hij het wel door en ging het de rest van de avond alleen nog maar over interessante onderwerpen
quote:Op maandag 26 november 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik bespreek vaak genoeg m'n werk even, is het een medenerd ga je er wat dieper op in. Geen probleem. Maar het is niet iets waar ik constant over wil praten.
Zelfde over het werk van de ander. Soms wil je wat meer weten als het iets interessants is, soms boeit het me geen ene flikker en passeer ik het onderwerp snel weer.
Eigenlijk is dat met elk onderwerp zo, of dat nu werk of studie of hobbys zijn. Je zoekt gewoon naar datgene wat je allebei interessant vindt om over te lullen
Ja tuurlijk. Zou ook echt geen behoefte hebben om een ander te daten.quote:Op maandag 26 november 2012 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Date 5, 6 en 7 dan wel met hetzelfde meisje he?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2012 13:06 schreef Cerviantes het volgende:
Waar is de king of One-liners? Heb hem weer nodig!
'I ate his liver with some fava beans and a nice chianti'quote:Op maandag 26 november 2012 13:06 schreef Cerviantes het volgende:
Waar is de king of One-liners? Heb hem weer nodig!
iemand gaf mij hier een goede one-liner om te gebruiken in PAIQ. Volgens mij Scotty, weet het niet zeker. Ik heb er weer 1 nodig.quote:Op maandag 26 november 2012 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik bedoel: als het om een andere vrouw gaat dan kun je elkaar hetzelfde zinnetje gebruiken.
Het kan bijna niet fout inderdaad. Maar terwijl ik dit zeg....quote:Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef Silenus het volgende:
Alsof het iets uitmaakt wat voor oneliner je gebruikt. De foto, daar gaat het om.
meer lijkt mij ook niet nodig....quote:Op maandag 26 november 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Openingszinnen vind ik meestal niet echt aantrekkelijk,
gewoon een: "Hey , wat een leuke foto, heb je zin om een keer te chatten?"
vind ik persoonlijk het leukst.
Hey, wat een leuke foto op je Facebook. Zin om een keer te chatten?quote:Op maandag 26 november 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
iemand gaf mij hier een goede one-liner om te gebruiken in PAIQ. Volgens mij Scotty, weet het niet zeker. Ik heb er weer 1 nodig.
En ja, ik kan het ook zelf verzinnen. Ik ben daar niet zo goed in.
Haha uhh je was 30+ toch ?quote:Op maandag 26 november 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey, wat een leuke foto op je Facebook. Zin om een keer te chatten?
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef Silenus het volgende:
Alsof het iets uitmaakt wat voor oneliner je gebruikt. De foto, daar gaat het om.
Dankjewel xAplles.quote:Op maandag 26 november 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Die gebruik ik ook altijdquote:Op maandag 26 november 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:43 schreef Silenus het volgende:
Nouja zeg, dat is toch leuk! Ik heb ooit een taart gebakken op een eerste date. Was helaas nog niet helemaal goed om 00u (moest zoveel uur afkoelen in de koelkast ofzo) dus helaas/jammer/godwatzonde ze moest blijven slapen.
Sochtends was die taart nog steeds niet te vreten trouwens.
Mss door nasmaak van wat anders ?quote:Op maandag 26 november 2012 15:43 schreef Silenus het volgende:
Nouja zeg, dat is toch leuk! Ik heb ooit een taart gebakken op een eerste date. Was helaas nog niet helemaal goed om 00u (moest zoveel uur afkoelen in de koelkast ofzo) dus helaas/jammer/godwatzonde ze moest blijven slapen.
Sochtends was die taart nog steeds niet te vreten trouwens.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef theKiD het volgende:
Mijn date is nu op weg naar huis. Was een heel geslaagde eerste date, waarbij de profielfoto in het niets leek op hoe ze er irl uitzag. Damn! Wat een meid!![]()
Was erg gezellig, weet alleen niet of er een vervolg komt, ik kreeg wat dat aangaat niet helemaal hoogte van dr.. Maar we zijn na het poolen nog wat weesten drinken in de poolhal zelf, en daarna wou ze nog ff samen naar de stad naar een kroegje. Dus heel erg ongezellig vond ze het ook niet denk ik...
Wanneer is het nu netjes om een berichtje te sturen? Hoe lang wacht je daar doorgaans mee?
Ow... doe ik al die moeite! :Squote:Op maandag 26 november 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Ahh balen..quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]Ze vond het erg gezellig, en wil nog een keer afspreken, maar dan vriendschappelijk
Tja. Ik geloof het allemaal wel. Ik zoek lekker op mijn gemak verderquote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef xApples het volgende:
[..]
Ahh balen..
Maar waar slaat dat vriendschap gedoe op..
Ik vind het echt onzin
Je moet het dan ook wel over die grote piemel van je hebben..quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]Ze vond het erg gezellig, en wil nog een keer afspreken, maar dan vriendschappelijk
Dat zal dan wel samenhangen met of je eigen foto een beetje bevalt, maar if so, absoluut.quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ow... doe ik al die moeite! :S
Ik stuur altijd hele berichten naar vrouwen die mij leuk lijken. Probeer altijd een beetje te reageren op dingetjes die ik lees in d'r profiel.
Maar een simpele 'hey wat een leuke foto' is dus ook al prima!
Groot gelijk. Heeft ook niet zoveel zin erin te blijven hangen als je zelf meer zoekt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tja. Ik geloof het allemaal wel. Ik zoek lekker op mijn gemak verder
Juist niet, ik zoek iets voor een langere tijd, niet iemand die alleen maar nieuwsgierig of geil isquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je moet het dan ook wel over die grote piemel van je hebben..
Iets met wel een klik maar niet genoeg voor een relatie?quote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef xApples het volgende:
[..]
Ahh balen..
Maar waar slaat dat vriendschap gedoe op..
Ik vind het echt onzin
Ik krijg wel vaak als reactie dat mijn berichtjes leuk en grappig zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zal dan wel samenhangen met of je eigen foto een beetje bevalt, maar if so, absoluut.
[..]
Groot gelijk. Heeft ook niet zoveel zin erin te blijven hangen als je zelf meer zoekt.
Godverdomme als dat niet neuken wordt!quote:Op maandag 26 november 2012 21:19 schreef Sc0tTy het volgende:
w00p w00p, m'n eerst verstuurde Oneliner is geaccepteerd. Vanmiddag ook al een leuke meid uit de battledate
quote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Godverdomme als dat niet neuken wordt!
Maar is ze ook dateable?quote:Op maandag 26 november 2012 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kreeg gisteren een oneliner van iemand die volgens de balk heel dichtbij woonde. Nu zit dat ding er wel vaker naast, maar in dit geval woont ze daadwerkelijk zo'n beetje om de hoek. Tijdje mee gekletst, en ik kende haar van gezicht. Blijkt het een kraamverzorgster te zijn in het ziekenhuis waar mijn ex werd ingeleid en die me een jaar of drie geleden volgens nog heeft geleerd de fles te geven.![]()
Nou ja, ik vond het wel amusant. Eerste keer dat ik een ''bekende'' tegenkom.
Weet ik nog niet. Afgaande op de foto's zeg ik ja, maar ze wilde al heel snel van Paiq af en gaf me haar whatsapp. Dus ik haar toegevoegd, waarbij ik nog zeg geen zin te hebben om hele conversaties te laten verlopen via whatsapp omdat ik er jeuk van krijg heel de avond met dat ding in mijn handen te zitten en dat nu eenmaal honderd keer trager tikt.quote:
Verstandige jongen!quote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na een tijdje was ik het ook wel zat en heb ik gezegd dat ik wat anders ging doen.
En zij zich nu maar afvragen of ze iets verkeerds heeft gezegd.quote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na een tijdje was ik het ook wel zat en heb ik gezegd dat ik wat anders ging doen.
"ja alles wat je zei was al te veel"quote:Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zij zich nu maar afvragen of ze iets verkeerds heeft gezegd.
verbaast me dat je dat al niet eerder hebt gedaan; je bent precies zo'n type iddquote:Op maandag 26 november 2012 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk dat ik een standaard tekst ga maken en dan even alle RP profielen die mij aanstaan platbombarderen
TBH heb ik een maand of twee geleden daar een profiel aangemaakt, 3x naar gekeken en daarna nooit meer ingelogd.... Vond 't totaal geen fijne site.quote:Op maandag 26 november 2012 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk dat ik een standaard tekst ga maken en dan even alle RP profielen die mij aanstaan platbombarderen
Wat voor complexen en obsessies had ie dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef BadGirly het volgende:
Ik heb een poosje op Pepper geregistreerd gestaan. Opzich best een interessante site, met redelijk wat leuke mannen! Mijn matches vielen regelmatig in de smaak, alleen zo jammer dat niet betalende leden je geen bericht kunnen (terug)sturen.
Uiteindelijk heb ik via Pepper gedate en ben verliefd geworden en alles. Het leek in het begin echt een leuke vent. Totdat ik hem en zijn complexen / obsessies beter leerde kennen, dat was een flinke domper.Hij bleek ff een stukje minder leuk te zijn dan hij zich voordeed. Dus byebye freakshow
en nu bijkomen ervan.
"Hey vind je me nu al saai?"quote:Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zij zich nu maar afvragen of ze iets verkeerds heeft gezegd.
Pff... heb je ff? Ik zal dan een paar dingetjes opnoemen.... Hij zat met name in over z'n uiterlijk, hij vond zichzelf te dik terwijl hij helemaal niet te vet was. Hij durfde daardoor niet eens te zwemmen. Hij was klinisch schoon in alles, extreem in persoonlijke hygiene. Als ik naast hem wakker werd kreeg ik bijvoorbeeld als eerste te horen dat ik m'n tanden moest poetsenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat voor complexen en obsessies had ie dan?
Woei! Ja daar moet je wel even van bijkomen....quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:37 schreef BadGirly het volgende:
[..]
Pff... heb je ff? Ik zal dan een paar dingetjes opnoemen.... Hij zat met name in over z'n uiterlijk, hij vond zichzelf te dik terwijl hij helemaal niet te vet was. Hij durfde daardoor niet eens te zwemmen. Hij was klinisch schoon in alles, extreem in persoonlijke hygiene. Als ik naast hem wakker werd kreeg ik bijvoorbeeld als eerste te horen dat ik m'n tanden moest poetsen![]()
Als we samen boodschappen deden kreeg ik constant het commentaar op de inhoud van m'n winkelmandje, zelfs eierkoeken waren slecht en vet. M'n broodbeleg deed ik te dik op m'n brood en als ik at na 20:00 was dat niet verstandig.
Daarnaast was hij nog niet over z'n ex van 6 jaar geleden heen en alle andere exen die hem ooit bedonderd hadden. Heb 3 maanden lang alle dumpverhalen aan moeten horen. Ik ben iemand niet snel moe maar hij deed wel heel erg z'n best. Toen ik met hem over z'n gedrag probeerde te praten, ontplofte hij en was ik ondankbaar. Dus nu heeft ie er nog een dumpverhaal om te vertellen
Haha ja, het was net een groot zeikwijfquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Woei! Ja daar moet je wel even van bijkomen....
Pfff ik zou er naar 1 dag al gek van worden
3,5 Maand ongeveer. Heb voor die tijd nog eerst 2 maanden gechat, geskyped en gebeld met hem.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:46 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe lang heb je het met hem uitgehouden?
Oh dat valt nog mee... Weekje bijkomen en er weer fris tegenaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:49 schreef BadGirly het volgende:
[..]
3,5 Maand ongeveer. Heb voor die tijd nog eerst 2 maanden gechat, geskyped en gebeld met hem.
Na de laatste "date" ga ik uit van het goede.quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zijn er hier al vele discussies over geweest...kan goed, slecht of onzijdig zijn!
Op naar de volgende kandidaatquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee... Weekje bijkomen en er weer fris tegenaan
Geenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:54 schreef BadGirly het volgende:
[..]
Wat zijn jouw obsessies en complexen?
Iedereen heeft zijn of haar eigen rugzak. De een wat groter dan de ander. Maar ik denk maar zo, die rugzak kan ook af, uiteindelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:54 schreef BadGirly het volgende:
[..]
Wat zijn jouw obsessies en complexen?
Whehehequote:
Oh jee, waar moet je aan geopereerd worden? Niks ernstigs hoop ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:51 schreef BadGirly het volgende:
[..]
WheheheNee, voor mij voorlopig geen dates. Moet binnen een paar weken geopereerd worden en daarna revalideren dus het daten gaat serieus op 'on hold'.
Ik denk zelf dat het een kwestie is van je rugzak meedragen de rest van je leven en ermee om leren gaan, dingen een plaats geven en vooral ervan leren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn of haar eigen rugzak. De een wat groter dan de ander. Maar ik denk maar zo, die rugzak kan ook af, uiteindelijk.Dan neem je een nieuwe lege rugzak.
Er zit een hernia onderin m'n rug. De pijn is hels, maar na de operatie zou het helemaal goed moeten komen. Dus daar kijk ik erg naar uit! En als ik weer normaal kan lopen dan staat dat wat charmanter op een date haha.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jee, waar moet je aan geopereerd worden? Niks ernstigs hoop ik.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jee, waar moet je aan geopereerd worden? Niks ernstigs hoop ik.
Mag je tegenwoordig al niet meer vragen wat mensen mankeren?quote:
Kan mij er niks van voorstellen maar lijkt mij inderdaad niet prettig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:59 schreef BadGirly het volgende:
[..]
Er zit een hernia onderin m'n rug. De pijn is hels, maar na de operatie zou het helemaal goed moeten komen. Dus daar kijk ik erg naar uit! En als ik weer normaal kan lopen dan staat dat wat charmanter op een date haha.
Komt goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan mij er niks van voorstellen maar lijkt mij inderdaad niet prettig.
Sterkte er mee in ieder geval.
Ach ja wie weet. Zou wel weer eens leuk zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:10 schreef BadGirly het volgende:
[..]
Komt goedMisschien dat jij in de tussentijd een schone deerne vindt die je kan bekoren?
Klopt, kloptquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef BadGirly het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een kwestie is van je rugzak meedragen de rest van je leven en ermee om leren gaan, dingen een plaats geven en vooral ervan leren.
Maar als je geen rugzak maar een zeecontainer krijgt waarvan de inhoud over je heen stort zodra je de verzegeling eraf haalt, valt dat toch vies tegen
Tsssk, ik heb er eentje, maar die wordt door iedereen genegeerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:03 schreef Spirit82 het volgende:
Hey zeg! Waar blijven alle succesverhalen nou?
Sorryquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:03 schreef Spirit82 het volgende:
Hey zeg! Waar blijven alle succesverhalen nou?
Is dat dat meisje waarbij het uiterlijk in eerste instantie mwah was??quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsssk, ik heb er eentje, maar die wordt door iedereen genegeerd.
Tut. Hier: Relatieplanet is uitgeroepen tot beste én populairste datingwebsite van het jaar 2012.quote:
Van datingsites word ik niet echt vrolijk. Blijkt voor mij niet te werkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
Geen idee wat de korting is, maar inschrijven en daten jij
Inderdaad, maar ik ben een aansteller wat dat betreft. En aangezien ik haar eigenlijk wel heel erg leuk vind besloten er gewoon voor te gaan en ik ben vooralsnog heel tevreden met die keuze.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat dat meisje waarbij het uiterlijk in eerste instantie mwah was??
Goed joh! Uiterlijk zegt ook niet "alles" natuurlijk en naarmate je iemand leuker vindt, hoe mooier die persoon ook wordt!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben een aansteller wat dat betreft. En aangezien ik haar eigenlijk wel heel erg leuk vind besloten er gewoon voor te gaan en ik ben vooralsnog heel tevreden met die keuze.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van datingsites word ik niet echt vrolijk. Blijkt voor mij niet te werken
Iets met veel kritischer zijn online dan irl, dus vind ik dat het aanbod wat bagger is. Daarnaast degene die me wel leuk lijken, die vinden mij niets.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
quitter. Maar ok, als het niet werkt, dan werkt het niet. Ik snap alleen niet hoe het niet kan werken eigenlijk...
Je hebt het al eerder gezegd, moest er ook nog even aan denken. En ja, ik vind haar wel een lekker ding hoor, zeker nu ik mijn bezwaren opzij heb gezet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goed joh! Uiterlijk zegt ook niet "alles" natuurlijk en naarmate je iemand leuker vindt, hoe mooier die persoon ook wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |