Succes!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond date nr 2 , best wel zin in
Goed om te weten! Heb wel eens een date gegoogled en toen kwam badoo als eerste resultaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Voor de mensen die badoo gebruiken... bij je profiel opties kan je uitzetten dat niet badoo leden je kunnen zien en ook is er een optie dat je niet via zoekmachine's gevonden kan worden!!!!!
Zelf heb ik wel me badoo weer de-activeerd want de site beviel me verder gewoon niet.
Ja zichtbaar online kan je ook uitzettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed om te weten! Heb wel eens een date gegoogled en toen kwam badoo als eerste resultaatKun je het zichtbaar online zijn ook uitzetten? Ik neig ook naar opzeggen. Mijn relatieklik misschien maar weer eens afstoffen en knuz
Die indruk had ik inderdaad ook al. Gebruik natuurlijk niet mijn naam en geboortedatum maar toch, altijd beetje op letten. En dat offline staan is wel fijn want er zijn altijd mensen die zodra je ook maar een seconde online bent om bijvoorbeeld een berichtje te lezen beginnen te kletsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zichtbaar online kan je ook uitzetten!
Heb zelf op best veel website's een dating profiel maar heb bij de meeste alles vrij anoniem gehouden.. wel een foto maar niet teveel overige info want vaak merk je op vooral de gratis websites dat je heel makkelijk iemand kan googlen.
Zelf ben ik daardoor ook een Paiq gebruiker en het bevalt me tot nu toe goed.
Toevallig gister even weer op tagged gekeken, kwam even online om me account eigenlijk weg te doen maar toevallig zag ik iemand die in het zelfde dorp heeft gewoond en me een berichtje gestuurd had. Vervolgens daar nog een paar uur mee zitten "chatten" (wat een haat woord) maar wel gezegd dat ik me tagged weg doe dus heb nu gewoon even voor de makkelijkheid haar whatsapp.
Hoop er binnenkort weer een datings verhaal bij te kunnen schrijven!
Bij een cafe op de hoek?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond date nr 2 , best wel zin in
ha haquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, dat kan bijvoorbeeld ook van het [ afbeelding ] zijn.
Ik wel, ben programmeur en zit dus de hele dag achter de pc/onlinequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]Vraag me dan af of ze echt de hele godganse dag online zijn ofzo.
Tja wat heb je de eerste drie dates gedaan en wat vinden jullie leuk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef Blue_note het volgende:
Iemand tips voor een leuke date (4e)?
Het moet 's avonds kunnen. Dus dierentuin o.i.d wordt moeilijk.
Winterefteling ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef Blue_note het volgende:
Iemand tips voor een leuke date (4e)?
Het moet 's avonds kunnen. Dus dierentuin o.i.d wordt moeilijk.
Volgens mij niet hoor?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Was ik ook naar het kijken, alleen sluit dat om 18:00
Woon er 5km vandaan, ben er al jaar of 10 niet geweest, maar dacht echt dat die tot uur of 22u open zouden zijn... Maar dat zal dan wel in de zomer zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens website wel. Alleen weekend tot 20:00.
Helaaschquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Woon er 5km vandaan, ben er al jaar of 10 niet geweest, maar dacht echt dat die tot uur of 22u open zouden zijn... Maar dat zal dan wel in de zomer zijn
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef freshy98 het volgende:
Het is mega druk op de meeting. We zijn met z'n drieën. Eefje, Techno en ik. We staan nog heel even voor Amersfoort centraal te wachten voor laat kokers.
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef freshy98 het volgende:
Het is mega druk op de meeting. We zijn met z'n drieën. Eefje, Techno en ik. We staan nog heel even voor Amersfoort centraal te wachten voor laat kokers.
ik ben benieuwd wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen hebben afgezegd
Ik heb nog afgezegd. Niet trots op. Maar na 3 maanden anticipatie op een eetmeet waarbij het 1 dag vantevoren omgezet wordt in ergens wat drinken in Amersfoort.. ga liever naar de vervanging van de eetmeet (althans gaat later wel een nieuwe komen lijkt me als Splash beter is). Maar ja vanochtend pas afgezegd, beetje lame, maar is niet zo dat ik zoveel denktijd had verder ofzo. Wil gewoon wel naar de eetmeet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen hebben afgezegd
Vind het nogal een verschil of je bij iemand thuis zit en koken e.d. of dat je in een stad gaat drinken wat e.d. Eetmeet leek me gewoon leuk. Zitten in een kroegje minder en kan overal. En ook dat juist de enige paar mensen die ik heb zien posten niet kwamen waarschijnlijk. Voor mij is het niet raar in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Als het qua afstand niet veel uitmaakt of het bij splash is of amersfoort snap ik de afzegging niet echt.
Maar ieder natuurlijk z'n eigen keuze.
Overal in een kroeg zitten is het probleem juist met mensen die over heel Nederland verspreid wonen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vind het nogal een verschil of je bij iemand thuis zit en koken e.d. of dat je in een stad gaat drinken wat e.d. Eetmeet leek me gewoon leuk. Zitten in een kroegje minder en kan overal. En ook dat juist de enige paar mensen die ik heb zien posten niet kwamen waarschijnlijk. Voor mij is het niet raar in ieder geval.
Ja en ik had zin in de eetmeet. Niet in een kroeg sorry. Vind het gewoon lam dat het op het laatste moment niet kon. Net als mensen het vast lam vinden dat ik niet ging nu. Maar ja vind in Amersfoort zitten toch wel wat anders dan bij een fokker en dan eten. Maar goed, ben een sjaak afhaak vandaag ja. Bij de gewone eetmeet niet als die nog gewoon wordt gedaan laterquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Overal in een kroeg zitten is het probleem juist met mensen die over heel Nederland verspreid wonen.
Daarom doe je dus een meet om samen te komen in een kroeg of iets anders.
Mag. Wist het niet zover van te voren (die paar dagen die jij noemt is voor mij 22 november, dus eergister) en het alternatief pas gister. Ging er gewoon vanuit dat het afgezegd werd. Eerste reactie op het alternatief was ja. Later dacht ik van ik ga liever gewoon naar de eetmeet. Maar goed ik hoef me ook niet te verdedigen hiervoor. Het is vrij normaal dat als iets helemaal verandert last minute na maanden niet iedereen er nog zin in heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:43 schreef freshy98 het volgende:
Maar je wist het een paar dagen geleden al dat de gastheer ziek is, en dat de kans bestond dat het niet door zou gaan.
Dus ja, ik vind jou lam.
Oke nou ja zal wel door een kronkel in mijn hoofd komen misschien. Maar leek me gewoon leuk om bij een fokker te eten en te zitten. Minder leuk om in Amersfoort gewoon in een kroegje ofzo te zitten. Ook omdat het leek/lijkt dat er gewoon wel een vervangende eetmeet komt.. Maar goed begrijp wel dat het niet leuk is en dat ik wel zo'n typisch persoon lijk nu weer maar ja. Ben gewoon bij de vervangende eetmeet als mensen dat ook leuk lijkt nog maar niet bij plotseling voor mijn gevoel een heel andere situatie op voor mij wel degelijk het laatste moment.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:01 schreef freshy98 het volgende:
Dat laatste is dan echt jouw probleem.
De datum stond al. Mensen konden.
Lokatie verandert heel iets. Gezelligheid blijft.
Ik begin me nu wel als een autist te voelen terwijl ik niet het gevoel had dat het nou zo raar van me wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Chawi het volgende:
Verandering in een programma is dan ook niet voor ieder weggelegd, dat soort zaken zouden men eens in een profiel op een datingsite moeten zetten
www.flirtmee.nlquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Welk site is goed voor een seks date?
Badoo, free-dating-nl.com (tenminste, als ik de home page een beetje goed interpreteerquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Welk site is goed voor een seks date?
Je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Badoo, free-dating-nl.com (tenminste, als ik de home page een beetje goed interpreteer)...en waarschijnlijk elke site wel als je het gewoon vermeld. Zet het woord seks bij je interesses en je krijgt genoeg verzoekjes (als vrouw zijnde tenminste
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmm, jij was inmiddels uit de roulatie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Een zeer terechte vraag!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, jij was inmiddels uit de roulatie he?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, jij was inmiddels uit de roulatie he?
Een negatieve datingsite ervaring. Wil je er verder over praten in dit topic?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer
Dat wordt verder zoeken...
Haha... ja... moet ik gvd weer handkarrenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een negatieve datingsite ervaring. Wil je er verder over praten in dit topic?
Ach ja dat hoeft niet zo erg te zijn. Gewoon zorgen dat je armen beide lam worden door te weinig bloed (afbinden) en dan gaan met die banaan. Voelt het net aan alsof een vrouw het doet want je voelt je eigen hand minder.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha... ja... moet ik gvd weer handkarren
Zelfde vraag als aan sekhmet....quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja dat hoeft niet zo erg te zijn. Gewoon zorgen dat je armen beide lam worden door te weinig bloed (afbinden) en dan gaan met die banaan. Voelt het net aan alsof een vrouw het doet want je voelt je eigen hand minder.
Dat werd het ook als ik nog wel aan het daten wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer
Dat wordt verder zoeken...
Secondlove is toch alleen flirten met overspelige dames?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat werd het ook als ik nog wel aan het daten was![]()
Maar zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn. Als het je echt alleen om de seks gaat zijn daar genoeg sites voor. Secondlove bijv. No strings attached
Naast het flirten is vreemdgaan volgens mij het doelquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Secondlove is toch alleen flirten met overspelige dames?
Mja ik heb weinig met vreemdgaan. Dus ga ook niet wippen met zo'n chick die expres vreemdgaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Naast het flirten is vreemdgaan volgens mij het doel
Maar ik ben verder niet bekend met die sites. Badoo, knuz en FOK! hebben mij het nodige opgeleverd![]()
Het is maar net wat je in je profiel zet en hoe je gesprekken voert met de ander, dan weet je al snel genoeg welke kant het opgaat.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik je nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het alleen om de seks gaat zou dat ip weinig uit moeten maken lijkt mij. Volgens mij zijn het juist vaak de 'bezette' mensen die een seksdate zoeken. Die hebben juist een andere insteek om zich op een datingsite in te schrijven. Of mensen met een open relatie...quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik heb weinig met vreemdgaan. Dus ga ook niet wippen met zo'n chick die expres vreemdgaat.
Tuurlijk kan met uitgaan ook gebeuren. Maar op secondhandlove weet je het vooraf.
Moet te doen zijn, gewoon regelmatig in SEX/KPD posten en zo nodig je wensen subtiel kenbaar maken...de DM/PM's stromen zo bij je binnen (nogmaals, als vrouw zijnde dan...weet niet of het voor mannen ook werkt).quote:Ach, wie weet reageert er nog een fokster
Zie je wel...als vrouw zijnde hoef je er weinig voor te doen. Noem het woord seks en er wordt al op gereageerdquote:
Nou, als man is dat toch een stuk lastiger. Ook in kpd/sexquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het alleen om de seks gaat zou dat ip weinig uit moeten maken lijkt mij. Volgens mij zijn het juist vaak de 'bezette' mensen die een seksdate zoeken. Die hebben juist een andere insteek om zich op een datingsite in te schrijven. Of mensen met een open relatie...
Maar ik snap je wel, zou ook niet mijn eerste keus zijn.
[..]
Moet te doen zijn, gewoon regelmatig in SEX/KPD posten en zo nodig je wensen subtiel kenbaar maken...de DM/PM's stromen zo bij je binnen (nogmaals, als vrouw zijnde dan...weet niet of het voor mannen ook werkt).
Voor een seksdate speelt fysieke aantrekkingskracht natuurlijk wel een grote rol
Wat ook totaal irritant is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie je wel...als vrouw zijnde hoef je er weinig voor te doen. Noem het woord seks en er wordt al op gereageerd
Wat hebben jullie gedaan? Is er liefde in de lucht?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:48 schreef xApples het volgende:
Ik had gisteravond m'n 2e date , was weer heel gezellig
Net een drie daagse date achter de rug...maar niet via een datingsite. Ik kom hier alleen nog maar om mijn wijsheid te delenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:46 schreef Mark-J het volgende:
Wordt er nog gedate vanavond of mooie verhalen van eerdere dates?!
Een driedaagse date?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Net een drie daagse date achter de rug...maar niet via een datingsite. Ik kom hier alleen nog maar om mijn wijsheid te delen
Lees je eigen DM's maar eens terugquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je moet me toch eens wat dm's laten lezen, Sekhmet. Dat kan niet anders dan bijzonder zijn met al die parels hier.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lees je eigen DM's maar eens terug
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef xApples het volgende:
We gingen naar de film en daarna hebben we nog een drankje gedaan
bij hem thuis.
Liefde zou ik het niet willen noemen.. beetje zelfbescherming.
Maar ik vind hem wel erg leuk
Gewoon drie dagen met elkaar doorgebracht en veel leuke dingen gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef Mark-J het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een driedaagse date?
Gezoend, gevoeld, gewipt? Details willen we!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:51 schreef xApples het volgende:
We gingen naar de film en daarna hebben we nog een drankje gedaan
bij hem thuis.
Liefde zou ik het niet willen noemen.. beetje zelfbescherming.
Maar ik vind hem wel erg leuk
Je houdt wel van het woord "wippen", he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gezoend, gevoeld, gewipt? Details willen we!!
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je houdt wel van het woord "wippen", he?
Vandaar je eerdere vraag wanneer het normaal was om seks te hebben?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef xApples het volgende:
Gezoend hadden we al![]()
Er was vanaf het 1e moment een hele sterke lichamelijke aantrekkingskracht.
Laten we zeggen dat ik laat naar huis ging
Leuk! Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:57 schreef Coco98 het volgende:
Morgenavond date, eerste internetdate voor haar![]()
Ik heb er zin in
Single-af wil ik het nog niet noemen...lastig uit te leggen, maar we hebben nog geen relatie. Zijn nu meer in de 'ik-date-geen-andere-mannen-meer-fase' beland. Maar het gaat zeker de goede kant opquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
sekhmet is single-af?
feli. dat het maar lang goed mag gaan.
nice. het is je gegund.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Single-af wil ik het nog niet noemen...lastig uit te leggen, maar we hebben nog geen relatie. Zijn nu meer in de 'ik-date-geen-andere-mannen-meer-fase' beland. Maar het gaat zeker de goede kant op
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie je wel...als vrouw zijnde hoef je er weinig voor te doen. Noem het woord seks en er wordt al op gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |