Succes!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond date nr 2 , best wel zin in
Goed om te weten! Heb wel eens een date gegoogled en toen kwam badoo als eerste resultaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Voor de mensen die badoo gebruiken... bij je profiel opties kan je uitzetten dat niet badoo leden je kunnen zien en ook is er een optie dat je niet via zoekmachine's gevonden kan worden!!!!!
Zelf heb ik wel me badoo weer de-activeerd want de site beviel me verder gewoon niet.
Ja zichtbaar online kan je ook uitzettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed om te weten! Heb wel eens een date gegoogled en toen kwam badoo als eerste resultaatKun je het zichtbaar online zijn ook uitzetten? Ik neig ook naar opzeggen. Mijn relatieklik misschien maar weer eens afstoffen en knuz
Die indruk had ik inderdaad ook al. Gebruik natuurlijk niet mijn naam en geboortedatum maar toch, altijd beetje op letten. En dat offline staan is wel fijn want er zijn altijd mensen die zodra je ook maar een seconde online bent om bijvoorbeeld een berichtje te lezen beginnen te kletsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zichtbaar online kan je ook uitzetten!
Heb zelf op best veel website's een dating profiel maar heb bij de meeste alles vrij anoniem gehouden.. wel een foto maar niet teveel overige info want vaak merk je op vooral de gratis websites dat je heel makkelijk iemand kan googlen.
Zelf ben ik daardoor ook een Paiq gebruiker en het bevalt me tot nu toe goed.
Toevallig gister even weer op tagged gekeken, kwam even online om me account eigenlijk weg te doen maar toevallig zag ik iemand die in het zelfde dorp heeft gewoond en me een berichtje gestuurd had. Vervolgens daar nog een paar uur mee zitten "chatten" (wat een haat woord) maar wel gezegd dat ik me tagged weg doe dus heb nu gewoon even voor de makkelijkheid haar whatsapp.
Hoop er binnenkort weer een datings verhaal bij te kunnen schrijven!
Bij een cafe op de hoek?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond date nr 2 , best wel zin in
ha haquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, dat kan bijvoorbeeld ook van het [ afbeelding ] zijn.
Ik wel, ben programmeur en zit dus de hele dag achter de pc/onlinequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]Vraag me dan af of ze echt de hele godganse dag online zijn ofzo.
Tja wat heb je de eerste drie dates gedaan en wat vinden jullie leuk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef Blue_note het volgende:
Iemand tips voor een leuke date (4e)?
Het moet 's avonds kunnen. Dus dierentuin o.i.d wordt moeilijk.
Winterefteling ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef Blue_note het volgende:
Iemand tips voor een leuke date (4e)?
Het moet 's avonds kunnen. Dus dierentuin o.i.d wordt moeilijk.
Volgens mij niet hoor?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Was ik ook naar het kijken, alleen sluit dat om 18:00
Woon er 5km vandaan, ben er al jaar of 10 niet geweest, maar dacht echt dat die tot uur of 22u open zouden zijn... Maar dat zal dan wel in de zomer zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens website wel. Alleen weekend tot 20:00.
Helaaschquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Woon er 5km vandaan, ben er al jaar of 10 niet geweest, maar dacht echt dat die tot uur of 22u open zouden zijn... Maar dat zal dan wel in de zomer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |