SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vind dat zo sneu he. Zelfmoord om een verbroken relatie.
Inderdaad ook voor dat meisje. Die durft het nooit meer uit te maken.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||![]()
Leuke TT.
Ik vind het enorm triest dat je zelfmoord pleegt omdat iemand het uitmaakt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
triest als inquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
Leuke TT.
Ik vind het enorm triest dat je zelfmoord pleegt omdat iemand het uitmaakt.of
?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:. Ik kan daar echt geen begrip voor opbrengen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dan delen wij die meningquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ik kan daar echt geen begrip voor opbrengen.
Maargoed, tis wat voorbarig om te zeggen dat het enkelt en alleen kwam door het opbreken van die relatie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Maar ehh, dat pikkie was 13 ofzo? Of las ik dat verkeerd?Rustig aan.![]()
Het lijkt in dat geval heel erg egoistisch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Met niemand rekening houden, en alleen zo snel mogelijk je eigen pijn niet meer hoeven voelen.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, op naar Enschede.
Later![]()
![]()
![]()
quote:Jullie moeten elkaar niet dus gaan maar zo ver mogelijk weg van elkaar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, op naar Enschede.
LaterRustig aan.![]()
Het lijkt eropquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten elkaar niet dus gaan maar zo ver mogelijk weg van elkaar?![]()
![]()
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon domquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het lijkt in dat geval heel erg egoistisch.
Met niemand rekening houden, en alleen zo snel mogelijk je eigen pijn niet meer hoeven voelen.. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
waar de fuck is de worm?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom vanavond langs in de WormIk ben d'r met een andere Fokker
Ja, op je 13de zelfmoord plegen vanwegen een "relatie" klinkt ook niet heel aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed, tis wat voorbarig om te zeggen dat het enkelt en alleen kwam door het opbreken van die relatie.
Maar ehh, dat pikkie was 13 ofzo? Of las ik dat verkeerd?
lijkt me sowieso sterk dat dat het enige was.NIEUW: Foto's!![]()
Goede reisquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, op naar Enschede.
Later![]()
![]()
Ik geloof niet dat dat de enige reden kan zijn.. Lijkt me sterk dat liefdesverdriet in deze zoiets bewerkstelligt, dan is er veel meer aan de hand.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon dom. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
Rustig aan.![]()
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch niet rotterdam vriend?NIEUW: Foto's!![]()
Ik lul slechts mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Ja wacht even he, hoe weten jullie dat het om die relatie gaat?
Zelfs de ouders weten geen reden
Rustig aan.![]()
OK, dat is dus te verquote:Dat is helemaal in schiedam
Waarschijnlijk vermoeden ze dat, omdat ze zijn twitter hebben gelezen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Zelfs de ouders weten geen reden![]()
Op twitter gaat t veel over "ik wil bij haar zijn" en dat soort opmerkingenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Zelfs de ouders weten geen redenNIEUW: Foto's!![]()
Dat is in het centrum manquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OK, dat is dus te verDat is helemaal in schiedam
![]()
![]()
't Is vlak bij de Erasmus...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het centrum van schiedam ja![]()
Kan jij je je er uberhaupt iets bij voorstellen dat je het leven niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon dom. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
Rustig aan.![]()
Denken dat Schiedam Rotterdam isquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het centrum van schiedam ja![]()
![]()
je vergat een kommaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Schiedam Rotterdam is![]()
Schiedamquote:ow wacht ...
ja maar niet waar ik woonquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Schiedam Rotterdam isWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Jij vergeet een hoofdletter aan het begin van de zin en een punt.
Ja, hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan jij je je er uberhaupt iets bij voorstellen dat je het leven niet leuk vindt?.
Nouja je kwam een beetje begriploos over wat dat betreft...quote:
Je gooit het wel erg makkelijk op enkelt de reden: ''relatie verbroken''
Lijkt me niet dat dat alleen je drijft tot zo een daad.Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je paard doodgaat bijvoorbeeld
Rustig aan.![]()
Ik gooi niks ergens op. Ik merk alleen op dat ik het triest vind wanneer iemand zelfmoord pleegt om een verbroken relatie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja je kwam een beetje begriploos over wat dat betreft...
Je gooit het wel erg makkelijk op enkelt de reden: ''relatie verbroken''
Lijkt me niet dat dat alleen je drijft tot zo een daad.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maarja ik vind niet dat je moet aannemen dat het enkelt om die reden gebeurt is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gooi niks ergens op. Ik merk alleen op dat ik het triest vind wanneer iemand zelfmoord pleegt om een verbroken relatie.Rustig aan.![]()
Doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja ik vind niet dat je moet aannemen dat het enkelt om die reden gebeurt is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een of mijn?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat, ik ga zo pannenkoeken bakken ergens met een vriendin.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nomnom, pannenkoekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat, ik ga zo pannenkoeken bakken ergens met een vriendin.
Met spek?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Eventueel ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nomnom, pannenkoeken
Met spek?
Rustig aan.![]()
Zelfde als jou, alleen zonder de burenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking moe, kutburen
Verder wel goed
Met jou?![]()
![]()
Dan zal ik je er niet over doorkwellenquote:![]()
Tenzij het weer op mij overkomt dat je een beetje begriploos overkomt, dan zeg ik daar wel iets van natuurlijk.
Rustig aan.![]()
ik had gister pannekoekenstaat nog een deel van het beslag in de koelkast
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had gister pannekoekenstaat nog een deel van het beslag in de koelkast
Rustig aan.![]()
Nou, ik zeg toch ook eerlijk dat ik om die reden alleen geen begrip kan opbrengen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zal ik je er niet over doorkwellen![]()
Tenzij het weer op mij overkomt dat je een beetje begriploos overkomt, dan zeg ik daar wel iets van natuurlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehehehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde als jou, alleen zonder de buren
Ja en dan lekker rauwkostsalade erbijquote:
bwohh ik ga gauw maken want heb trek en vriendje lief zal zo ook wel thuis komen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik zeg toch ook eerlijk dat ik om die reden alleen geen begrip kan opbrengen?![]()
Kwam op mij over alsof je daarmee dus op die jongen doelde.
Rustig aan.![]()
Dat snap ik. Maar het was meer naar aanleiding van een opmerking van iemand die zei dat hij zelfmoord pleegde omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Dus niet perse gerelateerd omdat ik geen idee heb waarom hij het deed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Kwam op mij over alsof je daarmee dus op die jongen doelde.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het was meer naar aanleiding van een opmerking van iemand die zei dat hij zelfmoord pleegde omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Dus niet perse gerelateerd omdat ik geen idee heb waarom hij het deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik ken iemand van die school trouwens. Echt heftig.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik had het. Nu is het bij een vriendin. Ik haat het spulquote:.
Whahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuken, ik ga het doen vanavond![]()
![]()
.
Ik wil ook.
Wat een schattige ijsbeerknuffeltjesquote:. Daar wil ik er wel een van.
1-0quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is die tijd weer aangebroken ja?quote:![]()
![]()
Ik zou me doodschamen als m'n huis er zo uitzagquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een schattige ijsbeerknuffeltjes. Daar wil ik er wel een van.
Nou eigenlijk 1-1 want Coca-Cola Vanille is hemels.C'est la vie
Ik ook. Maar de ijsbeertjes zijn schattigquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als m'n huis er zo uitzag.
Alsof ik daar jaloers op moet zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga vanavond doen wat ik het liefste doe, daar kan zelfs seks met Gerrie niet tegenop.
C'est la vie
Seks met mij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
Ik ga vanavond doen wat ik het liefste doe, daar kan zelfs seks met Gerrie niet tegenop.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Godverquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zou wel een heel paard op kunnen zeker?
Het zal vast dicht in de beurt... ik bedoel buurt komen.quote:C'est la vie
Hoaxquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het. Nu is het bij een vriendin. Ik haat het spul.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lekker wijf of toch een kerel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, iemand uitgekozen en nu weer aan de studieDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
een kerelquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker wijf of toch een kerel?
dan kom ik straks ff cam ophangenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Heb mijn skype ingesteld met msncontactenquote:MSN stopt ja in 2013. Mooi klaar met die dubbele programma's nu
Hehe, Skype. Daar heb ik ook nog ergens een account vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb mijn skype ingesteld met msncontactenMSN stopt ja in 2013. Mooi klaar met die dubbele programma's nu
Maar eens opgraven.
![]()
![]()
![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
een goede huisgenoot > een neuksletje / eye candyquote:
ow wacht ...
Om eerlijk te zijn denk ik wel dat je beter een goed lijkende huisgenoot kan hebben dan iemand die eruit ziet als een neuksletje en een kut huisgenoot blijkt te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een goede huisgenoot > een neuksletje / eye candy
ow wacht ..../
![]()
Geilquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
Woei! Vriendin gaat me morgen ontvoeren.
.
![]()
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
mag ik jou ook ontvoeren?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
Stel je er niet te veel van voor. Biosje, McDonalds, wijntje en daarna word ik naar huis gebrachtquote:.
In het kader van de verveling.
Neequote:.
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor. Biosje, McDonalds, wijntje en daarna word ik naar huis gebracht.
. Maar dat is wel tof
.
![]()
Ja. Vind het lief dat ze aan me denkt. Gezellig met z'n drieën naar de bios. Het is wel in Duitsland, maar soitquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor. Maar dat is wel tof
.
.
Is het ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Vind het lief dat ze aan me denkt. Gezellig met z'n drieën naar de bios. Het is wel in Duitsland, maar soit.
. Niet dat ze denken "Oh ze kan toch niet lopen, ze mag niet mee"
.
![]()
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het ook. Niet dat ze denken "Oh ze kan toch niet lopen, ze mag niet mee"
.
Nu bedenken wat ik in godsnaam aan moet trekken. Ik heb namelijk alleen maar schoenen met hakken
.
Ik zou iets makkelijks aantrekkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Nu bedenken wat ik in godsnaam aan moet trekken.
. Oh, schoenen, hmmmm
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Vergat ik bijna dat er over 3 kwartier alweer EkstraWeekend is
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou iets makkelijks aantrekken. Oh, schoenen, hmmmm
.
Sowieso wat ik aan moet doen. Zal iets van een jurkje worden want een broek kan ik niet aantrekken, ik heb al moeite met m'n slobberpyjamabroek.
Morgen maar even voor de kast gaan zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klinkt inderdaad heel leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
Stel je er niet te veel van voor. Biosje, McDonalds, wijntje en daarna word ik naar huis gebracht.
veel plezier !
![]()
Dat lijkt me dan het handigst, jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso wat ik aan moet doen. Zal iets van een jurkje worden want een broek kan ik niet aantrekken, ik heb al moeite met m'n slobberpyjamabroek.
Morgen maar even voor de kast gaan zitten.. Maar.... wat doe je onder het jurkje aan?
![]()
![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad heel leukveel plezier !
. Ik verheug me er nu al op. Maar dat komt ook omdat ik al vanaf maandag geen flikker uitvoer, behalve FOK!en, lezen en tv kijken. Oh en de was opvouwen
.
Hold-ups he. Die rekken mooi mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan het handigst, ja. Maar.... wat doe je onder het jurkje aan?
Ga dan eens een uurtje sporten ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
Dank je wel. Ik verheug me er nu al op. Maar dat komt ook omdat ik al vanaf maandag geen flikker uitvoer, behalve FOK!en, lezen en tv kijken. Oh en de was opvouwen
.
dan heb je meteen het gevoel iets gedaan te hebben
Edit: ik ben nu ook aan het sporten![]()
![]()
Klinkt als mijn weekquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik verheug me er nu al op. Maar dat komt ook omdat ik al vanaf maandag geen flikker uitvoer, behalve FOK!en, lezen en tv kijken. Oh en de was opvouwen
.
.
O, ja. Maar goed, die moet je nog wel aan zien te krijgenquote:![]()
![]()
Sporten bij een knieblessure, goed planquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ga dan eens een uurtje sporten ofzodan heb je meteen het gevoel iets gedaan te hebben
Edit: ik ben nu ook aan het sporten![]()
.
![]()
Hoe moet ik sporten als ik niet mag lopen en zo veel mogelijk rust moet houdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ga dan eens een uurtje sporten ofzodan heb je meteen het gevoel iets gedaan te hebben
Edit: ik ben nu ook aan het sporten?
Push ups! Sowieso bovenlichaamquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
Sporten bij een knieblessure, goed plan![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Push ups! Sowieso bovenlichaamDat maakt niet uit, maar ik kan/mag dus niet sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Push ups! Sowieso bovenlichaamHoe wil je pushups doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zeg ik gewoon lekker niksquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
Dat maakt niet uit, maar ik kan/mag dus niet sporten.
![]()
Nee zonder dollen, lastig zo'n blessurehoe, wat, wie, waar en sinds wanneer?
![]()
Maandag middag, ik sprong aan de kant en kwam verkeerd terecht/gleed weg (ik weet het niet precies) waardoor mijn knie verdraaide en knakte.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon lekker niks![]()
Nee zonder dollen, lastig zo'n blessure, hoe, wat, wie, waar en sinds wanneer?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, serieus. Hoe wil jij van zit/lig positie op de bank, naar een pushup houding gaan dan zonder pijn te hebben?quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
Maandag middag, ik sprong aan de kant en kwam verkeerd terecht/gleed weg (ik weet het niet precies) waardoor mijn knie verdraaide en knakte.En nu? Gescheurde knieband? Gebroken knieschijf? Iets gekneusd?
![]()
![]()
Mja, als ik op de bank lig dan rol ik mezelf op de grond... ik heb geen idee wat de blessure inhoud, en sporten met blessure is ook moord, dus kan het oprecht niet aanraden. Maar ik kan zelf echt niet, never, nooit, stilzitten. Dus ik vind wel een manierquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, serieus. Hoe wil jij van zit/lig positie op de bank, naar een pushup houding gaan dan zonder pijn te hebben?![]()
![]()
Oh, sorry! Knieband verrektquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]En nu? Gescheurde knieband? Gebroken knieschijf? Iets gekneusd?
. Voor nu. Ik denk niet dat er wat met de meniscus is, gelukkig.
Beterschapquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, sorry! Knieband verrekt. Voor nu. Ik denk niet dat er wat met de meniscus is, gelukkig.
Snel herstellen jij
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik dat kan zonder pijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mja, als ik op de bank lig dan rol ik mezelf op de grond... ik heb geen idee wat de blessure inhoud, en sporten met blessure is ook moord, dus kan het oprecht niet aanraden. Maar ik kan zelf echt niet, never, nooit, stilzitten. Dus ik vind wel een manier.
![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk niet dat ik dat kan zonder pijn.
![]()
![]()
Heyhey mensen
Same here wtf!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
dus![]()
Geen nieuwsquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yesh !
Kledingshoppen met een vriendin die wel smaak heeft![]()
![]()
En jij? Any news?
Wel een hele leuke interessante lesdag gehad(serieus ik vond het echt leuk en interessant vandaag
)
dus![]()
Wat voor een lessen volg je ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
Geen nieuws
Wel een hele leuke interessante lesdag gehad(serieus ik vond het echt leuk en interessant vandaag
)
![]()
Vond deze trouwens wel echt heul tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toe maar, smart girlquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
vandaag dermatologieen een beetje iets gehoord over oogheelkunde enzo
![]()
![]()
Je volgt de lessen waarschijnlijk niet omdat je boven je niveau aan het werken bent, of wel somsquote:![]()
![]()
Nee omdat ik mijn studie af wil makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je volgt de lessen waarschijnlijk niet omdat je boven je niveau aan het werken bent, of wel soms
dus![]()
Daar neem je toch gewoon een sugar daddy voor?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee omdat ik mijn studie af wil maken
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Dat is wel sad. Pizzaatje bestellen dan maar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn avondeten bestaat uit cupasoup en soepstengels.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ga ik inderdaad wel nodig hebben ja..quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar neem je toch gewoon een sugar daddy voor?Maar die gaat het ook niet voor me doen anders
Al zou het helpen in de kosten.
dus![]()
ik had magnetronvoerquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn avondeten bestaat uit cupasoup en soepstengels.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Nee, dat krijg ik niet weg. Die kan ik zelf anders ook wel makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is wel sad. Pizzaatje bestellen dan maar?.
![]()
whehehe flauwquote:
Det Som En Gang Var
heeyquote:
Det Som En Gang Var
ik vind zelfmoord sowieso triestquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
Leuke TT.
Ik vind het enorm triest dat je zelfmoord pleegt omdat iemand het uitmaakt.![]()
![]()
dat wel maar ik begrijp wel wat sommige mensen drijftquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind zelfmoord sowieso triestLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
verrie naais, I ish thenking joe allot for thetquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best wel, ja.
[..]
Hoihoi. Pakket zit dicht met naam en adres erop, hoor
.
![]()
Charmedquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind zelfmoord sowieso triest![]()
![]()
Hoewistieejjjj
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat dus, spoor bij breda richting Roosendaal lag er weer eens één onder...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind zelfmoord sowieso triestVriendin van mij zat in die trein, en ik had de opvolgende nodig... en die lui alleen maar aan zichzelf denken...
![]()
![]()
Joe arrrrr welkome..quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verrie naais, I ish thenking joe allot for thet![]()
Mooi plekkie om voor te springen, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat dus, spoor bij breda richting Roosendaal lag er weer eens één onder...Vriendin van mij zat in die trein, en ik had de opvolgende nodig... en die lui alleen maar aan zichzelf denken...
![]()
Took me a while to figure it out...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
verrie naais, I ish thenking joe allot for thet![]()
![]()
Nja beter dan Na Roosendaal, want dan is omrijden ook geen optie meer als je naar Vlissingen wil...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi plekkie om voor te springen, inderdaad.![]()
Jij hoeft maar met je tieten te zwaaien en je studie is 3 keer bekostigd... En met een beetje intelligentie haal je die ook nog op je Snoopysloffen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga ik inderdaad wel nodig hebben ja..Maar die gaat het ook niet voor me doen anders
Al zou het helpen in de kosten.
Die lui denken misschien niet alleen aan zichzelf, maar zien het allemaal niet meer zo goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat dus, spoor bij breda richting Roosendaal lag er weer eens één onder...Vriendin van mij zat in die trein, en ik had de opvolgende nodig... en die lui alleen maar aan zichzelf denken...
dus![]()
Meeste/alle treinen vanuit Breda die eindigen toch in Roosendaal?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja beter dan Na Roosendaal, want dan is omrijden ook geen optie meer als je naar Vlissingen wil...![]()
It was kinda meant funny..quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Took me a while to figure it out...![]()
![]()
Ow.. wie zegt dat dat zo makkelijk is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hoeft maar met je tieten te zwaaien en je studie is 3 keer bekostigd... En met een beetje intelligentie haal je die ook nog op je Snoopysloffen...Of dat ik met mijn tetten wil zwaaien?
dus![]()
whehehee ik snapte em direct welquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Took me a while to figure it out...
vriend van me typt ook zoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
sowieso als je er een eind aan wilt maken denk je toch nergens anders meer aanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, want dat is inderdaad waarom ze zelfmoord plegen. Lekker andere mensen dwars zittenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
.
De verhalen doen de ronde...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ow.. wie zegt dat dat zo makkelijk is?Of dat ik met mijn tetten wil zwaaien?
Dat is aan jou natuurlijk. Maar er zijn meer manieren om dat te doen. Ook overdrachtelijk.
Haaaaaai
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mensen die zich teveel richten op wat "de wereld" denkt, doet en inhoudt dan op hun eigen ontwikkeling en groei.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dat is inderdaad waarom ze zelfmoord plegen. Lekker andere mensen dwars zitten.
De chronisch zieken en gehandicapten die ik nog wel kan begrijpen daargelaten...The only limit is your own imagination
Zoooooooooooooooo, jij klinkt vrolijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenavond
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ja maar neem dan een overdosis van iets, op je kamertje die op slot zitquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef Giertje het volgende:
sowieso als je er een eind aan wilt maken denk je toch nergens anders meer aan
Waarom andere mensen er mee lastig vallen![]()
![]()
Een vrolijk binnenkomen in dit weekend...quote:
Buenas noches.The only limit is your own imagination
Dat mag niet van Fredje Teeven...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar neem dan een overdosis van iets, op je kamertje die op slot zit
Waarom andere mensen er mee lastig vallenThe only limit is your own imagination
Sinds wanneer zit jij hier?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrolijk binnenkomen in dit weekend...
Buenas noches.
Och, al een kleine 2 jaar, denk ik zo.quote:
snij dan je polsen door en spring in de sloot....quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag niet van Fredje Teeven...![]()
![]()
denk niet dat diegene zich daarmee bezig houden eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom andere mensen er mee lastig vallen
maar goed genoeg erover ik heb zo mijn eigen mening en visie eropLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, jij komt binnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooo, jij klinkt vrolijk..
![]()
Dachten die mensen maar zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom andere mensen er mee lastig vallen.
heeeyquote:
Det Som En Gang Var
Da's koud...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
snij dan je polsen door en spring in de sloot....
Weet je hoe moe je van dat graven wel niet word?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
graaf een gat, snij je polsen door en spring in het gat![]()
Hoeft iemand er alleen nog maar zand overheen te gooien. Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
graaf een gat, snij je polsen door en spring in het gat![]()
ja maar helaas....quote:
Trouwens wat zijn sommige mensen naïef zeg
OUD / Het grote "rammelaars"-topic deel 38
Sorry hoor, maar ik kan het niet snappenik moest er gewoon op reageren, maar het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn ofzo
![]()
![]()
kijk dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeft iemand er alleen nog maar zand overheen te gooien. Opgeruimd staat netjes.![]()
ja hallo, je moet er wat voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je hoe moe je van dat graven wel niet word?![]()
![]()
Graafmachine huren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je hoe moe je van dat graven wel niet word?![]()
Laten we hopen dat ze dood neervallenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je hoe moe je van dat graven wel niet word?.
Nice onequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dood neervallen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat soort mensen zouden ze moeten verbieden om kinderen te makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar helaas....
Sorry hoor, maar ik kan het niet snappenik moest er gewoon op reageren, maar het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn ofzo
![]()
In deze SC toch niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, al een kleine 2 jaar, denk ik zo.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
Dat zal het zijn.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze moeten verbieden om kinderen te makenNatuurlijk.quote:![]()
![]()
OUDquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar helaas....
.
Niet alleen dat soort mensenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze moeten verbieden om kinderen te maken.
ja dat vind ik dus ook, maar ze draaien het daar allemaal om. Rammelende vrouwenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze moeten verbieden om kinderen te maken
Ik ben blij dat ik verstandig ben![]()
![]()
Ik begin dit soort reacties steeds meer te begrijpen.quote:
Het lijkt wel alsof sommige vrouwen ineens niet meer helder kunnen nadenken zodra de eierstokken beginnen te rammelen.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook, maar ze draaien het daar allemaal om. Rammelende vrouwen
Ik ben blij dat ik verstandig ben![]()
![]()
OMG.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar helaas....
Ik snap het oprecht niet. Ik heb dan ook een schijthekel aan rammelende vrouwen. Bah.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin dit soort reacties steeds meer te begrijpen.
Het lijkt wel alsof sommige vrouwen ineens niet meer helder kunnen nadenken zodra de eierstokken beginnen te rammelen.
Ik ben ook oprecht blij dat ik geen last heb van rammelende eierstokken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet. Ik heb dan ook een schijthekel aan rammelende vrouwen. Bah.
Ik ben ook oprecht blij dat ik geen last heb van rammelende eierstokken..
![]()
Ik snap niet dat je zo'n plaat voor je kop kunt hebben ... Zo ontstaan die tokkiefamilies nou.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die het naïef en belachelijk vind
Nee, absoluut niet. Sommige mensen worden gewoon verblind door wat ze graag willen en rekenen dan zo ruim mogelijk om te zorgen dat het wel kan, terwijl het eigenlijk niet kan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die het naïef en belachelijk vind“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
gevoelig snaartje?quote:
Det Som En Gang Var
Beide, maar ik zadel daar niemand mee op. Mijn verstand zegt iets anders dan gevoel. Ik zie wat kinderen kosten en een 3e zal financieel funest zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat? Ben je rammelend of verstandig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 19:22:14 ]![]()
dat heb ik ook een keer tegen haar gezegd, maar neem van mij aan: samzz krijgt nooit rammelende eierstokkenquote:![]()
![]()
En dat er dan nog andere zijn die ze ook nog gelijk geven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Sommige mensen worden gewoon verblind door wat ze graag willen en rekenen dan zo ruim mogelijk om te zorgen dat het wel kan, terwijl het eigenlijk niet kan.![]()
Van wat ik zo meegekregen heb wat kinderen betreft, denk ik niet dat dat gaat gebeuren neequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer tegen haar gezegd, maar neem van mij aan: samzz krijgt nooit rammelende eierstokken.
![]()
Maar dat zijn wel de rammelende stokken die ze gelijk geven. Mensen die nog fatsoenlijk redeneren raden het af.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat er dan nog andere zijn die ze ook nog gelijk geven.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja dat vind ik dus helemaal belachelijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat er dan nog andere zijn die ze ook nog gelijk geven.![]()
![]()
Nee. Ik heb een hekel aan die opmerking.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toch wel.quote:
Nog uit de tijd dat baby nog klein was...
En wie bent u?The only limit is your own imagination
Oh. Mijn excuses danquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan die opmerking..
![]()
Wie ik ben? Jij kent me toch wel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch wel.
En wie bent u?
Dan ben je hier zeker al 4 maanden niet geweest?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch wel.
En wie bent u?![]()
aah oke dan snap ik je reactie welquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan die opmerking.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Een dame kennen betekent naar mijn idee iets anders...quote:
Ik weet ongeveer wie je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ontmoet rond de 1000 nieuwe mensen per jaar...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je hier zeker al 4 maanden niet geweest?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een dame kennen betekent naar mijn idee iets anders...
Ik weet ongeveer wie je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen, ik ben een gerespecteerde stamgast hier. Ik zit er al sinds deeltje 21 en post hier trouw elke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Samzz houdt nu eenmaal meer van dieren dan van kinderen...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jongen, ik ben een gerespecteerde stamgast hier. Ik zit er al sinds deeltje 21 en post hier trouw elke dag.Jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had een paarse avatar, right?
En vertel, hoe is het met de SEX in deze SC? Baby bracht wat opleving, maar het is toch echt anders dan deeltje 21...
Dus?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ontmoet rond de 1000 nieuwe mensen per jaar...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jongen, ik ben een gerespecteerde stamgast hier. Ik zit er al sinds deeltje 21 en post hier trouw elke dag.Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, mijn avatar was rood met een Aziatisch vrouwtje erop.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jongen?
Je had een paarse avatar, right?
En vertel, hoe is het met de SEX in deze SC? Baby bracht wat opleving, maar het is toch echt anders dan deeltje 21...Maar als het goed is ken je mij van R&P, we hebben veel samen gepost in dat topic van firefly3, voordat het gesloten werd.
Die ouwe versierder toch. Met al zijn veroveringen gedocumenteerd (maar nooit getoond). Hoe zou het met hem zijn? Inmiddels aan de Prozac?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn avatar was rood met een Aziatisch vrouwtje erop.Maar als het goed is ken je mij van R&P, we hebben veel samen gepost in dat topic van firefly3, voordat het gesloten werd.
Geen idee. Ik vond het wel jammer dat het dicht ging, ik kon daar altijd terecht voor vermaak.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ouwe versierder toch. Met al zijn veroveringen gedocumenteerd (maar nooit getoond). Hoe zou het met hem zijn? Inmiddels aan de Prozac?
Jah, maar als dat spoor bezet is dan kun je nog via Dordrecht in Roosendaal komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
Meeste/alle treinen vanuit Breda die eindigen toch in Roosendaal?![]()
![]()
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, maar als dat spoor bezet is dan kun je nog via Dordrecht in Roosendaal komen![]()
Boeit me niet waarom, ze zitten mij sowieso dwars, en dat is mijn probleem met hun. Ik ken ze voor de rest niet, en wil ze ook niet kennen, en zal er dus ook niet rauwig om zijn. Eerder kut voor zo'n conducteur die daar trauma's aan oploopt e.d. Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, want dat is inderdaad waarom ze zelfmoord plegen. Lekker andere mensen dwars zitten.
![]()
Vermakelijk was het zeker. Ben wel benieuwd wat er uit de wingmanlivemeets is gekomen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond het wel jammer dat het dicht ging, ik kon daar altijd terecht voor vermaak.
De conducteur? Je bedoelt de machinist.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Boeit me niet waarom, ze zitten mij sowieso dwars, en dat is mijn probleem met hun. Ik ken ze voor de rest niet, en wil ze ook niet kennen, en zal er dus ook niet rauwig om zijn. Eerder kut voor zo'n conducteur die daar trauma's aan oploopt e.d. Het zal je maar gebeuren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
je zal maar tot je nek toe verlamd zijn...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Boeit me niet waarom, ze zitten mij sowieso dwars, en dat is mijn probleem met hun. Ik ken ze voor de rest niet, en wil ze ook niet kennen, en zal er dus ook niet rauwig om zijn. Eerder kut voor zo'n conducteur die daar trauma's aan oploopt e.d. Het zal je maar gebeuren.The only limit is your own imagination
Exactly !quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
De conducteur? Je bedoelt de machinist.![]()
Suicide, you're doing it wrongquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef El_Matador het volgende:
je zal maar tot je nek toe verlamd zijn...![]()
![]()
Godverdomme...
Meen je dat nou serieus? Weet je überhaupt hoe intens ongelukkig je moet zijn om jezelf tot zelfmoord te zetten? Heb je enig idee wat er door zo iemand heen gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Boeit me niet waarom, ze zitten mij sowieso dwars, en dat is mijn probleem met hun. Ik ken ze voor de rest niet, en wil ze ook niet kennen, en zal er dus ook niet rauwig om zijn. Eerder kut voor zo'n conducteur die daar trauma's aan oploopt e.d. Het zal je maar gebeuren.
Het egoïstisch noemen is wel heel kort door de bocht.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat een prachtmeid.quote:
Nope, dat ken ik niet, dus je hebt gelijk dat het in die zin hypocriet is om er een mening over te hebben. Daar uit voorgeleide mag vanaf nu niemand die geen zelfmoord heeft gepleegd nog mee praten over zelfmoord. Immers zou het niet netjes zijn tegenover het selecte gezelschap dat wel zelfmoord heeft gepleegd om er over te praten alsof we überhaupt weten wat zo'n persoon doormaakt...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
Meen je dat nou serieus? Weet je überhaupt hoe intens ongelukkig je moet zijn om jezelf tot zelfmoord te zetten? Heb je enig idee wat er door zo iemand heen gaat?
Het egoïstisch noemen is wel heel kort door de bocht.![]()
![]()
Achterlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope, dat ken ik niet, dus je hebt gelijk dat het in die zin hypocriet is om er een mening over te hebben. Daar uit voorgeleide mag vanaf nu niemand die geen zelfmoord heeft gepleegd nog mee praten over zelfmoord. Immers zou het niet netjes zijn tegenover het selecte gezelschap dat wel zelfmoord heeft gepleegd om er over te praten alsof we überhaupt weten wat zo'n persoon doormaakt....
Dat is helemaal mijn punt niet. Wat ik bedoel, is dat je nogal makkelijk roept dat het egoïstisch is, dat die mensen alleen aan zichzelf denken. Zelfmoord is een wanhoopsdaad, mensen plegen alleen zelfmoord als ze denken dat er echt geen andere uitweg meer is ... Als je zo intens ongelukkig bent, denk je niet aan de vertraging die het gaat opleveren of hoeveel mensen er geschokt zullen zijn. Het enige waar ze aan denken is vluchten. Vluchten van alle pijn en ellende.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope, dat ken ik niet, dus je hebt gelijk dat het in die zin hypocriet is om er een mening over te hebben. Daar uit voorgeleide mag vanaf nu niemand die geen zelfmoord heeft gepleegd nog mee praten over zelfmoord. Immers zou het niet netjes zijn tegenover het selecte gezelschap dat wel zelfmoord heeft gepleegd om er over te praten alsof we überhaupt weten wat zo'n persoon doormaakt...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mja, true as that may be... Ik zou het fijn vinden als ze voortaan gewoon een strop gebruiken. Ik denk dat behalve de machinist ook de politie/spoor agenten die de rotzooi na afloop kunnen opruimen daar blij mee zullen zijn. Nog liever zou ik hebben dat ze het gewoon helemaal niet doen. Ik denk dat alle vrienden, familie en overige nabestaande daar blij mee zullen zijn. Maar als je aan mij zou vragen of ik het zielig voor die lui vind? Nee, dus hoe jammer het ook is dat ze besluiten hun leven op die manier, of welke andere manier dan ook, te beëindig, ik ken ze niet, dus heb ik er geen emotie bij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
Dat is helemaal mijn punt niet. Wat ik bedoel, is dat je nogal makkelijk roept dat het egoïstisch is, dat die mensen alleen aan zichzelf denken. Zelfmoord is een wanhoopsdaad, mensen plegen alleen zelfmoord als ze denken dat er echt geen andere uitweg meer is ... Als je zo intens ongelukkig bent, denk je niet aan de vertraging die het gaat opleveren of hoeveel mensen er geschokt zullen zijn. Het enige waar ze aan denken is vluchten. Vluchten van alle pijn en ellende.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: