SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vind dat zo sneu he. Zelfmoord om een verbroken relatie.
Inderdaad ook voor dat meisje. Die durft het nooit meer uit te maken.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||![]()
Leuke TT.
Ik vind het enorm triest dat je zelfmoord pleegt omdat iemand het uitmaakt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
triest als inquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
Leuke TT.
Ik vind het enorm triest dat je zelfmoord pleegt omdat iemand het uitmaakt.of
?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:. Ik kan daar echt geen begrip voor opbrengen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dan delen wij die meningquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ik kan daar echt geen begrip voor opbrengen.
Maargoed, tis wat voorbarig om te zeggen dat het enkelt en alleen kwam door het opbreken van die relatie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Maar ehh, dat pikkie was 13 ofzo? Of las ik dat verkeerd?Rustig aan.![]()
Het lijkt in dat geval heel erg egoistisch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Met niemand rekening houden, en alleen zo snel mogelijk je eigen pijn niet meer hoeven voelen.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, op naar Enschede.
Later![]()
![]()
![]()
quote:Jullie moeten elkaar niet dus gaan maar zo ver mogelijk weg van elkaar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, op naar Enschede.
LaterRustig aan.![]()
Het lijkt eropquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten elkaar niet dus gaan maar zo ver mogelijk weg van elkaar?![]()
![]()
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon domquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het lijkt in dat geval heel erg egoistisch.
Met niemand rekening houden, en alleen zo snel mogelijk je eigen pijn niet meer hoeven voelen.. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
waar de fuck is de worm?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom vanavond langs in de WormIk ben d'r met een andere Fokker
Ja, op je 13de zelfmoord plegen vanwegen een "relatie" klinkt ook niet heel aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed, tis wat voorbarig om te zeggen dat het enkelt en alleen kwam door het opbreken van die relatie.
Maar ehh, dat pikkie was 13 ofzo? Of las ik dat verkeerd?
lijkt me sowieso sterk dat dat het enige was.NIEUW: Foto's!![]()
Goede reisquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, op naar Enschede.
Later![]()
![]()
Ik geloof niet dat dat de enige reden kan zijn.. Lijkt me sterk dat liefdesverdriet in deze zoiets bewerkstelligt, dan is er veel meer aan de hand.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon dom. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
Rustig aan.![]()
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch niet rotterdam vriend?NIEUW: Foto's!![]()
Ik lul slechts mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Ja wacht even he, hoe weten jullie dat het om die relatie gaat?
Zelfs de ouders weten geen reden
Rustig aan.![]()
OK, dat is dus te verquote:Dat is helemaal in schiedam
Waarschijnlijk vermoeden ze dat, omdat ze zijn twitter hebben gelezen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Zelfs de ouders weten geen reden![]()
Op twitter gaat t veel over "ik wil bij haar zijn" en dat soort opmerkingenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Zelfs de ouders weten geen redenNIEUW: Foto's!![]()
Dat is in het centrum manquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OK, dat is dus te verDat is helemaal in schiedam
![]()
![]()
't Is vlak bij de Erasmus...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het centrum van schiedam ja![]()
Kan jij je je er uberhaupt iets bij voorstellen dat je het leven niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon dom. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
Rustig aan.![]()
Denken dat Schiedam Rotterdam isquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het centrum van schiedam ja![]()
![]()
je vergat een kommaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Schiedam Rotterdam is![]()
Schiedamquote:ow wacht ...
ja maar niet waar ik woonquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Schiedam Rotterdam isWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Jij vergeet een hoofdletter aan het begin van de zin en een punt.
Ja, hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan jij je je er uberhaupt iets bij voorstellen dat je het leven niet leuk vindt?.
Nouja je kwam een beetje begriploos over wat dat betreft...quote:
Je gooit het wel erg makkelijk op enkelt de reden: ''relatie verbroken''
Lijkt me niet dat dat alleen je drijft tot zo een daad.Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je paard doodgaat bijvoorbeeld
Rustig aan.![]()
Ik gooi niks ergens op. Ik merk alleen op dat ik het triest vind wanneer iemand zelfmoord pleegt om een verbroken relatie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja je kwam een beetje begriploos over wat dat betreft...
Je gooit het wel erg makkelijk op enkelt de reden: ''relatie verbroken''
Lijkt me niet dat dat alleen je drijft tot zo een daad.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maarja ik vind niet dat je moet aannemen dat het enkelt om die reden gebeurt is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gooi niks ergens op. Ik merk alleen op dat ik het triest vind wanneer iemand zelfmoord pleegt om een verbroken relatie.Rustig aan.![]()
Doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja ik vind niet dat je moet aannemen dat het enkelt om die reden gebeurt is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een of mijn?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat, ik ga zo pannenkoeken bakken ergens met een vriendin.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nomnom, pannenkoekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat, ik ga zo pannenkoeken bakken ergens met een vriendin.
Met spek?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Eventueel ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nomnom, pannenkoeken
Met spek?
Rustig aan.![]()
Zelfde als jou, alleen zonder de burenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking moe, kutburen
Verder wel goed
Met jou?![]()
![]()
Dan zal ik je er niet over doorkwellenquote:![]()
Tenzij het weer op mij overkomt dat je een beetje begriploos overkomt, dan zeg ik daar wel iets van natuurlijk.
Rustig aan.![]()
ik had gister pannekoekenstaat nog een deel van het beslag in de koelkast
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had gister pannekoekenstaat nog een deel van het beslag in de koelkast
Rustig aan.![]()
Nou, ik zeg toch ook eerlijk dat ik om die reden alleen geen begrip kan opbrengen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zal ik je er niet over doorkwellen![]()
Tenzij het weer op mij overkomt dat je een beetje begriploos overkomt, dan zeg ik daar wel iets van natuurlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehehehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde als jou, alleen zonder de buren
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja en dan lekker rauwkostsalade erbijquote:
bwohh ik ga gauw maken want heb trek en vriendje lief zal zo ook wel thuis komen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik zeg toch ook eerlijk dat ik om die reden alleen geen begrip kan opbrengen?![]()
Kwam op mij over alsof je daarmee dus op die jongen doelde.
Rustig aan.![]()
Dat snap ik. Maar het was meer naar aanleiding van een opmerking van iemand die zei dat hij zelfmoord pleegde omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Dus niet perse gerelateerd omdat ik geen idee heb waarom hij het deed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Kwam op mij over alsof je daarmee dus op die jongen doelde.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het was meer naar aanleiding van een opmerking van iemand die zei dat hij zelfmoord pleegde omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Dus niet perse gerelateerd omdat ik geen idee heb waarom hij het deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik ken iemand van die school trouwens. Echt heftig.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik had het. Nu is het bij een vriendin. Ik haat het spulquote:.
Whahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuken, ik ga het doen vanavond![]()
![]()
.
Ik wil ook.
Wat een schattige ijsbeerknuffeltjesquote:. Daar wil ik er wel een van.
1-0quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is die tijd weer aangebroken ja?quote:![]()
![]()
Ik zou me doodschamen als m'n huis er zo uitzagquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een schattige ijsbeerknuffeltjes. Daar wil ik er wel een van.
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: