De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.quote:
Dat zuigt.quote:Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
Je kunt er van op aan dat 's nachts alles een andere kant op gaat. Vooral als het franstaligen betreft.quote:Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
Dat is in het begin ook heel veel gevraagd, of regio gebonden, het is immers een Europese server. Maar AN was van mening dat GW2 een levend spel moest zijn en dus 24/7 door moest gaan, wvwvw dus ook. Ook het spelen op de andere regio stond men vrij. Met andere woorden ze hebben gewoon hun hoofd in het zand gestoken en het laten gaan. Dat was wel jammer wat FS was in het begin erg sterk in wvwvw, hebben heel lang 2de gestaan van alle servers.quote:Op zondag 2 december 2012 04:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Wrom zit er geen nachtslot op?
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Interrupten wanneer het echt nodig is? Dat slaat nergens op want iemands health blijft gewoon altijd vol. Bovendien hebben die wow healers duizenden spells waarvan sommige instant zijn. Ze kunnen dus fakecast doen en alle dots plaatsen terwijl jij moet gokken of ze dat van plan waren.
Het lijkt gw2 welquote:Wow heeft geen diepgang, het is zo hard mogelijk CCen en iemand neerbursten.
Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebtquote:Verder is het als healer om pilaren en bomen heen rennen en rondspringen al hopend dat de ander geen crits krijgt. Als het diepgang had was ik het allang gaan spelen, maar het heeft sowieso geen toernooien dus dat zegt al wat.
Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.quote:Ja ik houd van 'klikken' tot iemand dood is. Mijn reactievermogen, inzicht vaardigheden tegen die van hem, en niet het geluk dat mijn formule beter loopt dan die van mij. Alle wow games hebben namelijk die één en dezelfde formule wat arena betreft.
Matig? Ik heb de dedicated healer nog geen moment gemist, ook niet in dungeons en in pvp. Vooral in pve zijn er prima alternatieven..quote:Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.
[..]
Het lijkt gw2 wel
[..]
Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt
[..]
Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.
Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.
Daarom. Het blijft subjectief. Ik vind de alternatieven niet prima. Er zijn mensen die nu nog GW2 spelen, ikzelf had een maandje na de release er meer dan mijn buik van vol. Play and let play. Alleen de redenatie van dustnogwat was m.i. nogal fanta en daar ging het mij om.quote:Op zondag 2 december 2012 18:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Matig? Ik heb de dedicated healer nog geen moment gemist, ook niet in dungeons en in pvp. Vooral in pve zijn er prima alternatieven..
Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.quote:Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.
[..]
Het lijkt gw2 wel
[..]
Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt
[..]
Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.
Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.
Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken?quote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.quote:Wel grappig dat je net doet of alles gecoördineerd en pro is in wow. Bijna grappig. Die gear treatmill, die perma CCs die tunnelvisie en dat neerbursten van de healer en huilen als het mislukt en vervolgens wachten tot de cooldowns terugkomen om het nog een keer te proberen.
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.quote:WoW heeft echt niet meer diepgang dan andere mmos.
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).quote:2v2 arena duurt soms een halfuurJe moet er maar van houden.
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken?
Behalve dat de vergelijking natuurlijk totaal niet opgaat ben ik wel benieuwd naar wat voorbeelden van die toernooien dan. Ik heb van zowel smash bros als WoW flink wat toernooien gezien en hoewel ze allebei heel tof zijn om te kijken kwam het aantal van smash bros nergens in de buurt van het aantal WoW toernooien. Ik denk dat je een scene hebt gemist
[..]
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.
Het 2v2 probleem wat jij beschrijft deed zich vooral voor in de druid/warrior vs rogue/priest tijden. Wat er tegenwoordig wel of niet sterk is in WoW weet ik niet want ik speel het niet meer.
En ja, het was wel degelijk gecoördineerd in WoW. Hoe wil je anders verklaren dat het toch altijd weer dezelfde topteams/players waren die retourneerde in de hoge ranks? Toeval?
[..]
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.
Het ging mij om je kritiek op healers en dat een afwezigheid daarvan voor een interessanter spelverloop zou zorgen. Ik begrijp dat het een mening is maar stellig beweren dat healers onnodig zijn en dat het een 'lelijke toevoeging' is aan een game lijkt mij per definitie incorrect. Het hangt er vanaf op welke manier het wordt ingebouwd.
[..]
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..quote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.
Een andere soort vechtgame gaat om mindgames, reactievermogen en vooral ontwijken. WoW kent geen ontwijken maar alleen maar reactievermogen en die CC-formule om te winnen.
Dan liever gw2, ook al weet ik niet of die wel goed is. Geen healers en 1000 sec durende CC op elke klasse maakt het al aantrekkelijker.
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..
Punt is ook dat je het meer over WoW hebt dan GW2. Ik meng me maar niet meer in je discussie, maar wees een beetje relevant..quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.
Lol heeft gemeen met een vechtgame dat het gedeeltelijk 1op1 is en verder telt reactie vermogen en andere dingen uit vechtgames erg mee. Lol brengt in plaats van veel combo's veel strategie en map awareness. Een goede toevoeging imo. Wow brengt healers die heal spammen en de hele gameplay dusdanig aanpassen dat ik ervan moet kotsen.
Ik neem aan dat je je wachtwoord gewijzigd hebt. Want als je die mailtjes krijgt, is je wachtwoord bekend.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account.Andere hier last van?
Heb je bij elke "MMO". Zo ook bij GW2, Diablo 3 en WoW.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account.Andere hier last van?
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef EpicKnife het volgende:
ik kocht dit spel op release maar vond het aardig wat repetitive worden, ben blijven haken op elke class tot lvl 20 spelen enzomaar het werd wat saai / eentonig, vrienden van mij (lvl80'ers) zeiden dat er endgame content in zat etc, maar het spel is leuk, want ik zoek een leuke (f2p) mmorpg. Zit er dus al wat endgame content in of zit dat er aan te komen? Zoja, dan val ik binnenkort gewoon weer terug in gw2.
Ja, weinig variatie in skills, geen echte skilltree. Nee gewoon meppen, en je scaled op gems / gear. Geen diepte in de endgame content. Mooie game, maar arenanet moet er echt wat mee gaan doen. want dit kan een mmorpg worden met veel potentiequote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.
Thiefs zijn leuk voor soloquote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Mesmer of Necro. Thiefs zijn cliché.
cool bron?quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef wdn het volgende:
Begin 2013 krijgen we een mega grote update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |