abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119818405
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ik vind healer eigenlijk best flikkerig in pvp. Burst je iemand neer naar 1 hp en dan is ie in 1 seconde weer vol. :')
Ik vind damage best flikkerig in pvp. Heal je iemand vol, wordt hij gelijk weer neergeburst!
Conscience do cost.
pi_119818566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind damage best flikkerig in pvp. Heal je iemand vol, wordt hij gelijk weer neergeburst!
Het weghalen van de levensbalk is het doel bij vechtgames. Het in stand houden van de levensbalk met oneindig veel spells is een verdomd lelijke toevoeging, sorry hoor.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119819665
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:38 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Het weghalen van de levensbalk is het doel bij vechtgames. Het in stand houden van de levensbalk met oneindig veel spells is een verdomd lelijke toevoeging, sorry hoor.
Het bezig houden/interrupten van de healer in PvP is het doel van goede PvP. Kortom: Als je een healer laat healen speel je de PvP niet goed. :P

Maargoed, dat is allemaal niet zo relevant voor GW2 natuurlijk, alleen je redenatie wat betreft healers is wat ondoordacht.

Los daarvan vond ik de PvP in GW2 verschrikkelijk makkelijk, saai en eentonig.
Conscience do cost.
pi_119820081
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:18 schreef ems. het volgende:

[..]

Het bezig houden/interrupten van de healer in PvP is het doel van goede PvP. Kortom: Als je een healer laat healen speel je de PvP niet goed. :P

Maargoed, dat is allemaal niet zo relevant voor GW2 natuurlijk, alleen je redenatie wat betreft healers is wat ondoordacht.

Los daarvan vond ik de PvP in GW2 verschrikkelijk makkelijk, saai en eentonig.
Wat is er ondoordacht aan? Jouw reactie daarop is pas ondoordacht, alsof pvp een game voor healers is. De healers spelen een hele andere game die van mij betreft geschrapt mag worden.

Ik vind het erg lelijk als een healer net uit zijn CC komt en iemand helemaal vol spamt. Interrupt is gebaseerd op geluk vanwege de random fake casts. Ik snap sowieso niet waarom je het leuk vind om tegen iemand aan te slaan terwijl zijn levensvlak heen en weer vliegt omdat er een debieltje op de achtergrond met zijn handen zit te zwaaien en weg rent wanneer je dichterbij komt. Ik zou echt zelfmoord plegen als alle vechtgames deze formule hadden.

Mij lijkt een heal formule als lol me veel leuker. sommige classes hebben veel utility en kunnen health sustainen door iemands health grofweg te beschermen met een shield/CC/heal, ze moeten wegrennen maar hebben toch veel aandeel. Zoiets heeft gw2 hopelijk ook.

Maar ja, ieder zijn ding.

[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 01-12-2012 19:39:41 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119820258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wat is er ondoordacht aan? Jouw reactie daarop is pas ondoordacht, alsof pvp een game voor healers is. De healers spelen een hele andere game die van mij betreft geschrapt mag worden.
Waarom zou het geen game voor healers zijn?
quote:
Ik vind het erg lelijk als een healer net uit zijn CC komt en iemand helemaal vol spamt. Interrupt is gebaseerd op geluk vanwege de random fake casts.
Nee, want je moet alleen iemand interrupten als het ook echt nodig is om te interrupten. Het biedt slechts extra diepgang en heeft geen reet te maken met geluk. Daarom zeg ik dus dat je argument ondoordacht is.
quote:
Ik snap sowieso niet waarom je het leuk vind om tegen iemand aan te slaan terwijl zijn levensvlak heen en weer vliegt omdat er een debieltje op de achtergrond met zijn handen zit te zwaaien en weg rent wanneer je dichterbij komt.
Dan moet je beter met je team samenwerken om de vijand te verslaan. Maargoed, jij hebt liever dat jij iets blijft klikken totdat het gewoon dood gaat dus. Maakt niet uit, maar ik prefereer wat meer diepgang.
quote:
Ik zou echt zelfmoord plegen als alle vechtgames deze formule hadden.
Ik moet de eerste fighting game nog tegenkomen waarin je een designated healer hebt.
quote:
Maar ja, ieder zijn ding.
Dat zeker.
Conscience do cost.
pi_119820423
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom zou het geen game voor healers zijn?

[..]

Nee, want je moet alleen iemand interrupten als het ook echt nodig is om te interrupten. Het biedt slechts extra diepgang en heeft geen reet te maken met geluk. Daarom zeg ik dus dat je argument ondoordacht is.

[..]

Dan moet je beter met je team samenwerken om de vijand te verslaan. Maargoed, jij hebt liever dat jij iets blijft klikken totdat het gewoon dood gaat dus. Maakt niet uit, maar ik prefereer wat meer diepgang.

[..]

Ik moet de eerste fighting game nog tegenkomen waarin je een designated healer hebt.

[..]

Dat zeker.
Interrupten wanneer het echt nodig is? Dat slaat nergens op want iemands health blijft gewoon altijd vol. Bovendien hebben die wow healers duizenden spells waarvan sommige instant zijn. Ze kunnen dus fakecast doen en alle dots plaatsen terwijl jij moet gokken of ze dat van plan waren.

Wow heeft geen diepgang, het is zo hard mogelijk CCen en iemand neerbursten. Verder is het als healer om pilaren en bomen heen rennen en rondspringen al hopend dat de ander geen crits krijgt. Als het diepgang had was ik het allang gaan spelen, maar het heeft sowieso geen toernooien dus dat zegt al wat.

Ja ik houd van 'klikken' tot iemand dood is. Mijn reactievermogen, inzicht vaardigheden tegen die van hem, en niet het geluk dat mijn formule beter loopt dan die van mij. Alle wow games hebben namelijk die één en dezelfde formule wat arena betreft.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119820501
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:38 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Het weghalen van de levensbalk is het doel bij vechtgames. Het in stand houden van de levensbalk met oneindig veel spells is een verdomd lelijke toevoeging, sorry hoor.
GW2 is wat toleranter in fouten, ik heb redelijk wat PvP (GvG) gedaan en daar altijd monk gespeeld. Je moest veel actiever zijn in het spel dan hier, een halve seconde te laat healen kon zelfs je spel verwoesten. Hoewel op topniveau alsnog alles in perfectie wordt uitgevoerd, is het voor de meeste spelers wel vrij vergevingsgezind.
pi_119820523
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:50 schreef Adames het volgende:

[..]

GW2 is wat toleranter in fouten, ik heb redelijk wat PvP gedaan en daar altijd monk gespeeld. Je moest veel actiever zijn in het spel dan hier, een halve seconde te laat healen kon zelfs je spel verwoesten. Hoewel op topniveau alsnog alles in perfectie wordt uitgevoerd, is het voor de meeste spelers wel vrij vergevingsgezind.
Tja daar was ik al bang voor. Maar ik haat het healergedeelte in pvp. Dus voor mij is het waarschijnlijk leuker dan andere mmos.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119820525
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wat is er ondoordacht aan? Jouw reactie daarop is pas ondoordacht, alsof pvp een game voor healers is. De healers spelen een hele andere game die van mij betreft geschrapt mag worden.

Ik vind het erg lelijk als een healer net uit zijn CC komt en iemand helemaal vol spamt. Interrupt is gebaseerd op geluk vanwege de random fake casts. Ik snap sowieso niet waarom je het leuk vind om tegen iemand aan te slaan terwijl zijn levensvlak heen en weer vliegt omdat er een debieltje op de achtergrond met zijn handen zit te zwaaien en weg rent wanneer je dichterbij komt. Ik zou echt zelfmoord plegen als alle vechtgames deze formule hadden.

Mij lijkt een heal formule als lol me veel leuker. sommige classes hebben veel utility en kunnen health sustainen door iemands health grofweg te beschermen met een shield/CC/heal, ze moeten wegrennen maar hebben toch veel aandeel. Zoiets heeft gw2 hopelijk ook.

Maar ja, ieder zijn ding.
De heal zorgde er voor dat spiken en daarmee timing en coördinatie veel belangrijker werd. En dat is een aspect wat PvP erg leuk maakt. Hier gaat het toch meer voor de DPS en sustained damage.
pi_119820564
al hebben ze de coördinatie en timing wel teruggehaald door de capture points. Een Team Arena opzet zou in GW2 echt saai zijn.
pi_119820591
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:51 schreef Adames het volgende:

[..]

De heal zorgde er voor dat spiken en daarmee timing en coördinatie veel belangrijker werd. En dat is een aspect wat PvP erg leuk maakt. Hier gaat het toch meer voor de DPS en sustained damage.
Wel heel leuk en zo dat spiken en als de healer dan doodvalt. Maar al je spells ertegenaan gooien om vervolgens te kijken hoe de healer wegspringt en zijn health in 1 sec naar 100% krijgt verneukt voor mij echt de game. Verder vind ik 8 sec kijken hoe mijn character rondwandelt ook niet echt geslaagd.

Het healen in wow is zo overdreven sterk dat de CC dat ook moet zijn. Had liever hybrides i.p.v healers gehad. Iedereen dmg en een manier om zijn health te behouden. Een soort LoL in 3d.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119820697
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wel heel leuk en zo dat spiken en als de healer dan doodvalt. Maar al je spells ertegenaan gooien om vervolgens te kijken hoe de healer wegspringt en zijn health in 1 sec naar 100% krijgt verneukt voor mij echt de game. Verder vind ik 8 sec kijken hoe mijn character rondwandelt ook niet echt geslaagd.

Het healen in wow is zo overdreven sterk dat de CC dat ook moet zijn. Had liever hybrides i.p.v healers gehad. Iedereen dmg en een manier om zijn health te behouwen. Een soort LoL in 3d.
Dan moet je zorgen dat je crowd control hebt en dat je hem in 1 keer molt. De hp ging er in GW1 ook belachelijk snel vanaf. 480-520 hp had je en een autoattack van een warrior deed al 80-90 damage. Damage skills nog veel meer.
Nogmaals het was daar prima, je reactievermogen was vele malen belangrijker. En je moest veel meer op het veld zelf letten (lukt hier niet zo door de dichte camera). Achteraf healen was vaak niet goed mogelijk, je moest al 1-2 prot skills op je hebben voordat de warrior bij je was.
Zorgde voor een heel tactisch spel, na 2 potjes GvG was ik dan ook gewoon moe.
pi_119820771
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je crowd control hebt en dat je hem in 1 keer molt. De hp ging er in GW1 ook belachelijk snel vanaf. 480-520 hp had je en een autoattack van een warrior deed al 80-90 damage. Damage skills nog veel meer.
Nogmaals het was daar prima, je reactievermogen was vele malen belangrijker. En je moest veel meer op het veld zelf letten (lukt hier niet zo door de dichte camera). Achteraf healen was vaak niet goed mogelijk, je moest al 1-2 prot skills op je hebben voordat de warrior bij je was.
Zorgde voor een heel tactisch spel, na 2 potjes GvG was ik dan ook gewoon moe.
Tja, dat is gewoon een heel ander soort spel. De gameplay ligt dan heel anders dan bij bv vechtgames. Misschien vind ik het daarom kut, omdat ik meer van vechtgames houd. Maar 3d fantasy met spells en zo trekt me net zo goed, hopelijk bied gw2 dan toch uitweg aan dit dillema
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119820832
Maar hoezo heeft gw2 dan geen reactie vermogen nodig? Er zitten toch block spells in en je kunt iemand die zelfheal gebruikt toch interrupten?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119821196
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:01 schreef dustbrain het volgende:
Maar hoezo heeft gw2 dan geen reactie vermogen nodig? Er zitten toch block spells in en je kunt iemand die zelfheal gebruikt toch interrupten?
ook wel natuurlijk, maar zowel WvW, sPvP en tPvP legt de nadruk op mappositionering, iets wat bij GW1 alleen aanwezig was bij GvG dmv de flag runner(s)
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:08:31 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_119827777
Farshivers peak doet niet aan wvwvw?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_119832680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:08 schreef wdn het volgende:
Farshivers peak doet niet aan wvwvw?
De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
pi_119834377
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
Dat zuigt. :')
Wrom zit er geen nachtslot op?
We're slowly approaching inevitable death.
  zondag 2 december 2012 @ 09:22:41 #94
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_119835170
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
Je kunt er van op aan dat 's nachts alles een andere kant op gaat. Vooral als het franstaligen betreft.

FS ligt nu all meer dan 50% achter op Fort Farnik (50k vs 25k). Dat is veels te veel voor 1 dag.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_119839892
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 04:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat zuigt. :')
Wrom zit er geen nachtslot op?
Dat is in het begin ook heel veel gevraagd, of regio gebonden, het is immers een Europese server. Maar AN was van mening dat GW2 een levend spel moest zijn en dus 24/7 door moest gaan, wvwvw dus ook. Ook het spelen op de andere regio stond men vrij. Met andere woorden ze hebben gewoon hun hoofd in het zand gestoken en het laten gaan. Dat was wel jammer wat FS was in het begin erg sterk in wvwvw, hebben heel lang 2de gestaan van alle servers. :{
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 15:00:08 #96
375570 crew  Cyan9
pi_119842244
Aurora Glade heeft sinds kort een redelijk goed nacht team, overdag gaat het soms dan wat minder ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_119849000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:47 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Interrupten wanneer het echt nodig is? Dat slaat nergens op want iemands health blijft gewoon altijd vol. Bovendien hebben die wow healers duizenden spells waarvan sommige instant zijn. Ze kunnen dus fakecast doen en alle dots plaatsen terwijl jij moet gokken of ze dat van plan waren.
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.
quote:
Wow heeft geen diepgang, het is zo hard mogelijk CCen en iemand neerbursten.
Het lijkt gw2 wel :)
quote:
Verder is het als healer om pilaren en bomen heen rennen en rondspringen al hopend dat de ander geen crits krijgt. Als het diepgang had was ik het allang gaan spelen, maar het heeft sowieso geen toernooien dus dat zegt al wat.
Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt :P
quote:
Ja ik houd van 'klikken' tot iemand dood is. Mijn reactievermogen, inzicht vaardigheden tegen die van hem, en niet het geluk dat mijn formule beter loopt dan die van mij. Alle wow games hebben namelijk die één en dezelfde formule wat arena betreft.
Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.

Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 18:40:04 #98
375570 crew  Cyan9
pi_119849127
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.

[..]

Het lijkt gw2 wel :)

[..]

Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt :P

[..]

Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.

Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.
Matig? Ik heb de dedicated healer nog geen moment gemist, ook niet in dungeons en in pvp. Vooral in pve zijn er prima alternatieven..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_119849642
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:40 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Matig? Ik heb de dedicated healer nog geen moment gemist, ook niet in dungeons en in pvp. Vooral in pve zijn er prima alternatieven..
Daarom. Het blijft subjectief. Ik vind de alternatieven niet prima. Er zijn mensen die nu nog GW2 spelen, ikzelf had een maandje na de release er meer dan mijn buik van vol. Play and let play. Alleen de redenatie van dustnogwat was m.i. nogal fanta en daar ging het mij om.
Conscience do cost.
pi_119851516
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.

[..]

Het lijkt gw2 wel :)

[..]

Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt :P

[..]

Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.

Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.
Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.

Wel grappig dat je net doet of alles gecoördineerd en pro is in wow. Bijna grappig. Die gear treatmill, die perma CCs die tunnelvisie en dat neerbursten van de healer en huilen als het mislukt en vervolgens wachten tot de cooldowns terugkomen om het nog een keer te proberen. WoW heeft echt niet meer diepgang dan andere mmos. 2v2 arena duurt soms een halfuur :') Je moet er maar van houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 02-12-2012 19:58:57 ]
We're slowly approaching inevitable death.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')