SPOILER: RacesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProfessionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SystemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CraftingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Vooralsnog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• De game gaat iets van ¤60 kosten, je betaalt er geen ¤18/maand voor.
Dungeon armor sets:
Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant
FOK!kers actief in GW2:
Desolation
Idanue - Idanue.9021
Far Shiverpeaks
AartBakkebaard - Aartbakkebaard.8647
Adames - Adames.9357
baniekje - baniekje.4923
Banaanensuiker - Adam Smith.4659
Berik1985 - Berik V.8179
Bartisik - Healing Dude.7802
Casino.Bob - ZeroT.1359
Civilian - Civilian.3417
D_tjuh - tacD.1938
De_Dakgoot - Pagman.6890
Dex090 - Scandalicius.9436
Dionysiou - Dionysiou.8506
DjinN - phloxX.7982
draganosis - dragan3641
drumstickNL - Sagramore.1530 (officer)
FeyRegy - FeyRegy.1069
gibson.7089
hans1988 - Flufflez.7328
Kouranna - SotekOne.6247
I.C.O.N. - Vempel.6394
Invine - invine.2419
Jajong - Jajong.1463
JediSimons - Donderjager.6719
jogy - Joog.1578
Jorwol - Jorwol.6179
J0ttem - Lethal Stranger.5093
Karina - Karina.2031
Kingleon - Mrs. Eowynn
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)
Phaelanx_NL - SirJudge.3279
MeneerBob - Jacobinho.3875
mipr / thorgal.1287 / Jagang Van Valnor
Northside - SotekOne.6247
Questular - Questular.8359
Remy669 - RemyKing.5931
Rickokun - Ricko.8764
Rivalo - Rivalo.1260 (leader2)
Rolstoelvandaal = Thorvay.8962
Scheringa - Murtagh.4706
Shado Hith - Blackstar.3278
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Ssswing = Slokkert.6413
Supertoll - Andy.1943
Timm-E - TimmE.1832
Two - Inhumanous.8319
trigt013 - fitzchevalric.4601
2happy4u - YesNoGenius.2391
HypverViper Xibi.1645
timmmmm - timmmmm.8624
DaFan - Malfunction.6589
Awesome_ - GeneralMcAwesome.3854
Gandara
Curuu - Dodar.9417
PBateman1978 - Nyx.8204
Piken Square
jebentzelfeenfiets. - Wubdor.5190
Ooku - Drage.9160
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354
Stormbuff Isles
AlwaysHappy - Alwayshappy.2549
Aurora Glade
Bredemug.6794![]()
quote:
waar baseer je het dan op
WoW had ooit veel meer sfeer, veel beter leercurve en veel leukere community.
maarja, all things must come to pass
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Als ik het vergelijk met WoW, is GW2 veel meer casual en minder verslavend. Ik kan rustig een half uurtje guild warsen, maar met een half uur WoW had je echt níks gedaan en was je zo vier uur verder. Het voelt allemaal ook een stuk... makkelijker aan. Geen tanks/heals, als je dood gaat kan je jezelf zo weer reviven en als je maar genoeg mensen hebt, heb je ook geen tactics nodig. Maar ik ben nog geen 80, dus misschien is het dan wel heel anders
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
De personal stories zijn af en toe wel pittig vind ik, maar verder is het inderdaad allemaal goed te doen.![]()
Als GuildWars speler vond ik dat toen ik voor het eerst Queensdale inliep meteen die typische GuildWars sfeer voelde. Persoonlijk hou ik echt van de stijl die Guildwars aanhoudt (ik vond deel 1 dan ook al een stuk mooier dan WoW (puur grafisch gezien)). Die leercurve ga ik geen woorden aan vuil maken, ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef leeell het volgende:
[..]
waar baseer je het dan op
WoW had ooit veel meer sfeer, veel beter leercurve en veel leukere community.
maarja, all things must come to pass
Wat betreft de community kan ik dat ook niet, maar persoonlijk vindt ik de GW(2) community prima. Misschien dat het per server verschilt, maar op Aurora Glade is het meerendeel vriendelijk, behulpzaam en wordt er veel in groepen gedaan
[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 23-11-2012 19:56:37 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
WoW was/is echt geniaal. 2 jaar gespeeld.
Nu maar GuildWars2. Veel makkelijker om inderdaad na een half uurtje uit te loggen.![]()
250k Karma bereikt.
Heeft net geen 6 weken geduurd volgens mijn registratie datum op gw2.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
En het is gelukt
100% complete
Nu net hebben we inner overlook te pakken gekregen dus met heel veel lag laatste vista gevonden. En de laatste POI met een suicide run
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Irritant zeg, zit ik midden in een personal story, valt de verbinding weg... kan ik weer van voren af aan beginnen. Kunnen ze dat niet aanpassen? Dat je gewoon verder kunt waar je bent gebleven?![]()
ik heb toevallig vanmiddag ook de 100% behaaldquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef wdn het volgende:
En het is gelukt
100% complete
Nu net hebben we inner overlook te pakken gekregen dus met heel veel lag laatste vista gevonden. En de laatste POI met een suicide run
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
In dungeon teams kan dat al, dan kan je reconnecte en de zone weer in. Personal Story duren meestal niet langer dan 5-10 minuten, dus dan valt het leed nog te overzienquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:58 schreef Karina het volgende:
Irritant zeg, zit ik midden in een personal story, valt de verbinding weg... kan ik weer van voren af aan beginnen. Kunnen ze dat niet aanpassen? Dat je gewoon verder kunt waar je bent gebleven?![]()
![]()
Dat laatste klopt wel, maar als je bijna bij het eind bent beland en je moet weer van voren af aan is gewoon balenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
In dungeon teams kan dat al, dan kan je reconnecte en de zone weer in. Personal Story duren meestal niet langer dan 5-10 minuten, dus dan valt het leed nog te overzienMaar het is alsnog gelukt. En nu eindelijk een beetje goede reward. Oranje. Morgen weer verder.
![]()
We spelen liever dan dat we er over posten misschienquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:10 schreef RickoKun het volgende:
WoW beaterDit topic is al bijna net zo dood als het ToR topic
![]()
![]()
Guild Wars 1 begon ook pas na 1 jaar explosief te groeienquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:10 schreef RickoKun het volgende:
WoW beaterDit topic is al bijna net zo dood als het ToR topic
![]()
![]()
Wij gamen liever dan we chatten op fokquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:10 schreef RickoKun het volgende:
WoW beaterDit topic is al bijna net zo dood als het ToR topic
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Zonde heb net 4 carrots gevonden
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ik doe helemaal niets meer met crafting, ik verkoop om de zoveel tijd alle zooi die ik heb verzameld![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 25 november 2012 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik doe helemaal niets meer met crafting, ik verkoop om de zoveel tijd alle zooi die ik heb verzameld
Een run door curshed shores, maelchors of straits levert zo een stel rares op. En globs verkopen best goed (heb er 50 op reserve en de rest verkoop ik).
Karma gear compleet voor ranger en langzaam aan komen thief en mesmer ook aan aardig wat duiten.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Spannend. Is Debra nog levend?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja. Ik ben inmiddels afgehaakt, maar ik heb er toch wel een dikke 80-100 uur inzitten. Meer dan in de meeste spellen die ik koopquote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
Is deze game leuk genoeg om te kopen?Laffe huichelaar![]()
Zo he, da's wel veel ja. Is er nergens een demo of free trial te vinden? Ik wil character customization doenquote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Ik ben inmiddels afgehaakt, maar ik heb er toch wel een dikke 80-100 uur inzitten. Meer dan in de meeste spellen die ik koop![]()
![]()
Dat zeker! Heb je vaker Online rpg's gespeeld?quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
Is deze game leuk genoeg om te kopen?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Er zijn mensen die daar ruiiiiim overheen gaan hoor, maar alles vrijspelen is aan mij niet besteed, ik doe mijn personal story, menneke van level 80, bij de tweede halverwege afgehaakt, maar dan heb ik het wel gezien.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo he, da's wel veel ja. Is er nergens een demo of free trial te vinden? Ik wil character customization doenLaffe huichelaar![]()
Nope.quote:Op zondag 25 november 2012 15:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zeker! Heb je vaker Online rpg's gespeeld?![]()
![]()
Volgens mij kunnen we inderdaad andere mensen uitnodigen om het te proberen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo he, da's wel veel ja. Is er nergens een demo of free trial te vinden? Ik wil character customization doenIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik zit nu sinds het begin op een kleine 300 uur.
2x lvl 80, 1x lvl 50 nu en ik vermaak me nog steeds. Alhoewel in de laatste tijd wel steeds meer tijd in WvWvW steek. Piken Square is goed bezig de laatste tijd![]()
![]()
Dan staat je nog wel wat te wachten. In positieve zin. Een spel is meestal leuker als er anderen in meespelen. Maakt het onvoorspelbaar.quote:.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Hoe?quote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we inderdaad andere mensen uitnodigen om het te proberen.![]()
![]()
personals zijn wel makkelijk, alleen dungeons zijn in de helft van de gevallen wel pittigquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
De personal stories zijn af en toe wel pittig vind ik, maar verder is het inderdaad allemaal goed te doen.![]()
Ik ben het nu voor je aan het uitzoeken maar kan er verder niets over vinden, misschien is het al voorbijquote:.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik heb helemaal zitten zoeken naar character creation tools, en ze zijn er gewoon nietquote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben het nu voor je aan het uitzoeken maar kan er verder niets over vinden, misschien is het al voorbij.
![]()
![]()
Die ik vandaag wilde doen was lastig, nog niet gelukt. Op een boot katapults beschieten maar je wordt zelf met rotsblokken bekogeld, maar ik weet nu hoe het moet. En de plekken waar je naar toe moet voor je personal story zijn wel lastiger te bereiken merk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
personals zijn wel makkelijk, alleen dungeons zijn in de helft van de gevallen wel pittig![]()
ik heb drie keer complete personal quest gedaan, maar uiteindelijk maar 1 lastige er tussen gehad. Maar ligt ook net aan je keuzes en je professionquote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ik vandaag wilde doen was lastig, nog niet gelukt. Op een boot katapults beschieten maar je wordt zelf met rotsblokken bekogeld, maar ik weet nu hoe het moet. En de plekken waar je naar toe moet voor je personal story zijn wel lastiger te bereiken merk ik.![]()
Nope, niet echt nee.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb helemaal zitten zoeken naar character creation tools, en ze zijn er gewoon niet
En het invite a friend ding is blijkbaar al geweest helaas. https://www.guildwars2.co(...)ive-invite-a-friend/ tot 18 november.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Sowieso probeer ik als het even kan onderwater quests te vermijden, die haat ikquote:Op zondag 25 november 2012 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb drie keer complete personal quest gedaan, maar uiteindelijk maar 1 lastige er tussen gehad. Maar ligt ook net aan je keuzes en je professionEn dingen met kanonnen ook eigenlijk, het richten kan ik niet zo goed.
![]()
Ik ben altijd te laat.quote:Op zondag 25 november 2012 15:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, niet echt nee.
En het invite a friend ding is blijkbaar al geweest helaas. https://www.guildwars2.co(...)ive-invite-a-friend/ tot 18 november.![]()
wat is mis met the simsquote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb helemaal zitten zoeken naar character creation tools, en ze zijn er gewoon niet![]()
ja die onderwater zijn inderdaad vervelend. alleen met mijn warrior deed ik ze nog wel eens, die was nog wel goed onderwater.quote:Op zondag 25 november 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso probeer ik als het even kan onderwater quests te vermijden, die haat ikEn dingen met kanonnen ook eigenlijk, het richten kan ik niet zo goed.
![]()
wvwvw is leeeeeeeeukquote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
Is deze game leuk genoeg om te kopen?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja.quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
Is deze game leuk genoeg om te kopen?Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
ja en nee, je stats worden opgeschaald naar lvl 80 stats maar je hebt eigenlijk niks in te brengen tegen de lvl 80's met de juiste gear aan dus in 1 vs 1 situaties ben je kansloos. Maar als je met een groep meelift haal je wel lekker veel xp en karma binnen en leer je meteen hoe WvWvW in elkaar zit.quote:Op maandag 26 november 2012 12:39 schreef Leonos het volgende:
Is dat WvWvW ook te doen als je level 12 bent?![]()
Theoretisch, ja. Ik zou alleen niet alleen tegen een speler gaan en in een groep blijven. Je level is wel 80, maar je traits bijvoorbeeld niet. En je armour level natuurlijk wel, maar een lvl80 armour heeft 3 extra stats, een lvl12 maar 1. Dus je bent gewoon wat zwakker.quote:Op maandag 26 november 2012 12:39 schreef Leonos het volgende:
Is dat WvWvW ook te doen als je level 12 bent?![]()
Ja.quote:Op maandag 26 november 2012 12:39 schreef Leonos het volgende:
Is dat WvWvW ook te doen als je level 12 bent?
- Dolyaks opjagen solo: zeer goede xp en karma.
- In een groep: sentries en vijanden.
Overigens zit er 1 Skillpoint waarbij je een item moet eten. De 2 andere zijn gevechten.
Wat je zeker moet doen is de pois en vista binnen halen daar wat van jouw wereld is. Dan heb je die alvast want eens per 5 weken krijg je een ander gedeelte van de map dus de moeilijk te krijgen heb je dan al voor die ene kant. En dat voor 4 mappen tikt aardig aan.
wv is ook de meest simpele plek om je dailies te halen: events en harvesting voor het oprapen. En veel verschillende monsters.
In het begin van de jumping puzzle zit een rich ori mijn. Altijd goed voor een paar duiten
[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 26-11-2012 13:44:09 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
En daarbij heb je ook de runes en sigils niet en zal je ook na upscaling blijven achter lopen op armor stats vanwege de kleur. Een blauw lvl 12 armor is dan zo goed als een blauw lvl 80 armor, terwijl de meesten daar met exotic rond lopen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Theoretisch, ja. Ik zou alleen niet alleen tegen een speler gaan en in een groep blijven. Je level is wel 80, maar je traits bijvoorbeeld niet. En je armour level natuurlijk wel, maar een lvl80 armour heeft 3 extra stats, een lvl12 maar 1. Dus je bent gewoon wat zwakker.
Wel zijn sommige builds bijzonder effectief. Als warrior kan je bijvoorbeeld heel goed de signet build runnen, die 40 bonus precision wordt heel zwaar ge-upscaled waardoor je ook op lvl 80 nog alles zult critten.![]()
lvl 80 geworden en meteen 100k karma uitgegevens aan een nieuwe shortbow, axe, warhorn en boots. Vervolgens wat goud uitgegeven op de trading post voor runes, hand items etc etc en het verschil is meteen daar, meer en hogere bleeds en door mn verhoogde toughness overleef ik veel langerNu nog karma sparen voor de rest van mn gear, Dus ik ben nog wel even bezig
![]()
![]()
Gisteren een poging gedaan op de volgende personal story quest, Ships of the Line, wat een ellendemaar ik weet nu wat ik moet doen, had er gisteren geen fut meer voor
![]()
![]()
Toch fijn om in een actieve guild te zitten, i.p.v 50 silver op de trading post te spenderen voor een rare item heb ik het gratis van een guild member gekregen![]()
![]()
Iemand tips voor Ships of the Line? Ik heb al gegoogeld maar niet echt iets nuttigs kunnen vinden. Ik kom nu tot de "eindbaas" maar mijn NPC's helpen niet mee en blijven stokstijf staan, waardoor ik elke keer dood ga![]()
De eindbaas zelf is nog wel te doen, maar er lopen nog een stuk of 10 zombies om hem heen die me de das om doen.![]()
Als ik het me goed kan herrineren probeerde ik de adds altijd zo snel mogelijk om te leggen, om daarna de boss onder vuur te leggen. Nu moet ik er wl bij zeggen dat de npc's gewoon meededen bij mij, dus misschien is het een bug?quote:Op woensdag 28 november 2012 08:25 schreef Karina het volgende:
Iemand tips voor Ships of the Line? Ik heb al gegoogeld maar niet echt iets nuttigs kunnen vinden. Ik kom nu tot de "eindbaas" maar mijn NPC's helpen niet mee en blijven stokstijf staan, waardoor ik elke keer dood ga![]()
De eindbaas zelf is nog wel te doen, maar er lopen nog een stuk of 10 zombies om hem heen die me de das om doen.
Ik weet niet wat voor profession je bent, maar summon skills vond ik daarbij erg handig
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik ben mesmer. En ik denk inderdaad dat het een bug is.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik het me goed kan herrineren probeerde ik de adds altijd zo snel mogelijk om te leggen, om daarna de boss onder vuur te leggen. Nu moet ik er wl bij zeggen dat de npc's gewoon meededen bij mij, dus misschien is het een bug?
Ik weet niet wat voor profession je bent, maar summon skills vond ik daarbij erg handig![]()
Je kunt met meer mensen dat doenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben mesmer. En ik denk inderdaad dat het een bug is.
Moeten ze wel op hetzelfde punt zitten in hun personal storyBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Weet ik maar dan wordt de moeilijkheidsgraad hoger toch? Ik weet niet of je daar echt iets mee opschiet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt met meer mensen dat doen
Moeten ze wel op hetzelfde punt zitten in hun personal story![]()
Geld -> gems -> goldquote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef Questular het volgende:
Kun je eigenlijk gold kopen in GW2 aan de hand van een microtransactie?![]()
ingame is het 10 euro voor 800 gems. betalen met paypal of creditcardquote:Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef Questular het volgende:
25 euro voor 2000 gems.. pffff jammer dat je meteen zoveel moet kopen![]()
wordt gezegd dat het moeilijker wordt, maar volgens mij is er geen of weinig verschil. met 2 man is het echt veel makkelijkerquote:Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik maar dan wordt de moeilijkheidsgraad hoger toch? Ik weet niet of je daar echt iets mee opschiet.![]()
Ik hoop dat we binnenkort items bij de tradingpost kunnen previewen. Dat scheelt weer
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
De story interesseert me geen neuk. Is de pvp een beetje vloeiend?We're slowly approaching inevitable death.![]()
wut? Geen bonus bij hogere aanbetaling?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ingame is het 10 euro voor 800 gems. betalen met paypal of creditcard
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Wvwvw is wel geinig, maar qua pvp was gw1 leuker en tactischer. Je skills zijn zeer beperkt nu. En het ontbreken van een echte healer vind ik een echte doodzonde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:00 schreef dustbrain het volgende:
De story interesseert me geen neuk. Is de pvp een beetje vloeiend?![]()
ik vind healer eigenlijk best flikkerig in pvp. Burst je iemand neer naar 1 hp en dan is ie in 1 seconde weer vol.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wvwvw is wel geinig, maar qua pvp was gw1 leuker en tactischer. Je skills zijn zeer beperkt nu. En het ontbreken van een echte healer vind ik een echte doodzonde.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
sPvP en tPvP zijn anders geweldig, WvW vind ik niks aan en is ook nauwelijks PvP te noemen. Net zoals Alliance Battles nauwelijks PvP is (zoals GW het zich voorstelde)quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wvwvw is wel geinig, maar qua pvp was gw1 leuker en tactischer. Je skills zijn zeer beperkt nu. En het ontbreken van een echte healer vind ik een echte doodzonde.![]()
Ik vind damage best flikkerig in pvp. Heal je iemand vol, wordt hij gelijk weer neergeburst!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik vind healer eigenlijk best flikkerig in pvp. Burst je iemand neer naar 1 hp en dan is ie in 1 seconde weer vol.Conscience do cost.![]()
Het weghalen van de levensbalk is het doel bij vechtgames. Het in stand houden van de levensbalk met oneindig veel spells is een verdomd lelijke toevoeging, sorry hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind damage best flikkerig in pvp. Heal je iemand vol, wordt hij gelijk weer neergeburst!We're slowly approaching inevitable death.![]()
Het bezig houden/interrupten van de healer in PvP is het doel van goede PvP. Kortom: Als je een healer laat healen speel je de PvP niet goed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:38 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het weghalen van de levensbalk is het doel bij vechtgames. Het in stand houden van de levensbalk met oneindig veel spells is een verdomd lelijke toevoeging, sorry hoor.
Maargoed, dat is allemaal niet zo relevant voor GW2 natuurlijk, alleen je redenatie wat betreft healers is wat ondoordacht.
Los daarvan vond ik de PvP in GW2 verschrikkelijk makkelijk, saai en eentonig.Conscience do cost.![]()
Wat is er ondoordacht aan? Jouw reactie daarop is pas ondoordacht, alsof pvp een game voor healers is. De healers spelen een hele andere game die van mij betreft geschrapt mag worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Het bezig houden/interrupten van de healer in PvP is het doel van goede PvP. Kortom: Als je een healer laat healen speel je de PvP niet goed.
Maargoed, dat is allemaal niet zo relevant voor GW2 natuurlijk, alleen je redenatie wat betreft healers is wat ondoordacht.
Los daarvan vond ik de PvP in GW2 verschrikkelijk makkelijk, saai en eentonig.
Ik vind het erg lelijk als een healer net uit zijn CC komt en iemand helemaal vol spamt. Interrupt is gebaseerd op geluk vanwege de random fake casts. Ik snap sowieso niet waarom je het leuk vind om tegen iemand aan te slaan terwijl zijn levensvlak heen en weer vliegt omdat er een debieltje op de achtergrond met zijn handen zit te zwaaien en weg rent wanneer je dichterbij komt. Ik zou echt zelfmoord plegen als alle vechtgames deze formule hadden.
Mij lijkt een heal formule als lol me veel leuker. sommige classes hebben veel utility en kunnen health sustainen door iemands health grofweg te beschermen met een shield/CC/heal, ze moeten wegrennen maar hebben toch veel aandeel. Zoiets heeft gw2 hopelijk ook.
Maar ja, ieder zijn ding.
[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 01-12-2012 19:39:41 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Waarom zou het geen game voor healers zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat is er ondoordacht aan? Jouw reactie daarop is pas ondoordacht, alsof pvp een game voor healers is. De healers spelen een hele andere game die van mij betreft geschrapt mag worden.Nee, want je moet alleen iemand interrupten als het ook echt nodig is om te interrupten. Het biedt slechts extra diepgang en heeft geen reet te maken met geluk. Daarom zeg ik dus dat je argument ondoordacht is.quote:Ik vind het erg lelijk als een healer net uit zijn CC komt en iemand helemaal vol spamt. Interrupt is gebaseerd op geluk vanwege de random fake casts.Dan moet je beter met je team samenwerken om de vijand te verslaan. Maargoed, jij hebt liever dat jij iets blijft klikken totdat het gewoon dood gaat dus. Maakt niet uit, maar ik prefereer wat meer diepgang.quote:Ik snap sowieso niet waarom je het leuk vind om tegen iemand aan te slaan terwijl zijn levensvlak heen en weer vliegt omdat er een debieltje op de achtergrond met zijn handen zit te zwaaien en weg rent wanneer je dichterbij komt.Ik moet de eerste fighting game nog tegenkomen waarin je een designated healer hebt.quote:Ik zou echt zelfmoord plegen als alle vechtgames deze formule hadden.Dat zeker.quote:Maar ja, ieder zijn ding.Conscience do cost.![]()
Interrupten wanneer het echt nodig is? Dat slaat nergens op want iemands health blijft gewoon altijd vol. Bovendien hebben die wow healers duizenden spells waarvan sommige instant zijn. Ze kunnen dus fakecast doen en alle dots plaatsen terwijl jij moet gokken of ze dat van plan waren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zou het geen game voor healers zijn?
[..]
Nee, want je moet alleen iemand interrupten als het ook echt nodig is om te interrupten. Het biedt slechts extra diepgang en heeft geen reet te maken met geluk. Daarom zeg ik dus dat je argument ondoordacht is.
[..]
Dan moet je beter met je team samenwerken om de vijand te verslaan. Maargoed, jij hebt liever dat jij iets blijft klikken totdat het gewoon dood gaat dus. Maakt niet uit, maar ik prefereer wat meer diepgang.
[..]
Ik moet de eerste fighting game nog tegenkomen waarin je een designated healer hebt.
[..]
Dat zeker.
Wow heeft geen diepgang, het is zo hard mogelijk CCen en iemand neerbursten. Verder is het als healer om pilaren en bomen heen rennen en rondspringen al hopend dat de ander geen crits krijgt. Als het diepgang had was ik het allang gaan spelen, maar het heeft sowieso geen toernooien dus dat zegt al wat.
Ja ik houd van 'klikken' tot iemand dood is. Mijn reactievermogen, inzicht vaardigheden tegen die van hem, en niet het geluk dat mijn formule beter loopt dan die van mij. Alle wow games hebben namelijk die één en dezelfde formule wat arena betreft.We're slowly approaching inevitable death.![]()
GW2 is wat toleranter in fouten, ik heb redelijk wat PvP (GvG) gedaan en daar altijd monk gespeeld. Je moest veel actiever zijn in het spel dan hier, een halve seconde te laat healen kon zelfs je spel verwoesten. Hoewel op topniveau alsnog alles in perfectie wordt uitgevoerd, is het voor de meeste spelers wel vrij vergevingsgezind.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:38 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het weghalen van de levensbalk is het doel bij vechtgames. Het in stand houden van de levensbalk met oneindig veel spells is een verdomd lelijke toevoeging, sorry hoor.![]()
Tja daar was ik al bang voor. Maar ik haat het healergedeelte in pvp. Dus voor mij is het waarschijnlijk leuker dan andere mmos.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
GW2 is wat toleranter in fouten, ik heb redelijk wat PvP gedaan en daar altijd monk gespeeld. Je moest veel actiever zijn in het spel dan hier, een halve seconde te laat healen kon zelfs je spel verwoesten. Hoewel op topniveau alsnog alles in perfectie wordt uitgevoerd, is het voor de meeste spelers wel vrij vergevingsgezind.We're slowly approaching inevitable death.![]()
De heal zorgde er voor dat spiken en daarmee timing en coördinatie veel belangrijker werd. En dat is een aspect wat PvP erg leuk maakt. Hier gaat het toch meer voor de DPS en sustained damage.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat is er ondoordacht aan? Jouw reactie daarop is pas ondoordacht, alsof pvp een game voor healers is. De healers spelen een hele andere game die van mij betreft geschrapt mag worden.
Ik vind het erg lelijk als een healer net uit zijn CC komt en iemand helemaal vol spamt. Interrupt is gebaseerd op geluk vanwege de random fake casts. Ik snap sowieso niet waarom je het leuk vind om tegen iemand aan te slaan terwijl zijn levensvlak heen en weer vliegt omdat er een debieltje op de achtergrond met zijn handen zit te zwaaien en weg rent wanneer je dichterbij komt. Ik zou echt zelfmoord plegen als alle vechtgames deze formule hadden.
Mij lijkt een heal formule als lol me veel leuker. sommige classes hebben veel utility en kunnen health sustainen door iemands health grofweg te beschermen met een shield/CC/heal, ze moeten wegrennen maar hebben toch veel aandeel. Zoiets heeft gw2 hopelijk ook.
Maar ja, ieder zijn ding.![]()
al hebben ze de coördinatie en timing wel teruggehaald door de capture points. Een Team Arena opzet zou in GW2 echt saai zijn.![]()
Wel heel leuk en zo dat spiken en als de healer dan doodvalt. Maar al je spells ertegenaan gooien om vervolgens te kijken hoe de healer wegspringt en zijn health in 1 sec naar 100% krijgt verneukt voor mij echt de game. Verder vind ik 8 sec kijken hoe mijn character rondwandelt ook niet echt geslaagd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
De heal zorgde er voor dat spiken en daarmee timing en coördinatie veel belangrijker werd. En dat is een aspect wat PvP erg leuk maakt. Hier gaat het toch meer voor de DPS en sustained damage.
Het healen in wow is zo overdreven sterk dat de CC dat ook moet zijn. Had liever hybrides i.p.v healers gehad. Iedereen dmg en een manier om zijn health te behouden. Een soort LoL in 3d.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Dan moet je zorgen dat je crowd control hebt en dat je hem in 1 keer molt. De hp ging er in GW1 ook belachelijk snel vanaf. 480-520 hp had je en een autoattack van een warrior deed al 80-90 damage. Damage skills nog veel meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wel heel leuk en zo dat spiken en als de healer dan doodvalt. Maar al je spells ertegenaan gooien om vervolgens te kijken hoe de healer wegspringt en zijn health in 1 sec naar 100% krijgt verneukt voor mij echt de game. Verder vind ik 8 sec kijken hoe mijn character rondwandelt ook niet echt geslaagd.
Het healen in wow is zo overdreven sterk dat de CC dat ook moet zijn. Had liever hybrides i.p.v healers gehad. Iedereen dmg en een manier om zijn health te behouwen. Een soort LoL in 3d.
Nogmaals het was daar prima, je reactievermogen was vele malen belangrijker. En je moest veel meer op het veld zelf letten (lukt hier niet zo door de dichte camera). Achteraf healen was vaak niet goed mogelijk, je moest al 1-2 prot skills op je hebben voordat de warrior bij je was.
Zorgde voor een heel tactisch spel, na 2 potjes GvG was ik dan ook gewoon moe.![]()
Tja, dat is gewoon een heel ander soort spel. De gameplay ligt dan heel anders dan bij bv vechtgames. Misschien vind ik het daarom kut, omdat ik meer van vechtgames houd. Maar 3d fantasy met spells en zo trekt me net zo goed, hopelijk bied gw2 dan toch uitweg aan dit dillemaquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je crowd control hebt en dat je hem in 1 keer molt. De hp ging er in GW1 ook belachelijk snel vanaf. 480-520 hp had je en een autoattack van een warrior deed al 80-90 damage. Damage skills nog veel meer.
Nogmaals het was daar prima, je reactievermogen was vele malen belangrijker. En je moest veel meer op het veld zelf letten (lukt hier niet zo door de dichte camera). Achteraf healen was vaak niet goed mogelijk, je moest al 1-2 prot skills op je hebben voordat de warrior bij je was.
Zorgde voor een heel tactisch spel, na 2 potjes GvG was ik dan ook gewoon moe.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Maar hoezo heeft gw2 dan geen reactie vermogen nodig? Er zitten toch block spells in en je kunt iemand die zelfheal gebruikt toch interrupten?We're slowly approaching inevitable death.![]()
ook wel natuurlijk, maar zowel WvW, sPvP en tPvP legt de nadruk op mappositionering, iets wat bij GW1 alleen aanwezig was bij GvG dmv de flag runner(s)quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:01 schreef dustbrain het volgende:
Maar hoezo heeft gw2 dan geen reactie vermogen nodig? Er zitten toch block spells in en je kunt iemand die zelfheal gebruikt toch interrupten?![]()
Farshivers peak doet niet aan wvwvw?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.quote:![]()
Dat zuigt.quote:Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
Wrom zit er geen nachtslot op?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Je kunt er van op aan dat 's nachts alles een andere kant op gaat. Vooral als het franstaligen betreft.quote:Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De meeste actieve wvwvw guilds op FS zijn van realm geswitched of gestopt. Werden het zat dat s'nachts steeds alles werd overgenomen door Vizuzah Square geloof ik. Die waren wel actief in de nacht omdat daar ook een hoop Canadese Franse mensen zaten en op FS zaten geen Amerikanen.
FS ligt nu all meer dan 50% achter op Fort Farnik (50k vs 25k). Dat is veels te veel voor 1 dag.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dat is in het begin ook heel veel gevraagd, of regio gebonden, het is immers een Europese server. Maar AN was van mening dat GW2 een levend spel moest zijn en dus 24/7 door moest gaan, wvwvw dus ook. Ook het spelen op de andere regio stond men vrij. Met andere woorden ze hebben gewoon hun hoofd in het zand gestoken en het laten gaan. Dat was wel jammer wat FS was in het begin erg sterk in wvwvw, hebben heel lang 2de gestaan van alle servers.quote:Op zondag 2 december 2012 04:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Wrom zit er geen nachtslot op?![]()
![]()
Aurora Glade heeft sinds kort een redelijk goed nacht team, overdag gaat het soms dan wat minder
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Interrupten wanneer het echt nodig is? Dat slaat nergens op want iemands health blijft gewoon altijd vol. Bovendien hebben die wow healers duizenden spells waarvan sommige instant zijn. Ze kunnen dus fakecast doen en alle dots plaatsen terwijl jij moet gokken of ze dat van plan waren.Het lijkt gw2 welquote:Wow heeft geen diepgang, het is zo hard mogelijk CCen en iemand neerbursten.Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebtquote:Verder is het als healer om pilaren en bomen heen rennen en rondspringen al hopend dat de ander geen crits krijgt. Als het diepgang had was ik het allang gaan spelen, maar het heeft sowieso geen toernooien dus dat zegt al wat.Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.quote:Ja ik houd van 'klikken' tot iemand dood is. Mijn reactievermogen, inzicht vaardigheden tegen die van hem, en niet het geluk dat mijn formule beter loopt dan die van mij. Alle wow games hebben namelijk die één en dezelfde formule wat arena betreft.
Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.Conscience do cost.![]()
Matig? Ik heb de dedicated healer nog geen moment gemist, ook niet in dungeons en in pvp. Vooral in pve zijn er prima alternatieven..quote:Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.
[..]
Het lijkt gw2 wel
[..]
Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt
[..]
Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.
Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Daarom. Het blijft subjectief. Ik vind de alternatieven niet prima. Er zijn mensen die nu nog GW2 spelen, ikzelf had een maandje na de release er meer dan mijn buik van vol. Play and let play. Alleen de redenatie van dustnogwat was m.i. nogal fanta en daar ging het mij om.quote:Op zondag 2 december 2012 18:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Matig? Ik heb de dedicated healer nog geen moment gemist, ook niet in dungeons en in pvp. Vooral in pve zijn er prima alternatieven..Conscience do cost.![]()
Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.quote:Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom counter je fakecasts alleen als ze móeten healen. Duh. Dat heeft niets met gokken te maken. Als je niet weet wanneer je silences/counters/interrupts moet gooien dan beheers je het spel gewoon nog niet goed genoeg.
[..]
Het lijkt gw2 wel
[..]
Het heeft wel degelijk toernooien, alleen daar kan je aan meedoen als je een bepaald niveau heb bereikt. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij dat niveau nooit bereikt hebt
[..]
Dat mag je vinden. Ieder z'n ding natuurlijk. Ik prefereer wa tmeer diepgang dan klikken tot iets dood is.
Afgezien daarvan betrek je het nu uitsluitend op WoW. Vrijwel elke zichzelf respecterende RPG heeft healers. Dat GW2 dat niet heeft was een bewuste keuze die sommige mensen wel en sommige mensen niet zal aantrekken. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit, zolang het maar goed is uitgevoerd. En in het geval van GW vind ik het matig gedaan.
Wel grappig dat je net doet of alles gecoördineerd en pro is in wow. Bijna grappig. Die gear treatmill, die perma CCs die tunnelvisie en dat neerbursten van de healer en huilen als het mislukt en vervolgens wachten tot de cooldowns terugkomen om het nog een keer te proberen. WoW heeft echt niet meer diepgang dan andere mmos. 2v2 arena duurt soms een halfuurJe moet er maar van houden.
[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 02-12-2012 19:58:57 ]We're slowly approaching inevitable death.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: