abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119540965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Om even eerlijk te zijn, ik denk dat dat voor de meeste mensen hier wel opgaat ja. No offense verder, maar je kan best iets gaan doen in je eentje, als je niet sociaal bent dan val je toch op. Iemand die wel sociaal is en iets in zijn eentje doet die valt niet op omdat die gewoon opgaat in de menigte en zijn of haar weg wel vindt.

Ik ga ook in mijn eentje uit. Gewoon omdat ik weet dat ik meer dan genoeg bekenden tegen ga komen om niet van tevoren af te hoeven spreken. Dat is wat anders dan in je eentje naar een wildvreemde kroeg en daar aan de bar gaan zitten en hopen dat iemand een gesprek aan gaat knopen. Dat val je uit de toon en mensen merken dat en laten je vervolgens nog meer links liggen.
Laatstgeschevene is dus gewoon niet waar! :D

Ik heb een uurtje of wat geleden al verteld dat ik naar een kroeg ging -in m'n 1tje- en dat dat mijn stamkroeg werd en dat ging prima! Het is maar net hoe je je gedraagt, en niet afhankelijk van met hoeveel man je daar heen gaat ;)
pi_119540974
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kom jij er zo vaak dan? :D
Ik werk er, dus ja. Gaan wel vaak vrouwen alleen, maar die zijn dan of van middelbare leeftijd en inderdaad een beetje sneu, of het zijn jongeren met een PUC pas, studenten veelal.
pi_119541010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Laatstgeschevene is dus gewoon niet waar! :D

Ik heb een uurtje of wat geleden al verteld dat ik naar een kroeg ging -in m'n 1tje- en dat dat mijn stamkroeg werd en dat ging prima! Het is maar net hoe je je gedraagt, en niet afhankelijk van met hoeveel man je daar heen gaat ;)
Lees "hopen dat iemand een praatje met je aanknoopt". Dan gedraag je je passief en anti-sociaal. Als je je gewoon gaat bemoeien met het gesprek aan de bar dan lukt het wel ja :) Maar dan ben je ook 'normaal' in de ogen van andere mensen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:47:23 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119541017
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Ziba het volgende:

[..]

Het mAakt jou niets uit wat mensen van je vinden?
Meestal niet, ik ben vaak genoeg uitgescholden om er niet meer van op te kijken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119541045
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind mensen die dat doen juist lef hebben, totaal geen losers. Het zijn ook mensen met wie ik graag in gesprek ga als ik zelf alleen een krantje lees. Ik snap ook niet wat uiterlijk ermee te maken heeft, of kleding. Ik vind het niet veroordelend, eerder een beetje dom en kortzichtig. Maar dat is mijn mening maar. Ik ken maar weinig mensen die geen vrienden hebben maar als dat zo is hebben ze vaak iets meegemaakt waardoor ze vrienden zijn kwijtgeraakt of iets anders waardoor het niet lukte. Waarom zou ik dat veroordelen, stoer dat ze erover praten en er wat aan willen veranderen, als ze die behoefte hebben.
lef vind ik niet het juiste woord, ik denk dat de meeste mensen die gerust alleen in een restaurant gaan zitten, of alleen een terras pakken, heel zelfzeker zijn, niet bang zijn dat ze raar aangekeken worden. iemand die geen vrienden heeft heeft vaak (aanname) ook minder zelfvertrouwen, waardoor je zo iemand niet zo snel ergens in een drukke gelegenheid alleen zult zien.

toen ik bijvoorbeeld nog bij mijn oude werkgever werkte moest ik weleens verder weg, zodat ik niet op tijd thuis was. dan pakte ik een restaurant, ik wil lekker en fatsoenlijk eten en ga niet schichtig een broodje halen bij het tankstation om dat vervolgens in de auto op te eten, alleen omdat mensen misschien weleens kunnen denken dat ik raar ben. :')
pi_119541049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jullie kennen we weinig autistische en anti-sociale figuren. Het stereotype dat hier wordt geschetst komt namelijk -exact- overeen met dat van veel mensen die ik ken. Als ik alleen maar hippe en sociale mensen had gekend die alleen iets ondernemen dan had ik dezelfde mening gehad als jij. Maar helaas ken ik er veel die niet zo makkelijk zijn, en die vallen gewoon uit de toon, en vrijwel iedereen laat ze links liggen. Als de wereld zou bestaan uit de moraalridders die hier zitten dan zouden deze mensen niet alleen hoeven zijn. Ergo: de maatschappij oordeelt op basis van uiterlijk ,en ik denk dat iedereen die hier het tegendeel beweert niet per sé de uitzondering op de regel is
Eens.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119541063
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb een vraag mensen, een belangrijke vraag.

Ik ben redelijk sociaal en vooral heel luid op school. Zo ben ik gewoon soms ben ik wat ingetogener maar dat is enkel als ik nieuw ergens binnenkom dan ben ik aan het af tasten.

Terug naar de vraag ik weet dat soort soort zoekt, maar hoe komt dat ik in de afgelopen 2 jaar een shitload aan in mijn ogen vervelende en irritante personen achter me aankrijg die continu contact zoeken, me op zoeken in pauze, elke aangelegenheid aanpakken om met me te praten.

Kortom waarom willen sukkels zo ontzettend graag vrienden met me zijn, ik heb al vrienden op school ik heb geen behoefte aan die gasten. En ze blijven beter plakken dan secondelijm zelfs als je in hun gezicht zegt dat ze weg moeten gaan.

Bij voorbaat dank.
Denk dat ze zich in jou herkennen, zegmaar. Misschien tegen je opkijken. En omdat je dus aardig en sociaal bent, je te benaderen bent.
pi_119541081
quote:

Ik ben redelijk sociaal en vooral heel luid op school. Zo ben ik gewoon soms ben ik wat ingetogener maar dat is enkel als ik nieuw ergens binnenkom dan ben ik aan het af tasten.

Terug naar de vraag ik weet dat soort soort zoekt, maar hoe komt dat ik in de afgelopen 2 jaar een shitload aan in mijn ogen vervelende en irritante personen achter me aankrijg die continu contact zoeken, me op zoeken in pauze, elke aangelegenheid aanpakken om met me te praten.

Kortom waarom willen sukkels zo ontzettend graag vrienden met me zijn, ik heb al vrienden op school ik heb geen behoefte aan die gasten. En ze blijven beter plakken dan secondelijm zelfs als je in hun gezicht zegt dat ze weg moeten gaan.

Bij voorbaat dank.
Ze hebben aandacht nodig en krijgen het van jou, denk ik :@
pi_119541085
quote:

Bij voorbaat dank.
Ze zoeken iemand om mee naar de bios te gaan.
pi_119541108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik werk er, dus ja. Gaan wel vaak vrouwen alleen, maar die zijn dan of van middelbare leeftijd en inderdaad een beetje sneu, of het zijn jongeren met een PUC pas, studenten veelal.
Zie. Ik heb gewoon gelijk. O+
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:50:22 #161
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119541124
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jullie kennen we weinig autistische en anti-sociale figuren. Het stereotype dat hier wordt geschetst komt namelijk -exact- overeen met dat van veel mensen die ik ken. Als ik alleen maar hippe en sociale mensen had gekend die alleen iets ondernemen dan had ik dezelfde mening gehad als jij. Maar helaas ken ik er veel die niet zo makkelijk zijn, en die vallen gewoon uit de toon, en vrijwel iedereen laat ze links liggen. Als de wereld zou bestaan uit de moraalridders die hier zitten dan zouden deze mensen niet alleen hoeven zijn. Ergo: de maatschappij oordeelt op basis van uiterlijk ,en ik denk dat iedereen die hier het tegendeel beweert niet per sé de uitzondering op de regel is
Eh..deze moraalridder heeft jarenlang aan bovengenoemde groep lesgegeven in het voortgezet onderwijs en wel wat grotere extremen gezien. Meeste jongens en meiden hadden wel een goede vriendin of vriend. Geldt ook voor mensen met een gediagnostiseerde stoornis die ik in mijn privé-leven ken. Weet niet waar ze zich verzamelen maar als ik met iemand contact heb die moeite heeft met contact maken ren ik niet weg en laat ik ze ook niet stikken. Je kunt alleen niet met íedereen contact maken/houden.

En uiterlijk, ook zoiets. Ik heb bijna nooit dat iemands uiterlijk me afstoot of niet aanspreekt. Je hebt inderdaad figuren die gaan wijzen, maar dat doen ze ook naar mensen met een zichtbare handicap of wat dan ook. Dat zijn sneue mensen, wat mij betreft, zonder sociale vaardigheden. Daar staan mensen met wat minder sociale vaardigheden en sociale angsten wat mij betreft mijlenver boven.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:51:19 #162
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119541160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Lees "hopen dat iemand een praatje met je aanknoopt". Dan gedraag je je passief en anti-sociaal. Als je je gewoon gaat bemoeien met het gesprek aan de bar dan lukt het wel ja :) Maar dan ben je ook 'normaal' in de ogen van andere mensen.
Als je een open lichaamshouding hebt en een lach op je kop en oogcontact maakt hoef je niet altijd zelf dat gesprek aan te knopen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:52:10 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119541191
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Denk dat ze zich in jou herkennen, zegmaar. Misschien tegen je opkijken. En omdat je dus aardig en sociaal bent, je te benaderen bent.
Zit wat in, ik sta graag open voor mensen. Maar als ik niets met ze gemeen heb dan moeten ze ook wieberen.
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze hebben aandacht nodig en krijgen het van jou, denk ik :@
Onder de noemer negatieve aandacht, is ook aandacht. Kan wel kloppen want sinds de hele klas zegt dat hij moet gaan zitten (hij staat continu op midden in de les om naar mensen toe te lopen die daar niet op zitten te wachten) komt hij ook minder vaak naar mij toe. :')
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ze zoeken iemand om mee naar de bios te gaan.
Ze gaan maar met hun moeder.
C'est la vie
pi_119541239
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh..deze moraalridder heeft jarenlang aan bovengenoemde groep lesgegeven in het voortgezet onderwijs en wel wat grotere extremen gezien. Meeste jongens en meiden hadden wel een goede vriendin of vriend. Geldt ook voor mensen met een gediagnostiseerde stoornis die ik in mijn privé-leven ken. Weet niet waar ze zich verzamelen maar als ik met iemand contact heb die moeite heeft met contact maken ren ik niet weg en laat ik ze ook niet stikken. Je kunt alleen niet met íedereen contact maken/houden.

En uiterlijk, ook zoiets. Ik heb bijna nooit dat iemands uiterlijk me afstoot of niet aanspreekt. Je hebt inderdaad figuren die gaan wijzen, maar dat doen ze ook naar mensen met een zichtbare handicap of wat dan ook. Dat zijn sneue mensen, wat mij betreft, zonder sociale vaardigheden. Daar staan mensen met wat minder sociale vaardigheden en sociale angsten wat mij betreft mijlenver boven.
Ik wijs mensen met een handicap na. Ik maak grappen over vrouwen die een miskraam hebben gehad. Ik drijf de spot met kanker. Ik laat geen spaander heel van autisten.

Toch vindt iedereen mij aardig. Ik ken werkelijk niemand die mij niet mag, en die veren durf ik mijzelf wel in mijn reet te steken. Want hoewel ik ongenuanceerd kan zijn houd ik altijd rekening met mijn gezelschap, zal ik nooit iemand bewust voor het hoofd stoten en bestaat mijn ruime vriendenkring uit autisten, fysiek gehandicapten en vrouwen die een miskraam mee hebben moeten maken. En zij kunnen allemaal mijn grappen waarderen.

Dus. Jij schetst een prachtig stereotype over mensen die stereotyperen. Ik kaats bij dezen de bal terug, je stereotype klopt niet. Waarom dan zo'n grote mond over mensen die stereotypes erop na houden als je zelf net zo goed mensen op één hoop veegt?
pi_119541242
quote:

[..]

Wijzen gaat ver. Maargoed, soort zoekt soort qua uiterlijk zullen we maar zeggen. Ik heb vaak gehad dat ik afknap op iemand zijn/haar uiterlijk. Sowieso kijk ik liever naar iemand die d'r goed uitziet. Ga ik ook liever mee om. Hoe vreemd ook. En ik selecteer heus niet op uiterlijk ofzo qua vriendschappen.
pi_119541290
quote:

[..]

awh, het lijkt me dan ook niet bepaald makkelijk om een praatje te maken als ik een dame alleen zie.

wel als ik haar voor en na de voorstelling alleen zien, dan is het wel makkelijk om een praatje te maken en voor te stellen om een drankje te doen.

maar ik ga zelf echt nooit alleen naar de bios...
Nosce te ipsum.
pi_119541312
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wijzen gaat ver. Maargoed, soort zoekt soort qua uiterlijk zullen we maar zeggen. Ik heb vaak gehad dat ik afknap op iemand zijn/haar uiterlijk. Sowieso kijk ik liever naar iemand die d'r goed uitziet. Ga ik ook liever mee om. Hoe vreemd ook. En ik selecteer heus niet op uiterlijk ofzo qua vriendschappen.
Laten we eerlijk zijn, de manier waarop iemand zich kleedt zegt behoorlijk wat over iemand.
pi_119541338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, de manier waarop iemand zich kleedt zegt behoorlijk wat over iemand.
en dikke mensen moeten niet zoveel friet vreten.
pi_119541344
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

awh, het lijkt me dan ook niet bepaald makkelijk om een praatje te maken als ik een dame alleen zie.

wel als ik haar voor en na de voorstelling alleen zien, dan is het wel makkelijk om een praatje te maken en voor te stellen om een drankje te doen.

maar ik ga zelf echt nooit alleen naar de bios...
Wel toegankelijker dan met vriendinnen denk ik zo. :+
Maar tegenwoordig heb je haast geen pauze's meer in bioscopen dus dat maakt het lastiger. Maakt ook wel dat het steeds minder voelt als een sociale aangelegenheid en dus meer iets wat je ook alleen kunt doen.
pi_119541347
quote:

[..]

Daarom zoek ik meestal juist de mensen op die er wat aparter uitzien, daar heb ik meer band mee :@
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:56:54 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119541348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

En enorm wat losers die alles maar relativeren om zo minder sneu te lijken. oO/
Fasc.... nou nam ik het net voor je op... krijgen we dit...

Jammer :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meestal hebben dat soort mensen vaak ook geen vrienden. Ik had dat in ieder geval niet. Ik ging altijd met familie op stap (vader/broertje/neefje, etc).
Ik ook met me neefje en nichtje etc.. ook met hun op vakantie geweest... top tijd gehad... dus ik ben per definitie een loser?

Ging alleen naar Liverpool naar een vriendin van me die daar woont die ik uit Spanje ken...

Dus ik ben dan ook een loser? lol...

vraag is niet aan jou trouwens comp_lex..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119541359
quote:

[..]

Klopt. Maar gewoon: je gaat toch liever met iemand om die er goed uitziet. Niet raar of super lelijk(negatief)?
pi_119541369
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef dawg het volgende:

[..]

en dikke mensen moeten niet zoveel friet vreten.
Jij ontkent wat ik beweer?
pi_119541378
quote:

[..]

He-le-maal mee eens :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:57:46 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119541379
Zullen we gewoon, met alle einzelgängers hier... een meeting met hosselpraktijken organiseren?

Gewoon een heloef, wasmachinator, ik, etc etc.

Gaan we lekker individueel samen zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119541392
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij ontkent wat ik beweer?
ik zeg dat ik het een simplistische instelling vind, die niet verder uitdaagt tot nadenken en nuance.
pi_119541399
Alleen reizen is dan wel weer tof. :P
pi_119541406
quote:

[..]

Vaak wel ja. Het weerspiegelt hoe iemand over zichzelf denkt. Zelfde met make-up trouwens.
pi_119541413
quote:

[..]

Weet je nog dat ik vertelde dat naarmate je ouder wordt, dit soort dingen je steeds minder gaan schelen, Strawberry? ;)
pi_119541432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:
Nee hoor, alleen reizen is weer sneu. Met z'n 2en is toch altijd leuker? :Y
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:59:56 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119541448
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vaak wel ja. Het weerspiegelt hoe iemand over zichzelf denkt. Zelfde met make-up trouwens.
Om de een of andere reden knap ik heel vaak af op make-up. Liever naturel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119541450
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zeg dat ik het een simplistische instelling vind, die niet verder uitdaagt tot nadenken en nuance.
Gutgutgut. :') Voel je maar verheven, hoor.
pi_119541453
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

deze discussie :')
Nosce te ipsum.
pi_119541456
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Ziba het volgende:

[..]

Klopt. Maar gewoon: je gaat toch liever met iemand om die er goed uitziet. Niet raar of super lelijk(negatief)?
Maakt me niet zo veel uit eigenlijk hoe een vriend er uit ziet. Alleen heel extreem stoot mij wel erg af.
pi_119541461
quote:

[..]

Dus iemand die zichzelf niet goed verzorgd is niet echt vrolijk en vindt zichzelf de moeite niet waard. Of boeit het niet zoveel. :P
pi_119541467
quote:

[..]

Met alleen reizen maak je sneller contact met mensen dan bij welke andere activiteit dan ook :P
pi_119541476
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gutgutgut. :') Voel je maar verheven, hoor.
flikker toch op, dat zeg ik nergens. ik zeg dat ik het simplistisch vind. en dat mag ik vinden, net zoals jij jouw mening mag hebben.
pi_119541478
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoor, zonder enige mening over andere mensen door het leven gaan. Lijkt me ook lastig, om voortdurend het wel hebben van een mening over mensen als je ze voor het eerst ziet uit te moeten schakelen tot je ze diepgaand hebt leren kennen.

Volgens mij plaats jij mensen net zo goed in hokjes.
pi_119541480
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Knap je ook af op de mijne? :@
pi_119541488
quote:

[..]

Denk 'r wel.
pi_119541490
quote:

[..]

Het is echt verrassend vaak aan de make-up te zien of iemand op de universiteit zit of op de uni :D
pi_119541495
quote:

[..]

Vind ik ook :)
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met alleen reizen maak je sneller contact met mensen dan bij welke andere activiteit dan ook :P
Vandaar ook mijn PI :P
pi_119541515
quote:

[..]

Met een beetje make up ziet iedere vrouw er beter uit. Maar ik denk dat veel mannen bepaalde subtiele make up niet opmerken.
pi_119541516
Overigens worden de mensen die er hier voor uitkomen dat ze in eerste instantie generaliserend over mensen denken net zo hard gegeneraliseerd door de mensen die zeggen dat niet te doen.

Lekker staaltje potten die ketels verwijten.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:02:20 #195
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119541530
quote:
Hele rit naar Italië ook in me eentje gedaan (en weer terug) hun waren er al O+
YouTube
pi_119541535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoor, zonder enige mening over andere mensen door het leven gaan. Lijkt me ook lastig, om voortdurend het wel hebben van een mening over mensen als je ze voor het eerst ziet uit te moeten schakelen tot je ze diepgaand hebt leren kennen.

ook dat ontken ik niet, maar ik probeer mensen niet al teveel te veroordelen op basis van die hokjes. mensen indelen is een ding, hoe je daarna met ze omgaat is een tweede.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:02:29 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119541540
quote:
Dan zeg je gewoon "ik ben opzoek naar mezelf en de rest van de wereld" en dan doet iedereen zo:

Zo simplistisch is de mens.
C'est la vie
pi_119541543
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik plaats alleen maar mensen in een hokje als het mensen zijn die mensen in een hokje plaatsen. Dat hebben ze naar mijn mening dan ook verdiend ;)

Voor de rest ben ik niet zo'n hokjesdenker, nooit geweest ook :)
pi_119541544
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik vertelde dat naarmate je ouder wordt, dit soort dingen je steeds minder gaan schelen, Strawberry? ;)
Ja ja, zal ook best. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat oudere mensen vaak minder vrienden hebben dan op jongere leeftijd. Vriendschappen zijn verwaterd of wat ook de reden mag zijn en als je die leeftijd hebt is het moeilijker om nog nieuwe vrienden te maken.
pi_119541552
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens worden de mensen die er hier voor uitkomen dat ze in eerste instantie generaliserend over mensen denken net zo hard gegeneraliseerd door de mensen die zeggen dat niet te doen.

Lekker staaltje potten die ketels verwijten.
Zie mijn laatste post ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')