ik zeg dat ik het een simplistische instelling vind, die niet verder uitdaagt tot nadenken en nuance.quote:
Vaak wel ja. Het weerspiegelt hoe iemand over zichzelf denkt. Zelfde met make-up trouwens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de manier waarop iemand zich kleedt zegt behoorlijk wat over iemand.
Weet je nog dat ik vertelde dat naarmate je ouder wordt, dit soort dingen je steeds minder gaan schelen, Strawberry?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik werk er, dus ja. Gaan wel vaak vrouwen alleen, maar die zijn dan of van middelbare leeftijd en inderdaad een beetje sneu, of het zijn jongeren met een PUC pas, studenten veelal.
Om de een of andere reden knap ik heel vaak af op make-up. Liever naturel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Het weerspiegelt hoe iemand over zichzelf denkt. Zelfde met make-up trouwens.
Gutgutgut.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het een simplistische instelling vind, die niet verder uitdaagt tot nadenken en nuance.
deze discussiequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen reizen is weer sneu. Met z'n 2en is toch altijd leuker?
Maakt me niet zo veel uit eigenlijk hoe een vriend er uit ziet. Alleen heel extreem stoot mij wel erg af.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Maar gewoon: je gaat toch liever met iemand om die er goed uitziet. Niet raar of super lelijk(negatief)?
Dus iemand die zichzelf niet goed verzorgd is niet echt vrolijk en vindt zichzelf de moeite niet waard. Of boeit het niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Het weerspiegelt hoe iemand over zichzelf denkt. Zelfde met make-up trouwens.
Met alleen reizen maak je sneller contact met mensen dan bij welke andere activiteit dan ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
flikker toch op, dat zeg ik nergens. ik zeg dat ik het simplistisch vind. en dat mag ik vinden, net zoals jij jouw mening mag hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gutgutgut.Voel je maar verheven, hoor.
Ik vind het knap hoor, zonder enige mening over andere mensen door het leven gaan. Lijkt me ook lastig, om voortdurend het wel hebben van een mening over mensen als je ze voor het eerst ziet uit te moeten schakelen tot je ze diepgaand hebt leren kennen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het een simplistische instelling vind, die niet verder uitdaagt tot nadenken en nuance.
Knap je ook af op de mijne?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om de een of andere reden knap ik heel vaak af op make-up. Liever naturel.
Denk 'r wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is echt verrassend vaak aan de make-up te zien of iemand op de universiteit zit of op de uniquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn PIquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met alleen reizen maak je sneller contact met mensen dan bij welke andere activiteit dan ook
Met een beetje make up ziet iedere vrouw er beter uit. Maar ik denk dat veel mannen bepaalde subtiele make up niet opmerken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele rit naar Italië ook in me eentje gedaan (en weer terug) hun waren er alquote:
ook dat ontken ik niet, maar ik probeer mensen niet al teveel te veroordelen op basis van die hokjes. mensen indelen is een ding, hoe je daarna met ze omgaat is een tweede.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, zonder enige mening over andere mensen door het leven gaan. Lijkt me ook lastig, om voortdurend het wel hebben van een mening over mensen als je ze voor het eerst ziet uit te moeten schakelen tot je ze diepgaand hebt leren kennen.
Volgens mij plaats jij mensen net zo goed in hokjes.
Dan zeg je gewoon "ik ben opzoek naar mezelf en de rest van de wereld" en dan doet iedereen zo:quote:
Ik plaats alleen maar mensen in een hokje als het mensen zijn die mensen in een hokje plaatsen. Dat hebben ze naar mijn mening dan ook verdiendquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, zonder enige mening over andere mensen door het leven gaan. Lijkt me ook lastig, om voortdurend het wel hebben van een mening over mensen als je ze voor het eerst ziet uit te moeten schakelen tot je ze diepgaand hebt leren kennen.
Volgens mij plaats jij mensen net zo goed in hokjes.
Ja ja, zal ook best. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat oudere mensen vaak minder vrienden hebben dan op jongere leeftijd. Vriendschappen zijn verwaterd of wat ook de reden mag zijn en als je die leeftijd hebt is het moeilijker om nog nieuwe vrienden te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik vertelde dat naarmate je ouder wordt, dit soort dingen je steeds minder gaan schelen, Strawberry?
Zie mijn laatste postquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens worden de mensen die er hier voor uitkomen dat ze in eerste instantie generaliserend over mensen denken net zo hard gegeneraliseerd door de mensen die zeggen dat niet te doen.
Lekker staaltje potten die ketels verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |