SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
We hebben voor nu twee oude rotten in het vak gevraagd om de boel mee op de rails te krijgen:quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bejaarden als mod voor jong.
Veel succes in ieder geval! De name change is wel tof.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef minkuukel het volgende:
Succes
Als je je maar JONG! voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Bedacht door een bejaarde, da's toch fantastisch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bejaarden als mod voor jong.
Veel succes in ieder geval! De name change is wel tof.
Whahahahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, komt EIL nu ook terug?
Maar dan als LCK (Luchtkasteel) oid?
Er wordt dan ook gezocht naar een moderator over een tijdje. Enige manier om dat te worden is om positief op te vallen en leuk mee te doen, dat is belangrijker dan je leeftijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik voel me heel jong!
sta dan ook open voor een blauw kleurtje
Dan komt het wel goed dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er wordt dan ook gezocht naar een moderator over een tijdje. Enige manier om dat te worden is om positief op te vallen en leuk mee te doen, dat is belangrijker dan je leeftijd
Dat wordt rommelig, ik wil een forum ervoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahaha
NeeWaarom start je hier geen LCK op dan?
Laat zien dat je modmateriaal bent,. als je mod wilt worden that isquote:
JNG / Forum Rollenspel vond ik eigenlijk best leuk. Alleen vraag ik me af of het nog iets gaat worden met dat topic.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, komt EIL nu ook terug?
Maar dan als LCK (Luchtkasteel) oid?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat zien dat je modmateriaal bent,. als je mod wilt worden that is
Je hebt niet eens een UIquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef spierbal het volgende:
Hier moet een jong iemand modden die de jeugd begrijpt en goed gevoel voor humor heeft.
Hallo Spierbal
Je hebt helaas gelijk en ik begrijp de keuze dan ook, maar JONG!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:
De naam PUB ( voor tiener en puberpraat) is écht niet meer van deze tijd en gaan we veranderen.
Vanaf nu heet het: JONG!,
eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef spierbal het volgende:
Hier moet een jong iemand modden die de jeugd begrijpt en goed gevoel voor humor heeft.
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.
Want het is wel de bedoeling dat jullie het straks zelf gaan doen.
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Nestalgie het volgende:
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.
Niet, aan FOK!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
Jammer van dat uitroepenteken achter Jong, daarmee wordt je gelijk gesteld aan "Onzin voor je Leven!"
Dan nog schoonheid. De boel loopt ook zeker wel met jonge mods. Die ouwe rotten zijn niet per se beter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Want het is wel de bedoeling dat jullie het straks zelf gaan doen.
Voor nu wel, geloof me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog schoonheid. De boel loopt ook zeker wel met jonge mods. Die ouwe rotten zijn niet per se beter.
hehe daar lees ik dan weer over heenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil PUB terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hehe daar lees ik dan weer over heen
Het logo is toch gewoon blauw? Want alleen de naam is nu anders. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Nestalgie het volgende:
wat ik wel vind is dat het logo links ( jng ) blauw gekleurd moet zijn.
Anders lijkt het zo kaal, pub was eigenlijk prima enkel een beetje leeg
Is witquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het logo is toch gewoon blauw? Want alleen de naam is nu anders. Of begrijp ik je verkeerd?
Was dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
Pub deed me altijd denken aan een kroeg ofzo
Sorry, maar ik kan daar niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
in mobiel is het icoontje wit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |