Weet ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.
Want het is wel de bedoeling dat jullie het straks zelf gaan doen.
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Nestalgie het volgende:
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.
Niet, aan FOK!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
Jammer van dat uitroepenteken achter Jong, daarmee wordt je gelijk gesteld aan "Onzin voor je Leven!"
Dan nog schoonheid. De boel loopt ook zeker wel met jonge mods. Die ouwe rotten zijn niet per se beter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Want het is wel de bedoeling dat jullie het straks zelf gaan doen.
Voor nu wel, geloof me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog schoonheid. De boel loopt ook zeker wel met jonge mods. Die ouwe rotten zijn niet per se beter.
hehe daar lees ik dan weer over heenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil PUB terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hehe daar lees ik dan weer over heen
Het logo is toch gewoon blauw? Want alleen de naam is nu anders. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Nestalgie het volgende:
wat ik wel vind is dat het logo links ( jng ) blauw gekleurd moet zijn.
Anders lijkt het zo kaal, pub was eigenlijk prima enkel een beetje leeg
Is witquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het logo is toch gewoon blauw? Want alleen de naam is nu anders. Of begrijp ik je verkeerd?
Was dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
Pub deed me altijd denken aan een kroeg ofzo
Sorry, maar ik kan daar niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
in mobiel is het icoontje wit.
Nou, het is mij best verder hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan daar niks aan veranderen.
Ik hoop niet dat jij wil zeggen dat er iets mis is met ONZ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
Jammer van dat uitroepenteken achter Jong, daarmee wordt je gelijk gesteld aan "Onzin voor je Leven!"
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er wordt dan ook gezocht naar een moderator over een tijdje. Enige manier om dat te worden is om positief op te vallen en leuk mee te doen, dat is belangrijker dan je leeftijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |