SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GlenHighland op 23-11-2012 15:18:24 ]![]()
Conclusie:quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik schrik als hardloper zijnde behoorlijk van andere hardlopers die zonder reflectie/lampjes lopen: Je ziet ze niet!
Lampjes om zichtbaar te zijn voor andere hardlopers, fietsers, etc.
Reflectiehesje om zichtbaar te zijn voor automobilisten
Toch??![]()
Ik ben het er wel mee eens geloof ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Conclusie:
Lampjes om zichtbaar te zijn voor andere hardlopers, fietsers, etc.
Reflectiehesje om zichtbaar te zijn voor automobilisten
Toch??
F means you're fucked![]()
Mijn hesje zit ook niet lekkermaar goed, ik ben wel zichtbaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb geen last van mijn hesjequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
De mijne ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Maar idd: Zichtbaar!
![]()
Jij hebt geen tietenquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oke oke maar die speciale hardloophesjes zijn gewoon bij sportzaken te koop?
En ik ga dan ook maar eens hardloopsokken aanschaffen,hoop dat het helpt.![]()
Nee, bij de slager om de hoekquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
En ik ga dan ook maar eens hardloopsokken aanschaffen,hoop dat het helpt.
Ik had ze no nooit gezien vandaar dat ik het vraag en het kon toch zijn dat ze alleen bij bijv een run2day te krijgen zijn....quote:![]()
http://lmgtfy.com/?q=reflecterend+hesje+hardlopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik had ze no nooit gezien vandaar dat ik het vraag en het kon toch zijn dat ze alleen bij bijv een run2day te krijgen zijn....F means you're fucked![]()
Perry sport.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
En ik ga dan ook maar eens hardloopsokken aanschaffen,hoop dat het helpt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hier posten is inderdaad makkelijkerquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Bedankt he![]()
Was nog niet aan google toegekomen.
Ik heb die van mij van Intersport, maar volgens mij is die er niet meer in Venlo.
Die is wel fijn, niet zo heel groot, voor en achter bedekt felgeel met reflectiestrepen en aan de zijkant zitten touwtjes om die strakker of losser te maken.
Daarbij heb ik ook ledarmbanden.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Anyways...mijn standpunt betreffende zichtbaarheid (en googlen) is wel duidelijk denk ik
Ik ga zo richting kartbaan, en dan maar hopen dat mijn lichaam daarna nog in staat is om morgenochtend hard te gaan lopen
Ik wilde dus gewoon weten of ze overal te krijgen zijn.meende dat de dichtsbij zijnde perrysport in eindhoven was.maar sinds kort idd ook in venlo.
intersport ligt toch wel nog gewoon in venlo?! Volgens mij zelfs op 2 plaatsen.
Toch bedankt Yur.ga er zeker 1 aanschaffen![]()
![]()
Ohh ja? Ik dacht dat er alleen een Intersport in de Berden in Blerick zat, maar die is nu weg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik wilde dus gewoon weten of ze overal te krijgen zijn.meende dat de dichtsbij zijnde perrysport in eindhoven was.maar sinds kort idd ook in venlo.
intersport ligt toch wel nog gewoon in venlo?! Volgens mij zelfs op 2 plaatsen.
Toch bedankt Yur.ga er zeker 1 aanschaffen
Je hebt trouwens ook aktiesport en sport2000 in Venlo.
En een harloopwinkel.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ligt de intersport niet gewoon in de "oude" winkelstraat schuin tegenover xenos?
En volgens mij ligt er ook 1 op de maasboulevard...of is dat dan de perry?
Sorry ben in de war met de actiesport...
Waar ligt de sport2000 dan?
En bij de run2day heb ik laatst schoenen gekocht ja![]()
Nee dat zijn allebei Aktiesportquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ligt de intersport niet gewoon in de "oude" winkelstraat schuin tegenover xenos?
En volgens mij ligt er ook 1 op de maasboulevard...of is dat dan de perry?
Perry ligt in een zijstraat ergens, en sport2000 en run2day in de straat bij shoetime en schoenenreus.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Intersport Berden
Laurentiusplein 3
5921 GX Venlo-Blerick
077 - 3248827
Perry Sport Venlo
Maasstraat 32
5911 DP VENLO
077-3511365F means you're fucked![]()
Zo, even wat kilometers gecompenseerd voor mijn kansloze training van dinsdag: 11k duurloop en wat was ik nog fit aan het einde!Netjes rustig aan gedaan in 1u11. Dan ben ik echt vooruit gegaan ten opzichte van de vorige keer dat ik dit rondje probeerde te doen.
Nu racen, want mams tracteert op een high tea. Calorieen bijvullen![]()
![]()
Ik weet het weer. Thanks....quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee dat zijn allebei Aktiesport
Perry ligt in een zijstraat en sport2000 en de hardloopwinkel in de straat bij shoetime en schoenenreus.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef the85mc het volgende:
Is dit altijd zo'n hardloopmode topic of gaat het meestal wel over sportprestaties?![]()
![]()
of je doet een zaterdagje Eindhoven. Run2day, grote Perry sport vestiging in Piazza, vlakbij het beursgebouw nog een grote hardloopwinkel..quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Omg ik wil die winkels helemaal leegkopen danquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of je doet een zaterdagje Eindhoven. Run2day, grote Perry sport vestiging in Piazza, vlakbij het beursgebouw nog een grote hardloopwinkel..
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Krijg al pijn in mijn portemonnee als ik dat zo bij elkaar ziequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Omg ik wil die winkels helemaal leegkopen dan![]()
![]()
Nou, vertel eens over je prestaties danquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef the85mc het volgende:
Is dit altijd zo'n hardloopmode topic of gaat het meestal wel over sportprestaties?![]()
![]()
Euh gisteravond heb ik wat gepost over mijn intervaltraining, zondag ga ik weer.
Ik bedoelde het niet aanvallend, maar het viel me op dat het alleen maar over kleding ging. Over schoenen, ok, daar kan ik me wat bij voorstellen dat je daar over discussieert.![]()
Soms zijn er ook discussies over sokken, moet kunnen tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef the85mc het volgende:
Euh gisteravond heb ik wat gepost over mijn intervaltraining, zondag ga ik weer.
Ik bedoelde het niet aanvallend, maar het viel me op dat het alleen maar over kleding ging. Over schoenen, ok, daar kan ik me wat bij voorstellen dat je daar over discussieert.haha
![]()
Mwah, schoenen juist minder denk ik zomaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef the85mc het volgende:
Ik bedoelde het niet aanvallend, maar het viel me op dat het alleen maar over kleding ging. Over schoenen, ok, daar kan ik me wat bij voorstellen dat je daar over discussieert.. Puur omdat schoenen zo persoonlijk zijn en meestal dmv videoanalyse worden aangemeten. Weinig te kiezen dus
![]()
![]()
Bestaat dat topic nog?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah ok, dan kan ik beter in het sport topic gaan posten denk ik.(en dan bedoel ik niet het Amateurtopic)
![]()
Oh ja, dat andere topic is redelijk dood. En ik ben nog geen amateurhardloper, meer om in de winter door te kunnen trainen..quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Bestaat dat topic nog?(en dan bedoel ik niet het Amateurtopic)
![]()
Moet toch kunnen om af en toe over kleding te praten?
Gewoon gezellig meekletsen hier johquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh ja, dat andere topic is redelijk dood. En ik ben nog geen amateurhardloper, meer om in de winter door te kunnen trainen..Ja, we praten ook regelmatig over onze prestaties
![]()
![]()
Ja precies.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
YUR als je genoeg afvalt past het misschien?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item3f1d02f791Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ok, prima. Ik kwam hier gister binnenvallen en het viel me op. Ik zeg meestal wat ik denk, soms komt dat misschien wat te direct over.![]()
Kan ik me ook nog opgeven in wie loopt waar voor de 10 kmWestrandwegrun morgen? En de halve marathon van Egmond?Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
U vraagt, wij passen aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:12 schreef Xhermes het volgende:
Kan ik me ook nog opgeven in wie loopt waar voor de 10 kmWestrandwegrun morgen? En de halve marathon van Egmond?![]()
![]()
Neuh, mag gewoonquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef the85mc het volgende:
Ok, prima. Ik kwam hier gister binnenvallen en het viel me op. Ik zeg meestal wat ik denk, soms komt dat misschien wat te direct over.Maar tussen gisteravond en nu is er denk ik gewoon niet zo veel gelopen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
Geen idee hoe mijn reflectiehesje zit![]()
![]()
Morgenochtend maar lopen aangezien het de rest van het weekend redelijk klote weer wordt. Ik wil 15KM(+) proberen. Eens zien hoe het gaat met het oog op de bruggenloop.
#prestatiepost![]()
Dinsdag eerste afspraak met nieuwe fysio. Hopelijk een die wel terugbelt als je de voicemail een keer of vier inspreekt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moeten we nou gewoon naar de startplaats lopen? Verder nergens inchecken of iets?Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Wellicht je tas met kleding inleveren als je wil, verder niets tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Xhermes het volgende:
Moeten we nou gewoon naar de startplaats lopen? Verder nergens inchecken of iets?![]()
![]()
Hee maar je was toch zo tevreden met je vorige fysio?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:38 schreef mosselmossel het volgende:
Dinsdag eerste afspraak met nieuwe fysio. Hopelijk een die wel terugbelt als je de voicemail een keer of vier inspreekt.![]()
Ja, totdat die ineens niet meer terugbelde. Zijn behandeling tegen mijn liesproblemen verliep top. Toen ik daarna last kreeg van mijn achillespees en ik daarom de voicemail weer insprak (anderhalf, twee weken na laatste afspraak), belde hij niet meer terug. Tot vier keer toe de voicemail ingesproken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee maar je was toch zo tevreden met je vorige fysio?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sinds een weekje ben ik aan het hardlopen met Evy. Het gaat goed en ik ben trots. Vanmorgen heerlijk in de regen gelopen. Als je me dat twee maanden had gezegd had ik je hard uitgelachen.
Mijn eerste "wedstrijdje" word de CPC loop in Den Haag op 10 maart.![]()
Yay, ik ben ingedeeld als medewerker Start/Finish voor de Bruggenloop Rotterdam![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 23-11-2012 16:14:07 ]![]()
DUs jij hangt me m'n medaille om?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef GotC het volgende:
Yay, ik ben ingedeeld als medewerker Start/Finish voor de Brugenloop Rotterdam![]()
![]()
Ik hoop 'tquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DUs jij hangt me m'n medaille om?![]()
![]()
Zal wel tof zijn
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat een leuke plekquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef GotC het volgende:
Yay, ik ben ingedeeld als medewerker Start/Finish voor de Brugenloop Rotterdam![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat lukt jou wel!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik ook, want dan heb ik in ieder geval de finish gehaald
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi jackert!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef linebear het volgende:
Net mijn gewonnen jas en shirt opgehaald
Geweldige jas , ga hem morgen zeker testen
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeker een leuke jas!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jij doet de wedstrijd toch?![]()
Gaat toch zeker wel lukken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef linebear het volgende:
ja klopt... hoop dat ik het ga redden.![]()
![]()
Polar H7 hartslagband besteld om met iPhone 4S te connecten. Vanaf nu es wat gerichter op hartslag lopen.
![]()
Laat maar weten hoe dat gaat! Zit zelf nog te twijfelen! Gebruik je ook Endomondo?Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Zo. Heerlijk meteen gaan lopen uit mijn werk. Ging lekkerhttp://www.endomondo.com/workouts/109377268 En als je denkt 'wat een rare dip daar rond 4,4km!', daar ging ik dus ff finaal op mijn muil
Er kwamen 2 auto's langs (van 2 kanten) dus ik door de berm in en struikelde over een hoopje bladeren en lag plat
Ene auto stopte wel heel lief om te vragen of ik nog heel was.
Moest erg om mezelf lachen en heb voor straf langer gelopen
Nu ff douchen, zand uit mijn haar wassenEn dan lees ik ff terug hoe jullie dag was
![]()
![]()
![]()
Tofheid! Je gaat echt heel goed he! Behalve dan op je muil gaan, sukkel!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Heerlijk meteen gaan lopen uit mijn werk. Ging lekkerhttp://www.endomondo.com/workouts/109377268 En als je denkt 'wat een rare dip daar rond 4,4km!', daar ging ik dus ff finaal op mijn muil
Er kwamen 2 auto's langs (van 2 kanten) dus ik door de berm in en struikelde over een hoopje bladeren en lag plat
Nu ff douchen, zand uit mijn haar wassenEn dan lees ik ff terug hoe jullie dag was
![]()
![]()
Geniet van je welverdiende warme avondNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
lekker bezig!
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef Daywalk3r het volgende:
YUR als je genoeg afvalt past het misschien?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dan moet je wel hard lopen om vanaf de start op tijd bij de finish te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef GotC het volgende:
Yay, ik ben ingedeeld als medewerker Start/Finish voor de Bruggenloop Rotterdam![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de teerling is geworpen... het wordt 10-12km trail als laatste rondje
Heerlijk hardloopweer hier op dit moment, zo'n 5-6 graden en windstil..
zin in!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tofheid! Je gaat echt heel goed he! Behalve dan op je muil gaan, sukkel!!
Geniet van je welverdiende warme avondja stom he! Ik val wel vaker, ben het wel gewend, maar stom is het wel
![]()
![]()
zo lang het enige wat dat een deukje heeft opgelopen je ego is valt het wel mee!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja stom he! Ik val wel vaker, ben het wel gewend, maar stom is het wel
en die automobilisten hebben een mooi verhaal voor bij de vrijmibo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stoerquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ik ben ooit 1x dus níet gevallen en toen kon ik meteen 3 maanden niet lopen (knieschijf 'uit de kom')quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang het enige wat dat een deukje heeft opgelopen je ego is valt het wel mee!!
en die automobilisten hebben een mooi verhaal voor bij de vrijmibodus als ik nu ook maar het idee heb dat ik ga zwikken, struikelen of iets dergelijks laat ik me meteen vallen. Dus val ik nogal makkelijk en meestal zonder deuken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
daar ging ik dus ff finaal op mijn muil![]()
![]()
![]()
Dat werkt bij mij ook altijd het bestequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik ben ooit 1x dus níet gevallen en toen kon ik meteen 3 maanden niet lopen (knieschijf 'uit de kom')dus als ik nu ook maar het idee heb dat ik ga zwikken, struikelen of iets dergelijks laat ik me meteen vallen. Dus val ik nogal makkelijk en meestal zonder deuken
*valkunstenaar
Misschien een nawee van het paardrijden... Ga je vallen? Zorg dan dat je goed neerkomt, niet tegenhouden, maar gewoon vallen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaaf is dat he, gewoon zo graag willen gaan lopen dat je gewoon gaat als het regent!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef mirjammajrim het volgende:
Sinds een weekje ben ik aan het hardlopen met Evy. Het gaat goed en ik ben trots. Vanmorgen heerlijk in de regen gelopen. Als je me dat twee maanden had gezegd had ik je hard uitgelachen.
Mijn eerste "wedstrijdje" word de CPC loop in Den Haag op 10 maart.
***![]()
Doe je mee dan?
Ik wil de CPC ook lopen. Daar is mijn hardloop virus begonnen vorig jaar. We zaten vast in het verkeer vanwege de loop![]()
Schrijf je maar snel in dan! Hij gaat zeker uitverkopen
Dan krijg ik eindelijk zoenen als ik over de finish komquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef GotC het volgende:
Wat voelt die duurloop lekker achteraf. Totaal geen moeie benen, maar toch een goed gevoeletjeTwijfel nu of ik zondag de 10 of 5k wedstrijd ga lopen.
Krijg jij die nooit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan krijg ik eindelijk zoenen als ik over de finish kom![]()
![]()
Daar doe ik bij voorbaat al niet aan mee. Vind de keuze tussen m'n HAAG atletiek shirt en het shirt van m'n werk al lastigquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef linebear het volgende:
CPC wordt weer een FOK run geloof ik. Zijn er al FOK running shirts?![]()
![]()
Troost je met het feit dat die er toch niet gaan komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar doe ik bij voorbaat al niet aan mee. Vind de keuze tussen m'n HAAG atletiek shirt en het shirt van m'n werk al lastigwe konden het daar de vorige keer ook al niet over eens worden
Oja?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat die er toch niet gaan komenwe konden het daar de vorige keer ook al niet over eens worden
Ik kan me er iets bij voorstellen.
![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat die er toch niet gaan komenwe konden het daar de vorige keer ook al niet over eens worden
man, leuke discussies waren dat.
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan krijg ik eindelijk zoenen als ik over de finish kom![]()
![]()
Je zou ze voor de grap eens terug moeten lezenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja?Ik kan me er iets bij voorstellen.
![]()
"ik wil roze/groen/zwart/insert kleur naar keuze"
"ik wil m'n username erop!"
"ik wil alleen het FOK! logo erop"
"ik weet niet of ik een S/M/L moet hebben"
"ik wil..."
O ja en dan natuurlijk het korte/lange mouw dilemmaquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je zou ze voor de grap eens terug moeten lezen![]()
"ik wil roze/groen/zwart/insert kleur naar keuze"
"ik wil m'n username erop!"
"ik wil alleen het FOK! logo erop"
"ik weet niet of ik een S/M/L moet hebben"
"ik wil..."![]()
![]()
Wat nou 'rust'dag, ik word er eerder onrustig van.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
haha dipshit. Alles nog wel okee?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ik viel een paar dagen geleden en merkte pas uren later dat ik toch een hoop schrammen had. Op het moment helemaal niet gevoeld. Nouja, anders voel je het tijdens het douchen wel
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Niiiice!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Als zoiets nou in goed tempo voor me loopt bij een evenement loop ik prsquote:
ow sunny! ik zie alleen nu een beeld voor me met een *plof* en een hoop opvliegende bladeren.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Inclusief bijpassende rode Rudolph neus zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als zoiets nou in goed tempo voor me loopt bij een evenement loop ik prs![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:04 schreef Arquero het volgende:
[..]
Inclusief bijpassende rode Rudolph neus zeker?
Zag hem net op facebook en dacht meteen: Tof hebben!! maja waar vind je zoiets nou weer, kan altijd alleen maar saaie zwarte vinden.quote:![]()
en kerststerquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:04 schreef Arquero het volgende:
[..]
Inclusief bijpassende rode Rudolph neus zeker?![]()
![]()
Piek en kerstballen in een tight >.< (vrijdagpraat)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik dacht het niet N.I.M.B.Y. .....quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik neem toch mijn sporttas mee misschien kan ik zondag even een rondje doen![]()
Veel te veel te doen het hardlopen moet ik uitstellen tot donderdag....![]()
Ik ga nu proberen te slapen.
Tot donderdag
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Morgenochtend een good luck kissquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend een crackertje, slokkie water en 15KM.... wish me luck.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja ik heb de smaak echt goed te pakken!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaaf is dat he, gewoon zo graag willen gaan lopen dat je gewoon gaat als het regent!
Ik had nog nooit eerder in de regen gelopen, en ik zag er erg tegenop. Maar het viel me reuze mee, wel lekker eigenlijk. Petje op en gaaan!![]()
Morgenvroeg ga ik 10km lopen. Is het dan handig om zondag ook weer zoiets te doen?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nope, Runkeeper, Nike+ en Stravaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Xhermes het volgende:
Laat maar weten hoe dat gaat! Zit zelf nog te twijfelen! Gebruik je ook Endomondo?. Als het in een of meer van die apps goed werkt, zal het met Endomondo ook wel lukken
![]()
![]()
Lijkt me veel, twee dagen achter elkaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Cynic het volgende:
Morgenvroeg ga ik 10km lopen. Is het dan handig om zondag ook weer zoiets te doen?![]()
Succes Swets! Ook mijn hardloopontbijt zo ongeveer, beschuit kaas en waterNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Morgen weer lekker door het bos modderen! Ook gewoon een half uur zonder oordopjes. Kijken hoe dat in t bos is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op zich kan ik het zondag anders indelen, dat ik telkens kleine stukjes loop en dan tussendoor hindernissen. Dan kan ik ook zo ophouden als het niet meer gaat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me veel, twee dagen achter elkaar.It has to mean something
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgen weer lekker door het bos modderen! Ook gewoon een half uur zonder oordopjes. Kijken hoe dat in t bos is.Heerlijk om een beetje door het bos te lopen zonder muziek
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Je bent steeds zo lief enthousiastquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ge-wel-digHeerlijk om een beetje door het bos te lopen zonder muziek
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef winterstorm666 het volgende:
ow sunny! ik zie alleen nu een beeld voor me met een *plof* en een hoop opvliegende bladeren.![]()
lollig he!!
@ Rijst: nee niets aan de hand. Misschien heb ik morgen spierpijn, maar ach, dat heb ik nu toch al 2 dagen van het x-coën dus dat voel ik niet meer![]()
/teruglezen 2.0![]()
vandaag door omstandigheden mijn trailrondje korter moeten houden dan gehoopt.
wel met mijn nieuw compressie shorts gelopen...heel fijn om te dragen, vooral tijdens het afdalen een enorm verschil in de bovenbenen
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-11-2012 01:24:09 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap dus totaal niet hoe dat compressiespul werkt. Heb me er ook nooit echt in verdiept.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag door omstandigheden mijn trailrondje korter moeten houden dan gehoopt.
wel met mijn nieuw compressie shorts gelopen...heel fijn om te dragen, vooral tijdens het afdalen en enorm verschil in de bovenbenen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
simpel gezegd drukt het je benen bij elkaar waardoor er minder spierweefsel beschadigd door het schokeffect en er is een betere bloeddoorstromingquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap dus totaal niet hoe dat compressiespul werkt. Heb me er ook nooit echt in verdiept.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wekker gezet. Morgen inschrijven voor de strongmanrun om 10 uur, dan lopen, dan loempia's, dan voetbal kijken (broer VS kameraad) en dan is het alweer tijd voor avondeten wrsch. Loopze ya'll
oke, de vaste posters horen me vaak genoeg waffelen over trail running dus vandaag maar even mijn mobiel mee genomen om onderweg wat foto's te nemen van mijn trail rondje (mooie gelegenheid om af en toe even uit te hijgen)zodat degene die er niet mee bekend zijn met wat het nu precies inhoudt, een idee hebben van mijn loopomgeving tijdens een rondje in mijn favoriete trail play ground, Dolamore Park
rondje:
http://www.endomondo.com/workouts/109433791
foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht het jullie bekend voorkomen... inderdaad, ik woon in een land beter bekend als Middle Earth
[ Bericht 12% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-11-2012 04:54:43 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die foto's!!nou wil ik terug
Mooie foto's!
Gister gelopen, idee was om de 12,5 aan te tikken in een erg langzaam tempo, maar na ruim 5 km weer die stekende pijn in mijn knie, dus ik ben toen maar rustig naar huis gejogd, helaas, de bruggenloop is voor mij dit jaar een brug te ver.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, we zitten klaar voor een fartlek. Ik ben benieuwd, de fartleks van mn nieuwe trainer schijnen berucht te zijn...F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie foto's!
Gister gelopen, idee was om de 12,5 aan te tikken in een erg langzaam tempo, maar na ruim 5 km weer die stekende pijn in mijn knie, dus ik ben toen maar rustig naar huis gejogd, helaas, de bruggenloop is voor mij dit jaar een brug te ver.
Balen MDquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie foto's!
Klote manquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie foto's!
Gister gelopen, idee was om de 12,5 aan te tikken in een erg langzaam tempo, maar na ruim 5 km weer die stekende pijn in mijn knie, dus ik ben toen maar rustig naar huis gejogd, helaas, de bruggenloop is voor mij dit jaar een brug te ver.klinkt wel als een verstandige keuze
![]()
![]()
Jep, ben er ook flink chago ervan... Mn vrouw noemde het ook al een volwassen keuze... Maar dat soort keuzes zijn niet altijd leukDus van de week maar even door een medici ernaar laten kijken, want ik heb echt geen idee waardoor het komt... Ik dacht dat het overbelasting was, of dat het kwam doordat ik te veel schuin naar 1 kant had gelopen, maar voor mijn gevoel zou het dan gister niet weer naar boven moeten komen. En het is elke keer na de 5 km ofzo...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, de vaste posters horen me vaak genoeg waffelen over trail running dus vandaag maar even mijn mobiel mee genomen om onderweg wat foto's te nemen van mijn trail rondje (mooie gelegenheid om af en toe even uit te hijgen)zodat degene die er niet mee bekend zijn met wat het nu precies inhoudt, een idee hebben van mijn loopomgeving tijdens een rondje in mijn favoriete trail play ground, Dolamore Park
rondje:
foto's:Mooi man! Je loopt op 1 van de mooiste plekken op aarde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht het jullie bekend voorkomen... inderdaad, ik woon in een land beter bekend als Middle Earth
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hmmm, ik zit eens te kijken naar die schema's van de 10k en de 10k easy, maar die easy is bijna helemaal weer overnieuw starten met wekenlang hele korte stukjes.![]()
Ik denk dat ik toch maar overstap naar de gewone 10k. Terugschakelen kan altijd nog.
Oh en die foto's!![]()
![]()
***![]()
Balen MD!![]()
RD, je foto's!
Swets is nu bezig met z'n 'proefrondje' . Wel jammer met die GPS-horloges dat je niet meer real-time mee kunt volgen..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
rondje:
foto's:Goeie genade, wat een omgeving! Ik kan me voorstellen dat zo'n bos behoorlijk overweldigend op je over komt, wanneer je er de eerste keer in duikt en alleen Nederlandse "bossen" gewend bent. Volgens mij zou er bij mij niet veel van hardlopen komen in zo'n omgeving; ik stond om de haverklap stil te kijken en onder de indruk te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht het jullie bekend voorkomen... inderdaad, ik woon in een land beter bekend als Middle Earth“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Zo maar 's een rondje hardlopen in Doetinchem. Dat is er gisteren niet meer van gekomen, want terwijl we onderweg waren is schoonmams overledendus gisteren wel even andere dingen te doen. Nu even 't hoofd leeglopen.
Mooie foto's rd!Ja doei.![]()
Wat een verschrikkelijk mooie foto's R&D. Heb je logeerruimte? Balen MD. Ik denk toch overbelasting en dat je echt een poosje rust moet houden. Maar ga zeker naar een sportarts!
Ik heb mijn proefrondje van 15KM gehaald. Wel in een wijventempo met 6:07m/km en de laatste 4KM op louter wilskracht... Maar de bruggenloop ga ik wel redden binnen 1:30.![]()
Jeetje MoBlo, wat kut dat jullie het net niet gehaald hebben... Gecondoleerd.
Nice going Swets, fijn dat je weer kan lopen!***![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar 's een rondje hardlopen in Doetinchem. Dat is er gisteren niet meer van gekomen, want terwijl we onderweg waren is schoonmams overledendus gisteren wel even andere dingen te doen. Nu even 't hoofd leeglopen.
gecondoleerd meid.. Wat verdrietig allemaal..
![]()
![]()
Oh en geweldige foto's RDEn dat het Middle Earth is is goed te zien, je hebt zelfs een Ork op de foto gekregen
![]()
![]()
Is het geen lopersknie?quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
Jep, ben er ook flink chago ervan... Mn vrouw noemde het ook al een volwassen keuze... Maar dat soort keuzes zijn niet altijd leukDus van de week maar even door een medici ernaar laten kijken, want ik heb echt geen idee waardoor het komt... Ik dacht dat het overbelasting was, of dat het kwam doordat ik te veel schuin naar 1 kant had gelopen, maar voor mijn gevoel zou het dan gister niet weer naar boven moeten komen. En het is elke keer na de 5 km ofzo...
Welke schemas? Zoek ook nog watquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik zit eens te kijken naar die schema's van de 10k en de 10k easy, maar die easy is bijna helemaal weer overnieuw starten met wekenlang hele korte stukjes.![]()
Ik denk dat ik toch maar overstap naar de gewone 10k. Terugschakelen kan altijd nog.
Oh en die foto's!![]()
![]()
Het is goed zo. 't Was gewoon niets meer. 11km zodadelijk, Mr.Mo fietst mee zodat ik niet verdwaal![]()
Ja doei.![]()
Sterktequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Het is goed zo. 't Was gewoon niets meer. 11km zodadelijk, Mr.Mo fietst mee zodat ik niet verdwaal![]()
Weet niet of het een echte run is maar mag ik in de OP?
8 september 2013 - Fishermansfriend Strongmanrun
• Daywalk3r - 20kmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
even lekker alles er uitlopen, goed zo!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie foto's rd!
Wat een heerlijk gevoel is het toch, zo na het lopen.
Afvallen, of beter niet snoepen en vreten, lukt op dit moment voor geen meter, maar het lopen gaat wel superlekker!
***![]()
gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie foto's rd!![]()
![]()
Gisteravond teruggekomen van vakantie in London. Daar kom je echt op ieder moment van de dag een hoop lopers tegen. Kreeg er helemaal zin van om zelf ook weer te lopen. Dit weekend geen tijd, dus komende week weer.
Heb in London ook een Nike+ Fuelband gescoord dus hopen dat dat me nét dat extra beetje motivatie geeft.
Wat me wel opviel was dat er een hoop mannen liepen met een tight, maar daarover nog een korte losse broek. Heeft dit nut of is het vooral een mode ding.
![]()
Anti-T.M.I broekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:16 schreef Jort227 het volgende:
Gisteravond teruggekomen van vakantie in London. Daar kom je echt op ieder moment van de dag een hoop lopers tegen. Kreeg er helemaal zin van om zelf ook weer te lopen. Dit weekend geen tijd, dus komende week weer.
Heb in London ook een Nike+ Fuelband gescoord dus hopen dat dat me nét dat extra beetje motivatie geeft.
Wat me wel opviel was dat er een hoop mannen liepen met een tight, maar daarover nog een korte losse broek. Heeft dit nut of is het vooral een mode ding.
Anti Too Much Informationquote:Dit dus eigenlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef linebear het volgende:
Bang om hun bobbel(tje) te showen ?
Bij inspanning heeft het mannelijke geslacht ook de op zich handige gewoonte om zo diep mogelijk de buik in te kruipen.![]()
RD damned! ik stap op het vliegtuig hahaha! wat ontzettend gaaf!
en Male duck wat klote voor je ik weet er alles van met knieperikelen.
Moblo sterkte beiden meiske!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gecondoleerd MoBloI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dus mannen met een bobbel spannen zich niet voldoende in?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij inspanning heeft het mannelijke geslacht ook de op zich handige gewoonte om zo diep mogelijk de buik in te kruipen.
ja of ze hebben zoveel dat het niet alleen naar binnen kan trekkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus mannen met een bobbel spannen zich niet voldoende in?![]()
![]()
De 10km van vanochtend ging verbazingwekkend lekker. Al pratende met een vriend door de mist gerend, is toch een stuk leuker dan alleen (al dan niet met muziek).It has to mean something
Zo, weer even bijgelezen.
MaleDuck: jij baalt! Wel verstandig en nu maar eens even een arts ernaar laten kijken idd.
RD: die foto's *zwijmel*Oeh. Gecondoleerd. En nu zijn jullie in NL.. Dus nu weer terug? Hoop dat je een fijn rondje hebt gelopen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie foto's rd!Wijventempo. Bedankt he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een verschrikkelijk mooie foto's R&D. Heb je logeerruimte? Balen MD. Ik denk toch overbelasting en dat je echt een poosje rust moet houden. Maar ga zeker naar een sportarts!
Ik heb mijn proefrondje van 15KM gehaald. Wel in een wijventempo met 6:07m/km en de laatste 4KM op louter wilskracht... Maar de bruggenloop ga ik wel redden binnen 1:30.(idd mijn wedstrijdtempo) Jij gaat dus gewoon die Bruggenloop doen! Top dat je weer zo on running terms bent! Dat was wel even anders bij dat Fok! duinloopje....
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus mannen met een bobbel spannen zich niet voldoende in?Mannen met een bobbel dus altijd daarop aanspreken en aanmoedigen!
![]()
Morgen de eerste wedstrijd van mijn zus (5k). Ik ben zo trots op haar! Ik ga ook meelopen en twijfel nog eventjes tussen ook een 5k of een 10k (en dan de eerste ronde hazen).![]()
You have to point at them and laughquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus mannen met een bobbel spannen zich niet voldoende in?hahaha
![]()
Ik ga zo maar eens een hardloopoutfit aanschaffen. Ik heb nu 4 keer gelopen, maar in zo'n wijde joggingbroek. Dat rent voor geen meter natuurlijk, maar ik wilde eerst even testen of ik het wel leuk vond en door zou zetten. Voordat dat ik allerlei dingen ging aanschaffen.
Maar nu ik me heb ingeschreven voor de CPC mag ik wel wat aanschaffen.
Is er veel verschil in merken tights? Dingen waar ik op moet letten?![]()
Heerlijke fartlek gehad met daarin de nodige trappen en het zwaartepunt van het puinduinrun-parcours (nog meer trappen met 100+treden)
Iit!
Hmm..kies er 1 die lekker zitquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef mirjammajrim het volgende:
Ik ga zo maar eens een hardloopoutfit aanschaffen. Ik heb nu 4 keer gelopen, maar in zo'n wijde joggingbroek. Dat rent voor geen meter natuurlijk, maar ik wilde eerst even testen of ik het wel leuk vond en door zou zetten. Voordat dat ik allerlei dingen ging aanschaffen.
Is er veel verschil in merken tights? Dingen waar ik op moet letten?Klinkt stom, maar dat is het belangrijkste. Waar je je prettig in voelt ook.
![]()
Prima, thanks for askingquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef Quoi het volgende:
Oja westlandrenners: Wolter Kroes![]()
Hoe ging de training Yur & GotC?
Fartlek met aansluitend duurloopje. Merk dat die verkoudheid er behoorlijk in hakt..
http://www.endomondo.com/workouts/109515787![]()
Dank!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm..kies er 1 die lekker zitKlinkt stom, maar dat is het belangrijkste. Waar je je prettig in voelt ook.
![]()
Dit wil ook wel helpen...quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij inspanning heeft het mannelijke geslacht ook de op zich handige gewoonte om zo diep mogelijk de buik in te kruipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Oh ja hoe kan ik Wolter Kroes vergeten![]()
Ben er klaar voor. Ik ga voor 55 minuten. Kijken of het me gaat lukken![]()
Zet m op! Benen er helemaal klaar voor zo te horen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:20 schreef linebear het volgende:
Oh ja hoe kan ik Wolter Kroes vergeten![]()
Ben er klaar voor. Ik ga voor 55 minuten. Kijken of het me gaat lukken![]()
![]()
die hebben een vleesch dingus ipv bloeddingesquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus mannen met een bobbel spannen zich niet voldoende in?![]()
![]()
ja ze voelen redelijk goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Zet m op! Benen er helemaal klaar voor zo te horen?![]()
![]()
iemand hier ervaring met hardloop HANDschoenen? Vanmorgen de eerste 3KM weer ontzettend koude handen. Ik heb relatief dunne fleecehandschoenen maar die worden al weer snel te warm...![]()
Voorlopig geen handschoenen voor mij. Ik heb de ervaring dat ik dan na een kilometer veel te warme handen krijg, en dat ik ze dan toch weer uit doe.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
iemand hier ervaring met hardloop HANDschoenen? Vanmorgen de eerste 3KM weer ontzettend koude handen. Ik heb relatief dunne fleecehandschoenen maar die worden al weer snel te warm...F means you're fucked![]()
En dat zijn echte hardloophandschoenenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Voorlopig geen handschoenen voor mij. Ik heb de ervaring dat ik dan na een kilometer veel te warme handen krijg, en dat ik ze dan toch weer uit doe.![]()
![]()
Ja daar ben ik ook bang voor. Zelfs afgelopen winter ben ik nooit thuisgekomen met m'n handschoenen nog aanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Voorlopig geen handschoenen voor mij. Ik heb de ervaring dat ik dan na een kilometer veel te warme handen krijg, en dat ik ze dan toch weer uit doe.![]()
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Zelfs afgelopen winter ben ik nooit thuisgekomen met m'n handschoenen nog aan
Ik baalde vanmorgen tijdens mn training zelfs nog even dat ik geen korte broek aan had
Ja, maar jij bent een tikkie gestoordIk was blij dat ik m'n thermoshirt onder mijn longsleeve aanhad.
![]()
Ik loop juist altijd in een joggingbroek of een asics (zeer dunne) trainingsbroek.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef mirjammajrim het volgende:
Is er veel verschil in merken tights? Dingen waar ik op moet letten?
Ik vind dat een stuk prettiger zitten dan een tight, is echt puur persoonlijk, dus kies iets waar je jezelf prettig in voelt
NBA League Pass addict![]()
Het was vandaag echt perfect loopweer trouwensBlij met m'n dunne lange mouwen shirt en lange tight. Was purrrrfect
![]()
![]()
Ik wil ook echt een keertje fartlekquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Prima, thanks for asking
Fartlek met aansluitend duurloopje. Merk dat die verkoudheid er behoorlijk in hakt..
http://www.endomondo.com/workouts/109515787Stond een keer op het programma bij mijn loopgroep, maar trainert vond het weer eens niet nodig....
echt tijd voor een nieuwe groep
Wat deed je dan precies? Ga ik het zelf een keer doen......![]()
Pfoeh.. het is 'spelenderwijs' interval doen. Dat kan zich uiten in:quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wil ook echt een keertje fartlekStond een keer op het programma bij mijn loopgroep, maar trainert vond het weer eens niet nodig....
echt tijd voor een nieuwe groep
Wat deed je dan precies? Ga ik het zelf een keer doen......
-Trappen op rennen (snel), langzaam naar beneden
-Rustig langs de waterkant lopen, vervolgens snel naar de trappen richting de duinen en weer terug (x veel)
-Bij een vijfsprong in groepjes als de trainer 'ja' zegt gaan rennen (allemaal een kant op) en langzaam weer terug zodra de trainer ja zegt..
-In 2 tallen (nr 1 en 2), nr 1 loopt voor. Door mul zand in de duinen. Als '1' werd geroepen moest je de grond aantikken, als 2 werd geroepen moest je een kikkersprong doen, als 3 wordt geroepen doe je kikkersprong en grond aantikken en als er 4 werd geroepen moest nr 2 weer voorop
Lekker divers dus
Alleen = aanzetten tot een bepaalde wandelaar, tot een ander bepaald punt..maar vergt flinke discipline, aangezien je echt jezelf tot een uiterste moet trappen
Edit: De truuk is ook dat je jezelf wel even de tijd moet gunnen om tot rust te komen. Afstand? Snelheid? Niet belangrijk bij fartlek..
![]()
Thanks!! Klinkt leuk allemaal. Dat laatste (alleen) had ik idd al begrepen, misschien dan eens gaan doen.En geen "fartleg", wat ik dus eerste begreep en mezelf bedacht: wut?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:02 schreef YUR het volgende:
Als je erop wilt googlen...een andere naam voor "fartlek" is "vaartspel"![]()
![]()
Thanks allemaalHet was een heerlijk rondje:
http://www.endomondo.com/workouts/109528163
Begin heel langzaam gedribbeld met Mr.Mo erbij en toen hij op den duur terug naar huis moest omdat de uitvaartmeneer zou komen heb ik ook wat pas bijgezet.
Uiteindelijk 11km met 6.05min/km waarbij het laatste stuk flink versneld.
Was fijn!
Ze zitten nu beneden allemaal dingen als kaarten en advertenties en bloemen te bespreken. Ik houd me maar wat afzijdigeven douchen enzo.
En we blijven nu tot donderdag of vrijdag in NL; uitvaart is woensdag. En maandag gaat schoonpaps een eindje meelopen. Dat vond hij wel leuk, zei hijdus even gezellig samen draven. Zin in!
Ja doei.![]()
Trouwens, in de Runner's World van deze keer staat een stukje over hardloopwedstrijdjes in Frankrijk, vaak gekoppeld aan oogstfeesten. Prijzen zijn vaak in natura: zoals je gewicht in wijn. Nu zie ik mogelijkheden voor komend jaar: met een 2CV door Frankrijk die wedstrijden langstoeren![]()
![]()
Thanks voor al het medeleven. MoBlo ook van mij gecondoleerd, veel sterkte en succes met het regelen van alle zaken.Als ik daar nu wat over lees, dan kan het heel goed dat het dat is, want merk wel dat ik stijf in mijn onderrug en dergelijke ben, niet meer super lenig en omdat het met de oplossing het oprekken van bepaalde spieren is, zo het heel goed zo kunnen zijn, maar ga het nog wel laten checken bij een expert.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:39 schreef:Daywalk3r het volgende:
[..]
Is het geen lopersknie?
[..]
Welke schemas? Zoek ook nog wat<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik sta er elke keer weer versteld van hoe snel je lichaam warm wordt. Ben benieuwd wanneer er wel wat extra kleding nodig is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies
Ik baalde vanmorgen tijdens mn training zelfs nog even dat ik geen korte broek aan hadIt has to mean something
Wat mooi dat hardlopen echt zo'n uitlaatklep is voor zoiets moeilijksquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks allemaalHet was een heerlijk rondje:
http://www.endomondo.com/workouts/109528163
Begin heel langzaam gedribbeld met Mr.Mo erbij en toen hij op den duur terug naar huis moest omdat de uitvaartmeneer zou komen heb ik ook wat pas bijgezet.
Uiteindelijk 11km met 6.05min/km waarbij het laatste stuk flink versneld.
Was fijn!
Ze zitten nu beneden allemaal dingen als kaarten en advertenties en bloemen te bespreken. Ik houd me maar wat afzijdigeven douchen enzo.
En we blijven nu tot donderdag of vrijdag in NL; uitvaart is woensdag. En maandag gaat schoonpaps een eindje meelopen. Dat vond hij wel leuk, zei hijdus even gezellig samen draven. Zin in!
Heel netjes!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:55 schreef Remzz het volgende:
Heerlijk gelopen echt perfect weer dit
http://runkeeper.com/user/remcoo/activity/133055023
Ik ga vanmiddag voor de helft, aan afstand en snelheid
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, heel fijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat mooi dat hardlopen echt zo'n uitlaatklep is voor zoiets moeilijks
Ja doei.![]()
Fffuu.. 24 suikerklontjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:02 schreef rijsttafel het volgende:
Over sportdrankjes:
http://www.trosradar.nl/u(...)2/sportdrankjes/?p=1
Ook weer ff bijgelezen. Gecondoleerd moblo, toch nog sneller dan verwacht gegaan, of niet?
Vanmorgen vroeg zelf ook nog ff gelopen, maar dat ging voor geen meter. Na 1 kilometer had ik al pijn in mijn rechter onderbeen en bij 2 kilometer ben ik maar ff gaan wandelen
Had een lekkere lange loop in gedachten, maar daar is niets van terecht gekomen...![]()
Klote, schiet niet opquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Is inderdaad wel de juiste beslissing, maar zeker niet leuk.![]()
Nog meer en het lost niet meer opquote:
Mede 410-genootquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:00 schreef Luxuria het volgende:
Mijn Garmin 410 is vanmorgen dan eindelijk aangekomen![]()
[ afbeelding ]Veel plezier ermee!
Sportdrankjes
Gaat zeker lukken!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mede 410-genootVeel plezier ermee!
![]()
Theequote:
Deze is zo lekker
MoBlosterkte voor jullie
Wij zaten gisteren onverwacht ook in Slingeland in Doetinchem, schoonmoeder lag plots op de hartbewaking
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
MoBlosterkte voor jullie
Wij zaten gisteren onverwacht ook in Slingeland in Doetinchem, schoonmoeder lag plots op de hartbewakingjeetje.. hoe gaat het nu?
Celestial thee is sowieso lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Thee
[ afbeelding ]
Deze is zo lekkerSleepy time, tensiontamer.. heerlijk!
![]()
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:00 schreef Luxuria het volgende:
Mijn Garmin 410 is vanmorgen dan eindelijk aangekomen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thnx, jij ook met die van jouquote:
Ik krijg nu alleen geen koppeling naar Garmin Connect
Ja, naar omstandigheden wel aardig. De echo leverde vandaag niks op, nu heeft ze hartmedicijnen en moet ze over 6 weken op controle komen... Maar het was wel even flink schrikken. Ze heeft een flinke historie en we zijn dus altijd wel alert als er zoiets gebeurd... Hopelijk blijven de medicijnen goed helpen!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pff dat is schrikken jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, naar omstandigheden wel aardig. De echo leverde vandaag niks op, nu heeft ze hartmedicijnen en moet ze over 6 weken op controle komen... Maar het was wel even flink schrikken. Ze heeft een flinke historie en we zijn dus altijd wel alert als er zoiets gebeurd... Hopelijk blijven de medicijnen goed helpen!Hopelijk is het niets ernstigs.
Inderdaad! We moeten het afwachten...quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Pff dat is schrikken jaHopelijk is het niets ernstigs.
Ah, welkom in de wondere wereld die "hoe de fuck werkt dit?" heetquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Thnx, jij ook met die van jou
Ik krijg nu alleen geen koppeling naar Garmin ConnectAls hij het eenmaal doet is het super, maar de periode daarvoor
Heb je de software geïnstalleerd voor de Garmin ANT Agent?Poehquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, naar omstandigheden wel aardig. De echo leverde vandaag niks op, nu heeft ze hartmedicijnen en moet ze over 6 weken op controle komen... Maar het was wel even flink schrikken. Ze heeft een flinke historie en we zijn dus altijd wel alert als er zoiets gebeurd... Hopelijk blijven de medicijnen goed helpen!idd hopen dat de medicijnen aanslaan. Maar ze is dus nu wel weer thuis?
Hoe bevalt die? Kun je er onder het lopen echt goed op kijken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mede 410-genootVeel plezier ermee!
![]()
Ja, klopt!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef Maraca het volgende:
Poehidd hopen dat de medicijnen aanslaan. Maar ze is dus nu wel weer thuis?
Het scherm is lekker groot en je kunt zelf instellen wat je wilt zien tijdens het lopen (tot max drie dingen; dus bijvoorbeeld hartslag, tijdstip en kilometers). Daarnaast heeft hij achtergrondlicht dus ook in het donker zie je veel (moet je alleen wel even je garmin aantikken; hij blijft niet constant branden)quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoe bevalt die? Kun je er onder het lopen echt goed op kijken?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Haha is idd uitzoeken hoe het allemaal werkt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, welkom in de wondere wereld die "hoe de fuck werkt dit?" heetAls hij het eenmaal doet is het super, maar de periode daarvoor
Heb je de software geïnstalleerd voor de Garmin ANT Agent?
[..]
Poehidd hopen dat de medicijnen aanslaan. Maar ze is dus nu wel weer thuis?
Ik heb die software gedownload en hij heeft mijn Garmin ook gevonden en geconnect, maar dan zou ik een schermpje moeten krijgen waarop ik me inlog met mijn gegevens, maar dat schermpje heb ik nooit gekregen..
Nu heb ik geen connectie naar die website om mijn gegevens te uploaden en ik weet niet hoe ik dat wel krijg..
Ah okee, hartslagband moet je erbij kopen toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het scherm is lekker groot en je kunt zelf instellen wat je wilt zien tijdens het lopen (tot max drie dingen; dus bijvoorbeeld hartslag, tijdstip en kilometers). Daarnaast heeft hij achtergrondlicht dus ook in het donker zie je veel (moet je alleen wel even je garmin aantikken; hij blijft niet constant branden)![]()
Je kunt hem los kopen of als bundelquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee, hartslagband moet je erbij kopen toch?
Heb je al wel een account aangemaakt via Garmin?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha is idd uitzoeken hoe het allemaal werkt.
Ik heb die software gedownload en hij heeft mijn Garmin ook gevonden en geconnect, maar dan zou ik een schermpje moeten krijgen waarop ik me inlog met mijn gegevens, maar dat schermpje heb ik nooit gekregen..
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen connectie naar die website om mijn gegevens te uploaden en ik weet niet hoe ik dat wel krijg..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja had ik al aangemaakt..quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je al wel een account aangemaakt via Garmin?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Misschien moet je eerst op die website een account aanmaken en dan die gegevens weer hier invullen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha is idd uitzoeken hoe het allemaal werkt.
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen connectie naar die website om mijn gegevens te uploaden en ik weet niet hoe ik dat wel krijg..![]()
Zit de dongle er ook al in? Misschien knullige vragen, maar je weet maar nooitquote:
Haha ja door middel van die dongle heeft hij mijn Garmin wel gevonden, maar kreeg geen scherm om met mijn gegevens in te loggen zodat ik word gekoppeld aan die site Garmin Connectquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit de dongle er ook al in? Misschien knullige vragen, maar je weet maar nooit
Even copy paste hoorquote:Nadat u uw Garmin-toestel hebt gekoppeld en voor de eerste keer gegevens naar Garmin Training Center overdraagt, dient u uw Garmin-toestel toe te voegen aan uw gebruikersprofiel.
Ga als volgt te werk als u uw toestel aan uw gebruikersprofiel wilt toevoegen:
volg stap 1-4 in Aan de slag.
Schakel het selectievakje naast Mijn gegevens naar Garmin Training Center verzenden in en klik op Doorgaan.
Garmin Training Center wordt gestart.
Als dit de eerste keer is dat u Garmin Training Center 3.3 of later gebruikt, wordt het dialoogvenster Nieuwe gebruiker weergegeven. Schakel het selectievakje Een nieuw toestel aan deze account toevoegen in en voer een gebruikersnaam in.
Wanneer u Garmin Training Center versie 3.3 al eerder hebt gebruikt, wordt het dialoogvenster Onbekend fitnesstoestel weergeven. Als u een bestaand profiel wilt gebruiken, selecteer dan Toestel toevoegen aan bestaande gebruikersaccount en selecteer een profiel. Wanneer u een nieuw profiel wilt maken, selecteer dan Een nieuwe gebruikersaccount voor dit toestel maken en voer een gebruikersnaam in.
Selecteer het toestel in de lijst. Klik indien nodig op Zoeken naar toestel.
Typ een eventuele "bijnaam" voor het toestel.
Wanneer u een oudere versie van Garmin Training Center hebt gebruikt, kunt u de gegevens van een bestaande account koppelen aan uw nieuwe gebruikersaccount. Schakel het selectievakje in en selecteer vervolgens de gebruikersaccount die u wilt koppelen aan uw nieuwe gebruikersaccount.
Klik op OK. Garmin ANT Agent is nu geconfigureerd om automatisch gegevens over te dragen naar Garmin Training Center. Raadpleeg voor informatie over het in- en uitschakelen van deze functie Gegevens automatisch overdragen.
Klik nadat u uw toestel aan uw gebruikersprofiel hebt toegevoegd op het pictogram Ontvangen vanaf toestel om gegevens handmatig over te dragen naar Garmin Training Center.
Idd, eens kijken of ik het apparaat kan verwijderen en overnieuw toevoegen ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow wacht, je krijgt dat schermpje NIET.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ben net wat te snel geweest met het apparaat verwijderen, nu vindt hij hem helemaal niet meerquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ben net wat te snel geweest met het apparaat verwijderen, nu vindt hij hem helemaal niet meerdat is niet handig
Volgens mij wordt het fris vanavond op de Westrandweg! Twijfel erg over wat ik aanmoet, dubbel lange mouwen of kort + lange mouwen. Jasje kan niet uit als ik het warm krijg ivm startnummer, toch?![]()
Toen ik vanmorgen wegging was het rond het vriespunt en liep ik in een thermoshirt met lange mouwen met daar een longsleeve running shirt overheen. En dat ging prima.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:57 schreef karoltje het volgende:
Volgens mij wordt het fris vanavond op de Westrandweg! Twijfel erg over wat ik aanmoet, dubbel lange mouwen of kort + lange mouwen. Jasje kan niet uit als ik het warm krijg ivm startnummer, toch?
Nu liggen de temperaturen (behoorlijk) hoger, maar er staat wel meer wind en het regent.
Dus eigenlijk weet ik het niet![]()
![]()
Godnondeju. Als ik had geweten welk goed doel er aan de Westrandwegrun is verbonden, had ik meegedaanMS
![]()
En toch bedanktquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen wegging was het rond het vriespunt en liep ik in een thermoshirt met lange mouwen met daar een longsleeve running shirt overheen. En dat ging prima.
Nu liggen de temperaturen (behoorlijk) hoger, maar er staat wel meer wind en het regent.
Dus eigenlijk weet ik het niet.
.
![]()
SnotVerkouden
Vanavond Halloweenfeestje, eens zien of ik morgen zo fris ben tegen de 20km te lopen. Ik wil het wel heel graag
Heerlijk gelopen zeg![]()
Nieuw record in afstand en in gemiddelde tijd en meeste minuten achter elkaar. Stond versteld van mijzelf hoe soepel het eigenlijk nog ging!
In korte broek btw, warm zat. Heerlijk die miezerregen
Het is dat ik mijn Garmin niet kan horen piepen met een koptelefoon op, want anders..
Zak zak zak zak maar lekker door door door
Het is nogal lastig..hangt erg af van je persoonlijke voorkeurquote:Ben je een koukleum, dan wat dikker gekleed, zo niet..dan niet
Vergeet niet dat het een wedstrijd is. En dat je dus, als het goed is, harder loopt dan in training
En dat je in ongeveer een uurtje binnen bent, zonder te wandelen als het goed is!
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nieuw record in afstand en in gemiddelde tijd en meeste minuten achter elkaar. Stond versteld van mijzelf hoe soepel het eigenlijk nog ging!
In korte broek btw, warm zat. Heerlijk die miezerregen![]()
![]()
Hebben we toch maar mooi gedaan hequote:
Heerlijk hoor! Snel gaat het allemaal he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
In korte broek btw, warm zat. Heerlijk die miezerregen![]()
![]()
Och snel niet echt, maar snel genoeg! Er is vooruitgang steeds een klein beetje meer. Ik kan de eerste keer 5 km al ruikenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijk hoor! Snel gaat het allemaal he?en dat maakt mij trots!
Swets, het is op zich toch ook geen probleem omde handschoenen weer uit te doen? Dat vind juist wel prettig eraan.
Het was vlgs mij auto 0,5gr toen ik vanmorgen ging lopen (10.00 ong) en in eerste instantie vond ik het KOUD.liep in lange tight, shirt met lange mouwen en jasje zonder mouwen. Maar toen ik eenmaal liep was het eigenlijk prima, niet te warm en niet te koud.
***![]()
Zo, dat was me een wedstrijd wel zegEcht helemaal top om op de snelweg te lopen
Eindtijd 52:55 minuten. Echt niet verwacht dat ik zo snel kon gaan
Zal nog even een groter verslag schrijven![]()
stomen. de stofzuiger op je neus zetten, op je kop gaan hangen, vanavond als de blob gaan. 20 km is toch niet te versmaaden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
SnotVerkouden
Vanavond Halloweenfeestje, eens zien of ik morgen zo fris ben tegen de 20km te lopen. Ik wil het wel heel graag
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mijn uitslagBizar om te zien dat ik op het laatst nog bijna 200 mensen heb ingehaald
http://www.racetimer.eu/u(...)ULD2cKxAQ98.facebook![]()
Nicequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:37 schreef linebear het volgende:
Mijn uitslagBizar om te zien dat ik op het laatst nog bijna 200 mensen heb ingehaald
http://www.racetimer.eu/u(...)ULD2cKxAQ98.facebook
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
ik weet alleen niet waar ik ze dan moet laten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Swets, het is op zich toch ook geen probleem omde handschoenen weer uit te doen? Dat vind juist wel prettig eraan.
Het was vlgs mij auto 0,5gr toen ik vanmorgen ging lopen (10.00 ong) en in eerste instantie vond ik het KOUD.liep in lange tight, shirt met lange mouwen en jasje zonder mouwen. Maar toen ik eenmaal liep was het eigenlijk prima, niet te warm en niet te koud.
Ja vanmorgen was het heerlijk om te lopen.![]()
Ah ja... Niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik weet alleen niet waar ik ze dan moet laten.
Ja vanmorgen was het heerlijk om te lopen.Ze zitten bij mij in de zak van mijn loopjasje, vandaar.
Ik had mist-druppels aan mijn wimpers.
***![]()
in je handen houdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
ik weet alleen niet waar ik ze dan moet laten.![]()
Dat voelt altijd lekker he, inhalen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:37 schreef linebear het volgende:
http://www.racetimer.eu/u(...)ULD2cKxAQ98.facebookKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net klaar met werken, straks nog even de funrun
Op werk is er ook een hardloopster (zegt ze, ze loopt nu bijna nooit meer omdat het "koud en donker" is, en werkt altijd op haar hardloopschoenen) die net zei dat 10km/h "superlangzaam" is. Voel ik mij even lekker beledigd...
Haar app (van Nike) zegt al 10km/h wanneer ze wandeltMoest meteen denken aan die ene op twitter die aan de Amsterdam marathon meedeed, die dacht ook altijd dat hij heel snel liep met zijn Nike app. Hoe heette hij ook alweer?
Pff, ik voel me nog steeds beledigd![]()
![]()
Ik zou haar een keer tackelen. Naar mens. Werken op je hardloopschoenenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:50 schreef Miezziej het volgende:
Op werk is er ook een hardloopster (zegt ze, ze loopt nu bijna nooit meer omdat het "koud en donker" is, en werkt altijd op haar hardloopschoenen) die net zei dat 10km/h "superlangzaam" is. Voel ik mij even lekker beledigd...
Haar app (van Nike) zegt al 10km/h wanneer ze wandeltMoest meteen denken aan die ene op twitter die aan de Amsterdam marathon meedeed, die dacht ook altijd dat hij heel snel liep met zijn Nike app. Hoe heette hij ook alweer?
@linebear: goeie tijd!!!!![]()
Iemand die dat soort dingen zegt is al geen hardloper hoor. Ben nog nooit serieus een normale hardloper tegengekomen die dit zegt. Hoogstens als ze het over hun eigen tempo hebben. Ik zou al blij zijn als ik 10km/h loopquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:50 schreef Miezziej het volgende:
Mja vanavond dus ook de fun run, gelukkig doen daar alle langzamerds aan mee!![]()
![]()
Hahaha iddquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iemand die dat soort dingen zegt is al geen hardloper hoor. Ben nog nooit serieus een normale hardloper tegengekomen die dit zegt. Hoogstens als ze het over hun eigen tempo hebben. Ik zou al blij zijn als ik 10km/h loop![]()
Mja vanavond dus ook de fun run, gelukkig doen daar alle langzamerds aan mee!
Heb er wel zin in!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: