Blijft jammer, maar doorrijden heeft ook geen zin meer. Alhoewel ik toch na afloop van de race een beetje verdrietig zal zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef vosss het volgende:
Helm dit weekend van Schumacher:
[ afbeelding ]
Graag gedaan knul
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft in elk geval nog een pole gepakt en een podium. Dus dat is dan een beetje pleister op de zere comebackwond
En het had zo mooi kunnen zijn. Eeuwig zonde dat Mercedes al 3 jaar op rij een flutbak op de grid zet.
Mercedes onwaardig.
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 10:29:51#F1 Saturday #Interlagos: Sunny start, but will cloud over during final practice. O'cast for qualifying, outside chance of a shower. Max 28c reageer retweet
Inderdaad, maar kijkende naar het afgelopen seizoen wordt hij eraf getikt door Grosjeanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.
Nu maar hopen dat alles samen valt voor hem en er nog één magische race komt. Ik hoop op een podium.
Of vliegt ie over Vergne heenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kijkende naar het afgelopen seizoen wordt hij eraf getikt door Grosjean
Of allebei. Waarna zn DRS niet meer werkt. Maar dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of vliegt ie over Vergne heen
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef Tarahumara het volgende:
Ouderwetse blowup![]()
Droogkloot ook weer: "lost engine"
Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef opreis het volgende:
McLarens lijken behoorlijk sterk dit weekend, gunstig voor Vettel
"gewoon" nieuwquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?
Daarom zeg ik dat het niet zoveel zegt, maar wel een beetje, het is sowieso gunstig voor Alonso als Vettel de pole niet pakt, dat zal Alonso toch niet lukken en de RBR is in clean air kampioen maar met turbulente lucht heeft die auto veel meer moeitequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef opreis het volgende:
Hoe bedoel je pro alonso? Als Mclaren 1 en 2 staan lijkt het me sterk dat ze Alonso er zomaar voorbij laten. En Ferarri half uur nergens te bekennen tijdens VT3? :s
Maar dat wil niet zeggen dat Hamilton of Button Vettel eruit rijdt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetje
Alonso heeft alleen maar een kans als Vettel uitvalt, lijkt me heel onwaarschijnlijk als beiden finishen en Alonso er met de titel vandoor gaatquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef opreis het volgende:
Ja maar dan nog, Alonso moet minimaal 3de worden. Als Hamilton en Button met plaats 1 en 2 ervan door gaan en Alonso slaagt erin het podium te halen dan hoeft Vettel nog steeds maar 9de te worden, in plaats van 4de wanneer Alonso zou winnen.
5de is waar Vettel moet eindigen dan maakt het niet uit of Alonso wint want meer overwinningen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef opreis het volgende:
Ja maar dan nog, Alonso moet minimaal 3de worden. Als Hamilton en Button met plaats 1 en 2 ervan door gaan en Alonso slaagt erin het podium te halen dan hoeft Vettel nog steeds maar 9de te worden, in plaats van 4de wanneer Alonso zou winnen.
Maar zit je daarop te wachten? Zul je zien dat Alonso 4de eindigt als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
iemand moet gewoon ff een Grosjeantje op Vettel uithalen. Alleen dan kan Alonso denk ik nog kampioen worden.
ja en nee. Het zou de titelstrijd in het voordeel van Alonso kunnen beslissen, maar ik heb liever dat het op een nette manier op de baan beslist wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar zit je daarop te wachten? Zul je zien dat Alonso 4de eindigt als dat gebeurt.
... maakt wel eens wat foutjes maar is echt niet zo'n slechte coureur als wat sommigen willen doen geloven.quote:
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat Alonso kampioen wordt, misschien na de kwalificatie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja en nee. Het zou de titelstrijd in het voordeel van Alonso kunnen beslissen, maar ik heb liever dat het op een nette manier op de baan beslist wordt
te ver wegquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Raikkonen die daar op dat tuinstoeltje zitHad van hem verwacht dat ie al in het hotel zou zitten
Bijna niemand denk ik, maar het is al top dat het pas morgen beslist wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat Alonso kampioen wordt, misschien na de kwalificatie.
Daarom bestaan er dus taxi'squote:
Met de helicopter had het wel gekundquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarom bestaan er dus taxi's
dat werkt hier niet, dat had ik uiteraard al een paar keer geprobeerdquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon op play klikken.
Even gekeken naar de stand met het oude puntensysteem, 112 Vettel, 106 Alonso en dat na 19 GP's!!
twitter:redbullf1spy twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:00:31Bolties in the garage pointing at the sky and forecasting the End of Days. Worryingly they might be right – it is getting a bit dark… reageer retweet
Welk oud systeem? 10, 8, 6... of 10, 6, 4... of 9, 6, 4 (of zoiets was het)?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon op play klikken.
Even gekeken naar de stand met het oude puntensysteem, 112 Vettel, 106 Alonso en dat na 19 GP's!!
prachtige kwakzalverij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:redbullf1spy twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:00:31Bolties in the garage pointing at the sky and forecasting the End of Days. Worryingly they might be right – it is getting a bit dark… reageer retweet
2003-2009?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welk oud systeem? 10, 8, 6... of 10, 6, 4... of 9, 6, 4 (of zoiets was het)?
http://www.lotusf1team.co(...)-Romain.html?lang=entwitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:03:24Leave me alone, I'm sat on a chair. No lap time in FP3 for blown engine #Kimi. #FullBrazilian reageer retweet
Ja maar dat zijn niet de snelste tijdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef Nober het volgende:
http://www.lotusf1team.co(...)-Romain.html?lang=entwitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:03:24Leave me alone, I'm sat on a chair. No lap time in FP3 for blown engine #Kimi. #FullBrazilian reageer retweet
[ afbeelding ]
Die sectortijden zijn tenminste compleet.
DC zei het op de BBC tijdens het interview met Ross Brawnquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:28:23#F1 radar update 13:28 BRST: Binned the radar! Circuit becoming damp. Showers have arrived and will continue on/off through the afternoon. reageer retweet
Dit wordt mooi!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:
Het regenttwitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:28:23#F1 radar update 13:28 BRST: Binned the radar! Circuit becoming damp. Showers have arrived and will continue on/off through the afternoon. reageer retweet
Prima, veranderende omstandigheden maken het nog interessanter.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:31 schreef Tarahumara het volgende:
nu wat regen, daarna droog, later nog neer regen
Droog zou P5 haalbaar moeten zijn dus kijken of hij nat een plekje of 2 meer paktquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:34 schreef Tarahumara het volgende:
hopen dat Alonso er goed bij zit, ben een beetje bang voor een anticlimax
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Nober het volgende:
Tis natuurlijk wel een korte baan, kan lastig zijn met 24 auto's en zelfs met 17.
Hülkenberg pole?
Baan nat, beginnen op inters maar daarna switchen. Erg interessant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef Haarklip het volgende:
Regen stopt om 13.45, nu dus zo'n beetje.
Ziet er slecht uit idd, totaal geen spanning in droge omstandigheden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik deze site mag geloven:
http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1;page=2;country=Brazil;sess=#forecast
is er morgen tijdens de race weinig kans op regen...
Volgens mij was het geen grap, maar is bernie gewoon senielquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jake vond het niet zo'n leuk grapje volgens mij
Die gozer van Pirelli zei dat de baan bij q1 alweer droog was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar gestopt met regenen
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:59:14No rain expected for the start of #Q1 but patches of water around the track #F1 #Q1 #Interlagos #BrazilGP reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |