1 december de kans om Ajax voorlopig definitief uit de titelrace te gooien door ze op grote achterstand te zetten. Vitesse zie ik niet echt als concurrent voor de titel.
En Vitesse heeft volgens mij alle uitwedstrijden gewonnen.
Klopt. En het team staat erg goed. Verdediging is moeilijk te kloppen, Janssen en Van Ginkel vormen een goed duo op het middenveld, die Ibarra is een goede vleugelspeler en Bony is een beest. Reis en Van Aanholt zijn de zwakke plekken in dat elftal, maar Rutten heeft het zo staan dat die 2 spelers niet zoveel uitmaken voor het team.
Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef Scarface88 het volgende: 1 december de kans om Ajax voorlopig definitief uit de titelrace te gooien door ze op grote achterstand te zetten. Vitesse zie ik niet echt als concurrent voor de titel.
Ajax laat het wel vaker liggen na een CL wedstrijd. Voorstellen als PSV Ajax op 15 punten achterstand kan zetten.
Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef vandermar het volgende: Wat een achterlijk gedoe om met een veredeld B-team te gaan spelen in europa. Ik hoop dat jullie net als Twente nooit meer europees voetbal halen
Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef vandermar het volgende: Wat een achterlijk gedoe om met een veredeld B-team te gaan spelen in europa. Ik hoop dat jullie net als Twente nooit meer europees voetbal halen
Dus je moet je bepalende spelers opstellen tegen een Oekrainse schopploeg met het risico dat ze niet meer mee kunnen doen in de competitie waar de titel op het spel staat voor een Europese faal competitie waar niks te halen valt?
Dus je moet je bepalende spelers opstellen tegen een Oekrainse schopploeg met het risico dat ze niet meer mee kunnen doen in de competitie waar de titel op het spel staat voor een Europese faal competitie waar niks te halen valt?
Schopploeg? Kijk welke spelers je zelf in je gelederen hebt
Dan is het nu ineens uitgewerkt of hebben de spelers nog een jaar nodig om te wennen?
Je snapt het niet he? Ken je de term kampioen worden? Nja je bent een feyenoorder dus denk het niet. Waarom zou je met licht geblesseerde spelers gaan spelen als je die later nodig hebt in veel belangrijkere wedstrijden waardoor je kan uitlopen op de rest?
Ze overdrijven trouwens wel heel erg Oekraine levert dadelijk 16.000 punten in tegenover 6.000(grotendeels behaald door PSV). Terwijl Rusland ook nog goed bij te houden is na dit dramatische Europese jaar. Belgie haalt ons never nooit niet in. staan 10.000 punten achter, en dat verandert voorlopig niet. Pas als Belgie ons in weet te halen, mogen we ons zorgen gaan maken. Wat een gejank om niets
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Schopploeg? Kijk welke spelers je zelf in je gelederen hebt
Ik heb niks in mijn gelederen maar waarschijnlijk refereer je aan van Bommel en Strootman. Sinds wanneer zijn dat spelers die een andere speler een blessure in schoppen?
Ik heb niks in mijn gelederen maar waarschijnlijk refereer je aan van Bommel en Strootman. Sinds wanneer zijn dat spelers die een andere speler een blessure in schoppen?
Niet Volgens mij heeft Strootman ook maar 2 kaarten gehad.
Misschien is het niemendalletje over twee weken tegen Napoli daarom niet eens zo onbelangrijk voor PSV. Nog een keer alles op een Europa League-wedstrijd. Nog een keer alles voor de ranking. Nog een keer alles geven om uiteindelijk te kunnen cashen in de Champions League.
Alsof daar wel ineens het A-team gaat spelen in een wedstrijd die er werkelijk niet meer toe doet. Lekker de talentjes laten spelen en de rest thuis houden.
Ze overdrijven trouwens wel heel erg Oekraine levert dadelijk 16.000 punten in tegenover 6.000(grotendeels behaald door PSV). Terwijl Rusland ook nog goed bij te houden is na dit dramatische Europese jaar. Belgie haalt ons never nooit niet in. staan 10.000 punten achter, en dat verandert voorlopig niet. Pas als Belgie ons in weet te halen, mogen we ons zorgen gaan maken. Wat een gejank om niets
Maar omhoog kijken kunnen we door dit drama jaar ook vergeten. Zou wel fijn zijn als de nr 2 maar 1 voorronde hoefde etc.
Overigens wel wat zwak van Rutten, want in VI was te zien dat hij vergelijkbare vragen wel gewoon beantwoorde.
Hmm... ik snap het wel hoor, van Rutten. Het zijn geen relevante vragen en hij heeft juist daarvoor al een antwoord gegeven dat de vervolgvraag overbodig maakte.
Strootman trouwens in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United volgens meerdere Britse tabloids. Ben benieuwd wanneer hij vertrekt en waarheen. United zou schijnbaar 20 miljoen voor hem overhebben.
Maar goed, Strootman is gewoon een van de grootste talenten van Europa dus ik vind het niet zo gek dat ze hem allemaal willen hebben. Wel vind ik dat PSV hoog moet gaan zitten met de vraagprijs. En met hoog bedoel ik wel iets meer dan 20 miljoen
Strootman trouwens in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United volgens meerdere Britse tabloids. Ben benieuwd wanneer hij vertrekt en waarheen. United zou schijnbaar 20 miljoen voor hem overhebben.
Maar goed, Strootman is gewoon een van de grootste talenten van Europa dus ik vind het niet zo gek dat ze hem allemaal willen hebben. Wel vind ik dat PSV hoog moet gaan zitten met de vraagprijs. En met hoog bedoel ik wel iets meer dan 20 miljoen
Bedrag tussen de 20-30 mil lijkt me juiste bedrag. Daarmee kan je Toornstra en een Djuricic voor terughalen.
Welke middenvelder uit de jeugd dan? Ritzmaier en Van Ooijen komen op dit moment duidelijk tekort, Schouw is opvulling voor Jong PSV en in de A1 lopen op het middenveld nou ook niet echt geweldige talenten rond.
[ Bericht 3% gewijzigd door tompsv18 op 24-11-2012 16:38:29 ]
Mischien zou je een jeugdspeler Strootman kunnen laten vervangen, het is maar een idee.
Lol. Met bedragen gaan smijten heeft geen zin, maar 15 miljoen+ is hij wel waard. Per definitie kan een jeugdspeler deze dus niet vervangen. Hij is international man. Maar verder eens met de achterliggende gedachte natuurlijk.
International 1 Pieters is geblesseerd. International 2 Willems is geblesseerd. Dus komt Bouma volkomen logisch aan de beurt. Stel jezelf niet zo aan joh. We hebben niks anders.
Op zaterdag 24 november 2012 16:24 schreef tompsv18 het volgende: Welke middenvelder uit de jeugd dan? Ritzmaier en Van Ooijen komen op dit moment duidelijk tekort, Schouw is opvulling voor Jong PSV en in de A1 lopen op het middenveld nou ook niet echt geweldige talenten rond.
Blijkbaar moet PSV alleen maar spelers uit de jeugd halen, dan speelt PSV binnenkort voor plek 9 ben ik bang
Als die spelers er niet zijn, dan moet je ze gewoon halen..
International 1 Pieters is geblesseerd. International 2 Willems is geblesseerd. Dus komt Bouma volkomen logisch aan de beurt. Stel jezelf niet zo aan joh. We hebben niks anders.
Bouma tegen een wat moeilijkere tegenstander als Vitesse. En wetende dat de snelle Ibarra zijn directe tegenstander is
Oh. Sorry. T is een schande dat we niks anders hebben. Zet een jeugdspeler erin, je gaat er niet op achteruit tov Bouma.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Interesse voor Willems begint steeds meer aan te wakkeren. Arsenal en Valencia worden al in het geruchtencircuit genoemd.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Overigens wel wat zwak van Rutten, want in VI was te zien dat hij vergelijkbare vragen wel gewoon beantwoorde.
Eshter Bal benadrukt het nog even als hij wegloopt
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Nee, er gaan aan twee kanten meerdere doelpunten vallen neem ik aan
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dat zou in ieder geval een mooie spannende wedstrijd opleveren
Van mij mag het Zolang we maar winnen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Hmm... ik snap het wel hoor, van Rutten. Het zijn geen relevante vragen en hij heeft juist daarvoor al een antwoord gegeven dat de vervolgvraag overbodig maakte.
Precies, wat een gedoe om niks. Kan me prima voorstellen dat hij geen zin danwel tijd heeft om al die onzinnige vragen van Omroep Brabant ( regionale zenders ) te beantwoorden.
Ik gok een 2-2 vandaag, 2 keer Bony. Ik hoop natuurlijk op een overwinning, maar Vitesse scoort sowieso vrees ik, en hun verdediging mag er best wezen.
Woot! Gameday! Ik heb er behoorlijk zin in en maak me vreemd genoeg niet zo veel zorgen. Als we het middenveld in handen krijgen (wat ik wel verwacht) denk ik dat ze ons niet aankunnen. We gaan het zien!
Op zondag 25 november 2012 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vitesse gaat er denk ik wel een stuk of 2, 3 maken. Mocht PSV zijn seizoensgemiddelde halen dan winnen we dus
Eens kijken of van Bommel het voor elkaar krijgt om geen geel te krijgen, anders moet je hem missen in de arena. Tegen twente moet je hem dan zowieso niet meetellen want van bommel zal vast en zeker geel pakken 1 december.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
Op zondag 25 november 2012 11:01 schreef vivelafete het volgende: Woot! Gameday! Ik heb er behoorlijk zin in en maak me vreemd genoeg niet zo veel zorgen. Als we het middenveld in handen krijgen (wat ik wel verwacht) denk ik dat ze ons niet aankunnen. We gaan het zien!
De strijd op het middenveld is bepalend ja. Janssen-Van Ginkel vs. Strootman-Bommel. Ik denk Vitesse de strijd gaat winnen.
Op zondag 25 november 2012 12:11 schreef Lange_Lans het volgende: Marcelo en Derijck tegen Bony. Kan eigenlijk niet goed gaan. Ik gok ook op een gelijkspel.
De compactheid van Vitesse kan ook wel bepalend zijn, staan soms 34 meter van de keeper af met hun verdediging. Een steekpass op Narsingh, Lens of Mertens kan dodelijk zijn.
De compactheid van Vitesse kan ook wel bepalend zijn, staan soms 34 meter van de keeper af met hun verdediging. Een steekpass op Narsingh, Lens of Mertens kan dodelijk zijn.
Marcelo en Derijck staan de helft van de tijd op of over de middenlijn te verdedigen. Als Strootman, Van Bommel en de voorste 3 vandaag goed zijn moeten ze kunnen winnen, maar ik heb 0 vertrouwen in onze verdediging.
Marcelo en Derijck staan de helft van de tijd op of over de middenlijn te verdedigen. Als Strootman, Van Bommel en de voorste 3 vandaag goed zijn moeten ze kunnen winnen, maar ik heb 0 vertrouwen in onze verdediging.
Bouma vs Ibarra is ook wel een bepalende.
Bouma is zo traag als stront en Ibarra is pijlsnel.
En Bouma kan slecht verdedigen tegen snelle spelers. Heeft ook eens rood gepakt met dat soort spelers.
Bouma is zo traag als stront en Ibarra is pijlsnel.
En Bouma kan slecht verdedigen tegen snelle spelers. Heeft ook eens rood gepakt met dat soort spelers.
Juist in Bouma heb ik wel vertrouwen. Vind die Ibarra geen wonderspeler en vind dat Bouma het op linksback wel aardig doet. Die Ibarra is inderdaad wel snel.
Juist in Bouma heb ik wel vertrouwen. Vind die Ibarra geen wonderspeler en vind dat Bouma het op linksback wel aardig doet. Die Ibarra is inderdaad wel snel.
Ik bedoel meer met counters, dan heeft Bouma het handje om lekker sjurtje te trekken.
Ik denk dat Van Ginkel de doorslag gaat geven. Janssen, Strootman en Bommel missen toch net dat echte dynamische.
Juist op het middenveld denk ik dat PSV de bovenhand gaat voeren. Wie moet Wijnaldum gaan aanhouden? Strootman op Van Ginkel en Bommel en Theo gaan sigaretten roken en bier drinken.
Juist op het middenveld denk ik dat PSV de bovenhand gaat voeren. Wie moet Wijnaldum gaan aanhouden? Strootman op Van Ginkel en Bommel en Theo gaan sigaretten roken en bier drinken.
Zal wel Jari op Wijnaldum gaan worden of iets dergelijks.
Op zondag 25 november 2012 11:56 schreef Clerxify het volgende: Eens kijken of van Bommel het voor elkaar krijgt om geen geel te krijgen, anders moet je hem missen in de arena. Tegen twente moet je hem dan zowieso niet meetellen want van bommel zal vast en zeker geel pakken 1 december.
Ik ben niet zo onder de indruk van Strootman eigenlijk. Denk dat hij juist tekort gaat komen tegen wervelwindje Van Ginkel.
Ik denk dat Strootman PSV heel veel geld op gaat leveren. Ik denk dan ook dat je hem onderschat. Wellicht komt het omdat hij door velen wordt gezien als irritant.
Aanvallende opstelling van Vitesse. Ibarra met Janssen en Van Ginkel op het middenveld en Kakuta voorin met Reis en Bony. Van de Heijden speelt achterin en zal door moeten schuiven op Wijnaldum. Dat zou betekenen dat ze met 3 verdedigers spelent. Ben benieuwd.
Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef Lange_Lans het volgende: Aanvallende opstelling van Vitesse. Ibarra met Janssen en Van Ginkel op het middenveld en Kakuta voorin met Reis en Bony. Van de Heijden speelt achterin en zal door moeten schuiven op Wijnaldum. Dat zou betekenen dat ze met 3 verdedigers spelent. Ben benieuwd.
Zo spelen ze altijd hoor. Ziet er aanvallend uit, maar in de topwedstrijden gaan ze compact spelen en hopen op de counter. Zal vandaag ook wel zo zijn.
Wat een schijtwedstrijd en dat komt 100% door Vitesse Deze ploeg wil absoluut niet voetballen en hoopt op de klasse van Bony, welke hij natuurlijk absoluut wel bezit.. Voor de rest spelen ze 99% van de ballen terug of breed met als toppunt Theo Janssen.
Zijn er daarnaast meer mensen die zich ergeren aan Lens? Buitenkantje, hakje, No-look en noem maar op. Als hij gewoon de ballen goed geeft sta je gewoon 3-1 voor met rust.
Ja en als Wijnaldum en Narsingh een keer goed gingen spelen dan...
Nee, maar serieus. Die laatste bal ook net voor rust. Doel was leeg en Strootman kon hem zo binnenschieten als Lens die bal wat beter had neergelegd. Zo waren er meerdere momenten.
Ja en als Wijnaldum en Narsingh een keer goed gingen spelen dan...
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Narsingh speelt niet heel slecht ofzo hoor. Maar als Lens de ballen gewoon eens niet zo arrogant breed geeft maar met wat meer overtuiging sta je gewoon 3-1 voor met rust.
Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef BlaZ het volgende: Narsingh, Lens en Wijnaldum, schiet ook niet op met drie spelers zonder enig spelinzicht.
Hoe vaak stond Lens de eerste helft weer buitenspel? Keer of 4?
Hij mag er wel 10x staan, als hij dan die 2/3 kansen maar wel op waarde schat en niet zo arrogant in de afronding is. Hoe vaak stond huntelaar/van nistelrooy wel niet buitenspel, om vervolgens die ene kans af te maken?
Hij mag er wel 10x staan, als hij dan die 2/3 kansen maar wel op waarde schat en niet zo arrogant in de afronding is. Hoe vaak stond huntelaar/van nistelrooy wel niet buitenspel, om vervolgens die ene kans af te maken?
Zie bijv die bal op Mertens waarbij Lens buitenspel stond en Mertens niet. Bij zón bal zou van Nistelrooy bijv wel het inzicht hebben om van die bal af te moeten blijven.
Tja als je ze niet maakt houdt het op. Verder was PSV wel de beste op het veld.
Rutte weer met zijn angsthazen voetbal, maar ditmaal door verader Reis aan de goede kant gekomen. PSV wat de neuk doe je? Mijn god, geen wonder dat je dit soort belangrijke wedstrijden verliest, als je zoveel kansen mist.
Wijnaldum mag echt terug naar de jeugd ofzo, die kan er werkelijk niets van.. En maar huilen dat hij te weinig speelt, vind je het gek met die kwaliteiten..
Ajax en Feyenoord komen ook weer dichterbij... Als Ajax volgende week wint (wat ik niet direct zie gebeuren) dan staan er weer 5 a 6 ploegen dicht bij elkaar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Wijnaldum mag echt oprotten. 2 1000000000% kansen en toch missen. Hoe slecht wil je zijn. Haal die kut Djuric op en laat die kut Wijnaldum oprotten. Hij kost ons gewoon punten. Ik snap echt waarom Advocaat om een nieuwe middenvelder zeurt. Wijnaldum is gewoon echt te slecht. En die hele KWF actie sloeg nergens op dankzij Wijnaldum.
Strootman speelde slecht. Bij topwedstrijden laat hij het gewoon niet zien.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef j0rdiiii het volgende: Ben geen fan van Marcelo, al vond ik hem fenomenaal tegen Napoli thuis. Ik zou daar toch graag een keer Zanka willen zien.
Ja, waar is dat 'enorme' verdedigende talent nou? Die zou toch direct een versterking zijn?
Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Pedroso het volgende: Ajax en Feyenoord komen ook weer dichterbij... Als Ajax volgende week wint (wat ik niet direct zie gebeuren) dan staan er weer 5 a 6 ploegen dicht bij elkaar.
Psv krijgt achtereenvolgens Ajax en Twente bal ligt dus duidelijk bij hun. Beide winnen is stabiel de winter in
Een onzichtbare Bony heeft deze wedstrijd meer gepresteerd dan de hele voorhoede van PSV
Dus slaat jouw opmerking over het lopen van Europa nergens op, want het veldspel was gewoon prima. Zoveel kansen tegen Vitesse heeft jouw club niet gekregen.
Heel simpel inderdaad. Het is dramatisch om te zien hoe met name Wijnaldum en Lens enorme moeite hebben met het afmaken van kansen. Verder weer enorm veel verkeerde keuzes op kritieke momenten van Lens en veel buitenspel.
Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende: Wijnaldum mag echt oprotten. 2 1000000000% kansen en toch missen. Hoe slecht wil je zijn. Haal die kut Djuric op en laat die kut Wijnaldum oprotten. Hij kost ons gewoon punten. Ik snap echt waarom Advocaat om een nieuwe middenvelder zeurt. Wijnaldum is gewoon echt te slecht. En die hele KWF actie sloeg nergens op dankzij Wijnaldum.
Strootman speelde slecht. Bij topwedstrijden laat hij het gewoon niet zien.
Op zondag 25 november 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende: Vind dit wel weer typisch iets voor Reis die er schijt aan heeft hoe hard ze fluiten etc en gewoon bepalend kan zijn.
zijn motm was zeker geen troll naar het publiek toe, maar gewoon zeer terecht ja
Maar ff serieus he gasten? Die hele investering van dat overheidsgeld heeft jullie toch geen steek verder geholpen als zelfs spelers als Wijnaldum structureel falen en je verdediging nog steeds bestaat uit losers als Marcelo, Bouma en Derijck?
Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende: Maar ff serieus he gasten? Die hele investering van dat overheidsgeld heeft jullie toch geen steek verder geholpen als zelfs spelers als Wijnaldum structureel falen en je verdediging nog steeds bestaat uit losers als Marcelo, Bouma en Derijck?
Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende: Maar ff serieus he gasten? Die hele investering van dat overheidsgeld heeft jullie toch geen steek verder geholpen als zelfs spelers als Wijnaldum structureel falen en je verdediging nog steeds bestaat uit losers als Marcelo, Bouma en Derijck?
Verdediging was niet eens zo slecht. Mensen als Strootman en Wijnaldum bracht ze alleen in problemen.
Verdediging was niet eens zo slecht. Mensen als Strootman en Wijnaldum bracht ze alleen in problemen.
Over 't het hele seizoen genomen is dat toch een vreselijke verdediging voor een ploeg als PSV? Ik bedoel, als je dan toch 40 miljoen weggooit, koop dan op z'n minst 1 goede verdediger.
Over 't het hele seizoen genomen is dat toch een vreselijke verdediging voor een ploeg als PSV? Ik bedoel, als je dan toch 40 miljoen weggooit, koop dan op z'n minst 1 goede verdediger.
Vanmiddag lag het toch echt niet aan Marcelo, Bouma en Derijck. De speelden gewoon goed (Derijck een fout maar ook 1 goal)
Het is eerder aan Lens, Wijnaldum, Narsingh en Strootman te wijten dat we vanmiddag verloren.
Er schijnt in de jeugd een 16-jarige topper te zitten die ze langzaam willen gaan brengen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef j0rdiiii het volgende: Derksen zat compleet mis vrijdag trouwens of niet? Die zei dat Sanders het geld van de CL keihard nodig heeft.
Volgens mij heeft PSV dat nooit meer nodig, is niet meer begroot ja. Vreemd.
Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef j0rdiiii het volgende: Derksen zat compleet mis vrijdag trouwens of niet? Die zei dat Sanders het geld van de CL keihard nodig heeft.
Ja vond ik ook raar. Want vanaf nu hebben we het niet meer nodig.
het is maar hoe je het noemt. PSV heeft het wel nodig om extra stappen te maken
het is maar hoe je het noemt. PSV heeft het wel nodig om extra stappen te maken
Welke extra stappen wil je nog maken dan? Nóg meer nieuwe aanvallers en middenvelders kopen? Als je van dit team iets serieus wilt maken heb je gewoon 4 nieuwe degelijke verdedigers nodig. Dan ben je minstens 10 miljoen verder. Intussen heb je dan al 50 miljoen over 3 jaar geïnvesteerd in je ploeg. Heb je enig idee wat voor waanzinnige bedragen dat zijn voor Eredivisie-begrippen?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 16:43:21 ]
Welke extra stappen wil je nog maken dan? Nóg meer nieuwe aanvallers en middenvelders kopen? Als je van dit team iets serieus wilt maken heb je gewoon 4 nieuwe degelijke verdedigers nodig. Dan ben je minstens 10 miljoen verder. Intussen heb je dan al 50 miljoen over 3 jaar geïnvesteerd in je ploeg. Heb je enig idee wat voor waanzinnige bedragen dat zijn voor Eredivisie-begrippen?
Ja, want dat komen 'jullie' ons na elke nederlaag weer vertellen, terwijl wij het zelf al snapte, als eerste zelfs.
Op zondag 25 november 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende: Hoe groot is de kans dat van Bommel geel pakt volgende week? Ik denk dat die kans groot is. En zeker tegen Twente wil je hem niet missen.
Ik vind hem tegen Twente juist niet nodig.
Je hoeft niet zo geïrriteerd te doen omdat iemand vertelt hoe de zaken er precies voor staan?
Ik ben rustig dus zeur niet. Ten tweede kom je hier gewoon sensatie zoeken, net op het randje zoals je altijd doet. We weten zelfs wel hoe de zaken er voor staan hoor.
Ik ben rustig dus zeur niet. Ten tweede kom je hier gewoon sensatie zoeken, net op het randje zoals je altijd doet. We weten zelfs wel hoe de zaken er voor staan hoor.
Hoe lang eigenlijk al? Wat iedereen hier nu zegt was in de zomer van 2011 ook al bekend.
Wanneer gaan ze die Brands en Sanders eens bang maken zodat ze opstappen?
Maargoed ik ga omkleden en naar de winkel.. happy trolling.
Nee dat is de stand van zaken man en je kunt het er mee eens zijn of niet, maar feit is gewoon dat je met het uitgeven van 40 miljoen aan je selectie ervoor zorgt dat er 2x zo kritisch naar je prestaties en spel wordt gekeken. Niks meer en niks minder.
Nee dat is de stand van zaken man en je kunt het er mee eens zijn of niet, maar feit is gewoon dat je met het uitgeven van 40 miljoen aan je selectie ervoor zorgt dat er 2x zo kritisch naar je prestaties en spel wordt gekeken. Niks meer en niks minder.
uh, geef je het antwoord niet zelf al. Zonder investering is dit PSV volgend jaar echt niet beter. In tegenstelling tot een Ajax of een Feijenoord.
Lullige is dus dat het zich toch wel loont. Een verkoop van strootman maakt gelijk weer de investering van Matavz en Wijnaldum goed.
Klopt, maar je moet vervolgens wel een opvolger voor Strootman halen én een impuls aan je verdediging geven. Wat zouden ze voor mr. Paaseiland 2012 moeten betalen denk je?
Pfffff verlies kan je danken aan advocaat. Als je ziet dat lens niet in de wedstrijd zat, kon je beter locadia in de 60te min erin brengen voor hem. Aangezien hij wel als een aanspeelpunt kan spelen, elke hoge bal is voor hem, dan heb je dat gezeik van buitenspel ook niet want diepe ballen hadden toch geen nut. Wijnaldum was ook drama pfff nijhuis moet stoppen met zijn beroep want als dat geen rood was voor vginkel zelfs die puber bij betis-madrid zag het
Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende: Pfffff verlies kan je danken aan advocaat. Als je ziet dat lens niet in de wedstrijd zat, kon je beter locadia in de 60te min erin brengen voor hem. Aangezien hij wel als een aanspeelpunt kan spelen, elke hoge bal is voor hem, dan heb je dat gezeik van buitenspel ook niet want diepe ballen hadden toch geen nut. Wijnaldum was ook drama pfff nijhuis moet stoppen met zijn beroep want als dat geen rood was voor vginkel zelfs die puber bij betis-madrid zag het