Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)rianne-vaatstra.htmlquote:Verdachte aangehouden in zaak Marianne Vaatstra
Er is een verdachte aangehouden in de moordzaak van Marianne Vaatstra. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) maandagochtend bevestigd.
Eerder meldde Peter R. de Vries al op Twitter dat er een '44-jarige blanke verdachte' gearresteerd was na een '100 procent DNA match'. Volgens RTL Nieuws gaat het om de 45-jarige Jasper S. uit Oudwoude. De verdachte is zondagavond gearresteerd.
De familie Vaatstra is zondagavond door de politie en het OM ingelicht.
Justitie wil nog geen details geven. Het OM en de politie Friesland geven maandag om 18.00 uur een persconferentie in Drachten. De persconferentie wordt gegeven door hoofdofficier van justitie Annet Bronsvoort en de Friese korpschef Nathalie Kramers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook beelden van uitgezonden? Ik kan er geen beeldmateriaal meer van vinden.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Guidetti het volgende:
Bij 23 seconden in dit filmpje is volgens twitter boer Jasper zichtbaar. De man vooraan met het witte jack.
http://nos.nl/video/442185-de-zaakvaatstra-een-overzicht.html
Ze is waarschijnlijk vrijwillig meegelopen ja, maar de rest niet. Het is niet onwaarschijnlijk dat hij haar voor of tijdens de seks al vermoord heeft. Dan zie je weinig verzet ja en met een mes op je keel waarschijnlijk bedenk je je ook wel twee keer om je te verzetten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Peter en die heeft het van het 3D team
Als je niets te melden hebt, zeg dan niets.quote:Peter R. de Vries@PeterRdeV
Gewerkt aan interessante info rond Jasper S. Leek veelbelovend, maar vanmorgen is tip 'ingestort'. Jammer, maar zo gaat dat...
Hij had toch eerder een oproep geplaatst of degene die een "interessante tip" had gegeven nogmaals contact op kon nemen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt, zeg dan niets.
Dat kun je toch helemaal niet zien? Hij staat zelfs met de rug naar de camera toe. Volgens twitter.quote:
Als ik de bouw van de man in het filmpje zie en van de man die in dat weiland loopt, lijkt het er niet op..quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat kun je toch helemaal niet zien? Hij staat zelfs met de rug naar de camera toe. Volgens twitter.
Interessant.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
De twee broers en drie zussen van Marianne Vaatstra zijn vrijdagavond te gast in het TV-pogramma Need op Freed van Omrop Fryslân.
De Broers en zussen zijn dertien jaar op de achtergrond gebleven, maar willen voor één keer hun persoonlijk verhaal vertellen. Need op Freed is live te zien om 17:03 uur, de uitzending wordt herhaald om 18:20 uur en is daarna ieder uur op dezelfde tijd te zien. De uitzending kan ook worden bekeken op omropfryslan.nl.
Ik reageer alleen maar op die post dat LHO dat flimpje niet meer kan vinden, en had daarvoor gepost dat het verhaal gaat....quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat kun je toch helemaal niet zien? Hij staat zelfs met de rug naar de camera toe. Volgens twitter.
Een koeienboer in een spierwit jack?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als ik de bouw van de man in het filmpje zie en van de man die in dat weiland loopt, lijkt het er niet op..
Ik zag ook nog wel ergens beelden waarbij hij ook wel vanaf de zijkant in beeld komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wordt wel vertaald door onze mede-fokkende-friezen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
jammer dat er waarschijnlijk geen fuck van te verstaan is
Dat zat ik me ook te bedenken maar het voelde vreemd. Dus ze lopen met zijn tweeen gemoedelijk het weiland in, misschien bedreigt hij haar vanaf het moment dat ze stilstaan, dan moet zij haar shirt uittrekken en haar bh (?ben vannacht drie keer in slaap gevallen tijdens de uitzending) daarmee bindt hij haar vast en later wurgt hij haar hiermee (geen sporen van een worsteling) en dan snijdt hij haar keel door en snijdt hij haar haar broekje los (weinig sporen van bloed), en dan pas de sex, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk vrijwillig meegelopen ja, maar de rest niet. Het is niet onwaarschijnlijk dat hij haar voor of tijdens de seks al vermoord heeft. Dan zie je weinig verzet ja en met een mes op je keel waarschijnlijk bedenk je je ook wel twee keer om je te verzetten.
Die bh was ook kapotgesneden hoor, is wel te zien bij de aflevering van Peter R.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook te bedenken maar het voelde vreemd. Dus ze lopen met zijn tweeen gemoedelijk het weiland in, misschien bedreigt hij haar vanaf het moment dat ze stilstaan, dan moet zij haar shirt uittrekken en haar bh (?ben vannacht drie keer in slaap gevallen tijdens de uitzending) daarmee bindt hij haar vast en later wurgt hij haar hiermee (geen sporen van een worsteling) en dan snijdt hij haar keel door en snijdt hij haar haar broekje los (weinig sporen van bloed), en dan pas de sex, toch?
Vindt dat vrijwillig meelopen (fiets rustig neerzetten en half verstoppen) en daarna die bh die je niet zomaar losmaakt toch een beetje apart, het klopt niet mi
Dat was geen recente tweet toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had toch eerder een oproep geplaatst of degene die een "interessante tip" had gegeven nogmaals contact op kon nemen?
Twee dagen geleden is vrij recent.quote:
Daar, midden tussen de weilanden, fietscontrole? Heb ik in 25 jaar in Friesland nooit meegemaakt hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef alors het volgende:
Ik dacht nog misschien heeft ie wel gezegd dat de politie verderop fietsers aan het controleren was op licht en had ze geen licht, en zei hij dat ze beter dr fiets even uit het zicht kon zetten. Toen samen een peuk gerookt en al rokend en pratend het weiland een stuk ingelopen? En toen sloeg de sfeer opeens om..?
Die tweet met het verzoek om opnieuw contact op te nemen. Dat was volgens mij geen recente tweet. Of hij heeft maanden geleden zo'n zelfde tweet geplaatst, na die aflevering, dat kan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Twee dagen geleden is vrij recent.
Ik wel. En daar bij is het natuurlijk maar een mogelijke smoes om te verklaren waarom die fiets daar zo verdekt werd opgesteld en ze is gestopt voor hem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar, midden tussen de weilanden, fietscontrole? Heb ik in 25 jaar in Friesland nooit meegemaakt hoor.
Ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:59 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Wordt wel vertaald door onze mede-fokkende-friezen.
Ik reageerde ook niet op jou, maar dus de geruchten op twitter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op die post dat LHO dat flimpje niet meer kan vinden, en had daarvoor gepost dat het verhaal gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |