Gelukkig was ik net op tijd om het te lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook.. Ik wil weekend!quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog 1 dagje werken nog ff volhouden
Dat plaatjequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Slap en slaperig, want ik vergeet elke keer mijn medicijnen in te nemen.
[ afbeelding ]
Bah, dat is klotenieuws zeg... sterktequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
slecht... sinds gisteren met noodweer, files en vertragingen op weg naar NL om afscheid te nemen van stervende schoonmams....
en we zijn een paar uur te laat
'als we nou....' etc.
Nog anderhalf uur tot we er zijn.
En, en, en, en????!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Ik hoop toch dat mijn pakketje bezorgd is als ik straks thuiskom, anders![]()
![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
slecht... sinds gisteren met noodweer, files en vertragingen op weg naar NL om afscheid te nemen van stervende schoonmams....
en we zijn een paar uur te laat
'als we nou....' etc.
Nog anderhalf uur tot we er zijn.
Tja, heb mijn medicijnen nu maar op de koelkast geplakt zodat ik ze niet meer kan vergeten!quote:
Nicequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds vandaag spookt het idee in mijn hoofd om haar eens mee uit te vragen voor een etentje ofzo. Het zal alleen nog wel even duren voordat ik dat lef bij elkaar heb gesprokkeld
Ik ga maar eens lekker slapen en zie morgen wel verder.
Trusten
Hmm wel herkenbaar sterktequote:Op zaterdag 24 november 2012 02:32 schreef Beach het volgende:
beangstigend gevoel realiserend dat ik al jaren kwijt ben wie ik echt ben
Had je maar moeten luisterenquote:Op zaterdag 24 november 2012 04:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hmm wel herkenbaar sterkte
OT: Idioot dat ik nog op ben,morgen een wedstrijd ik ben stom bezig
Hij was gisteren niet bezorgdquote:
Dus straks post jij hier in hoe voel je je nu: bibberigquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij was gisteren niet bezorgdvandaag gelukkig wel
Herkenbaar.quote:beangstigend gevoel realiserend dat ik al jaren kwijt ben wie ik echt ben
Niet gaan dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
To go or not to go, that's the question...
Dat gevoel heb ik al een hele week. Ik ga dus alleen naar een hardstyle feest vanavond in het Gelredome met 25000 vreemden om me heenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet gaan dus
Voel me wel ok
Ja goed van jequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al een hele week. Ik ga dus alleen naar een hardstyle feest vanavond in het Gelredome met 25000 vreemden om me heenBen enorm zenuwachtig en blijkbaar meer een kuddedier die behoefte heeft aan sociaal gezelschap dan ik dacht.
Maar ik heb besloten om te gaan. Beter spijt van iets wat je hebt ondervonden, dan wat je nooit hebt meegemaakt.
Gewoon gaan, wordt vast leukquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al een hele week. Ik ga dus alleen naar een hardstyle feest vanavond in het Gelredome met 25000 vreemden om me heenBen enorm zenuwachtig en blijkbaar meer een kuddedier die behoefte heeft aan sociaal gezelschap dan ik dacht.
Maar ik heb besloten om te gaan. Beter spijt van iets wat je hebt ondervonden, dan wat je nooit hebt meegemaakt.
Qlimax? Don't worry, iedereen is daar bevriend met elkaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
U, meneer, zit met EXACT hetzelfde probleem als ik.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wordt vast leuk![]()
En dan kom je er achter dat Tomorrowland in 2013 in hetzelfde weekend is als de Zwarte Cross. Godver, ik wil naar beide.
Ik ga ook naar de Zwarte Cross. Hopen dat ze volgend jaar wel in verschillende weekenden zijn, dan kan het allebeiquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
U, meneer, zit met EXACT hetzelfde probleem als ik.Dit jaar Zwarte Cross, volgend jaar Tommorowland dan maar.
Ja inderdaad, twee totaaaaaal verschillende festivals, maar beide teringvet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:28 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Zwarte Cross. Hopen dat ze volgend jaar wel in verschillende weekenden zijn, dan kan het allebei
quote:Op zondag 25 november 2012 02:01 schreef bijdehand het volgende:
Goed, maar na heel wat alcohol ga je toch nadenken en dan vind ik het jammer dat sommige dingen gelopen zijn zoals ze gelopen zijn
Je reactie is ook raar hahaquote:Op zondag 25 november 2012 03:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me raar, maar wel goed raar. Ben er wel tevreden over zo, nu.
Wat lach je. Om n ander z'n emotie?quote:
Nee zo bedoelde ik het niet..quote:Op zondag 25 november 2012 03:52 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat lach je. Om n ander z'n emotie?
Waarom voel jij je wakker dan om 3 uur kun je daar een "heldere" reactie opgeven?
bedankt hequote:Op zondag 25 november 2012 05:26 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nergens voor nodig![]()
OT: vrolijk en wakker
Merk dat je heel boos bent vooral, kan dit kloppen? verder kan ik niet kan echt reageren op de inhoud, want je verhaal is lekker warrigquote:Op zondag 25 november 2012 03:48 schreef ScarFace- het volgende:
Helder en boos op deze ggz instelling waar ik godverdomme nog maar 1 psycholoog in een halfjaar gezien heb, heb t uitgetekend dat hier doeners werken en die maken me kapot met de-geen medicatie als ie stoned is-achtige "dokterspraktijk en consult, niveau groep 3 ze kunnen wel koffie pakken in vacatures zeggen dat er een informele werksfeer hangt!Onder de psychiaters! Ik zweer het je! Kutleven kom wel bove op voel me wl helder in me kop eindelijk me depressie uitgetekend maar ja waarom geen hulp,
Als je straks 500 euro awbz moet betaln, omdat je in een GGZ instelling zit...
Maar je bent godverdomme 21 en je zit dankzij je intelligentie<3 heb ik behalve me vriendin nog iets waar ik bli mee bn,
Op langdurig verblijf ze kunnen me niks bieden, gek he dat tekenen en sporten niet helpt als je depressief bent ook al slik je anti depressiva ik heb blijkbaar ernstiger.
Ze weten t wel met me ziekenhuis opname begin dit jaar met ambulance enzo,
Maar ze zien mij niet.
Ze kijken naar standaarden de kanker probleem>oplossing omvorming werkt niet bij een ieder een, geld geld geld gaat et om. Consult met de psychiater, dat kost de ZKV, nu nog-zon fucking 300 euro die hond zegt je hebt al zoveel pillen.
Ik dacht dat ik maar kort hoefde te wachten in de wachtkamer, maar 4 minuten, maar het consult was fucking 3 minuten !! Kk !!
Kanker krijg ik zelf ook en tuurlijk ken ook ik mensen die et helaas hebben maar niet in die context bedoelt***excuus moest eruit**
Vloeken lucht op.
quote:
Dat herken ik :pquote:Op zondag 25 november 2012 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook wel happy hoor, maar sommige dingen mochten wat mij betreft wat anders lopen. Ach het is ook nooit goed
Helaas kan dat niet, maar het is soms goed om even terug te kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 08:29 schreef Catnip het volgende:
[..]
Dat herken ik :p
Als ik sommige dingen kon overdoen had ik het zo gedaan...
Ja precies :p Maar het zou wel heel handig zijn als het kon..quote:Op zondag 25 november 2012 08:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet, maar het is soms goed om even terug te kijkeniedereen had veel dingen anders willen doen denk ik
Dan verander je wel heel je toekomst en was je nu misschien zeer ongelukkig!quote:Op zondag 25 november 2012 08:36 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja precies :p Maar het zou wel heel handig zijn als het kon..
Hmm, ja misschien wel..quote:Op zondag 25 november 2012 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan verander je wel heel je toekomst en was je nu misschien zeer ongelukkig!
Daarom, don't worry be happyquote:Op zondag 25 november 2012 08:39 schreef Catnip het volgende:
[..]
Hmm, ja misschien wel..
Dat is ook weer niet wat ik wil :p
Hmm, vervelend! Waarom kan je niet even alleen zijn dan?quote:Op zondag 25 november 2012 09:58 schreef cafpow het volgende:
Moe, geen zin in vandaag...en zin om alleen te zijn..wat helaas niet mogelijk is
Inderdaad, ik snapte het ook al niet echt..quote:Op zondag 25 november 2012 08:15 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
Merk dat je heel boos bent vooral, kan dit kloppen? verder kan ik niet kan echt reageren op de inhoud, want je verhaal is lekker warrigRustig aan doen, het komt allemaal goed.
OT. niet kunnen uitslapen waar wel de tijd voor was, en toch moe zijn :s
Ja het waait echt heel erg ;squote:Op zondag 25 november 2012 10:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snapte het ook al niet echt..
Ik heb ook niet geslapen![]()
Damn wind enzo
Het waait nog steeds zo ergquote:Op zondag 25 november 2012 10:43 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja het waait echt heel erg ;s
Was heel koud vannacht ;s
Hier in zuid limburg ook nog redelijk, maar het is niet koud..quote:Op zondag 25 november 2012 10:51 schreef Catnip het volgende:
[..]
Bij ons is het wel ietsjes minder, maar inderdaad nog steeds best wel erg
Ik heb er eigenlijk best wel een hekel aan, zo'n irritant geluid ;squote:Op zondag 25 november 2012 10:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier in zuid limburg ook nog redelijk, maar het is niet koud..
Ik haat wind. Gaat door je hele lichaam heen waardoor je pijn krijgt en als je naar buiten gaat wordt je verkoudenquote:Op zondag 25 november 2012 10:53 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk best wel een hekel aan, zo'n irritant geluid ;s
Hier ook, wie begint om 12.30?quote:Op zondag 25 november 2012 11:16 schreef Dagkaart het volgende:
Lam, Eredivisie live en Sport1 gaan overuren draaien vandaag. Heb al 4 wedstrijden die ik wil zien, how sad
We hebben tijdelijk familie op bezoek tot dinsdag, en het huis heeft maar 2 kamers...lol. Dus overal is iemand aanwezig en moet mijn kamer tijdelijk met ma delen..quote:
Winderig?quote:
Awww moest je vroeg naar bed gisteren?quote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Enorm gefrustreerd. Waarom trappen ze me gewoon het huis niet uit.Godverdomme zeg.
Was dat het maar.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Awww moest je vroeg naar bed gisteren?
Terechte gevoelens.quote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Enorm gefrustreerd. Waarom trappen ze me gewoon het huis niet uit.Godverdomme zeg.
Ach, viel wel mee joh :pquote:Op zondag 25 november 2012 11:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
We hebben tijdelijk familie op bezoek tot dinsdag, en het huis heeft maar 2 kamers...lol. Dus overal is iemand aanwezig en moet mijn kamer tijdelijk met ma delen..
Maar ach verder wel goed...post kwam iets te negatief over
Ik ken t gevoelquote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef Ziba het volgende:
![]()
![]()
.
Ik ben dus maanden voorgelogen. En word nog steeds voorgelogen.
Klasse.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, iedereen die mij moed in sprak om naar Qlimax te gaan had gelijkIn de trein een groepje mensen leren kennen waar ik vervolgens de hele nacht mee heb gefeest. Echt een geweldige avond gehad, alle verwachtingen overtroffen
Vet. Dat zijn de leukste avonden.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, iedereen die mij moed in sprak om naar Qlimax te gaan had gelijkIn de trein een groepje mensen leren kennen waar ik vervolgens de hele nacht mee heb gefeest. Echt een geweldige avond gehad, alle verwachtingen overtroffen
Want dan zie je plantenjongen weer?quote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik voel me niet zo lekker in mijn vel, ben blij als het morgen is..
Leuk voor jequote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oehh ja dat zou leuk zijnquote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Want dan zie je plantenjongen weer?
O jee!quote:Op zondag 25 november 2012 20:31 schreef Luxuria het volgende:
Oehh ja dat zou leuk zijn
Het zou kunnen want de vorige keer was alweer 2 weken geleden!
Van mij mogen ze elke dag water hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 20:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O jee!Arme planten.
Die moeten toch elke week water hebben?
Goed bezigquote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Leuk voor je
OT: heel fijn dat ik iemand gewoon eens de waarheid heb gezegd, en een heel fijn gesprek met mijn zus gehad, heel open ik ben op de goede weg
Doe je goed!quote:Op zondag 25 november 2012 23:25 schreef Muisraket het volgende:
Beetje jammer van het welkom door mijn moeder, maar voor de rest goed!Weer helemaal opgeladen.
En mega veel zin in volgend weekend, want dan zit ik in Dublin!
Agossie.quote:Op maandag 26 november 2012 09:16 schreef msacras het volgende:
Met zware keelpijn en ziekjes in bed, maar toch nog heel veel te doen. Een beetje meh dus.
Haha nee voelde me echt ontzettend kut gisteren. Maar nu gaat het wel weer iets beter.quote:
quote:
dat. maar dan andersquote:
De 'Plantenjongen 2000'?quote:Op maandag 26 november 2012 14:33 schreef Luxuria het volgende:
Het gaat weer wat beter.
Zin om vanavond mijn nieuwe speeltje uit te proberen!
Ik zat meer aan zoiets te denken:quote:
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zat meer aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Ontopic: Zin om te slapen.
Cactus vibrator dus.quote:Op maandag 26 november 2012 15:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik ookMaar dan model 'Plantenjongen 2000' lol
Dat is inderdaad waardeloos...quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef trovey het volgende:
Momenteel kut.Voor de vierde keer dit jaar naar de dierenarts toe om een huisdier in te laten slapen.
Huisdieren zijn leuk maar als ze allemaal tegelijk oud worden en na elkaar sterven zijn het niet de makkelijkste dagen van je leven.
Bedankt,quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waardeloos...
Sterkte!
quote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Cactus vibrator dus.
[ afbeelding ]
Wow, dat lijkt me inderdaad behoorlijk schrikkenquote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Luxuria het volgende:
Pff ff bijkomen, ik lag net bijna onder een vrachtwagen.
Ik slaakte zelfs een gil omdat ik dacht: daar ga ik..
quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve mensen voor mij op de lijst, zeg alsjeblieft dat je mijn huis niet wilt hebben![]()
Zouden we pas in februari in kunnen hoorquote:
Officieel niet, maar ik heb zo'n enorme zin, dat ik het wel even wijzig.quote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb een chocoladeletter hier liggen. Begint je naam met een R?
Ja echt, volgens mij ben ik nog bijna nooit zo bang geweest in mijn leven als die paar seconden.quote:Op maandag 26 november 2012 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me inderdaad behoorlijk schrikkengelukkig dat het goed is afgelopen
OT: hmm, productief geweest op school, en dat terwijl ik nog wat slaap in te halen heb. Heb sterk het gevoel dat een meisje mij leuk vind, maar zij is alleen leuk om mee te ouwehoeren op school. Gevoel is dus absoluut niet wederzijds, maar ze noemt me wel de hele tijd schatje, kijkt me soms diepdoordingend aan, pakt soms m'n arm iets te lang vast en glimlach de hele tijd naar me. Dingen die ze alleen bij mij doet en bij anderen niet
bijna-seksnacht gehad?quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef Ziba het volgende:
Rare bijna-seksnacht gehad enzo. Moet het nog steeds laten bezinken.
wat is een bijna-seksnacht?quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef Ziba het volgende:
Rare bijna-seksnacht gehad enzo. Moet het nog steeds laten bezinken.
Aah dus op het randje niet? wou hij of jij niet?quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat je bijna seks hebt met iemand maar het niet hebt en dat het raar is. En hoe voel jij je?
Nou oke danquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Officieel niet, maar ik heb zo'n enorme zin, dat ik het wel even wijzig.
Opzich niet, het is natuurlijk een compliment als iemand je leuk vindt. Maar ik voel niks voor haar en dat zal nooit gebeuren en het is vervelend om iemand daarvan bewust te moeten maken.quote:
Ja oke, het is leuk dat iemand je leuk vindt. Maar ik zou het zelf echt vervelend vinden als diegene me al schatje enzo zou noemenquote:Op maandag 26 november 2012 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Opzich niet, het is natuurlijk een compliment als iemand je leuk vindt. Maar ik voel niks voor haar en dat zal nooit gebeuren en het is vervelend om iemand daarvan bewust te moeten maken.
Wel al wat van de schrik bekomen?
OT: voel me goed, flink wat uur aan een surprise gewerktde persoon die de surprise krijgt kan maar beter tevreden zijn, want er zit bloed zweet en tranen in het eindresultaat
Wat deze man zegt. Tijdje geleden ook al opgemerkt, maar dat werd niet in dank afgenomen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:23 schreef Dagkaart het volgende:
Waarom steeds die semi-antwoorden. Om gek van te worden.. Kan de TT veranderd worden naar 'praat hier geheimzinnig' ?!
Vertelquote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef BeamofLight het volgende:
Strange. Afgesproken om te gaan wippen, maar het liep ff helemaal anders.
Heb je het nou over mij?quote:Op maandag 26 november 2012 22:23 schreef Dagkaart het volgende:
Waarom steeds die semi-antwoorden. Om gek van te worden.. Kan de TT veranderd worden naar 'praat hier geheimzinnig' ?!
Dit inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef ArnosL het volgende:
Ik denk gewoon over de algemene manier van posten in dit topic. Veel korte berichten waar nauwelijks wat van af te leiden is.
Dat ligt dan aan jouw opleiding, ik heb nergens last van (Informatica).quote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef ArnosL het volgende:
Het is weer eens zo ver, Windesheim faalt weer eens. Ik zit er nog maar sinds begin september en het is al de zoveelste faal. Verschrikkelijk irritant, wat een bout hbo.
quote:
Wat een boel gevoel zo in de ochtend!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:05 schreef eleusis het volgende:
Bedroefd, opgewekt, afgewezen, positief, uitgeput, energiek, brutaal, beschaamd, en alles er tussenin.
En dan kom jij ook nog quoten, met je prachtige gebruikersnaamquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat een boel gevoel zo in de ochtend!
Oooh, mocht ik dat boel gevoel liever niet quoten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:20 schreef eleusis het volgende:
[..]
En dan kom jij ook nog quoten, met je prachtige gebruikersnaam
Het is soms te veel voor een eenvoudige man.
heb tot 3u gewacht tot jij je chocoladeletter kwam ophalen, maar je was er niet..quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh, mocht ik dat boel gevoel liever niet quoten?
Zoveel gevoel siert een eenvoudige man juist!
OT: Het wordt tijd voor lekkere koffie ipv slootwaterkoffie..
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:23 schreef Houniet het volgende:
KUTLEVEN.
Mijn auto heeft weer kuren. Tijd voor een andere. Gaat mijn geld.
Maar verder mag ik niet klagen hoor.
Je gaf me je adres nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
heb tot 3u gewacht tot jij je chocoladeletter kwam ophalen, maar je was er niet..
Ot: eindelijk mijn uurtjes slaap ingehaald.
Is dat een dildo?quote:
Ja zo-een aan een riem zodat je die overal waar je bent onder je kleren kunt gebruiken, ken je die niet?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja zo-een aan een riem zodat je die overal waar je bent onder je kleren kunt gebruiken, ken je die niet?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..].
Ik heb er 1 op afstandsbediening. Kan ik mijn vriendin draadloos bevredigen.
Aan de goed geiligmanquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]dat is ook een goeie, die vraag ik van sinterklaas!
Nice!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
Heel goed
Afdelingsmanager van stage heeft gevraagd of ik mijn opleiding binnen die instelling af wil maken. Dat ga ik niet doen, want ik heb al een andere werkplek die me leuker lijkt, maar gewoon het feit dat ze het vragen is heul tof
Tik m eentje eropquote:Op woensdag 28 november 2012 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik woon in een tokkieflat een of andere dronken debiel is hier aan het lallen en schreeuwen over de galerij , daar gaat mijn nachtrust
Dat is snel gegaan!quote:Op woensdag 28 november 2012 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
Begrafenis van schoonmams straks... zware dag voor de boeg!
Gecondoleerd en veel sterkte straks!quote:Op woensdag 28 november 2012 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
Begrafenis van schoonmams straks... zware dag voor de boeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |