Gelukkig was ik net op tijd om het te lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook.. Ik wil weekend!quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog 1 dagje werken nog ff volhouden
Dat plaatjequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Slap en slaperig, want ik vergeet elke keer mijn medicijnen in te nemen.
[ afbeelding ]
Bah, dat is klotenieuws zeg... sterktequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
slecht... sinds gisteren met noodweer, files en vertragingen op weg naar NL om afscheid te nemen van stervende schoonmams....
en we zijn een paar uur te laat
'als we nou....' etc.
Nog anderhalf uur tot we er zijn.
En, en, en, en????!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Ik hoop toch dat mijn pakketje bezorgd is als ik straks thuiskom, anders![]()
![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
slecht... sinds gisteren met noodweer, files en vertragingen op weg naar NL om afscheid te nemen van stervende schoonmams....
en we zijn een paar uur te laat
'als we nou....' etc.
Nog anderhalf uur tot we er zijn.
Tja, heb mijn medicijnen nu maar op de koelkast geplakt zodat ik ze niet meer kan vergeten!quote:
Nicequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds vandaag spookt het idee in mijn hoofd om haar eens mee uit te vragen voor een etentje ofzo. Het zal alleen nog wel even duren voordat ik dat lef bij elkaar heb gesprokkeld
Ik ga maar eens lekker slapen en zie morgen wel verder.
Trusten
Hmm wel herkenbaar sterktequote:Op zaterdag 24 november 2012 02:32 schreef Beach het volgende:
beangstigend gevoel realiserend dat ik al jaren kwijt ben wie ik echt ben
Had je maar moeten luisterenquote:Op zaterdag 24 november 2012 04:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hmm wel herkenbaar sterkte
OT: Idioot dat ik nog op ben,morgen een wedstrijd ik ben stom bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |