quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef Ringo het volgende:
Ik dacht dat ik Jules Deelder hoorde voorlezen.
Het is ultralokalisme.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef thettes het volgende:
Het is nationalisme maar dan zonder natie
edit: een imagined community
Beter dan die types waar jij opvalt die alleen maar "Weet je, weet je...je weet toch.." blerren....quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef alors het volgende:
Hij klinkt helemaal niet zo heel dom, als je dat accent wegdenkt.
Maarhoe hij praat over dat hooligan zijn
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beter dan die types waar jij opvalt die alleen maar "Weet je, weet je...je weet toch.." blerren....
jaquote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja tegen wie vechten ze nou? De politie?
Dat is juist de reden om te rellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef thettes het volgende:
Toen ik op het kampioensfeest van Ajax was, toen nog op het museumplein, vroeg ik me ook af waarom in godsnaam van die halve zolen opeens gaan rellen. Het was echt zo'n prachtige dag verder, mooi weer en Ajax kampioen..
Drankquote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef thettes het volgende:
Toen ik op het kampioensfeest van Ajax was, toen nog op het museumplein, vroeg ik me ook af waarom in godsnaam van die halve zolen opeens gaan rellen. Het was echt zo'n prachtige dag verder, mooi weer en Ajax kampioen..
Nee, ook aan zijn woordkeuze's enz. Toch jammer dat het ergens fout is gegaanquote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hijklinkt idd niet heel dom.
Je moet hem persoonlijk pakken, salaris vergelijken of iets, daar kan die niet tegen!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef marcodej het volgende:
Pauwtje wil een bepaald antwoord horen heb ik het idee.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Paul reageert frustratie af door naar de bios te gaan, zo kan het ook mensen!
Je komt nooit buiten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
Straatgeweld, niet voetbal gerelateerd.Waarom overkomt mij dat nooit?
Omdat jij wegrend.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
Straatgeweld, niet voetbal gerelateerd.Waarom overkomt mij dat nooit?
Heb je het nu over die VVD'er?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:45 schreef Stiggie het volgende:
Waarom geven ze zon loser een podium
gewoon gaan sporten ipv achter een sportclub aan hobbelenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
Ik snap het wel wat betreft vriendschap. Dat maak je nergens mee behalve in het leger, hooligans of motorclubs. Het door dik en dun gaan ongeacht de consequenties. Dat mis ik wel in het dagelijks leven na 8 jaar leger.
Het is geen domme jongen, heeft alleen andere "hobby's"quote:
quote:
En dan vinden ze het vreemd dat er militairen lid zijn van een motorclubquote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
Ik snap het wel wat betreft vriendschap. Dat maak je nergens mee behalve in het leger, hooligans of motorclubs. Het door dik en dun gaan ongeacht de consequenties. Dat mis ik wel in het dagelijks leven na 8 jaar leger.
Ook daar heb je die band niet. Het komt maar zelden voor, vooral omdat je niet samen slaapt en eet.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
[..]
gewoon gaan sporten ipv achter een sportclub aan hobbelen
Voor spelfoutenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Omdat jij wegrend.
Maar dat is ook slechts een illusie. Echte vrienden zullen het nooit echt zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
Inderdaad, het is geen vriendschap op individueel niveau, maar juist groepsgevoel. Vriendschap lijkt me ook niet de juiste term in zekere zin.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar dat is ook slechts een illusie. Echte vrienden zullen het nooit echt zijn.
Vriendschap is ALTIJD een illusie..aldus Westbroek....quote:Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar dat is ook slechts een illusie. Echte vrienden zullen het nooit echt zijn.
Ik zu ook geen echte vrienden met Westbroek willen zijn.. :pquote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vriendschap is ALTIJD een illusie..aldus Westbroek....
Henkie is op dat vlak niet de meest betrouwbare bron.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vriendschap is ALTIJD een illusie..aldus Westbroek....
Die denken dat ze ook maar dingen kapot moeten maken en dan er een boek over gaan schrijven.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef Ringo het volgende:
Wat denken die Somalische oorlogsvluchtelingen nou over deze gast?
Waarom dan die man erin houden die de zaal uitloopt :/?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van te voren opgenomen omdat die neusjes zich anders niet kunnen gedragen.
Ws vroeg dat kneusje het zelf aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van te voren opgenomen omdat die neusjes zich anders niet kunnen gedragen.
Je bent dan ook gek als je hem wel mag. En dat maakt nog kinderen ook...quote:
Hoe dommer het volk, hoe eerder het kind.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je bent dan ook gek als je hem wel mag. En dat maakt nog kinderen ook...
Ik vond hem niet onsympathiek.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je bent dan ook gek als je hem wel mag. En dat maakt nog kinderen ook...
Pauw ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond hem niet onsympathiek.
Ongeveer nu, maar ongeveer nu komt ook de herhaling op 1.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat een uitzending op uitzendinggemist.nl staat? Wil deze uitzending nog wel even terug zien.
Dank.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongeveer nu, maar ongeveer nu komt ook de herhaling op 1.
Ja, pussy dat het is. Sowieso zijn ze niks daarquote:Op donderdag 22 november 2012 23:51 schreef Abed het volgende:
[..]
Ws vroeg dat kneusje het zelf aan.
jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zijn VVD'ers altijd van die lelijke irritante types?
Die psychiater gaf daarop een antwoord, die hooligan beaamde zijn gelijk hè.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het heel apart. Het zijn natuurljk strontmensen die hooligans, maar die jongen komt gewoon heel sympathiek en ook niet dom over. Maar hoe hij dan weer dat hooligan gedoe en andere mensen in elkaar slaan normaal vindt...... ongelooflijk.
nederlandse taalboekjequote:Op vrijdag 23 november 2012 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
accent, tering. Ik weet wel wat ik vraag aan Sinterklaas.
Doet ze toch helemaal zelf om met zo'n mongool wat te beginnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nederlandse taalboekje
Jonge wat een dom volk zeg, vreselijk, batavieren met knuppels
beetje pit zegt ie dan, acht jaar stadionverbod de debiel
Het meisje dat met zo een seniel joch trouwt en een kindje maakt die is helemaal klaar
dat noemt ie pit die gestoorde debielquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Doet ze toch helemaal zelf om met zo'n mongool wat te beginnen.Die lapzwans van een hooligan moet eens een ruggengraat laten groeien i.p.v. dat meegeloop met zijn matties.
Hij is geen 16 meer maar bijna 30, tijd om volwassen te worden of om in ieder geval volwassen gedrag te vertonen.
![]()
Ach ja, sommige mensen denken dat hun gedrag heel normaal is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat noemt ie pit die gestoorde debiel
quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie begrijpen de Schoppenhauriaanse tragiek niet jongens.
Altijd op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je begrijpt het wel, maar je moet er van huil-lachen?
Iets met een tweede nieuwe kans voor de grond onder die stadquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nederlandse taalboekje
Jonge wat een dom volk zeg, vreselijk, batavieren met knuppels
beetje pit zegt ie dan, acht jaar stadionverbod de debiel
Het meisje dat met zo een seniel joch trouwt en een kindje maakt die is helemaal klaar
quote:Op vrijdag 23 november 2012 03:42 schreef michaelmoore het volgende:
nog nooit zo een randdebiel gezien als vanavond, dat zulke mensen kinderen mogen maken![]()
Zal wel geknipt zijn. Het was niet live.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef Travel. het volgende:
Zou dat wc stukje niet in scene zijn gezet? Je ziet zo vol die bewaker in beeld en hop erna is dat onderwerp met die hooligan.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef Travel. het volgende:
Zou dat wc stukje niet in scene zijn gezet? Je ziet zo vol die bewaker in beeld en hop erna is dat onderwerp met die hooligan.
Pauw is dan ook een rasechte Ajacied.quote:
Je denkt toch ook niet dat de harde kern van feyenoord een dom iemand daar neer zet, zodat gezegd kan worden: "zie je wel ze zijn allemaal dom".quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pauw is dan ook een rasechte Ajacied.
Maar goed, die Kieviets is geen domme jongen. Hoe graag sommige mensen dat hier ook zouden willen zien.
onder zijn matties zal ie wel wat zijn, hij kan lezen en schrijven, das al heel wat bij dat gespuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, die Kieviets is geen domme jongen. Hoe graag sommige mensen dat hier ook zouden willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Eerder nog zelfs, een telepathische vertalerquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Zo knap die synchrone ondertitel live...
ja hoe werkt datquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Eerder nog zelfs, een telepathische vertaler
quote:-Jan Eikelboom
Correspondent over de massale demonstraties in Egypte.
-De Rek en Van Veen
Journalist en pianist over de overleden componist Simeon ten Holt.
-Wijbenga en Bonjaski
Kickbokser en initiatief- nemer manifest om imago van kickboksen te zuiveren.
Die grijze met dat wilde haar heeft ook wat engs.quote:Op maandag 26 november 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Die ene kerel heeft een vreemd soort vibe, kruising tussen Hitler en die agent van New Kids.
Hij zal wel een kelder hebben.
Hij is al geweest??quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die gaan zo gewoon weer weg.
Maandag he? Dan zijn de redacties half overleden.quote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Zipportal het volgende:
DWDD en Pauw & Witteman vandaag. Allebei bagger. Dus lid worden van de VARA! mensen.
Ze lenen elkaars fragmentjes ook nogquote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Zipportal het volgende:
DWDD en Pauw & Witteman vandaag. Allebei bagger. Dus lid worden van de VARA! mensen.
Al jaren.quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ze lenen elkaars fragmentjes ook nog
Niet weten dat je gast geen kickboxer meer isquote:
Dat heb ik met alle vrouwelijke sportersquote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een vreemd soort zwak voor vrouwelijke vechters.
Omdat het niet klopt ofzo.
Met voetbal heb ik het dus helemaal niet.quote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle vrouwelijke sporters
Precies.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef venomsnake het volgende:
"Er gebeurt een keer wat.."
Ik denk dat als er tijdens een wedstrijd van FC Groningen geschoten gaat worden tijdens een wedstrijd, en er dan ook nog eens een dode valt het ook gewoon op elke voorpagina staat heur..
Ja, en dan is ineens het licht uit.quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef iFok. het volgende:
Peter is grappig.Je lacht je toch kapot als je tegen hem in de ring staat?
Mediahypes zijn kut.quote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Syntix het volgende:
Afkappen als het te positief wordt he Jeroen? Zo kennen we je weer lekker negatief blijvenZe heeft gewoon een punt. De media zijn KUT.
Met judo met stip op 1, booooring.quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind vechtsporten altijd zo saai om naar te kijken.
Ik word er bloednerveus van.quote:
Niet zo handig als je studeert.quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik wordt er ongeduldig van, en dat is dan niet zo handig als je studeert.
Gelukkig schrijf ik nooit als ik studeer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo handig als je studeert.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Rutte wilde bij dat debat gewoon scoren...dat kun je hem niet kwalijk nemen.
En die vent achter hem ook niet, neem ik aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Als ik een vrouw was zou ik Koolmees niet doen.
In de verkiezingsstrijd moet je je soms een tikkeltje populistisch profileren. Liever dat mensen op Rutte dan op Wilders stemmen.quote:
Waarmee je bedoelt dat we langzaam Griekenland moeten blijven sponseren?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Een slak wordt niet doorgesneden als ie over een scherp mes kruipt.
Nee, ik had het alleen over een slak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Waarmee je bedoelt dat we langzaam Griekenland moeten blijven sponseren?
Hahah ja daar moest ik ook aan denken iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef starla het volgende:
Hé gast, geef je stem terug aan frits wester!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
Jeroen had deze week alleen kale vrouwen op zijn boot. Zo draagt hij ook zijn steentje bij.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
Jeroen had deze week alleen kale vrouwen op zijn boot. Zo draagt hij ook zijn steentje bij.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
ik word verdrietig van die matige jeroen en zijn woonboot grapjes
Hopelijk gebruik je ook veel saus want knoflook schijnt gezond te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
In Japan is de gemiddelde levensverwachting 176 omdat ze vette vis eten. Hoorde ik een keer.
Daarom eet ik elke dag kibbeling.
Ravigottesaus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gebruik je ook veel saus want knoflook schijnt gezond te zijn.
Die op de markt bakt kibbeling gewoon in het vet waar ie eerst oliebollen bakt.quote:
Dan zeg ik nu niks.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
Is veiliger bij een facial. De woonboot ligt niet stabiel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef henkde_j het volgende:
Zij draagt zeker een bril behalve tijdens tv optredens?
Ik word verdrietig van het hele programma.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
Je mist toch die nootjes op tafel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef Ringo het volgende:
Ach, leefden Barend en Van Dorp nog maar.
Wat raar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef Meneerik2 het volgende:
matige repliek. Lijken wel steeds minder mensen te reageren/kijken
Nee jij postte vlot door.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Tis amper een maand voordat de wereld vergaat, heb jij niks beters te doen man?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Grijnsquote:Op woensdag 28 november 2012 01:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tis amper een maand voordat de wereld vergaat, heb jij niks beters te doen man?
quote:Op woensdag 28 november 2012 01:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tis amper een maand voordat de wereld vergaat, heb jij niks beters te doen man?
Met wie heeft Erika Terpstra ruzie?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef golfer het volgende:
Straks:
Marjo Hoedemaker
Olifantenexpert over de vete tussen 2 groepen olifanten in dierenpark Emmen.
Je denkt idd eerder aan Dibi bij GL tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Specularium het volgende:
Bram doet wel zijn best om in de spotlights te staan.
Niemand kent die kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |