SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Maar wel errug hyperquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nee, dat kan ik niet KT, want da's natuurlijk altijd per individu verschillend
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat ben ik soms ook, alleen probeer ik mezelf altijd in te houdenquote:
Sowiesoquote:
Kan me slecht voorstellen dat ieder individu een verschillende reden heeft om slecht met complimenten om te gaan als het over uiterlijk gaat...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee, dat kan ik niet KT, want da's natuurlijk altijd per individu verschillend
Ik vind het echt zo een typisch vrouwen ding eerlijk gezegd.
Rustig aan.![]()
Ik ben ook slecht met complimenten aannemen. Al gat het wel beter, gelukkig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken ook meer dan genoeg mannen die daar niet goed mee om gaan hoor.. En nee, die zijn niet per definitie homo..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan me slecht voorstellen dat ieder individu een verschillende reden heeft om slecht met complimenten om te gaan als het over uiterlijk gaat...
Ik vind het echt zo een typisch vrouwen ding eerlijk gezegd.
Ik denk dat het weldegelijk voor iedereen anders isWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat.. Maar t zal altijd wel blijvenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
En als het dan over haar.. hobbys gaat en dergelijk of dingen die ze doet en ik vind die tof en deel dat mee en leg een beetje uit waarom dan waarderen ze het altijd enorm.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
![]()
Maar ehh, ''hey leuk haar''
/ doei.
Rustig aan.![]()
+1quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Maar t zal altijd wel blijven![]()
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ken ook meer dan genoeg mannen die daar niet goed mee om gaan hoor.. En nee, die zijn niet per definitie homo..
Ik denk dat het weldegelijk voor iedereen anders is
Jezus, jullie zijn moeilijk.
Rustig aan.![]()
Bij mij denk ik ook wel, maar ik probeer wel fatsoenlijk antwoord terug te geven. Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Maar t zal altijd wel blijven.
Complimentjes over mijn uiterlijk kan ik beter mee omgaan dan complimentjes over mijn persoonlijkheidWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Lees nog eens wat ik postte KTquote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...
Jezus, jullie zijn moeilijk.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vrouwen moet je niet willen begrijpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...
Jezus, jullie zijn moeilijk.![]()
Je schopte ze in elkander?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij denk ik ook wel, maar ik probeer wel fatsoenlijk antwoord terug te geven. Dat is ook wel eens anders geweest.
Nee, maar vertel.. If you wish, that isWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja heb ik gelezen...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik postte KT
Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijk
Rustig aan.![]()
Dat snap ik nog slechterquote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Complimentjes over mijn uiterlijk kan ik beter mee omgaan dan complimentjes over mijn persoonlijkheid![]()
Maar jij hebt er aparte redenen voor geloof ik die je niet wilt delen.Rustig aan.![]()
Ik bagatelliseerde complimenten altijd. En dat is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je schopte ze in elkander?
Nee, maar vertel.. If you wish, that is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
I dunno.. Ik bekijk sowieso alles heel erg individueel over t algemeen en niet echt per geslacht.. Uitzonderingen daargelaten uiteraardquote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen...
Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijkWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hoe anders?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij denk ik ook wel, maar ik probeer wel fatsoenlijk antwoord terug te geven. Dat is ook wel eens anders geweest.
Onfatsoenlijk antwoord / geen antwoord?
Maar waarom?
Rustig aan.![]()
Zou dat kunnen komen omdat vrouwen hun onzekerheden makkelijker erkennen en delen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen...
Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet willen begrijpen.
En complimenten kan je geven vanuit verschillende gezichtspunten. Als KT zich als een slaafse hond openbaart aan een mooie meid tegen wie ie opkijkt en brult "hey, mooi haar!", dan is dat iets anders dan een slim verpakt compliment, met humor gebracht.
Vrouwen denken en zijn veel subtieler dan mannen, de meeste mannen missen daar echt een zintuig voor.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Klopt.. Maar laat ik zeggen dat het iets met gewend zijn te maken heeft.. Het tegenovergestelde dus.. En meer zeg ik er echt niet over nee.. Ik geef mij zelf al veel te veel bloot op fok nu terwijl ik dat echt heel erg gescheiden probeer te houdenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat snap ik nog slechter![]()
Maar jij hebt er aparte redenen voor geloof ik die je niet wilt delen.
Als dat zo was dan zouden vrouwen juist beter in staat moeten zijn complimenten te ontvangen toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou dat kunnen komen omdat vrouwen hun onzekerheden makkelijker erkennen en delen?Rustig aan.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zouden vrouwen juist beter in staat moeten zijn complimenten te ontvangen toch?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als KT maar niet al zijn complimenten gaat verpakken in humor pakketjes vind ik het prima.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
En complimenten kan je geven vanuit verschillende gezichtspunten. Als KT zich als een slaafse hond openbaart aan een mooie meid tegen wie ie opkijkt en brult "hey, mooi haar!", dan is dat iets anders dan een slim verpakt compliment, met humor gebracht.
Vrouwen denken en zijn veel subtieler dan mannen, de meeste mannen missen daar echt een zintuig voor.Rustig aan.![]()
Hehe success dan, trusten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word genegert
Maar ik ga wel slapen.... Of een poging doen tot![]()
![]()
Nietesquote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word genegert
Maar ik ga wel slapen.... Of een poging doen tot.
Slaap lekker.
Dat werkt nu juist het beste.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als KT maar niet al zijn complimenten gaat verpakken in humor pakketjes vind ik het prima.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nouja als je open bent en meer praat dan is de communicatie toch duidelijker zou je zeggen?quote:Rustig aan.![]()
Nederlanders kunnen over het algemeen slecht omgaan met complimenten, op elk vlak.
Dat is niet alleen bij vrouwen zo en ook niet alleen bij versieren. Het is meer het ingebakken calvinisme en het "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"-idee.
The only limit is your own imagination
Ik geef best complimenten met een vleugje humor.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat werkt nu juist het beste.
Maar ik ga niet complimenten verpakken in humor.
Het 2e klinkt veel te geforceerd het eerste niet.Rustig aan.![]()
Hehe, nee, maar ze kúnnen het wel beter dan mannen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen zijn overigens niet altijd even subtiel hoorThe only limit is your own imagination
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen zijn overigens niet altijd even subtiel hoor
Hoe dingen klinken ligt aan jou, niet aan je gesprekspartner. Maar die discussie ga ik niet voor de 217341249e keer aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef best complimenten met een vleugje humor.
Maar ik ga niet complimenten verpakken in humor.
Het 2e klinkt veel te geforceerd het eerste niet.
Een echte Hollandse meid.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijk
Met versieren is de spanning van ''vindt hij mij wel leuk'' volgens mij juist heel effectief...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijkRustig aan.![]()
Maar dat betekent toch niet perse dat je complimenten goed kan ontvangen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja als je open bent en meer praat dan is de communicatie toch duidelijker zou je zeggen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ook, dan maar bot en lompquote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijk
Behalve als ik niet durf dan draai ik er omheen![]()
Ja laat maar zitten inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dingen klinken ligt aan jou, niet aan je gesprekspartner. Maar die discussie ga ik niet voor de 217341249e keer aan.Rustig aan.![]()
Hehe herkenbaarquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, dan maar bot en lomp
Behalve als ik niet durf dan draai ik er omheen![]()
![]()
Of slecht.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet perse dat je complimenten goed kan ontvangen?
Rustig aan.![]()
Wie zegt dat ik 100% hollands ben?quote:
Drogreden.. Daarbij..Alsof het uberhaupt lekker is, dat achterbakse, heeft niets met m'n afkomst te makenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ook. Van verkeerd begrepen of niet opgevatte subtiliteit is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nja, dat doet soms ff pijn, maar iets via via horen is des te pijnlijker.. Dus heul nie erg Lolaquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, dan maar bot en lomp
Behalve als ik niet durf dan draai ik er omheen
Je hebt ook best wel een goede variant van subtiel vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Van verkeerd begrepen of niet opgevatte subtiliteit is nog nooit iemand beter geworden.Rustig aan.![]()
T kan best.. Maar als iemand mij iets te zeggen heeft, dan hoor ik dat liever zonder enige subtiliteit.. Weet ik iig waar ik sta en kan ik er evt wat mee doenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt ook best wel een goede variant van subtiel vind ik.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik vind het soms niet tof, ik hou vaker mijn mond dan dat ik werkelijk bot en lomp benquote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja, dat doet soms ff pijn, maar iets via via horen is des te pijnlijker.. Dus heul nie erg Lola![]()
![]()
Ik vind dat je gevoelige questies subtiel maar duidelijk moet vertellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
T kan best.. Maar als iemand mij iets te zeggen heeft, dan hoor ik dat liever zonder enige subtiliteit.. Weet ik iig waar ik sta en kan ik er evt wat mee doen
Duidelijk in zijn simpelste vorm kan soms tergend bot overkomen en dat is nou ook niet bepaald het gewenste effect lijkt me.Rustig aan.![]()
Ik ben er zelf ook best slecht in, totdat het een bepaald punt bereikt, maar da's ook niet goed.. Qua "ontvangen/incasseren" kan ik het vaak wel aanquote:Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het soms niet tof, ik hou vaker mijn mond dan dat ik werkelijk bot en lomp ben
Ik had ooit een vriendin die echt heel erg rechtdoorzee was.. Het was echt pijnlijk zo af en toe, maar die dingen waarmee ze me geholpen heeft.. Echt.. Had niemand beter kunnen doenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je gevoelige questies subtiel maar duidelijk moet vertellen.
Duidelijk in zijn simpelste vorm kan soms tergend bot overkomen en dat is nou ook niet bepaald het gewenste effect lijkt me.
Slecht van je, je weet dat neuken goed tegen hoofdpijn is, niet?quote:
Is ook pijnlijk maar daar heb je wel het meeste aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die echt heel erg rechtdoorzee was.. Het was echt pijnlijk zo af en toe, maar die dingen waarmee ze me geholpen heeft.. Echt.. Had niemand beter kunnen doen![]()
![]()
Joah, als maar duidelijk blijft dat iemand wel om je geeft zegmaar, als het gewoon als naaierij gaat voelen is ook niet leuk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die echt heel erg rechtdoorzee was.. Het was echt pijnlijk zo af en toe, maar die dingen waarmee ze me geholpen heeft.. Echt.. Had niemand beter kunnen doen
Rustig aan.![]()
Oja? Even proberen dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Slecht van je, je weet dat neuken goed tegen hoofdpijn is, niet?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Subtiel......
* LovelyLady gaat in een hoekje huilen
Rustig aan.![]()
Ah geremquote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Subtiel......
* LovelyLady gaat in een hoekje huilen.
![]()
Echt wel, ik heb zo vaak wat gezegd over je krulletjes en ogen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik krijg nooit complimenten dus ik hoef er ook niet mee om te gaan.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook pijnlijk maar daar heb je wel het meeste aan.![]()
Als zij het destijds niet zo had aangepakt bij me, zat ik wsl nu nog met die "issues"Nee uiteraard niet, maar dat kun je in principe wel doorhebben.. En ik voel me meer genaaid als iemand achter m'n rug om dingen lultquote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah, als maar duidelijk blijft dat iemand wel om je geeft zegmaar, als het gewoon als naaierij gaat voelen is ook niet leuk.Ja, want endorfinequote:
Nee dat zijn constateringen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb zo vaak wat gezegd over je krulletjes en ogen.![]()
Je hebt gelijk loef
Gekke ik.
Rustig aan.![]()
Dat zeker. Dat zijn de subtiel gebrachte, maar toch duidelijke zaken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt ook best wel een goede variant van subtiel vind ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zijn imo de echte vriendenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat bedoel ik dus![]()
Als zij het destijds niet zo had aangepakt bij me, zat ik wsl nu nog met die "issues".
Daar hou ik wel van, de natuurlijke variantquote:Ja, want endorfine.
![]()
Ik krijg alleen complimenten van heloef, ik hoef alleen maar zijn complimenten te incasseren.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
Dat zeker. Dat zijn de subtiel gebrachte, maar toch duidelijke zaken.
Rustig aan.![]()
Uhhuh, helaas is het nu wel aardig verwaterd tho, eigen wegen ditdat.. Maar is nie erg, ze was er voor me op de juiste momenten en nu is het goed zoquote:Op donderdag 22 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn imo de echte vrienden.
[..]
Daar hou ik wel van, de natuurlijke variant.
Diepe shit, zo laat op de avond
Ik ben m'n knie een beetje aan het rekken en strekken. Hij is het er niet zo mee eens.
Kusje voor je knie, nolesbo :$quote:Op donderdag 22 november 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ben m'n knie een beetje aan het rekken en strekken. Hij is het er niet zo mee eens.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kusje voor je knie, nolesbo :$.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Uhhuh, helaas is het nu wel aardig verwaterd tho, eigen wegen ditdat.. Maar is nie erg, ze was er voor me op de juiste momenten en nu is het goed zo
Diepe shit, zo laat op de avond
Rustig aan.![]()
Dat is wel jammer maar het gebeurd soms gewoonquote:Op donderdag 22 november 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh, helaas is het nu wel aardig verwaterd tho, eigen wegen ditdat.. Maar is nie erg, ze was er voor me op de juiste momenten en nu is het goed zo
Diepe shit, zo laat op de avond.
![]()
Ik voel me helemaal warm van binnen :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Lekker aan het soppen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me helemaal warm van binnen :$Rustig aan.![]()
Nja in de meeste gevallen vind ik t niet zo erg hoor, zo van "het is goed zo" enzulksquote:Op donderdag 22 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel jammer maar het gebeurd soms gewoon.
Ligt er aan hoe "afgerond" het aanvoelt.. Ofzo.. Lekker duidelijk
Ergens wil ik lekker oprollen in bed en slapen. Aan de andere kant, totaal geen zin.
Same here..Maar ik moet wel zo, want morgen nog een hoop te regelen en dan wegquote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Ergens wil ik lekker oprollen in bed en slapen. Aan de andere kant, totaal geen zin.
Ik til je wel,quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Dit doet pijn KTquote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ben en jerry ijs nog over, ff pakken zo.
Weg, waarheen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same here..Maar ik moet wel zo, want morgen nog een hoop te regelen en dan wegRustig aan.![]()
Almere, maar dat zei ik alquote:
Of je was er toen nog niet, dat kan ook
Ik heb niks gehoord over Almerequote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Almere, maar dat zei ik al
Of je was er toen nog niet, dat kan ook
Lijkt me een stomme stad.
Rustig aan.![]()
Nee ok, dan is het goedquote:
Welke heb je?
Wel lekker goedkoop wonen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over Almere
Lijkt me een stomme stad.C'est la vie
Ik snap het, sommige vriendschappen die bij mij verwaterd zijn mis ik wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja in de meeste gevallen vind ik t niet zo erg hoor, zo van "het is goed zo" enzulks
Ligt er aan hoe "afgerond" het aanvoelt.. Ofzo.. Lekker duidelijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik til je wel,Tillen? Waarom wil je me tillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik kijk toch niet naar die stad, dus maakt niet uitquote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over Almere
Lijkt me een stomme stad.![]()
Optredens van artiestjes van NL bodem die niet zo bekend zijn
Ze hebben er wel keilekkere sushi btw, daar in Almere
Dat is wel naar jaquote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het, sommige vriendschappen die bij mij verwaterd zijn mis ik wel.Ik voel je pijn
![]()
Cookie doeuhgh.aghdaghdahfdawerffffffffffffffffffquote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ok, dan is het goed
Welke heb je?Rustig aan.![]()
Aaaaaahw, ik wil!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cookie doeuhgh.aghdaghdahfdawerffffffffffffffffff“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
HNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cookie doeuhgh.aghdaghdahfdawerffffffffffffffffff
Snap jij niet waarom een man jou in bed zou willen tillen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tillen? Waarom wil je me tillen?
Rustig aan.![]()
Ik maak gewoon nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is wel naar jaIk voel je pijn
![]()
![]()
![]()
Jawel. Maar ik lig al in bed, dus er is niks in bed te tillenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap jij niet waarom een man jou in bed zou willen tillen?.
Dat is een huwelijksnacht traditie volgens mij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap jij niet waarom een man jou in bed zou willen tillen?C'est la vie
jawel, zijn penerquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik lig al in bed, dus er is niks in,bed te tillen.
slechte grap ditdat![]()
Hmm, want arme knietje ook, daaromquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik lig al in bed, dus er is niks in,bed te tillen.
Rustig aan.![]()
Hoe werkt dat bij homo's?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een huwelijksnacht traditie volgens mij.
Lesbo's gaat gewoon goed want daar heb je dan vaak zo een half mannetje.
Grapje rokje
Rustig aan.![]()
Badum tssquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jawel, zijn pener
slechte grap ditdatC'est la vie
Ja, mijn knie voelt zich erg zielig, nuquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, want arme knietje ook, daarom.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jawel, zijn pener
slechte grap ditdat
Vraag het in het homotopic.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij homo's?
Grapje rokje
C'est la vie
Zou rakenquote:C'est la vie
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij homo's?
Grapje rokje![]()
Gaat niet lukken denk ik.quote:C'est la vie
En nu ga ik naar bed vuige schattekes, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag welterusten
Trusten Rokjequote:Op vrijdag 23 november 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ ].
![]()
Oh. Ik kan niet. Ik wil ook niet, trouwens.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat wist ik al vantevorenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik kan niet. Ik wil ook niet, trouwens..
![]()
En der muziek gaat ook nog vooruit.quote:
Nu nog stoppen met dat gejank over haar exen als tekst, ik bedoel ze is 22 hoe kan je daar nu al een hele carriere op baseren?
C'est la vie
Oeh deze vind ik wel leuk. Serieuesss ik ben een charmante jongen voor haar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Rustig aan.![]()
Hartjeterugenzooneluvquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]C'est la vie
Taylor is mine.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh deze vind ik wel leuk. Serieuesss ik ben een charmante jongen voor haar.C'est la vie
Met slingers.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg Samzz, hoe wil jij versierd worden?
ba dum tsss![]()
Niet. Ik ben bezet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg Samzz, hoe wil jij versierd worden?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tjah, dat heet carnaval.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je met slingers om je heen op straat wilt lopen![]()
Ze heeft vast een leuke zus, versier die.quote:C'est la vie
Ligt eraan of ze op elkaar lijken dan. Qua lief lachje en mimiek enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft vast een leuke zus, versier die.Rustig aan.![]()
Weet ik niet zo goedquote:. Er was altijd een klik tussen mij en de man in kwestie, dus het ging wel redelijk vanzelf.
Maar in principe gewoon aanspreken en een leuk gesprek, of zo. Drankje aanbieden of zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kwam er dus achter dat in Brabant de meeste scheidingen worden ingediend in de weken na carnaval omdat dan meer mensen vreemd gaan.
Tsja only in Brabant
C'est la vie
Nooooquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed. Er was altijd een klik tussen mij en de man in kwestie, dus het ging wel redelijk vanzelf.
Maar in principe gewoon aanspreken en een leuk gesprek, of zo. Drankje aanbieden of zo.
Geen drankje aanbieden, dat kost geld en komt maar van 1 kant altijd.
Mijn geld bewaar ik wel voor een date met een leuk meisje.
Rustig aan.![]()
Bron gaarne.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Ik kwam er dus achter dat in Brabant de meeste scheidingen worden ingediend in de weken na carnaval omdat dan meer mensen vreemd gaan.
Tsja only in Brabant![]()
Ik hoorde het op Radio 1.quote:C'est la vie
Dat is ook geen vereiste, hoor. Gewoon een optie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noooo
Geen drankje aanbieden, dat kost geld en komt maar van 1 kant altijd.
Mijn geld bewaar ik wel voor een date met een leuk meisje.
Ehm er is genoeg vis in de zee enzo.quote:C'est la vie
Tenzij, meisje 1 drankje geeft aan mij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook geen vereiste, hoor. Gewoon een optie.
Dan mag ze der ook heel veel terug.
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm er is genoeg vis in de zee enzo.Zwagertje van me.
Rustig aan.![]()
Ik denk er eigenlijk niet zo over na.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij, meisje 1 drankje geeft aan mij.
Dan mag ze der ook heel veel terug.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij hoeft niet na te denken, een man gaat niet teren op de zak van een ander.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk niet zo over na.
Dat ben ik van uitgaansvrouwen niet zo gewend.
Rustig aan.![]()
Ik heb een klacht ik ging laatst wat met een meisje drinken, 7 euro voor een biertje.
Dat was mijn klacht.C'est la vie
Ik bedoel meer dat ik niet zo nadenk over het versieren. Ik ben sowieso slecht in het herkennen daarvan, niet dat subtiele gedoe, bam, gewoon waar het op staat, graag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet na te denken, een man gaat niet teren op de zak van een ander.
Dat ben ik van uitgaansvrouwen niet zo gewend.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik trouw wel met Gerrie haar zus is toch afzichtelijk.quote:C'est la vie
Watquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht ik ging laatst wat met een meisje drinken, 7 euro voor een biertje.
Dat was mijn klacht..
Ik kan bijna een heel krat kopen voor 7 euro.quote:
C'est la vie
Idd. Zat er bladgoud in of zo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan bijna een heel krat kopen voor 7 euro.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Snel zeggen dat iemand je leuk lijkt heeft bij mij nooit gewerkt ofzo,quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik niet zo nadenk over het versieren. Ik ben sowieso slecht in het herkennen daarvan, niet dat subtiele gedoe, bam, gewoon waar het op staat, graag.
Gewoon een leuke tijd hebben met iemand wel.. Dan loopt het wel stuk.
Rustig aan.![]()
Je zou bijna denken van wel.quote:
C'est la vie
Ik ontwijk ze gewoon op voorhand.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snel zeggen dat iemand je leuk lijkt heeft bij mij nooit gewerkt ofzo,
Gewoon een leuke tijd hebben met iemand wel.. Dan loopt het wel stuk.
C'est la vie
Truste.quote:C'est la vie
Dat hoeft ook niet perse meteen. Maar ik vind het fijn dat een man recht voor z'n raap is. Zeg gewoon wat je uiteindelijke intenties zijn aan het eind van de avond. Beide duidelijkheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snel zeggen dat iemand je leuk lijkt heeft bij mij nooit gewerkt ofzo,
Gewoon een leuke tijd hebben met iemand wel.. Dan loopt het wel stuk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dus daarvoor nog niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse meteen. Maar ik vind het fijn dat een man recht voor z'n raap is. Zeg gewoon wat je uiteindelijke intenties zijn aan het eind van de avond. Beide duidelijkheid.
Rustig aan.![]()
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik ga me denk ik ook eens als een egeltje oprollen in m'n lakens.
Egeltjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Trustequote:Op vrijdag 23 november 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Maar ehm hoe stel jij je dat voor dan?quote:
Lijkt mij maar raar als iemand heel vroeg al zegt, jij ziet er super leuk uit en je lacht leuk etc, dus ik wil je echt mee naar huis nemen vanavond.
Rustig aan.![]()
Dan weet je wel meteen of je door moet gaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm hoe stel jij je dat voor dan?
Lijkt mij maar raar als iemand heel vroeg al zegt, jij ziet er super leuk uit en je lacht leuk etc, dus ik wil je echt mee naar huis nemen vanavond..
Dat mee naar huis nemen zeg je niet, lijkt me. Maak daar 'ik wil je wel beter leren kennen' van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm hoe stel jij je dat voor dan?
Lijkt mij maar raar als iemand heel vroeg al zegt, jij ziet er super leuk uit en je lacht leuk etc, dus ik wil je echt mee naar huis nemen vanavond.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehe, hoe meer ik erover nadenk hoe ehh, leuker ik hem vind...quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mee naar huis nemen zeg je niet, lijkt me. Maak daar 'ik wil je wel beter leren kennen' van.![]()
JOU ga ik echt mee naar huis nemen vanavond.
Dan heb je groep A die dat totaal niet leuk vindt...
En groep B die er leuk op reageert, die groep is leuk
Rustig aan.![]()
Ik heb iets dergelijks wel eens meegemaakt. Die man stapte op me af en zei 'he, neuken', het ijs was gebrokenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hehe, hoe meer ik erover nadenk hoe ehh, leuker ik hem vind...![]()
JOU ga ik echt mee naar huis nemen vanavond.
Dan heb je groep A die dat totaal niet leuk vindt...
En groep B die er leuk op reageert, die groep is leuk![]()
.
Wat een toffe openingszin.
Ligt eraan of het een core bal is of niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iets dergelijks wel eens meegemaakt. Die man stapte op me af en zei 'he, neuken', het ijs was gebroken.
Moet wel een charmante kerel zijn die er goed uitziet vind ik.Rustig aan.![]()
Hij had zeker charmequote:Op vrijdag 23 november 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een core bal is of niet.
Moet wel een charmante kerel zijn die er goed uitziet vind ik..
Gewoon niet verkondigen, het werkt niet echt in je voordeel heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
Mja en als maagd is het wat minder
''hey, maagd neuken?''
C'est la vie
Ja, dit egeltje gaat aan haar winterslaap. Trusten.
quote:
Prima.
Ik word soms wel moe dat ik het allemaal steeds moet initieren, verpest de lol een beetje vind ik.Rustig aan.![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, dit egeltje gaat aan haar winterslaap. Trusten.
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
Mja en als maagd is het wat minder
''hey, maagd neuken?''!
Dat doet een collega van mij dus altijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iets dergelijks wel eens meegemaakt. Die man stapte op me af en zei 'he, neuken', het ijs was gebroken.
, heb het hem zelfs 2x zien doen, 1x succesvol, 1x niet. Opzich weet je dan wel meteen waar je aan toe bent, maar denk niet dat ik dat kan
.
Nouja, denk dat de meeste dat toch niet heel serieus nemen of wel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doet een collega van mij dus altijd, heb het hem zelfs 2x zien doen, 1x succesvol, 1x niet. Opzich weet je dan wel meteen waar je aan toe bent, maar denk niet dat ik dat kan
.
Je weet in ieder geval wel dat je geen muts voor je hebt die ''seks super duper bijzonder vindt en daar moet je een relatie voor hebben dit dat''Rustig aan.![]()
Ligt eraan hoe je het vraagt denk ik en hoe je reageert op het antwoord. Als zij dan vraagt of je dat meent en je zegt ja, dan zal ze het vast wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, denk dat de meeste dat toch niet heel serieus nemen of wel?
Je weet in ieder geval wel dat je geen muts voor je hebt die ''seks super duper bijzonder vindt en daar moet je een relatie voor hebben dit dat''The only easy day, was yesterday. (USMC)
Als ze serieus vraagt of je dat meent... Dan kan je aan de manier waarop aflezen of ze wilt of nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het vraagt denk ik en hoe je reageert op het antwoord. Als zij dan vraagt of je dat meent en je zegt ja, dan zal ze het vast wel serieus nemen.
Rustig aan.![]()
Lalalalala.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ach ja ik stap zo al moeilijk op een meid af, dus dat doe ik zeker nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze serieus vraagt of je dat meent... Dan kan je aan de manier waarop aflezen of ze wilt of niet. Andere collega zei laatst ook al, stap erop af dan, ga praten, nadat ik zei dat een meidje dat daar aan het werk was wel leuk is.
Hoiquote:.
En pushen werkt echt averechts bij mij in ieder geval...quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja ik stap zo al moeilijk op een meid af, dus dat doe ik zeker niet. Andere collega zei laatst ook al, stap erop af dan, ga praten, nadat ik zei dat een meidje dat daar aan het werk was wel leuk is.
Rustig aan.![]()
O keb alleen kut films op mijn computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Hoi liefjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk zonder pushen.
Hallo Raene!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
O keb alleen kut films op mijn computer.Lesbische porno's dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest er niet op af stappen om te pushen, moest gewoon een praatje gaan maken met die onbekende collegaquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En pushen werkt echt averechts bij mij in ieder geval.... Niet gedaan
, hij wel, ze bleek een engelse stagaire te zijn. (Hij is getrouwd en kinderen trouwens, maar wilde het even voordoen, laten zien dat het niet eng is
).
Kzal jou ff...quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Lesbische porno's dus?
[ afbeelding ]
Solo porno kan toch ook?Rustig aan.![]()
Ik heb daar serieus gewoon problemen mee, dat alles van de man moet komen met uitgaan.
Ook met feestjes overigens...
College en studie en werk loopt vaker wel wat meer los naar mijn gevoel...Rustig aan.![]()
Je zal mij wat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff...
Solo porno kan toch ook?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nee, daar kan ik niet tegenquote:.
NCIS:LA . Tot straks.
Is het nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist schattig en leuk om te doen om die reden.
Mijn zus vindt dat 100kb/s streamen minder van het netwerk vergt dan 100 kb/s downloaden
Rustig aan.![]()
En dan kan ik haar niet eens overtuigen van haar ongelijk![]()
Ik denk dat dat meer door haar bord voor der kop komt. Die heeft van mijn oom gehoord dat streamen minder van het netwerk vergt als downloaden.![]()
Dat zal die vast niet al te letterlijk bedoelt hebben.
Rustig aan.![]()
Not really maar ik heb nog genoeg te doen hier.. druk druk drukquote:.
Je zus is nie wijsquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn zus vindt dat 100kb/s streamen minder van het netwerk vergt dan 100 kb/s downloaden
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moest er niet op af stappen om te pushen, moest gewoon een praatje gaan maken met die onbekende collega. Niet gedaan
, hij wel, ze bleek een engelse stagaire te zijn. (Hij is getrouwd en kinderen trouwens, maar wilde het even voordoen, laten zien dat het niet eng is
).
Ben ik weer even.
Wheh.. Ik krijg alsnog m'n A/V kabel voor de N64, nu helemaal gratis en voor niks opgestuurd
Joofquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wheh.. Ik krijg alsnog m'n A/V kabel voor de N64, nu helemaal gratis en voor niks opgestuurd! TC?
Omdat vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:15 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiemorgen.Waarom ben ik zo vroeg wakker?
Mogguh![]()
Ja, maar ik ben helemaal niet uitgerust. Ik ben nog moeier dan voordat ik naar bed gingquote:
Goeiemorgen![]()
![]()
Misschien straks nog wat slapen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben helemaal niet uitgerust. Ik ben nog moeier dan voordat ik naar bed ging
Goeiemorgen![]()
Mja, moet maar even kijken. ik heb nu mezelf opgerold in mijn dekbed op de stoel neergezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien straks nog wat slapen?![]()
![]()
OMG cutequote:Op vrijdag 23 november 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, moet maar even kijken. ik heb nu mezelf opgerold in mijn dekbed op de stoel neergezet
Ik mocht blijven liggen, maar het feit dat mijn blaas bijna ontplofte en ik buiten een radio hoorde deed me besloten om er toch maar uit te gaan...
Wil vandaag sowieso 4 dingen doen
strijken
taart afmaken
stofzuigen
en de was op hangen![]()
Haha, ja nu krijg ik het wel behoorlijk warmquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG cute
Ik mocht blijven liggen, maar het feit dat mijn blaas bijna ontplofte en ik buiten een radio hoorde deed me besloten om er toch maar uit te gaan...
Wil vandaag sowieso 4 dingen doen
strijken
taart afmaken
stofzuigen
en de was op hangen.
Hmm, ja, dan kun je er maar beter uit gaan ja
Taartjeeee![]()
Succes alvast
![]()
![]()
Die van Raene was al klaar hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, ja nu krijg ik het wel behoorlijk warm.
Hmm, ja, dan kun je er maar beter uit gaan ja
Taartjeeee![]()
Succes alvast
Ja en dan de vriezer in... om vervolgens ergens de 16e weer op gegeten te wordenquote:
Dec is nogal druk![]()
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van Raene was al klaar hoorLeuke taart is dat
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorlopig ga je me niet veel zien. Druk druk druk.
Aan de dames: hebben jullie ook zo'n pishekel aan strijken?
Kusjes voor iedereen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Heb je em gezien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikLeuke taart is dat
![]()
een oude ICD kan ik wel regelen voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat betekend natuurlijk wel dat je een kadotje meeneemt hePS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hihihiquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat betekend natuurlijk wel dat je een kadotje meeneemt he
[..]
Jij wel?
quote:Ze heeft mijn WA ook nog eens gehosseld
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
een oude ICD kan ik wel regelen voor je.wat?
NIEUW: Foto's!![]()
een supermoderne pacemaker uit 2007. Vers uit een lichaam gehaald.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ow, nee dank je... de mijne doet t nog probleemloosquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
een supermoderne pacemaker uit 2007. Vers uit een lichaam gehaald.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij denkt interessant te doen joh
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
dan heb ik nog een broertje te koop. En anders als je die ook niet wilt moet ik even de winkels bezoekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, nee dank je... de mijne doet t nog probleemloos
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan heb ik nog een broertje te koop. En anders als je die ook niet wilt moet ik even de winkels bezoeken
Mannen die gniffelen :'0quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
ghegheghe
Ik zit weer te gniffelen
Mannen![]()
![]()
cutequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
ghegheghe
Ik zit weer te gniffelen6ft under pleasequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, begraven die hap!
* Nixx- pakt zijn schop!NIEUW: Foto's!![]()
Ja mag ik, van een foto van mij die gisteren is gemaakt met mankini ala Borat aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen die gniffelen :'0
Mannen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat vraagt natuurlijk om een ouderwetse "Pics or it didn't happen"quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja mag ik, van een foto van mij die gisteren is gemaakt met mankini ala Borat aan'olahaha muhahahaquote:NIEUW: Foto's!![]()
Gisteren wel in ABO geplaatstquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een ouderwetse "Pics or it didn't happen"
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ow, daar staat ie veilig... geen idee wat ABO is namelijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren wel in ABO geplaatst
Ja, maar dat is overbodig diep graven.quote:NIEUW: Foto's!![]()
Voor Cryothic dan
Let aub niet op mijn Adonis lichaam![]()
Ik heb geen mooi lijf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor Cryothic dan
Ik heb geen mooi lijf!
Dat is idd wel gniffel waardig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Cryothic dan
Ik heb geen mooi lijf!
Mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Voor Cryothic dan
Ik heb geen mooi lijf!
O M GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn netvliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn netvliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: