SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Maar wel errug hyperquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nee, dat kan ik niet KT, want da's natuurlijk altijd per individu verschillend
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat ben ik soms ook, alleen probeer ik mezelf altijd in te houdenquote:
Sowiesoquote:
Kan me slecht voorstellen dat ieder individu een verschillende reden heeft om slecht met complimenten om te gaan als het over uiterlijk gaat...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee, dat kan ik niet KT, want da's natuurlijk altijd per individu verschillend
Ik vind het echt zo een typisch vrouwen ding eerlijk gezegd.
Rustig aan.![]()
Ik ben ook slecht met complimenten aannemen. Al gat het wel beter, gelukkig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken ook meer dan genoeg mannen die daar niet goed mee om gaan hoor.. En nee, die zijn niet per definitie homo..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan me slecht voorstellen dat ieder individu een verschillende reden heeft om slecht met complimenten om te gaan als het over uiterlijk gaat...
Ik vind het echt zo een typisch vrouwen ding eerlijk gezegd.
Ik denk dat het weldegelijk voor iedereen anders isWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat.. Maar t zal altijd wel blijvenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
En als het dan over haar.. hobbys gaat en dergelijk of dingen die ze doet en ik vind die tof en deel dat mee en leg een beetje uit waarom dan waarderen ze het altijd enorm.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
![]()
Maar ehh, ''hey leuk haar''
/ doei.
Rustig aan.![]()
+1quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Maar t zal altijd wel blijven![]()
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ken ook meer dan genoeg mannen die daar niet goed mee om gaan hoor.. En nee, die zijn niet per definitie homo..
Ik denk dat het weldegelijk voor iedereen anders is
Jezus, jullie zijn moeilijk.
Rustig aan.![]()
Bij mij denk ik ook wel, maar ik probeer wel fatsoenlijk antwoord terug te geven. Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Maar t zal altijd wel blijven.
Complimentjes over mijn uiterlijk kan ik beter mee omgaan dan complimentjes over mijn persoonlijkheidWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Lees nog eens wat ik postte KTquote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...
Jezus, jullie zijn moeilijk.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vrouwen moet je niet willen begrijpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...
Jezus, jullie zijn moeilijk.![]()
Je schopte ze in elkander?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij denk ik ook wel, maar ik probeer wel fatsoenlijk antwoord terug te geven. Dat is ook wel eens anders geweest.
Nee, maar vertel.. If you wish, that isWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja heb ik gelezen...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik postte KT
Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijk
Rustig aan.![]()
Dat snap ik nog slechterquote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Complimentjes over mijn uiterlijk kan ik beter mee omgaan dan complimentjes over mijn persoonlijkheid![]()
Maar jij hebt er aparte redenen voor geloof ik die je niet wilt delen.Rustig aan.![]()
Ik bagatelliseerde complimenten altijd. En dat is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je schopte ze in elkander?
Nee, maar vertel.. If you wish, that is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
I dunno.. Ik bekijk sowieso alles heel erg individueel over t algemeen en niet echt per geslacht.. Uitzonderingen daargelaten uiteraardquote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen...
Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijkWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hoe anders?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij denk ik ook wel, maar ik probeer wel fatsoenlijk antwoord terug te geven. Dat is ook wel eens anders geweest.
Onfatsoenlijk antwoord / geen antwoord?
Maar waarom?
Rustig aan.![]()
Zou dat kunnen komen omdat vrouwen hun onzekerheden makkelijker erkennen en delen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen...
Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet willen begrijpen.
En complimenten kan je geven vanuit verschillende gezichtspunten. Als KT zich als een slaafse hond openbaart aan een mooie meid tegen wie ie opkijkt en brult "hey, mooi haar!", dan is dat iets anders dan een slim verpakt compliment, met humor gebracht.
Vrouwen denken en zijn veel subtieler dan mannen, de meeste mannen missen daar echt een zintuig voor.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Klopt.. Maar laat ik zeggen dat het iets met gewend zijn te maken heeft.. Het tegenovergestelde dus.. En meer zeg ik er echt niet over nee.. Ik geef mij zelf al veel te veel bloot op fok nu terwijl ik dat echt heel erg gescheiden probeer te houdenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat snap ik nog slechter![]()
Maar jij hebt er aparte redenen voor geloof ik die je niet wilt delen.
Als dat zo was dan zouden vrouwen juist beter in staat moeten zijn complimenten te ontvangen toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou dat kunnen komen omdat vrouwen hun onzekerheden makkelijker erkennen en delen?Rustig aan.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zouden vrouwen juist beter in staat moeten zijn complimenten te ontvangen toch?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als KT maar niet al zijn complimenten gaat verpakken in humor pakketjes vind ik het prima.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
En complimenten kan je geven vanuit verschillende gezichtspunten. Als KT zich als een slaafse hond openbaart aan een mooie meid tegen wie ie opkijkt en brult "hey, mooi haar!", dan is dat iets anders dan een slim verpakt compliment, met humor gebracht.
Vrouwen denken en zijn veel subtieler dan mannen, de meeste mannen missen daar echt een zintuig voor.Rustig aan.![]()
Hehe success dan, trusten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word genegert
Maar ik ga wel slapen.... Of een poging doen tot![]()
![]()
Nietesquote:Op donderdag 22 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word genegert
Maar ik ga wel slapen.... Of een poging doen tot.
Slaap lekker.
Dat werkt nu juist het beste.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als KT maar niet al zijn complimenten gaat verpakken in humor pakketjes vind ik het prima.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nouja als je open bent en meer praat dan is de communicatie toch duidelijker zou je zeggen?quote:Rustig aan.![]()
Nederlanders kunnen over het algemeen slecht omgaan met complimenten, op elk vlak.
Dat is niet alleen bij vrouwen zo en ook niet alleen bij versieren. Het is meer het ingebakken calvinisme en het "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"-idee.
The only limit is your own imagination
Ik geef best complimenten met een vleugje humor.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat werkt nu juist het beste.
Maar ik ga niet complimenten verpakken in humor.
Het 2e klinkt veel te geforceerd het eerste niet.Rustig aan.![]()
Hehe, nee, maar ze kúnnen het wel beter dan mannen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen zijn overigens niet altijd even subtiel hoorThe only limit is your own imagination
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen zijn overigens niet altijd even subtiel hoor
Hoe dingen klinken ligt aan jou, niet aan je gesprekspartner. Maar die discussie ga ik niet voor de 217341249e keer aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef best complimenten met een vleugje humor.
Maar ik ga niet complimenten verpakken in humor.
Het 2e klinkt veel te geforceerd het eerste niet.
Een echte Hollandse meid.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijk
Met versieren is de spanning van ''vindt hij mij wel leuk'' volgens mij juist heel effectief...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijkRustig aan.![]()
Maar dat betekent toch niet perse dat je complimenten goed kan ontvangen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja als je open bent en meer praat dan is de communicatie toch duidelijker zou je zeggen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ook, dan maar bot en lompquote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen maar goed.. Subtiel zie ik vaak als ergens omheen draaien, ik heb het liever rechtdoorzee en duidelijk
Behalve als ik niet durf dan draai ik er omheen![]()
Ja laat maar zitten inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dingen klinken ligt aan jou, niet aan je gesprekspartner. Maar die discussie ga ik niet voor de 217341249e keer aan.Rustig aan.![]()
Hehe herkenbaarquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, dan maar bot en lomp
Behalve als ik niet durf dan draai ik er omheen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: