Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Kan me slecht voorstellen dat ieder individu een verschillende reden heeft om slecht met complimenten om te gaan als het over uiterlijk gaat...
Ik vind het echt zo een typisch vrouwen ding eerlijk gezegd.
Ik ken ook meer dan genoeg mannen die daar niet goed mee om gaan hoor.. En nee, die zijn niet per definitie homo.. Ik denk dat het weldegelijk voor iedereen anders is
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
En als het dan over haar.. hobbys gaat en dergelijk of dingen die ze doet en ik vind die tof en deel dat mee en leg een beetje uit waarom dan waarderen ze het altijd enorm.
Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende: Ik ken ook meer dan genoeg mannen die daar niet goed mee om gaan hoor.. En nee, die zijn niet per definitie homo.. Ik denk dat het weldegelijk voor iedereen anders is
Typisch vrouwelijk, maar voor iedere vrouw anders...
Ja heb ik gelezen... Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijk
Ja heb ik gelezen... Ik erken ook dat er natuurlijk mannen zijn die dat hebben, maar significant minder in mijn ervaring, daarom noem ik het typisch vrouwelijk
I dunno.. Ik bekijk sowieso alles heel erg individueel over t algemeen en niet echt per geslacht.. Uitzonderingen daargelaten uiteraard
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal