abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119643936
Kijk eens p marktplaats, fantastische merkkeukens met apparatuur. Voor een schijntje.

Echt, als je iets wilt, dan kan het vaak ook.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 26 november 2012 @ 17:25:10 #127
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119644016
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:22 schreef blomke het volgende:
Kijk eens p marktplaats, fantastische merkkeukens met apparatuur. Voor een schijntje.

Echt, als je iets wilt, dan kan het vaak ook.
Als je een doorgewinterde klusser bent wel. ;)
Ik kijk zelf regelmatig op MP naar die keukens, inderdaad prima spul te krijgen daar - maar dan moet je het ook nog zelf kunnen (de)monteren. Helaas, dat is voor mij - en voor vele anderen - toch echt nog een brug te ver.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_119644040
Veel jonge mensen zijn niet zo bedreven in het zelf klussen als in het photoshoppen en als je mensen moet gaan inhuren tikt het al rap aan.
pi_119644119
Ja, jammer is dat. Met je handen werken geeft zo veel meer voldoening dan met je "hoofd" iets bedenken dat niet werkt.........
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 26 november 2012 @ 17:36:29 #130
323439 HetKlusKonijn
pi_119644378
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef blomke het volgende:
Ja, jammer is dat. Met je handen werken geeft zo veel meer voldoening dan met je "hoofd" iets bedenken dat niet werkt.........
Inderdaad. Als ik het nog eens over zou mogen doen (mijn leven bedoel ik), dan werd ik electricien of zo. Mooi vak. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_119646069
Zwarte stenen vervangen voor laminaat
pi_119646349
Ik vind de foto's echt een lachertje :D.
Daar mee verwachten dat je kijkers lokt is wel een illusie vind ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 november 2012 @ 18:38:12 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119646405
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:29 schreef bombmannl het volgende:
Zwarte stenen vervangen voor laminaat
Het is "vervangen door" en als je het topic eens gelezen had, had je geweten dat dit laminaat is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119649738
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Inderdaad. Als ik het nog eens over zou mogen doen (mijn leven bedoel ik), dan werd ik electricien of zo.
Pracht vak. Wat let je, vrouwen zijn beter in dat werk dan mannen.
  maandag 26 november 2012 @ 20:48:57 #135
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_119652308
Mijn eerst indruk is dat het allemaal een beetje gedatteerd is en dat er erg veel werk in zit om het helemaal strak te krijgen, daarnaast is iedere ruimte in het huis anders en mis ik een vorm van eenheid.

Tips:
Schrootjes eruit, muren wit schilderen en een strak laminaatje over de tegels heen.
Deze zaken schrikken mij op het eerste gezicht meteen af.

Probeer daarnaast de badkamer en de keuken een beetje op te leuken.
De keuken kan al erg opknappen door die oude tegels te vervangen door een nieuwe strakke achterwand.
  maandag 26 november 2012 @ 22:54:51 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119658778
TS, hoe is de verhouding in de Funda-statistieken, dus hoeveel keer wordt het huis gevonden en hoeveel keer bekeken?
En dan even de periode voor je het topic opende ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 17:49:42 #137
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_119679992
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Als ik het nog eens over zou mogen doen (mijn leven bedoel ik), dan werd ik electricien of zo. Mooi vak. :)
Het is alleen jammer dat je er geen hele dikke boterham mee kunt verdienen.
Een gemiddelde timmerman verdient meer dan een vonketrekker...
pi_119682173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is alleen jammer dat je er geen hele dikke boterham mee kunt verdienen.
Een gemiddelde timmerman verdient meer dan een vonketrekker...
We hebben er al eerder een discussie over gehad, maar ik dacht dat een zelfstandige electricien (dus niet een ZZpPer die voor een baas werkt), een hoger uurtarief in rekening brengt dan een timmerman (die tegen woordig niet meer timmert, alleen met de accuschroefmachine en 'n nietpistool werkt)
pi_119692218
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef blomke het volgende:
Maar de meeste voldoening haal ik uit het met eigen hoofd dingen bedenken en het dan vervolgens met eigen handen uitvoeren.
-
pi_119692787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef quo_ het volgende:

[..]

Maar de meeste voldoening haal ik uit het met eigen hoofd dingen bedenken en het dan vervolgens met eigen handen uitvoeren.
absoluut. Een tikje jammer is dat ze de eerste keer bij jezelf niet helemaal perfect gaan terwijl je het als je het de volgende keer bij een vriend doet eersteklas vakwerk aflevert. Da's dan altijd weer een domper :')
pi_119699697
Geen verkeerd huis. De bouwstijl is niet mijn smaak, maar is vlgns mij redelijk populair. Dit waren de aardige woorden, nu komt er een lijst onaardige kritiek waarvan ik hoop dat je het goed oppakt is niet om jou of je huis af te kraken.

Wat ik zie is heel veel best donkere kleuren..
Beneden zie ik heel veel werk en gedateerde keuzes. Donkere.plavuizen/laminaat, schrootjes aan de muur, en de kleur van de andere muur.. is veel werk, en mij te druk dus slechte eerste indruk.

De.keuken is een modelletje van 15 jaar terug maar daar zie ik een lichtblauwe tegelwand, die zou ik wit maken, dat kan goedkoop met tegelverf en veel geduld.

De douche is een belangrijk punt om een huis te kiezen, ik wil daarvoor iig de ruimte hebben, die ontbreekt hier. Je zult voor een riante badkamer met welness beleving een kamer moeten opofferen.

Laat zien wat er mogelijk is. Kun je evt een kamer op zolder maken of zijn er in de straat aanbouwen etc. Maak zelf of laat iemand mooie 3d tekeningen maken van wat er kan in dit huis.

Maar pak eerst de vele kleuren aan en bedenk een WOW factor er is nu niets waarom ik voor dit huis zou kiezen boven die van je buren.
pi_119699779
Ik vind juist dat je helemaal moeite en kosten moet doen om het geheel
naar de smaak van 'de meeste kopers' te maken,
want er zal maar één koper zijn.
De tekst die ik zag in je adv. waar over 'smaakvol' gerept wordt
zou ik dan wel snel verwijderen , aangezien je de eventuele kopers de indruk zou kunnen geven dat ze betalen voor deze 'smaak' ,die misschien of waarschijnlijk hun smaak toch niet is.
Verder zou ik als ik jou was wat meer benadrukken dat het alleen maar tegels lijken in de woonkamer,
maar dat het gewoon laminaat is , zodat de starter rustig zijn eigen kleed of tapijt er op kan nieten.
uiteindelijk lukt altijd alles
  woensdag 28 november 2012 @ 04:03:44 #143
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119699840
Waarom vind ik het huis niet in de lijst als ik op Hoogerheide zoek met de vraagprijs van laag naar hoog gesorteerd?
En ook niet als ik los daarvan op postcode 4631 zoek met de vraagprijs van laag naar hoog gesorteerd..?

Alleen als ik specifiek zoek op de Edward Jennerstraat in Hoogerheide vind ik hem..

Verder: die schrootjes kunnen echt niet meer... (ook niet in het wit)
De trapleuning zou ook wat moderner kunnen, en de deuren zijn in (wat lijkt) gebroken wit, wat ze oud en gedateerd doet lijken..

En leg een hoes op het bed die wat beter bij de muur staat...

Alle tegels eruit en dezelfde opnieuw erin als sierbestrating (dus door elkaar gemixed met motiefjes... zodat het 1 geheel word, ook ik dacht dat alleen het houten tuinhuis erbij hoorde en de rest van de buren was..

De vloerbedekking in diverse ruimten knalt nogal, en de voegen van de tegels zijn grijs ivp wit, wat een gerenoveerde uitstraling geeft.. (daar is speciale verf voor) nu lijkt de douche wat smerig in de hoeken door kalk etc

In de woonkamer zou ik laminaat met een beetje tegen kers achtige kleur leggen, daar word het wat warmer en knusser van, het kost niets en ligt er zo in, dat blauwe is erg kil samen met die paarse muur..

Ik vind de vraagprijs te hoog voor de uitstraling van de woning in het algemeen, en er staan erg veel (4 pagina's) vergelijkbare goedkopere woningen in de omgeving (10 km) te koop.. maar veel netter qua uitstraling.

Zo.... en nu ga ik maar weer ff werken... :7
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 28 november 2012 @ 08:07:33 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119700430
Omdat je niet ver genoeg doorgebladerd hebt, ze hebben geen NVM-makelaar maar een makelaar met het "VastgoedPro" label, en die woningen komen bij een sortering pas na alle NVM-woningen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 november 2012 @ 11:48:32 #145
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119705210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 08:07 schreef Leandra het volgende:
Omdat je niet ver genoeg doorgebladerd hebt, ze hebben geen NVM-makelaar maar een makelaar met het "VastgoedPro" label, en die woningen komen bij een sortering pas na alle NVM-woningen ;)
Eehhm als ik de goedkoopste woning wil, dan sorteer ik de boel op prijs, en hoort ie er toch gewoon tussen te staan ongeacht de makelaar...? Ik sorteer immers op prijs niet op makelaar... :? :|W

Lijkt me wel erg achterlijk....

Edit: het werkt dus echt zo... wat een idiote randdebielen zeg... funda geeft een hele nieuwe dimensie aan sorteren... :') |:(

[ Bericht 12% gewijzigd door Snowballed op 28-11-2012 11:55:36 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 15:10:41 #146
323439 HetKlusKonijn
pi_119711731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Eehhm als ik de goedkoopste woning wil, dan sorteer ik de boel op prijs, en hoort ie er toch gewoon tussen te staan ongeacht de makelaar...? Ik sorteer immers op prijs niet op makelaar... :? :|W

Lijkt me wel erg achterlijk....

Edit: het werkt dus echt zo... wat een idiote randdebielen zeg... funda geeft een hele nieuwe dimensie aan sorteren... :') |:(
Als ik me niet heel sterk vergis is er recentelijk door de 'niet-NVM'-makelaars een rechtszaak aangespannen tegen funda vanwege deze praktijken (NB: funda is van de NVM). Ik heb de uitspraak nog niet gezien maar ben er best benieuwd naar. :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 15:48:21 #147
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119713110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Als ik me niet heel sterk vergis is er recentelijk door de 'niet-NVM'-makelaars een rechtszaak aangespannen tegen funda vanwege deze praktijken (NB: funda is van de NVM). Ik heb de uitspraak nog niet gezien maar ben er best benieuwd naar. :Y
In Groningen loopt het wel van laag naar hoog, enkel de huizen op een nevensite komen later...

Het zijn trouwens ook geen hele nette praktijken, om op zo'n belangrijke vastgoed site enkel via een makelaar te kunnen adverteren..
pi_119713449
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Snowballed het volgende:

[..]

In Groningen loopt het wel van laag naar hoog, enkel de huizen op een nevensite komen later...

Het zijn trouwens ook geen hele nette praktijken, om op zo'n belangrijke vastgoed site enkel via een makelaar te kunnen adverteren..

compleet andere discussie natuurlijk.. Maar volkomen logisch als je bedenkt waar funda vandaan komt en voor wat het is gemaakt.. Door de juiste marketing zijn ze de populairste geworden.. De seat dealer zet zijn ingeruilde fiat toch ook niet vooraan in zijn showroom?

maar goed, back on topic..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119713723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 04:03 schreef Snowballed het volgende:
Alle tegels eruit en dezelfde opnieuw erin als sierbestrating (dus door elkaar gemixed met motiefjes... zodat het 1 geheel word, ook ik dacht dat alleen het houten tuinhuis erbij hoorde en de rest van de buren was..
Of in ieder geval aan de randen wat stenen eruit en een border met wat plantjes maken.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:06:07 #150
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119713765
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

compleet andere discussie natuurlijk.. Maar volkomen logisch als je bedenkt waar funda vandaan komt en voor wat het is gemaakt.. Door de juiste marketing zijn ze de populairste geworden.. De seat dealer zet zijn ingeruilde fiat toch ook niet vooraan in zijn showroom?

maar goed, back on topic..
Dat zal ook wel, maar ondertussen heb je geen keus meer als je je huis wil verkopen... je kunt moeilijk alle kleinere sites in de gaten houden.. dus word er enkel op funda gekeken..

En over een andere discussie gesproken... op Marktplaats vind je zowel dealers als particulieren... dus is het net wat de klant zoekt, wat vooraan in de showroom (op het scherm dus) komt te staan..

Beetje jammer om te roepen dat het nu weer ontopic moet terwijl je een reactie uitlokt... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')