Als je een doorgewinterde klusser bent wel.quote:Op maandag 26 november 2012 17:22 schreef blomke het volgende:
Kijk eens p marktplaats, fantastische merkkeukens met apparatuur. Voor een schijntje.
Echt, als je iets wilt, dan kan het vaak ook.
Inderdaad. Als ik het nog eens over zou mogen doen (mijn leven bedoel ik), dan werd ik electricien of zo. Mooi vak.quote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef blomke het volgende:
Ja, jammer is dat. Met je handen werken geeft zo veel meer voldoening dan met je "hoofd" iets bedenken dat niet werkt.........
Het is "vervangen door" en als je het topic eens gelezen had, had je geweten dat dit laminaat is.quote:Op maandag 26 november 2012 18:29 schreef bombmannl het volgende:
Zwarte stenen vervangen voor laminaat
Pracht vak. Wat let je, vrouwen zijn beter in dat werk dan mannen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Inderdaad. Als ik het nog eens over zou mogen doen (mijn leven bedoel ik), dan werd ik electricien of zo.
Het is alleen jammer dat je er geen hele dikke boterham mee kunt verdienen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik het nog eens over zou mogen doen (mijn leven bedoel ik), dan werd ik electricien of zo. Mooi vak.
We hebben er al eerder een discussie over gehad, maar ik dacht dat een zelfstandige electricien (dus niet een ZZpPer die voor een baas werkt), een hoger uurtarief in rekening brengt dan een timmerman (die tegen woordig niet meer timmert, alleen met de accuschroefmachine en 'n nietpistool werkt)quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is alleen jammer dat je er geen hele dikke boterham mee kunt verdienen.
Een gemiddelde timmerman verdient meer dan een vonketrekker...
Maar de meeste voldoening haal ik uit het met eigen hoofd dingen bedenken en het dan vervolgens met eigen handen uitvoeren.quote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef blomke het volgende:
Ja, jammer is dat. Met je handen werken geeft zo veel meer voldoening dan met je "hoofd" iets bedenken dat niet werkt.........
absoluut. Een tikje jammer is dat ze de eerste keer bij jezelf niet helemaal perfect gaan terwijl je het als je het de volgende keer bij een vriend doet eersteklas vakwerk aflevert. Da's dan altijd weer een domperquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar de meeste voldoening haal ik uit het met eigen hoofd dingen bedenken en het dan vervolgens met eigen handen uitvoeren.
Eehhm als ik de goedkoopste woning wil, dan sorteer ik de boel op prijs, en hoort ie er toch gewoon tussen te staan ongeacht de makelaar...? Ik sorteer immers op prijs niet op makelaar...quote:Op woensdag 28 november 2012 08:07 schreef Leandra het volgende:
Omdat je niet ver genoeg doorgebladerd hebt, ze hebben geen NVM-makelaar maar een makelaar met het "VastgoedPro" label, en die woningen komen bij een sortering pas na alle NVM-woningen
Als ik me niet heel sterk vergis is er recentelijk door de 'niet-NVM'-makelaars een rechtszaak aangespannen tegen funda vanwege deze praktijken (NB: funda is van de NVM). Ik heb de uitspraak nog niet gezien maar ben er best benieuwd naar.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehhm als ik de goedkoopste woning wil, dan sorteer ik de boel op prijs, en hoort ie er toch gewoon tussen te staan ongeacht de makelaar...? Ik sorteer immers op prijs niet op makelaar...![]()
![]()
Lijkt me wel erg achterlijk....
Edit: het werkt dus echt zo... wat een idiote randdebielen zeg... funda geeft een hele nieuwe dimensie aan sorteren...![]()
![]()
In Groningen loopt het wel van laag naar hoog, enkel de huizen op een nevensite komen later...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als ik me niet heel sterk vergis is er recentelijk door de 'niet-NVM'-makelaars een rechtszaak aangespannen tegen funda vanwege deze praktijken (NB: funda is van de NVM). Ik heb de uitspraak nog niet gezien maar ben er best benieuwd naar.
compleet andere discussie natuurlijk.. Maar volkomen logisch als je bedenkt waar funda vandaan komt en voor wat het is gemaakt.. Door de juiste marketing zijn ze de populairste geworden.. De seat dealer zet zijn ingeruilde fiat toch ook niet vooraan in zijn showroom?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In Groningen loopt het wel van laag naar hoog, enkel de huizen op een nevensite komen later...
Het zijn trouwens ook geen hele nette praktijken, om op zo'n belangrijke vastgoed site enkel via een makelaar te kunnen adverteren..
Of in ieder geval aan de randen wat stenen eruit en een border met wat plantjes maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 04:03 schreef Snowballed het volgende:
Alle tegels eruit en dezelfde opnieuw erin als sierbestrating (dus door elkaar gemixed met motiefjes... zodat het 1 geheel word, ook ik dacht dat alleen het houten tuinhuis erbij hoorde en de rest van de buren was..
Dat zal ook wel, maar ondertussen heb je geen keus meer als je je huis wil verkopen... je kunt moeilijk alle kleinere sites in de gaten houden.. dus word er enkel op funda gekeken..quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
compleet andere discussie natuurlijk.. Maar volkomen logisch als je bedenkt waar funda vandaan komt en voor wat het is gemaakt.. Door de juiste marketing zijn ze de populairste geworden.. De seat dealer zet zijn ingeruilde fiat toch ook niet vooraan in zijn showroom?
maar goed, back on topic..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |