Eerste foto die je ziet: Luxaflex hangt scheef. Open die zooi!
Op de tweede foto hangt 'ie ineens anders en de inhoud van de vensterbank is veranderd.
Dus de foto's zijn niet recent

Als ik kamers tel maar ik zie ze niet op de foto, denk ik: Die kamer is dus een rommel want anders hadden ze wel een foto gemaakt.
Huis lijkt me in vrijwel originele (niet interessante) staat en alleen cosmetisch een beetje opgeleukt.
Wat mij opvalt is de goedkope afwerking die je overal in terugziet.
In elk kamer ligt een andere vloer. De schroten in de woonkamer zijn zo te zien gebruikt om een deuropening dicht te maken, want in de hal zit die opening er nog.
(schroten = ellende, wat zit er achter die schroten?)
Foto van de keuken is waardeloos.
Maak één foto met een groothoeklens. Dan krijg je de hele keuken erop en zie je dat kastje met de magnetron/oven niet. Dan lijkt het een grotere keuken.
Keukenblok ziet er goed uit, tegels verschrikkelijk.
Keukenvloer ook (zijn dat zeil-tegels-plak-ellende?)
De tegels in de keuken en badkamer lijken me aan de ene kant nog niet zo oud, maar het design ervan komt uit de jaren '60. Erg smaakafhankelijk, mijn smaak is het niet.
Badkamervloer vind ik ook verschrikkelijk maar die verander je niet zo makkelijk. Foto beetje optimistisch maken en wat eenheid maken in accessoires die op de blauwe tegels afgestemd zijn, dan valt het wel mee.
Als dit huis van mij was en ik moest het verkopen, zou ik op de hele benedenverdieping in elk geval de vloer vervangen door laminaat en alle muren wit verven.
Dat is ook niet mijn smaak, maar het is wel neutraal en trekt meer kopers. Je krijgt dan ook een beter beeld van de ruimte.
De vloer op de babykamer past naar mijn mening ook totaal niet bij de kleur van de muur, leg daar ook een laminaatje in of als het niet anders kan een wit kleed, dan valt dat donkerblauwe niet meer zo op.
Foto's van de badkamer en de hoofdslaapkamer zijn niet goed. Je ziet veel te weinig van de ruimte, daardoor lijkt het allemaal heel klein. Daar heb je andere lenzen voor.
Tuinfoto's.
Wat doet die tuintafel aan de zijkant van het huis? Weg met dat ding.
Losse tegels weghalen. Verder is het daar nogal kaal, zet wat bloempotten neer.
Tuinslang weg.
Bij de schutting aan de andere kant van de tuin, zelfde foto, liggen losse stenen met daar bovenop een wok??

Weg ermee.
Haal die ladder weg voor de foto.
Er staat daar een mooie loungeset, maar er is geen duidelijke foto van. Zet de boel eens neer zodat een koper denkt "Daar kan ik lekker zitten!"
Door de verschillende bestrating moest ik 2x kijken of die loungeset nou van de tuin van de buren was, of dat het er nou bij hoort.
Tot zover mijn gezeik.
Ik koop trouwens zelf liever een huis dat er rommelig uitziet, want die zijn vaak goedkoper omdat niemand ze wil.

edit: Alle foto's hebben hetzelfde probleem, ze zijn met de verkeerde lens gemaakt. Alles lijkt klein omdat alles dichtbij is. Op de foto van de gang valt het meteen op, je ziet de trap niet goed. Die moet er gewoon helemaal op staan.
Eerste foto van de voorkant, ik zie de tuin niet. Ook die moet er helemaal op staan.