+ de zwarte tegels eruit.quote:
Nee.quote:
Heb jij wel goed gekeken naar de tuin? Het is ruim en heel neutraal, dat onderhoudsvriendelijke ligt mij persoonlijk ook niet maar dat is wel wat mensen tegenwoordig willen. Omdat een stel allebei fulltime moet werken om het te kunnen bekostigen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:45 schreef trovey het volgende:
Tuin oogt als een plaatsje...zou er meer tuin van maken dus groen erin.
En één en al grijze steen en niet aantrekkelijk zoals het er nu uitziet....knap die tuin wat op en de buitenruimte gaat een stuk aantrekkelijker wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb jij wel goed gekeken naar de tuin? Het is ruim en heel neutraal, dat onderhoudsvriendelijke ligt mij persoonlijk ook niet maar dat is wel wat mensen tegenwoordig willen. Omdat een stel allebei fulltime moet werken om het te kunnen bekostigen.
Er is niets mis met de presentatie van die tuin. Hij is ruim.
En iemand die van tuinieren houdt weet wel raad met die tegels.
Ik woon ook in Hoogerheide trouwens. Zal morgen even posten door welke makelaar de starterswoningen soortgelijk aan die van jullie verkocht zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:36 schreef margu het volgende:
Ok, bedankt daar kunnen we zeker wat mee.
Doordat je er zelf al zolang woont, zie je niet alles meer.
We hebben afgelopen zomer al het schilderwerk aan de buitenkant aangepakt, was allemaal geel en dat vind ik al behoorlijk
Werkgelegenheid, scholen, winkels etc zijn er genoeg en in deze prijscategorie is weinig concurrentie (wel waar nog heel veel aan geklust moet worden)
Er zijn nog bijna geen kijkers geweest.
Er is dus wel wat mis met de presentatie.
En er liggen al felle handdoeken in de badkamer hoor, laatst toevallig meegebracht.
Niet iedereen hangt een balkon vol met tierelantijntjes en troep. Ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
En één en al grijze steen en niet aantrekkelijk zoals het er nu uitziet....knap die tuin wat op en de buitenruimte gaat een stuk aantrekkelijker worden
Grotendeels eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:10 schreef Pascal2010 het volgende:
Ik heb toevallig een jaar geleden een huis gekocht maar bij mij zouden de volgende punten opvallen:
- Voortuin oogt niet gezellig. Zet paar leuke plantjes neer en het ziet er al anders uit.
- Huis spreekt me qua buitenkant totaal niet aan maar dat is persoonlijke smaak.
- Tegels in de woonkamer lijken mooi alleen blijken het dus helemaal geen tegels te zijn.... Teleurstelling dus.
- Schrootjes..
- Woonkamer oogt licht genoeg op de 2e foto maar minder licht op de 4e foto. Waarom zit de 3e foto er eigenlijk tussen. Die hoort er lijkt me gewoon na te komen.
- Ik zou nog best wel een tijdje met de keuken kunnen leven maar de tegels maken het dat ik de keuken eigenlijk niet zo mooi vindt
- Keukenkastje waar de magnetron op staat kan best zo blijven.
- Ik krijg niet echt goed hoogte van de tuin. Tuin oogt klein.
- Douche past eigenlijk wel gewoon bij het huis. Niet mijn smaak verder.
De rest kan ik heel goed doorheen kijken. Muren en vloer zouden bij mij toch allemaal op de schop gaan.
Maar ziet er uit als een net huis voor een mooie prijs. Alleen die schrootjes he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |