Zit ik m'n vrije halfuurtje weg te gooien om Boterbartje op z'n plek te zetten en dan krijg je zo weinig waardering voor je epos.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
Ja, heel leuk. Nu kappen erover. Een grap of bash, prima, maar complete dissertaties over de liquide positie en weet ik wat doen jullie maar in een apart topic.
Misschien kun je uit z'n reactie wel iets opmaken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met schrijven?
Oké, goed stuk. Fair enough. Maar het onderwerp an sich lijkt de gemoederen nogal bezig te houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zit ik m'n vrije halfuurtje weg te gooien om Boterbartje op z'n plek te zetten en dan krijg je zo weinig waardering voor je epos.
Conceptversie ingeleverdquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met schrijven?
Dan zul je toch echt bij de bron moeten zijn, dunkt me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oké, goed stuk. Fair enough. Maar het onderwerp an sich lijkt de gemoederen nogal bezig te houden.
Punt is dat dat dus geen zin heeft. Dan krijg je dus weer loze kreten/meningen zoals op pagina 4, en anders wel de escalatie op pagina 5. En als je wel een punt maakt wordt er niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zit ik m'n vrije halfuurtje weg te gooien om Boterbartje op z'n plek te zetten en dan krijg je zo weinig waardering voor je epos.
Ja, dat snap ik. Ik snap dat het na drie topics een beetje vervelend is dat het onderwerp steeds blijft terugkomen, maar ik moest gewoon nog even uitgebreid reageren. Maar we zullen erover ophouden, mocht Boterbartje vinden dat ik ongelijk heb dan mag hij me een mooie minstens zo uitgebreide PM sturen als mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oké, goed stuk. Fair enough. Maar het onderwerp an sich lijkt de gemoederen nogal bezig te houden.
Zo'n grote symmetrische knoop zou je juist niet eens wíllen kunnen strikken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:59 schreef Yreal het volgende:
Zo, ik kan nu eindelijk een dubbele windsor strikken. Is youtube toch ergens goed voor
De dubbele windsor wordt vooralsnog gezien als 'de' (traditionele) zakelijke/statige knoop.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:48 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo'n grote symmetrische knoop zou je juist niet eens wíllen kunnen strikken.
Gewoon een strakke four-in-hand
Ik vind van die hele smalle zwarte dassen mooiquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De dubbele windsor wordt vooralsnog gezien als 'de' (traditionele) zakelijke/statige knoop.
Ik doe 'm eigenlijk altijd, heb wel redelijk dikke/stevige/brede dassen.
Maar het hangt natuurlijk ook van je das af.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Speedy_T het volgende:
Zal best zo zijn, FIH staat een heel stuk beter imo
O ik ook wel, maar ik vind ze net iets te weinig 'zakelijk' voor op het werk. Je bent er net een te gladde Amsterdamse scooterrijdende makelaar mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind van die hele smalle zwarte dassen mooiHeb er zelf ook een, maar het enige wat ik regelmatig draag is een brede gouden
Werk alles.
Gisteren om.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Speedy_T het volgende:
Zwarte dassen zijn voor begrafenissen.
Was hier ook zo, erg vreemd. Gelukkig nog op tijd stopgezet, want dit kost natuurlijk gewoon rente.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, blijkbaar de lening afgelopen maand op max gezet. Heb opeens een shitload aan geld op de rekening (inclusief loon dat net gestort is)
Wist je dat het rentepercentage bijna net zo hoog is als de inflatie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was hier ook zo, erg vreemd. Gelukkig nog op tijd stopgezet, want dit kost natuurlijk gewoon rente.
Sowieso is communicatie met DUO erg slecht.
Nooit echt problemen gehad met ze. Het komt nu op zich niet heel slecht uit, kan ik dat even apart zetten voor de trajectkaart die ik vanaf januari moet gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was hier ook zo, erg vreemd. Gelukkig nog op tijd stopgezet, want dit kost natuurlijk gewoon rente.
Sowieso is communicatie met DUO erg slecht.
Hoax!quote:
Zelfde hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nooit echt problemen gehad met ze. Het komt nu op zich niet heel slecht uit, kan ik dat even apart zetten voor de trajectkaart die ik vanaf januari moet gaan aanschaffen
quote:
Vertel dan ook wat leuksquote:
quote:
quote:
Wat wil je weten?quote:
Besluiteloze vrouwenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:37 schreef N0rah het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang het maar leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |