Ja, en dat ziet er dus niet uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook al een beetjeAlhoewel je wel veel mannen met een witte ziet
Allemaal homo'squote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook al een beetjeAlhoewel je wel veel mannen met een witte ziet
Tjaquote:
quote:
Er begint een hoop duidelijk te wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef eriksd het volgende:
Begint er wéér een homofiel tegen me te praten. Wat is deze
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Er begint een hoop duidelijk te worden
Ojee, straks gaan ze gekke dingen doenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:59 schreef eriksd het volgende:
We hebben fans inderdaad. Hallo lurkers!
Alleen hebben de lurkers wel onze hoofden gezien.
Kut man, gegevens weg enz.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb m'n lieve MacBook Air weerApple
![]()
SSD was kapot
Dat is bullshitquote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Dat is vrij uniek, SSD's gaan vrijwel nooit stuk
Dropbox is wel handig maar that's it.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef N0rah het volgende:
Gebruikt er hier iemand iCloud? Ik gebruik ook al geruime tijd Dropbox, maar laatst vertelde m'n man mij dat iCloud een soortgelijk iets is.
True that, pfffquote:Op donderdag 22 november 2012 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Boterbartje draait waarschijnlijk overuren door de kerstpakketten, dus nu kan het
Altijd al geweest, vervelend bedrijfquote:
Jaa goed.. Pages en Numbers is natuurliijk wel complete crapquote:Op donderdag 22 november 2012 22:46 schreef NotGuilty het volgende:
Hier moet ik je wel gelijk in geven, Microsoft heeft naast Skydrive zelfs Office voor Mac beschikbaar gesteld![]()
iTunes is het méést omslachtige systeem ooit. Ik heb een iPod shuffle voor hardlopen en het is gewoon pure tumor-tijd als ik weer nieuwe muziek erop wil. Kut ding. En Quicktime is nooit echt een groot iets geworden.. silverlight, directX en active X wel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Quicktime is er toch ook voor Windows? iTunes enzv
Mwah ik vind iTunes nog wel oké maar de eerste die Quicktime gebruikt moet ik nog tegenkomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iTunes is het méést omslachtige systeem ooit. Ik heb een iPod shuffle voor hardlopen en het is gewoon pure tumor-tijd als ik weer nieuwe muziek erop wil. Kut ding. En Quicktime is nooit echt een groot iets geworden.. silverlight, directX en active X wel bijvoorbeeld.
Maar ik bedoelde dat je bijvoorbeeld geen iCloud, Number, Pages etc. voor een Windows PC hebt. Gelukkig natuurlijk maar het geeft ook wel iets weer van de mentaliteit van Apple.
*kuch*quote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
Sowieso is een bedrijf zonder Outlook niet voor te stellen.
Ga maar eerst eens even in het bedrijfsleven werken voordat je kucht.quote:
wiewatwatquote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef NotGuilty het volgende:
Hoeveel ben je morgen afgevallen?
Die opmerking over het bedrijfsleven vergeef ik je. Straks in april werk ik 15 jaar fulltime.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ga maar eerst eens even in het bedrijfsleven werken voordat je kucht.
Windows live mail of gmail ofzoiets dergelijks is zakelijk niet te doen en eigenlijk enkel in thuisgebruikt en daarbij is mozilla thunderbird of free mail commander echt geen concurrentie voor Outlook 2010 en laat staan 2013.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |