Jawel, je kunt icloud via icloud.com benaderen gewoon even met je apple-id inloggen :-)quote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Mwah dan kan ik zeker ook niet met m'n desktop communiceren omdat dat geen Mac is? Ik blijf gewoon Dropbox gebruiken, bevalt me prima.
Weekendquote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef eriksd het volgende:
En weer thuis. Dasje af en jasje uit.
Welke?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lekker met de benen op tafel een filmpje kijken.
Die van zijn vrouw. Het is een erotische film. Smeerpijpje.quote:
Eh, morgen is toch vrijdag?quote:
Ben je loonslaaf ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die van zijn vrouw. Het is een erotische film. Smeerpijpje.
[..]
Eh, morgen is toch vrijdag?
Uiteraard. Sjaars.quote:
Hmm oké, margin call toevallig al gezien?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk Lost In Translation.
Met Spaceyquote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hmm oké, margin call toevallig al gezien?
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk Lost In Translation.
hoi meneer de praesesquote:
Goede film welquote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hmm oké, margin call toevallig al gezien?
Allang gezien. Ik heb alles van hem gezien behalve die paar familiefilms.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je Spacey goed vind moet je Swimming With Sharks kijken.
Rex. Hah ! A guy named after a dog !quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allang gezien. Ik heb alles van hem gezien behalve die paar familiefilms.
Ik had gisteren mijn haar als Harvey.quote:
Alleen gister?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn haar als Harvey.
Heb normaal ook wel een scheiding achtig iets maar gisteren zo strak gekamd dat het opvielquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb normaal ook wel een scheiding achtig iets maar gisteren zo strak gekamd dat het opviel
Vwo is net havoquote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het met het VWO en proefstuderen?
Jij lijkt ook gewoon op Harvey.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn haar als Harvey.
Zwart. Wit is voor vrouwen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Zwarte of witte iPhone? Firstworldproblem...
Ja, en dat ziet er dus niet uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook al een beetjeAlhoewel je wel veel mannen met een witte ziet
Allemaal homo'squote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook al een beetjeAlhoewel je wel veel mannen met een witte ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |