Posten is zo moeilijk voor sommige mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb trouwens wat lurkers van de EUR ontmaskerd, er lezen hier veel meer eerste jaars mee dan het aantal dat hier post. Niet zo schokkend, maar toch
De eerste stapjes vallen niet meequote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Posten is zo moeilijk voor sommige mensen.
Ligt eraan wat voor werk je doet natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die opmerking over het bedrijfsleven vergeef ik je. Straks in april werk ik 15 jaar fulltime.
Voor wat betreft de rest van je post kan ik alleen zeggen dat je voorbeelden illustreren hoe slecht je geinformeerd bent. Niet erg, maar je zou je eigen voorkeur iets minder als feit moeten verkopen.
Zeker zeker, was weer heerlijk rennen maar overdag was gewoon kut. Constant geergerdquote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Magazijn toch? Lange dienst vandaag? Veel rennen, en iets met klimmen en veel afvallen vandaag.
Ik zit mobiel en dat is niet fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet natuurlijk.
Je kan er gewoon niet omheen dan Outlook hét mail programma is en dat er geen goede alternatieven zijn.
En in plaats van zo'n arrogante 'ah je bent niet goed geinformeerd, is niet erg' toon kun je ook gewoon zeggen wat volgens jou Outlook kan toppen..
[..]
Zeker zeker, was weer heerlijk rennen maar overdag was gewoon kut. Constant geergerd
Maar van 18:30 tot 22:00 was genieten.
Morgen nog langere dag
Niet gekwetst voelen he; het is een forum.. en Outlook is gewoon hét mailprogramma bij uitstek.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en dat is niet fijnEven kort: ik ben niet arrogant; jij zette mij aan de kant met de opmerking dat ik maar eens in het bedrijfsleven moest gaan kijken. Niet prettig dus is de reactie er ook naar.
Dat is inderdaad jouw meningquote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet gekwetst voelen he; het is een forum.. en Outlook is gewoon hét mailprogramma bij uitstek.
Feitelijk, feitelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jouw meningWelterusten.
Ik lig al in bed, kijk de laatste dingetjes nog even door..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Feitelijk jouw mening. En nou hop naar bed.
gast kanker gewoon op.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
beetje autistische trekjes heb je wel he
Ik wil je niet wegjagen, maar dat taalgebruik mag je van mij wel achterwegen laten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, kijk de laatste dingetjes nog even door..
[..]
gast kanker gewoon op.
1. jij weet niet wat autisme inhoud
2. jij kent mij niet
3. je bent niet gekwalificeerd om stempels op iedereen te gaan drukken
4. mensen die wel gekwalificeerd falen daar al in
houd dus gewoon je achterlijke gezwam voor je
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, kijk de laatste dingetjes nog even door..
[..]
gast kanker gewoon op.
1. jij weet niet wat autisme inhoud
2. jij kent mij niet
3. je bent niet gekwalificeerd om stempels op iedereen te gaan drukken
4. mensen die wel gekwalificeerd falen daar al in
houd dus gewoon je achterlijke gezwam voor je
Ja dat achterlijke geroep van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben ook, maar er is weinig aan te doen. Onwetendheid is groot, helaas.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik wil je niet wegjagen, maar dat taalgebruik mag je van mij wel achterwegen laten.
Ik meen het, tyf op met je zielige gedoe. Je hebt geen idee hoe ridicuul je geroep is en het is duidelijk dat je niet eens weet wat je roept.quote:
Overdreven pavlov reactie bekt niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat achterlijke geroep van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben ook, maar er is weinig aan te doen. Onwetendheid is groot, helaas.
[..]
Ik meen het, tyf op met je zielige gedoe. Je hebt geen idee hoe ridicuul je geroep is en het is duidelijk dat je niet eens weet wat je roept.
waardeloos. Morgen eens langs de nationale carriere dag... hopen dat ik daar wat zie.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe gaat het met de stage-jacht Yreal ?
Het is voor je hbo he....wat zou je nou idealiter ongeveer willen of moeten doen tijdens je stage ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
waardeloos. Morgen eens langs de nationale carriere dag... hopen dat ik daar wat zie.
Het probleem is dat ik een zinloze hbo doe. de toppers van mijn jaar die hebben bij de ing gezetten om het werk van wegbezuinigde mbo administrateurs te doen, de rest kan nog steeds niet vertellen wat ze nou precies deden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is voor je hbo he....wat zou je nou idealiter ongeveer willen of moeten doen tijdens je stage ?
Er is zat werk.. als je goed bent is er altijd werk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een zinloze hbo doe. de toppers van mijn jaar die hebben bij de ing gezetten om het werk van wegbezuinigde mbo administrateurs te doen, de rest kan nog steeds niet vertellen wat ze nou precies deden.
Maar niet met dit hbo papiertjequote:Op vrijdag 23 november 2012 00:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er is zat werk.. als je goed bent is er altijd werk.
Balen man. Ik zou ook echt helemaal niets weten in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een zinloze hbo doe. de toppers van mijn jaar die hebben bij de ing gezetten om het werk van wegbezuinigde mbo administrateurs te doen, de rest kan nog steeds niet vertellen wat ze nou precies deden.
Ga nou eens naar je nest manquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er is zat werk.. als je goed bent is er altijd werk.
En dan wil het ook nog uitdraaien op : Ja, waarom solliciteer je als wo'r voor hbo functies..quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Balen man. Ik zou ook echt helemaal niets weten in mijn omgeving.
Dat is een lastige ja. Als er al iets is hebben ze liever geen mensen die te hoog opgeleid zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En dan wil het ook nog uitdraaien op : Ja, waarom solliciteer je als wo'r voor hbo functies..
En op wo niveau stel ik nog niks voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is een lastige ja. Als er al iets is hebben ze liever geen mensen die te hoog opgeleid zijn.
Ik zal voor je duimen morgen. Ik ga ook naar bed. Welterusten allemaal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
En op wo niveau stel ik nog niks voor
truste !quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen morgen. Ik ga ook naar bed. Welterusten allemaal.
Goed , ze waren zeer tevreden. Ik vind het zelf alleen gewoon heel onprettig om te doen, voel mij gewoon niet rustig in die situatie. Ik zit liever achterover, dan kan ik beter luisteren naar mensen en mijn verhaal doen, dan wanneer ik met teveel dingen tegelijk rekening moet houden.quote:
De nacht was hier ook veel te kortquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Ik wilde uitslapen, maar ben al klaarwakker. Iets met ritme enzo![]()
Eens.. al heb ik gewoon een fucked ritme. Slaap de hele week iets van 3-10/11quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De nacht was hier ook veel te kort
Die moet ik ook nog steeds zien. Gelijk maar even in de downloadquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens gisterenavond de film Intouchables gezien. Mooie film
ik ook, maar ik heb lekker een pathe kaartquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds zien. Gelijk maar even in de download
Draait die film nog dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb lekker een pathe kaart
Die heb ik enkele jaren geleden ook gehad. Geweldig zo'n kaart, maar toen ik naar Utrecht ging verhuizen heb ik 'm opgezegd. De Pathe hier is een aanfluiting namelijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb lekker een pathe kaart
Het ontroerde me, en op momenten moest ik zo gruwelijk hard lachen. Ik zeg niets maar het heeft met scheren te makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds zien. Gelijk maar even in de download
Da's een goede tipquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even kijken of er nog leuke koopjes bij Amazon zijn vanwege Black Friday
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens gisterenavond de film Intouchables gezien. Mooie film
Ik ben gewoon wat meer een softiequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef eriksd het volgende:
Halverwege uitgezet. Had een teiltje nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |