Waarschijnlijk omdat de meeste mensen zelf hun eigen laptop laten vallen en vervolgens "een vriend(in)" met AVP-verzekering hebben die de schade wel wil claimen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:35 schreef Deetch het volgende:
Waarom duurt het zo lang bij de verzekering?
Eensch, alleen kun je dit "eigen gebrek" tegenwoordig wel meeverzekeren bij de meeste maatschappijen. Vaak dien je dan wel het gevallen opject op te sturen naar de betreffende maatschappij. De kosten hiervan komen dan ook voor de maatschappij.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen zelf hun eigen laptop laten vallen en vervolgens "een vriend(in)" met AVP-verzekering hebben die de schade wel wil claimen.
Goeie vraag. Heb ik over nagedacht, dan had ik het geld geleend. Ik weet dat er iets met spaargeld is, maar helaas ben ik niet in de situatie om te sparen momenteel.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Leandra het volgende:
Wat had je gedaan als je hem zelf had laten vallen?
Maar waarom zo'n duur artikel als er ook diverse varianten zijn die beduidend goedkoper zijn, want het komt op mij vrij bijzonder over dat je je toen met gemak een Mac kon permitteren en nu niet eens kunt sparen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Goeie vraag. Heb ik over nagedacht, dan had ik het geld geleend. Ik weet dat er iets met spaargeld is, maar helaas ben ik niet in de situatie om te sparen momenteel.
die verzekering dekte vast niet het feit dat de MAC wordt laten vallen?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef Desdemona het volgende:
Er zat een volledige verzekering op de mac, die is helaas (zul je net zien) net verlopen...
Ah, dus de vergoeding zal hoogstwaarschijnlijk sowieso niet hoog genoeg zijn om de schade te dekken... of was die verzekering maar voor een jaartje?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef Desdemona het volgende:
Er zat een volledige verzekering op de mac, die is helaas (zul je net zien) net verlopen...
apple care is een verzekering/zorg die je per jaar kan afsluiten.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dus de vergoeding zal hoogstwaarschijnlijk sowieso niet hoog genoeg zijn om de schade te dekken... of was die verzekering maar voor een jaartje?
En valt valschade er ook onder? Na hoeveel jaar is de prijs van de verzekering hoger dan het risico icm de waarde van het apparaat?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef Adames het volgende:
[..]
apple care is een verzekering/zorg die je per jaar kan afsluiten.
Er wordt hier geïnsinueerd naar een betaling in natura? Acceptabelquote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef b4kl4p het volgende:
ZOEK SAMEN NAAR EEN OPLOSSING, is nog leuk ook.
als het een goede vriendin is komt het toch wel terug. Je zou haar ook kunnen vragen of ze niet even een persoonlijke lening kan afsluiten.
Die mac was een heel duur en heel lief cadeau. Zelf had ik die nooit kunnen betalen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom zo'n duur artikel als er ook diverse varianten zijn die beduidend goedkoper zijn, want het komt op mij vrij bijzonder over dat je je toen met gemak een Mac kon permitteren en nu niet eens kunt sparen.
Kun jij het niet van jouw ouders lenen en de schadevergoeding aan hen over laten maken?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:27 schreef Desdemona het volgende:
Ik vind dat zij wat harder haar best zou moeten doen om het geld bijvoorbeeld van haar ouders te lenen,
En dat kun je nu niet want?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Goeie vraag. Heb ik over nagedacht, dan had ik het geld geleend.
Spaargeldquote:Op donderdag 22 november 2012 13:41 schreef GioStyle het volgende:
En daarvoor heb je spaargeld, voor onvoorziene uitgaven.
En waar praat je over? 1000 euro? Als je dat al niet eens hebt....
Een degelijke PC kopen, ééntje die kan rechts-klikken.quote:Vriendin heeft per ongeluk mijn mac laten vallen. Wat nu?
Big Tasty of de 1955 American Burger?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Rebubbled het volgende:
Bitch slaan en gaan voor de Big Tasty. Is veel lekkerder.
Hebben ze die ene met spek en gebakken uitjes nog? Dan die.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Big Tasty of de 1955 American Burger?
Ja, dinsdag was ik dat kutprogramma van Brit en die andere doos aan het kijken, toen ging het over hoe ongezond snel voedsel was en gingen ze naar de macdonalds. Daar kreeg ik zo veel honger van dat ik linearecta naar de macdrive ben gereden en dat ding heb gehaald.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hebben ze die ene met spek en gebakken uitjes nog? Dan die.
Zo gaan die dingen. Zo kijk je naar tieten, zo eet je een burger. En de RTL maar gniffelen in hun vuistjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja, dinsdag was ik dat kutprogramma van Brit en die andere doos aan het kijken, toen ging het over hoe ongezond snel voedsel was en gingen ze naar de macdonalds. Daar kreeg ik zo veel honger van dat ik linearecta naar de macdrive ben gereden en dat ding heb gehaald.Kut sluipreclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |