Big Tasty of de 1955 American Burger?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Rebubbled het volgende:
Bitch slaan en gaan voor de Big Tasty. Is veel lekkerder.

Hebben ze die ene met spek en gebakken uitjes nog? Dan die.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Big Tasty of de 1955 American Burger?

Ja, dinsdag was ik dat kutprogramma van Brit en die andere doos aan het kijken, toen ging het over hoe ongezond snel voedsel was en gingen ze naar de macdonalds. Daar kreeg ik zo veel honger van dat ik linearecta naar de macdrive ben gereden en dat ding heb gehaald.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hebben ze die ene met spek en gebakken uitjes nog? Dan die.
 Kut sluipreclame.
 Kut sluipreclame.

Zo gaan die dingen. Zo kijk je naar tieten, zo eet je een burger. En de RTL maar gniffelen in hun vuistjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja, dinsdag was ik dat kutprogramma van Brit en die andere doos aan het kijken, toen ging het over hoe ongezond snel voedsel was en gingen ze naar de macdonalds. Daar kreeg ik zo veel honger van dat ik linearecta naar de macdrive ben gereden en dat ding heb gehaald.Kut sluipreclame.

Dus jij kijkt voor je plezier kut programma'squote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja, dinsdag was ik dat kutprogramma van Brit en die andere doos aan het kijken, toen ging het over hoe ongezond snel voedsel was en gingen ze naar de macdonalds. Daar kreeg ik zo veel honger van dat ik linearecta naar de macdrive ben gereden en dat ding heb gehaald.Kut sluipreclame.

ik vrees in dit geval niet, aangezien verzekeringen ook nog wel eens eisen dat je naar een bepaalde dealer/reparateur gaat.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:36 schreef Holenbeer het volgende:
ik heb er verder niet zoveel ervaring mee (behalve met mijn zorgverzekering), maar is het niet gebruikelijk dat je eerst je product afneemt (in dit geval reparatie) en wanneer je de factuur binnen krijgt dat je het doorstuurt naar de verzekeraar, of het bedrag voorschiet en aan de hand van de factuur declareert?
Kortom, als dit klopt ben je voor niets aan het wachten en de verzekeraar zit tevens op jou te wachten.

sluipreclamequote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]

Yup!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus jij kijkt voor je plezier kut programma's

Tja brokken maken is betalen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Als jij net zo'n goede vriend bent, zou je best wat geduld kunnen opbrengen. Het is een ongelukje en dat kan gebeuren. Je kunt dan niet van haar verlangen dat ze een groot geldbedrag bij haar ouders gaat lenen.

Alsof studenten 'rijk' zijn?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:41 schreef GioStyle het volgende:
En daarvoor heb je spaargeld, voor onvoorziene uitgaven.
En waar praat je over? 1000 euro? Als je dat al niet eens hebt....

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |