quote:
goedquote:
voor 3.95 per stuk
en phildar coton 3 lag voor 1.50
Hoe is het met je deken? Of heb ik dat door de snelheid van de topics tegenwoordig gemist? die hexagondeken vind ik zo tof, maar durf er zelf niet zo goed aan te beginnen, ben benieuwd hoe het bij jou gaat
Wauw Angelof9 die sjaals! Mooi!quote:Op zondag 25 november 2012 12:32 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb ook weer wat dingen afgemaakt:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ben je er al uit? want je redanatie klopt gewoon hoorquote:Op zondag 25 november 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer er staat decreasein the next 2stitches dan doe je toch maar 1 mindering? Want voor 1 mindering heb je 2 steken nodig, toch?
leuk joh!quote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef KarinvdB het volgende:
Hellup, wat gaan jullie weer hard!
Ik ben dit jaar ook voor Serious Request bezig. Gezien het thema onnodige babysterfte en het symbool van een speen (die ze scheinbaar ook gaan verkopen) leek het me leuk om speenkettingen te maken. Heb een leuk patroon gevonden en toestemming gekregen van de ontwerpster. Ben benieuwd hoe het zal lopen.
[ link | afbeelding ]
wat een goed idee en wat zijn ze leuk!quote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef KarinvdB het volgende:
Ik ben dit jaar ook voor Serious Request bezig. Gezien het thema onnodige babysterfte en het symbool van een speen (die ze scheinbaar ook gaan verkopen) leek het me leuk om speenkettingen te maken. Heb een leuk patroon gevonden en toestemming gekregen van de ontwerpster. Ben benieuwd hoe het zal lopen.
[ link | afbeelding ]
ik ook:Dquote:Op zondag 25 november 2012 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
wat een goed idee en wat zijn ze leuk!
ik zit in dubio over mijn volgende project.....:s
Ja het klopte wel, ik kwam alleen niet uit bij 1 rij maar met 1 mindering verder gegaan en alle rijen daarna klopten wel dus ik vind t wel prima zo! Hij is bijna afquote:Op zondag 25 november 2012 17:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ben je er al uit? want je redanatie klopt gewoon hoor
wat een mooie sjaals komen er toch steeds voorbij! het lijkt me erg veel werk maar wel goede resultaten
Wat leuk!quote:Op zondag 25 november 2012 22:20 schreef KarinvdB het volgende:
[ link | afbeelding ]
goed bezig!quote:Op zondag 25 november 2012 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het klopte wel, ik kwam alleen niet uit bij 1 rij maar met 1 mindering verder gegaan en alle rijen daarna klopten wel dus ik vind t wel prima zo! Hij is bijna af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |