Su's Anal Bum Party?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef GoobyPls het volgende:
Hoe moet je het anders lezen?
Susan al bumparty?
Ja, of Susan album party.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef GoobyPls het volgende:
Hoe moet je het anders lezen?
Susan al bumparty?
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, of Susan album party.
Alsin een feestje voor d'r nieuwe album.
Om maar even captain obvious uit te hangen
lolquote:Op donderdag 22 november 2012 10:05 schreef GoobyPls het volgende:
[..]ik zag het dus echt niet. Bommelding.
"Hahahahaa,quote:
ok, ik geef toe, ik moest het ook even 3 keer lezenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:05 schreef GoobyPls het volgende:
[..]ik zag het dus echt niet. Bommelding.
Ze dachten dan ook. Daar stoppen we hem nooit in.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
Het is dat het er bij staat, maar ik had dat er ECHT nooit uitgehaald, stelletje viespeuken die Engelsen.
Daar ga ik maar niet op inquote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze dachten dan ook. Daar stoppen we hem nooit in.
Wiequote:Op zaterdag 24 november 2012 09:54 schreef ElizabethR het volgende:
Susan Boil
Vies wijf. En overrated want zingt matig.
Die kleine schotse trol, je weetquote:
Pol Pot is ook vreselijk. Mooi interview gelezen met Henk Poort. Dat je tegenwoordig alleen door kunt breken door een freak te zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die kleine schotse trol, je weetDie waar ik zo'n hekel aan heb omdat ze maar matigjes zingt, een enge freak is en alleen door haar freakiness een 'talentenshow' heeft gewonnen en nu zwaar overrated is.
Waar stond dat? Wil ik ook lezen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pol Pot is ook vreselijk. Mooi interview gelezen met Henk Poort. Dat je tegenwoordig alleen door kunt breken door een freak te zijn.
Geen idee meerquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar stond dat? Wil ik ook lezen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |