abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2012 @ 08:38:51 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119493758
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 22 november 2012 @ 08:40:11 #2
206580 Luxuria
pi_119493773
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste had.
Dit was mijn laatste post :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dit idd _O-
Ik open iedere keer met goede hoop, maar helaas.. :P
  donderdag 22 november 2012 @ 08:40:50 #3
206580 Luxuria
pi_119493785
Shit, een typfout in de TT :{

[ Bericht 4% gewijzigd door Luxuria op 22-11-2012 09:08:51 ]
pi_119493798
Nou niet meer.
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2012 @ 08:42:12 #5
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119493801
Irritatie van gisteravond: Flitser op de A9 die er stond toen ik om kwart over 10 langs kwam, maar om 15:24 al gemeld was op flitsservice. Oftewel, dat ding stond er al 7 uur de automobilist een oor aan te naaien.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119493915
En toch kiezen automobilisten er zelf voor om harder te rijden dan toegestaan, dus ze naaien zich zelf een oor aan. :)

Het is een heel andere discussie of het een gepaste snelheid is op een bepaalde weg. :P
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2012 @ 08:55:43 #7
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119493992
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toch kiezen automobilisten er zelf voor om harder te rijden dan toegestaan, dus ze naaien zich zelf een oor aan. :)

Het is een heel andere discussie of het een gepaste snelheid is op een bepaalde weg. :P
Zo lang de overheid zegt dat het om veiligheid gaat en Opstelten de A2 nog steeds geen melkkoe vindt, blijf ik de heksenjacht op snelrijders hekelen. Vooral omdat de gevaarlijkere punten, woonwijken e.d. niet/nauwelijks gecontroleerd wordt.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 22 november 2012 @ 09:07:33 #8
206580 Luxuria
pi_119494139
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:42 schreef Anne het volgende:
Nou niet meer.
Thnx :)
pi_119494156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zo lang de overheid zegt dat het om veiligheid gaat en Opstelten de A2 nog steeds geen melkkoe vindt, blijf ik de heksenjacht op snelrijders hekelen. Vooral omdat de gevaarlijkere punten, woonwijken e.d. niet/nauwelijks gecontroleerd wordt.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar alsnog is het de automobilist die zich zelf niet aan de regels houd. ;)
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2012 @ 09:11:11 #10
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119494192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, maar alsnog is het de automobilist die zich zelf niet aan de regels houd. ;)
Helaas wordt naleving van bijna alle andere regels weinig gecontroleerd. Ander voorbeeldje: Boete onnodig links rijden is 120 euro en rechts inhalen is 220... Terwijl dat rechts inhalen 99 van de 100 keer veroorzaakt wordt door iemand die onnodig links rijdt.
Snelheid is het enige waar actief en veel op gecontroleerd wordt en dat irriteert mij, want snel rijden an sich is helemaal niet gevaarlijk.
The summer is magic!

pi_119494237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:11 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Helaas wordt naleving van bijna alle andere regels weinig gecontroleerd. Ander voorbeeldje: Boete onnodig links rijden is 120 euro en rechts inhalen is 220... Terwijl dat rechts inhalen 99 van de 100 keer veroorzaakt wordt door iemand die onnodig links rijdt.
Linksrijden veroorzaakt geen ongelukken, rechtsinhalen wel. Vandaar de boeteverschil. Voel je hem? Voel je mijn handen op je harige kloten? Ja? Oke.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119494251
quote:

[..]

Snelheid is het enige waar actief en veel op gecontroleerd wordt en dat irriteert mij, want snel rijden an sich is helemaal niet gevaarlijk.
en toch zit er iemand achter het stuur van de auto die rechts inhaalt, gek he?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2012 @ 09:16:33 #13
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119494305
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef Deetch het volgende:

[..]

en toch zit er iemand achter het stuur van de auto die rechts inhaalt, gek he?
En toch zit er iemand achter het stuur van de auto die onnodig links rijdt, gek he?
The summer is magic!

pi_119494340
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:16 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En toch zit er iemand achter het stuur van de auto die onnodig links rijdt, gek he?
tja jij stelt dat het rechts inhalen wordt veroorzaakt door een ander maar uiteindelijk is de recht inhaler zelf verantwoordelijk voor zijn overtreder en is hij ook zelf de veroorzaker van het rechts inhalen.
Supra Groningam Nihil
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2012 @ 09:18:23 #15
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119494342
quote:
11s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Linksrijden veroorzaakt geen ongelukken, rechtsinhalen wel. Vandaar de boeteverschil. Voel je hem? Voel je mijn handen op je harige kloten? Ja? Oke.
Moet je eerst door mijn overall heen... Het is vrij simpel. Word je op een normale manier ingehaald, maar over rechts (dus niet door zo'n mongool die zigzaggend en iedereen afsnijdend door het verkeer gaat), dan zit je te lang links. Maargoed, ingaan op jou heeft toch geen zin, jij bent een van de grootste trollen (of kneus die denkt te kunnen rijden) binnen PTA...
The summer is magic!

FOK!fotograaf donderdag 22 november 2012 @ 09:19:24 #16
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119494372
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Deetch het volgende:

[..]

tja jij stelt dat het rechts inhalen wordt veroorzaakt door een ander maar uiteindelijk is de recht inhaler zelf verantwoordelijk voor zijn overtreder en is hij ook zelf de veroorzaker van het rechts inhalen.
En degene die onnodig links rijdt dan? Wat doen we daar mee? Die heeft immers niet door dat hij onnodig links rijdt. Het feit dat je dat niet door hebt, betekent vaak ook dat je niet voldoende bij het verkeer zit met je hoofd.
The summer is magic!

pi_119494408
quote:

[..]

Ook dat ben ik helemaal met je eens.

Maar toch kiest de rechts inhaler er bewust voor om rechts in te halen, en om de een of andere reden heeft de wetgever dat als gevaarlijker beoordeeld. Als die rechts inhaler niet zou hebben ingehaald, en er was een auto van het KLPD in de buurt, dan zal waarschijnlijk de links rijder beboet zijn. Maar doordat de wetgever heeft bepaald dat rechts inhalen gevaarlijker is, moet het KLPD ook de gevaarlijkere manouvre bestraffen.

Het blijven toch echt de automobilisten die bewust de overtredingen opzoeken, en niet de politie. :)
pi_119494439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:19 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En degene die onnodig links rijdt dan? Wat doen we daar mee? Die heeft immers niet door dat hij onnodig links rijdt. Het feit dat je dat niet door hebt, betekent vaak ook dat je niet voldoende bij het verkeer zit met je hoofd.
die krijgt een boete mar ik reageerde ook alleen op je opmerking dat de linkrijder het rechts inhalen veroorzaakt en dat is niet zo. Daar zit namelijk nog een keuzemoment tussen voor een andere bestuurder om wel of niet rechts in te gaan halen waarmee de oorzaak gevolg keten wordt onderbroken.
Verder is onnodig links rijden of te langzaam rijden wel heeeeeeel irritant.
Supra Groningam Nihil
pi_119494508
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Vooral omdat de gevaarlijkere punten, woonwijken e.d. niet/nauwelijks gecontroleerd wordt.
Dit. Maar ja, daar valt niet genoeg aan te verdienen... (dat hebben ze bij de gemeente Delfzijl gezegd toen mensen bij ons in de straat gevraagd hadden om eens een snelheidscontrole te houden) Niet genoeg verkeer. Ergo, je mag veel te hard rijden (30km zone waar vaak genoeg meer dan 60 wordt gereden, ook door grote vrachtwagens op een weg die niet breder is dan die vrachtwagen) als je het maar op een weg doet die niet zo druk is omdat het niet (meer) de doorgaande weg is.
pi_119494535
Aan die mevrouw die gister op de A58 reed met een loshangende uitlaat:

De volgende keer is het handiger om gelijk te stoppen in een dergelijk geval en niet door te rijden naar de eerstvolgende parkeerplaats. Als dat ding losschiet is de auto achter je total loss.
pi_119494539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Dit. Maar ja, daar valt niet genoeg aan te verdienen... (dat hebben ze bij de gemeente Delfzijl gezegd toen mensen bij ons in de straat gevraagd hadden om eens een snelheidscontrole te houden) Niet genoeg verkeer. Ergo, je mag veel te hard rijden (30km zone waar vaak genoeg meer dan 60 wordt gereden, ook door grote vrachtwagens op een weg die niet breder is dan die vrachtwagen) als je het maar op een weg doet die niet zo druk is omdat het niet (meer) de doorgaande weg is.
En het grappige daarvan is, dat de buurtbewoners die zoiets aanvragen, massaal zelf te hard rijden in hun eigen wijk. :)

Dat hebben ze hier een keer gedaan namelijk, en 75% van de overtreders kwam toen uit de wijk zelf. :P
pi_119494703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En het grappige daarvan is, dat de buurtbewoners die zoiets aanvragen, massaal zelf te hard rijden in hun eigen wijk. :)

Dat hebben ze hier een keer gedaan namelijk, en 75% van de overtreders kwam toen uit de wijk zelf. :P
Ons dorp heeft drie straten. Twee daarvan zijn doodlopend, de derde (waar wij dus aan wonen) was de doorgaande weg totdat de N33 aangelegd is. Hier moeten ook grote vrachtwagens en trekkers door kunnen, dus snelheidsbeperkende maatregelen zijn niet mogelijk. Er zijn dus ook nog steeds een heleboel mensen die gewoon alleen het dorp door hoeven om naar het volgende dorp te gaan, en deze rijden bijna allemaal te hard.
  donderdag 22 november 2012 @ 10:34:18 #23
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119495964
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ons dorp heeft drie straten. Twee daarvan zijn doodlopend, de derde (waar wij dus aan wonen) was de doorgaande weg totdat de N33 aangelegd is. Hier moeten ook grote vrachtwagens en trekkers door kunnen, dus snelheidsbeperkende maatregelen zijn niet mogelijk. Er zijn dus ook nog steeds een heleboel mensen die gewoon alleen het dorp door hoeven om naar het volgende dorp te gaan, en deze rijden bijna allemaal te hard.
Een dorp aan de N33 met drie straten?
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:01:58 #24
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119500052
niet op de weg, maar wel irritatie.

Parkeer altijd mijn motor op de stoep zodat er meer overblijft voor de auto's.
en dan zo dat een vrouw met 3 kinderen naast elkaar en nog langs kan.

dus vandaag ook weer, bij een winkelcentrum.
Konden nog 2 karretjes langs, makkelijk.

Oude man: Je blokkeert de weg voor de karretjes.
Ik: die kunnen er nog makkelijk langs
Ode man: Ja maar zo staat die in de weg.
Ik: mwa, in de weg staat die niet hoor.
Oude man: Ja je moet hem gewoon in een parkeervak zetten, plek zat (op een parkeerplaats waar ALTIJD te weinig plek is)

denk laat hem maar, staat wel goed zo.
pi_119500565
vanmorgen op de A7 van amsterdam naar purmerend:
ondergetekende rijdt netjes op de cc 130km/u op de linkbaan. Voor mij haalt een rijtje auto's een vrachtwagen in, ik ben de laatste van het rijtje en rij net zo snel als de rest. achter de vrachtwagen hobbelt een MRB ontduikende 'oldtimerliefhebber' met ca. 80km/u. op het moment dat ik bijna naast de vrachtwagen rij vindt deze grote verkeershufter in zijn krokante gebakje (import Benz 190D) die achter de vrachtwagen reed, het nodig om, vergezeld van 1 lullig knippertje en een rookpluim waar ze bij tractor pulling alleen maar jaloers op kunnen zijn, al slingerend zijn roestige hok op de linkerbaan te slingeren; pardoes voor mijn neus.
Ik gooi het anker uit, ga bovenop de rem staan en weet met een elftal engeltjes op mijn schouder een aanrijding te voorkomen.
Als meneer dan in 3 dagen en 2 uur de vrachtwagen heeft ingehaald en eindelijk weer naar rechts gaat haal ik hem in... en.....
*tromgeroffel*
...jawel hoor: het middelvingertje was voor mij!
Niet jij
Niet wij
Maar ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')