SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo duur was ie niet ;-)quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dank je, mijn bankrekening is minder blij met je![]()
terugkomend op MoBlo's eerdere post over wedstrijden, evenementen etc.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vanwege de vele antwoorden en tips () nogmaals de vraag:
Welke sokken/kousen gebruikt men?
Heb nu nl. sportsokken gekocht, maar die lijken mij minder te bevallen dan de 'gewone' sokken die ik voorheen gebruikte![]()
Ik heb 1 paar duurdere sportsokken, 1 paar sportsokken van de gemaakte en gewone sokken. Voor mij geen verschil.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik gebruik veelal sokken van de volgende merken Drymax en Thorlo en dan de korte modellen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef D. het volgende:
Heb nu nl. sportsokken gekocht, maar die lijken mij minder te bevallen dan de 'gewone' sokken die ik voorheen gebruikte
Ze moeten voor mij wel zo hoog zijn dat ze boven de rand van mijn schoen uit komen maar kort genoeg om niet "zwaar" te worden als ze nat worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goede hardloopsokken zijn prijzig en het kan zijn dat ze totaal niet bevallen., heb een keer een paar Nike loopsokken gehad met in de hiel "anti slip rubber"... twee keer geprobeert en toen snel in de vuilnisbak er mee.
Ik draag over het algemeen relatief dikke sokken maar iemand loopt misschien weer graag met dunnere sokken.
Verder vind ik het lekker als de sokken goed strak om mijn voet heen zitten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik postte een paar dagen terug al een keer over Altra's... kwam via de trail pagina's op Facebook het volgende merk schoenen tegen...
http://www.smaat.com/
not everybody's cup of tea maar wel leuk om te bekijken
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-11-2012 23:35:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[quote]quote:Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Niceee waar haal je die statistieken vandaan?
Garmin of een app? Of...?Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef Juize99 het volgende:
app: runtastic. Moet nog uitvindwen hoe het werkt, hij upload alles gelijk naar facebook, dat hoeft nou ook weer niet
Mooi LieLIe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Standaard Falke sokken. Alleen de sokken die ik het fijnst vind, zijn zo'n beetje uit het assortimentquote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef D. het volgende:
Heb nu nl. sportsokken gekocht, maar die lijken mij minder te bevallen dan de 'gewone' sokken die ik voorheen gebruikte
F means you're fucked![]()
Ik twee paar Nike hardloop sokken, want kreeg telkens blaren op mijn tenen. En 1 paar lange compressiekousen van Decathlon.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mogge![]()
Voor de liefhebbers is er vandaag een buitensport pakket in de aanbieding; reflectiehesje, led armband, armband voor je telefoon en een riem met 2 bidons.![]()
Ik heb 2 paar falke en een paar nikes. Ondanks dat die falke's dunner zijn zijn ze veel warmer dan Nike. Ik geef de voorkeur aan de nikes voor de warmte en aan de falke's voor de dikte. Eigenlijk mis ik mijn overleden setje aldi (of was het nou lidl) hardloopsokken. perfect van dikte en warmte.![]()
Heb inderdaad ook de Lidl hardloop sokken maar loop net zo lief op naadloze dunne sokken van de ActionNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
* rechtsedirecte legt de bal op de penaltystip.... neemt een aanloop en scoort voor open doel...:quote:Op donderdag 22 november 2012 08:29 schreef YUR het volgende:
Om de een of andere vage reden zit ik vandaag vol energie
Go for a run!!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iets klopt er niet geloof ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb 2 paar falke en een paar nikes. Ondanks dat die falke's dunner zijn zijn ze veel warmer dan Nike. Ik geef de voorkeur aan de nikes voor de warmte en aan de falke's voor de dikte. Eigenlijk mis ik mijn overleden setje aldi (of was het nou lidl) hardloopsokken. perfect van dikte en warmte.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voorlopig zit ik de komende 7 uur nog vast op mn werkquote:Op donderdag 22 november 2012 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte legt de bal op de penaltystip.... neemt een aanloop en scoort voor open doel...:
Go for a run!!!!
F means you're fucked![]()
Heb 1 paar sokken van Asics, de rest gebruik ik van die lage sneakersokken, tot nu toe gaat dat prima.![]()
de dikte als in dun, dan klopt hij weerquote:Op donderdag 22 november 2012 08:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Iets klopt er niet geloof ik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nog 100km te gaan en dan staat er voor dit jaar 2K op de tellermoet lukken
ja precies.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de dikte als in dun, dan klopt hij weer
Ik geef de voorkeur aan de Falke's voor hun dikte (welke dus dunner is dan de dikte van de Nikes)![]()
![]()
Ik wil zo graag vandaag met les een van de 10k beginnen, maar ik ben misselijk wakker geworden en voel me helemaal bleh...
Eens kijken of het tegen een uur of 12 beter gaat.***![]()
balen BE, helemaal als je net van plan bent om aan een nieuwe uitdaging te beginnen.
Hopen dat het straks beter gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iedere run is een uitdaging
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik gebruik gewoon die dunne enkelsokkken van puma.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef D. het volgende:
Zijn perfect voor mij, anders krijg ik veel te warme voeten.
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Als het niet gaat, dan gaat het niet. Morgen is er weer een dag!quote:Op donderdag 22 november 2012 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil zo graag vandaag met les een van de 10k beginnen, maar ik ben misselijk wakker geworden en voel me helemaal bleh...
Eens kijken of het tegen een uur of 12 beter gaat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
mee eens, maar soms is het nodig om je zelf er overheen te zetten als je geen zin hebt of je even niet zo lekker voelquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het niet gaat, dan gaat het niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb twee paar halflage, dunne Nike sokken en twee paar lange, dikke(re) Asics met verstevigde zool, beide soorten sok bevallen prima; ik heb nog niet één keer last van blaren, of welk ander ongemak dan ook, gehad.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Helaas heb ik morgen mijn kinderen om me heen en dus geen kans om te rennen.
Als ik tegen 12 uur niet het gevoel heb dat ik moet kotsen na drie stappen ga ik het wel gewoon proberen hoor. Ik kan altijd nog terug als het echt niet gaat, toch?
Nu zo eerst maar eens ontbijten, wie weet voel ik me dan wel beter.
*alway look on the bright side...***![]()
Ik gebruik dezelfde hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 09:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon die dunne enkelsokkken van puma.
[ afbeelding ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
True. Maar als je echt misselijk bent/blijft...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mee eens, maar soms is het nodig om je zelf er overheen te zetten als je geen zin hebt of je even niet zo lekker voelAls je morgen niet kan dan moet je maar vandaag. Hop Hop!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Helaas heb ik morgen mijn kinderen om me heen en dus geen kans om te rennen.
Als ik tegen 12 uur niet het gevoel heb dat ik moet kotsen na drie stappen ga ik het wel gewoon proberen hoor. Ik kan altijd nog terug als het echt niet gaat, toch?
Nu zo eerst maar eens ontbijten, wie weet voel ik me dan wel beter.
*alway look on the bright side...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kreeg juist van die dunne blaren.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon die dunne enkelsokkken van puma.
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb eigenlijk wel zin om dit weekend weer een duurloopje van tegen de 20km te lopen.. langzaam mijn grenzen gaan verleggen ri. een marathon.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Go for it!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om dit weekend weer een duurloopje van tegen de 20km te lopen.. langzaam mijn grenzen gaan verleggen ri. een marathon.![]()
![]()
Hoe lang doe je daar dan over, een uurtje of 2?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om dit weekend weer een duurloopje van tegen de 20km te lopen.. langzaam mijn grenzen gaan verleggen ri. een marathon.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat sowieso. Dus van tevoren flink bunkeren.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe lang doe je daar dan over, een uurtje of 2?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop zonder "hulpmiddelen" en het kost best wat moeite om te bepalen wat een verstandig tempo is. Heb echt de neiging veel te hard te gaan, en dan krijg ik overal last van
It has to mean something
Dat had ik eergister.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef Cynic het volgende:
Ik loop zonder "hulpmiddelen" en het kost best wat moeite om te bepalen wat een verstandig tempo is. Heb echt de neiging veel te hard te gaan, en dan krijg ik overal last van
Had voor mezelf bedacht om te kijken hoever ik zou komen in 30min. Helaas begon ik veels te snel, kreeg ik zeurderige schenen en moest ik een paar keer rustig lopen. Daaaag goeie afstand.
Vanavond rustiger starten en dan bij voldoende energie gewoon sneller eindigen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Koop een Sigma hartslagmeter van pakweg 20 euro en je zal merken dat het heerlijk loopt als je rekenjng houd met je hartslagquote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef Cynic het volgende:
NBA League Pass addict![]()
Wat een zalig weer is hetNet 9 km gelopen, rustig aan. Oude blessure speelt een beetje op.
Raar verhaal trouwens, kreeg een beetje last van mijn kuit dus ik eens naar de fysio. Hij voelen, wat blijkt nu? Heb ik wrs vroeger ooit een spierscheurtje in mijn kuit gehad?Ik weet van niets
maar hij voelt duidelijk een deuk in de spier en littekenweefsel?
Erboven is t nu wat geïrriteerd, dus na massage sporttape geplakt en voila, nergens last vaneven geen intervals lopen maar dl´s mogen gewoon, En idd, nergens last van gehad vandaag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dit is nu de vierde week dat ik bezig ben met hardlopen, maar ik heb nog steeds best last van mijn benen. Van begin tot eind voel ik ze wel. Niet echt pijn, maar wel dat het me moeite kost om lang aan één stuk te lopen.
Is dat normaal?All she wants and needs is just a little taste..![]()
-Hou je voldoende rust tussen je trainingen?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef Luxuria het volgende:
Dit is nu de vierde week dat ik bezig ben met hardlopen, maar ik heb nog steeds best last van mijn benen. Van begin tot eind voel ik ze wel. Niet echt pijn, maar wel dat het me moeite kost om lang aan één stuk te lopen.
Is dat normaal?
-Heb je goede schoenen?
-Wanneer loop je? 's morgens/middags/'s avonds?
-Is het een pijn in je hele been of een deel ervan?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is best bijzonderquote:Op donderdag 22 november 2012 12:27 schreef DarkElf het volgende:
Wat een zalig weer is hetNet 9 km gelopen, rustig aan. Oude blessure speelt een beetje op.
Raar verhaal trouwens, kreeg een beetje last van mijn kuit dus ik eens naar de fysio. Hij voelen, wat blijkt nu? Heb ik wrs vroeger ooit een spierscheurtje in mijn kuit gehad?Ik weet van niets
maar hij voelt duidelijk een deuk in de spier en littekenweefsel?
Erboven is t nu wat geïrriteerd, dus na massage sporttape geplakt en voila, nergens last vaneven geen intervals lopen maar dl´s mogen gewoon, En idd, nergens last van gehad vandaag.
Hij kon niet aangeven wanneer ongeveer je dat ongeveer had gehad?
![]()
Zie hierboven. Of zou het met de kou te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
-Hou je voldoende rust tussen je trainingen? Ik denk het wel, ik ga om de dag, 3x per week.
-Heb je goede schoenen? Ja speciaal gekocht voor het hardlopen.
-Wanneer loop je? 's morgens/middags/'s avonds? 's Avonds, een dik uur na het eten.
-Is het een pijn in je hele been of een deel ervan? Volgens mij in mijn hele benen
Dat mijn spieren niet goed loskomen ofzo
Zeker 3-4 jaar terug maar wrs al veel langer. Zat namelijk vrij hard littekenweefsel omheen. Nu heb ik vroeger als kind heel fanatiek gesport (turnen, zwemmen, paardrijden) dus wie weet is het daar nog van? Raar dat ik er nooit eerder met lopen last van gehad heb iig.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is best bijzonderHij kon niet aangeven wanneer ongeveer je dat ongeveer had gehad?
Weet wel waar t mis is gegaan, 2 weekenden terug op zaterdagavond 12 km gelopen en zondagochtend weer 12 km gewandeld over oneffen/drassige grond. Daar heb ik toen een misstap gemaakt met wrs moeie benen ofzo.
Maar goed, geen drama, kan gewoon lekker lopen gelukkig, alleen even uitkijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wat bijzonder, ook dat je er geen last van hebt gehad! Fijn dat je wel gewoon mag lopen. Moet je lang met tape om?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zeker 3-4 jaar terug maar wrs al veel langer. Zat namelijk vrij hard littekenweefsel omheen. Nu heb ik vroeger als kind heel fanatiek gesport (turnen, zwemmen, paardrijden) dus wie weet is het daar nog van? Raar dat ik er nooit eerder met lopen last van gehad heb iig.
Weet wel waar t mis is gegaan, 2 weekenden terug zaterdgavond 12 km gelopen en zondagochtend 12 km gewandeld over oneffen/drassige grond. Daar heb ik toen een misstap gemaakt met wrs moeie benen ofzo.
Maar goed, geen drama, kan gewoon lekker lopen gelukkig, alleen even uitkijken![]()
Geen idee eigenlijk? Ik ga morgen weer.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat bijzonder, ook dat je er geen last van hebt gehad! Fijn dat je wel gewoon mag lopen. Moet je lang met tape om?
Vind t wel bijzonder dat zo lapje tape zoveel doet! Ik had er tot nu toe geen ervaring mee, maar ik voel mijn kuit ervan ontspannen. Grappig hoor.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Houdt het lekker allemaal op dezelfde plekquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? Ik ga morgen weer.
Vind t wel bijzonder dat zo lapje tape zoveel doet! Ik had er tot nu toe geen ervaring mee, maar ik voel mijn kuit ervan ontspannen. Grappig hoor.
Maarre, het belangrijkste..wel kleur tape heb je?![]()
![]()
groen, felgroen. is er verschil dan? Do tell!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Houdt het lekker allemaal op dezelfde plek
Maarre, het belangrijkste..wel kleur tape heb je?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Neuh, ik hou van kleurtjesquote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
groen, felgroen. is er verschil dan? Do tell!
Volgens mij is er een verschil in druk oid tussen de verschillende kleuren..? Er is iig iets![]()
![]()
He BE jij ook weer aan t lopen? Je had er mooi weer voor vandaagquote:Op donderdag 22 november 2012 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, les 1 gehad, nog 35 te gaan!op naar de 10k, who would have thought that!
Succes!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zou kunnen, of misschien zijn je benen moe in de avond. je zou ook eens kunnen proberen een dag extra rust te pakken tussen trainingen om je spieren te laten herstellen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zie hierboven. Of zou het met de kou te maken kunnen hebben?
Dat mijn spieren niet goed loskomen ofzoKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ah ok, ik dacht dat je wist wat welke kleur deedquote:Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, ik hou van kleurtjes
Volgens mij is er een verschil in druk oid tussen de verschillende kleuren..? Er is iig iets
Groen is niet echt mijn kleur maar soit, t helpt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ohja thnx, dat zou ik kunnen proberen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zou kunnen, of misschien zijn je benen moe in de avond. je zou ook eens kunnen proberen een dag extra rust te pakken tussen trainingen om je spieren te laten herstellen. Niet geschoten is altijd mis.
Nu je het zegt ging het maandag na twee dagen rust ook wat beter dan gisteren.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Vandaag lopen zit er niet in. Vertrekken vanavond naar Dover om de boot naar NL te pakken, moet zo nog lesgeven en de auto pakken en daarna op tijd naar Leeds op Mr.Mo op te halen zodat we op tijd in het hotel zijn voordat ze dicht gaan (23.00 uur).
Geen idee waar ik nog een 9,6km lopen in moet vrotten. Misschien morgenmiddag in D'chem even..Ja doei.![]()
Succes meis. Doe rustig aan en kijk gewoon wanneer je kan lopenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag lopen zit er niet in. Vertrekken vanavond naar Dover om de boot naar NL te pakken, moet zo nog lesgeven en de auto pakken en daarna op tijd naar Leeds op Mr.Mo op te halen zodat we op tijd in het hotel zijn voordat ze dicht gaan (23.00 uur).
Geen idee waar ik nog een 9,6km lopen in moet vrotten. Misschien morgenmiddag in D'chem even..![]()
![]()
Dan ga je morgen toch gewoon?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Jah, ik weet. Maar ik wil zo graag![]()
Die ene dag maakt ook niet uit natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wat vaag van die kuit DE!
Ja, het is echt lekker buiten!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
He BE jij ook weer aan t lopen? Je had er mooi weer voor vandaagSucces!
Ben van de zomer weer begonnen met het 5k schema, dat had ik in aug onder de knie, daarna wat wisselvallig gelopen.
Ik had bedacht dat ik 3 x in de week 5k wel prima zou vinden, maar ik merkte van de week dat ik dat toch wel heel erg saai vond worden.![]()
(Zeg ik dat echt?
) En dus ben ik vandaag begonnen met Renate's 10k easy schema. In 18 weken dus ipv in 6. Dat is wat realistischer.
Volgende maand mezelf maar eens trakteren op nieuwe schoenen. Ik loop al vanaf het begin op deze gewoonzomaarbijdeintersport asicjes, nog nooit een centje pijn gehad, maar als ik nu serieuze afstanden aan ga pakken dan moet ik ook mijn schoenen maar eens serieus aanpakken.
***![]()
idd maar ik loop dus lekker door hoor, zij het geen intervals nu. Soit.quote:herfstzonnetjequote:Ja, het is echt lekker buiten!Ja snap ik , met werk en kinderen zo.. druk genoeg. Maar fijn dat je zo lekker bezig bent!quote:Ben van de zomer weer begonnen met het 5k schema, dat had ik in aug onder de knie, daarna wat wisselvallig gelopen.
Ik had bedacht dat ik 3 x in de week 5k wel prima zou vinden, maar ik merkte van de week dat ik dat toch wel heel erg saai vond worden.![]()
(Zeg ik dat echt?
) En dus ben ik vandaag begonnen met Renate's 10k easy schema. In 18 weken dus ipv in 6. Dat is wat realistischer.
is wrs wel verstandig jaquote:Volgende maand mezelf maar eens trakteren op nieuwe schoenen. Ik loop al vanaf het begin op deze gewoonzomaarbijdeintersport asicjes, nog nooit een centje pijn gehad, maar als ik nu serieuze afstanden aan ga pakken dan moet ik ook mijn schoenen maar eens serieus aanpakken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
http://www.sportsdirect.c(...)038?colcode=41503890quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef D. het volgende:
Deze :
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Hm, ik heb ook wel een hartslagmeter bedenk ik me, maar die heb ik nog nooit serieus gebruikt.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:23 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Koop een Sigma hartslagmeter van pakweg 20 euro en je zal merken dat het heerlijk loopt als je rekenjng houd met je hartslag
Toch maar eens uitzoeken hoe dat werkt dan.It has to mean something
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee waar ik nog een 9,6km lopen in moet vrotten. Misschien morgenmiddag in D'chem even..Rondjes op de boot rennen. Of misschien hebben ze een loopband op dat ding?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee waar ik nog een 9,6km lopen in moet vrotten. Misschien morgenmiddag in D'chem even..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb gister al mijn endomondo workouts overgezet naar Garmin dashboard, maar helaas is het dashboard van Garmin niet zo uitgebreid met grafiekjes zoals je eerst bij endomondo wel kon...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik was vergeten Runkeeper aan te zetten, dus ik hem net even manueel ingevoerd, maar ik maakte een foutje, ipv 24 minuten maakte ik er 24 uur van:2,6kcal verbrand!
![]()
Dus ik terug om te editten, en ik weet niet waar het mis gegaan is, maar ineens maakte hij er dit van:
Ik word al duizelig als ik er naar kijk!![]()
*overnieuw begint...***![]()
Zo moet het zijn dus.
Was iets van 8 x 1 minuut met 2 minuut wandelen tussendoor, prima lesje dus voor als je net niet helemaal fit bent.***![]()
Ik hoop zo dat mijn Garmin vandaag bezorgd is als ik straks thuiskom
Die van mij wordt vanavond tussen 18.00 en 21.00 bezorgdquote:Op donderdag 22 november 2012 15:10 schreef Luxuria het volgende:
Ik hoop zo dat mijn Garmin vandaag bezorgd is als ik straks thuiskom![]()
![]()
Nice!!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef Arquero het volgende:
[..]
Die van mij wordt vanavond tussen 18.00 en 21.00 bezorgd
Swets niet, die gaat vreemd met z'n Suuntoquote:Op donderdag 22 november 2012 15:29 schreef Miezziej het volgende:
Hebben mensen hier toevallig aandelen van Garmin ofzo?haha
![]()
![]()
Altijd al een dwarsligger geweest.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Swets niet, die gaat vreemd met z'n Suunto![]()
Ik ook niet, ik doe Nikequote:Op donderdag 22 november 2012 15:29 schreef Miezziej het volgende:
Hebben mensen hier toevallig aandelen van Garmin ofzo?haha
![]()
![]()
Wat een frustrerende dag... Een sollicitatiegesprek gehad dat niet echt super liep. Goed voorbereid, maar gaan ze lopen hameren dat ik vanuit Amsterdam moet komen. Goed beargumenteerd, maar ze kwamen er op terug.
Liefst zou ik even willen gaan lopen, maar niet verstandig voor zaterdag
Dan maar de nieuwe runners world lezen![]()
ik ben net terug van les 17 van evy. ik heb hem uitgelopen, maar niet van harte....(wat kon ik ook alweer doen tegen steken in mijn zij en tintelende tenen?)
http://www.endomondo.com/workouts/109147698
ben vanmiddag ook bij een sportzaak geweest...maar ik kwam er niet helemaal uit. dat spul van craft (ze hadden daar tights en shirts) is dat nu alleen voor ergens onder? of kun je die ook gewoon aandoen? (stond namelijkunderwear op....maar was wel gewoon een lange tight)
en de gewone tights die in het rek hingen voelde erg dun aan, dat leek me ook niet geschikt voor de winter.....![]()
Mijn Garmin is bij de buren afgeleverd en daar is nu niemand thuis
Hij is ZO dichtbij
Dat is helemaal frustrerend!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij is ZO dichtbijLigt er niet ergens een stoeptegel?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij is ZO dichtbijen dan moet ie nog opladen ook
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Oh erg!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij is ZO dichtbij
Ik had vandaag willen lopen, maar kwam vanalles tussen..nu dan morgen ochtend proberen, dan heb ik m'n schenen een week rust gegeven. Gewoon een klein rondje doen en dan eens bekijken hoe het aanvoelt. Merk na een week niet lopen dat ik gelijk minder energie heb![]()
Als je buren er maar niet stiekem mee vandoor zijn....quote:Op donderdag 22 november 2012 17:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij is ZO dichtbij![]()
Oh irritant!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij is ZO dichtbij![]()
![]()
Is dat nog wat? Die dingen zag ik namelijk bij de Run2Day hangen.quote:It has to mean something
dan ben je nu een beetje te laat....dat moet je 2-3 dagen van te voren doenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dus van tevoren flink bunkeren.
Dat is inderdaad zo, dat merk ik ook!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:49 schreef Shravani het volgende:
Ik had vandaag willen lopen, maar kwam vanalles tussen..nu dan morgen ochtend proberen, dan heb ik m'n schenen een week rust gegeven. Gewoon een klein rondje doen en dan eens bekijken hoe het aanvoelt. Merk na een week niet lopen dat ik gelijk minder energie heb
Sinds ik loop kan ik meer hebben, minder humeurswings, meer werk verzetten, positieve houding.
Zelfs op mijn werk moet het opgevallen zijn, ik maakte promotie een paar weken terug.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit keer zowaar op tijd thuis, dus ik ga zo lekker rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
veel plezier alvast!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit keer zowaar op tijd thuis, dus ik ga zo lekker rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hihi, kreeg (eer)gister een mailtje, een jaar lang gratis de premium site van Endo. Als ik terug ben in NL (as zondagMEHHHHH) maar eens fixen.
En het lopen in de hitte is echt freaking nice, vooral omdat je na een loop heerlijk in de zee kan afkoelen en kan bijkomen van alle arbeid. Het gaat moeilijk worden as maandag in de koud. Lang/dik/lang/dik for sure ipv kort/uberkort.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben er zeker tevreden overquote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Die dingen zag ik namelijk bij de Run2Day hangen.![]()
Ik werd na een jaar lopen ontslagen. Dus het effect is niet blijvendquote:Op donderdag 22 november 2012 18:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, dat merk ik ook!
Sinds ik loop kan ik meer hebben, minder humeurswings, meer werk verzetten, positieve houding.
Zelfs op mijn werk moet het opgevallen zijn, ik maakte promotie een paar weken terug.![]()
![]()
Even m'n eten nog laten zakken en dan ff rondje lopen. Volgens de weerberichten komt het morgenochend met bakken uit de hemel, dus dan maar weer eens in het donker lopenTijd geleden dat ik dat gedaan heb
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: