Nouja als je meester in de rechten bent zegt dat ook wel dat je meer dan alleen een leuk persoon bent toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind dat de twee ook wel een samenhang hebbenhet afronden van een opleiding(sdeel) cum laude of met een andere aantekening zegt m.i. ook wat over de persoon. En fact is..aan enkel een leuk persoon heb je als werkgever ook vrij weinig.
Wacht..fietsen naar de supermarkt doe je niet want vermoeiend..Maar rennen door het magazijn is fun?:Pquote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, ik had geen zin om helemaal naar de supermarkt te fietsen, daar word ik moe van. Maar ik ben nu in het ouderlijke (t)huis, zal dat morgen maar eens proberen dan! Maar morgen ga ik afvallen want van 8 tot 22 werken en ik ga altijd rennen door het magazijn, dat is leuk
Dat is waar maar als je meester in de rechten bent met een sloot aan 6jes en hier en daar een 7 en een geinige en joviale babbel is dat wel een verschil met meester in de rechten met 8en en 9ens en een cum laude master. Met weliswaar een iets mindere joviale babbel. Kan me zo voorstellen dat er veel werkgevers zijn die het laatste preferen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja als je meester in de rechten bent zegt dat ook wel dat je meer dan alleen een leuk persoon bent toch?
Ja, kijk.. anders moet ik met de lift naar beneden, fiets pakken, heen fietsen, fiets op slot zetten, naar binnen, wachten bij de kassa, terug fietsen, lift in. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wacht..fietsen naar de supermarkt doe je niet want vermoeiend..Maar rennen door het magazijn is fun?:P
Ik geloof dat ik met jou heel best een avond de kroeg in zou kunnenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, kijk.. anders moet ik met de lift naar beneden, fiets pakken, heen fietsen, fiets op slot zetten, naar binnen, wachten bij de kassa, terug fietsen, lift in. Verschrikkelijk.
En rennen in magazijn is vet leuk. Als iets op locatie s0x-sx-l1-x ligt en ik moet er 1-10 hebben ga ik ook klimmen, is gewoon 5 meter boven de grond
Ik ga in elk geval voor meester in de rechten en doctorandus in de bedrijfskunde. En wellicht dat ik dan maar ga proberen m'n master rechten cum laude te halen.. maar ik heb nu privaatrecht A al niet gehaald omdat ik er weinig tijd aan had besteed, dan moet je dus al herkansen en kun je geen cumlaude meer slagen toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Actaeon het volgende:
s en hier en daar een 7 en een geinige en joviale babbel is dat wel een verschil met meester in de rechten met 8en en 9ens en een cum laude master. Met weliswaar een iets mindere joviale babbel. Kan me zo voorstellen dat er veel werkgevers zijn die het laa
Je hebt ook supermarkten met zelfscan he?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, kijk.. anders moet ik met de lift naar beneden, fiets pakken, heen fietsen, fiets op slot zetten, naar binnen, wachten bij de kassa, terug fietsen, lift in. Verschrikkelijk.
En rennen in magazijn is vet leuk. Als iets op locatie s0x-sx-l1-x ligt en ik moet er 1-10 hebben ga ik ook klimmen, is gewoon 5 meter boven de grond
Challenge accepted!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik met jou heel best een avond de kroeg in zou kunnen
Je bachelor niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval voor meester in de rechten en doctorandus in de bedrijfskunde. En wellicht dat ik dan maar ga proberen m'n master rechten cum laude te halen.. maar ik heb nu privaatrecht A al niet gehaald omdat ik er weinig tijd aan had besteed, dan moet je dus al herkansen en kun je geen cumlaude meer slagen toch?
Ja dat is de AH XL maar die is weer verder fietsen.. dilemma'squote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hebt ook supermarkten met zelfscan he?scheelt weer een stukje.
Coop isquote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is de AH XL maar die is weer verder fietsen.. dilemma's
Ze hebben daar wel betere koffie dan de coop
Auto!!quote:
Is wel goedkoop en dichtbij. En de magnetronmaaltijden van dailychef zijn lekker.quote:
Kleding kopen is anders ook niet echt een feest hierquote:Op woensdag 21 november 2012 22:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Auto!!
Maar dat is prijzig als student helaas. Ik geef liever m'n geld uit aan koffie, bier, eten en bier en gadgets/kleding. En dan nog wat sparen om na m'n studie 1a2 jaar op te rotten uit dit kutland.
Niet inhoudingsplichtig?quote:
Hmm vind AH betere producten hebben eigenlijk..en ook niet duur? Coop vind ik juist duur.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is wel goedkoop en dichtbij. En de magnetronmaaltijden van dailychef zijn lekker.
Ben gek op zuurkool en dat ding kost maar 2.79 en je zit er vol van. Hoe chill is dat?
Als je dat laatste meent dan wordt het inderdaad tijd dat je eens in een ander land gaat kijken. Hopelijk zie je dan de relativiteit van de 'problemen' van dit kutland. Ik denk dat je niet veel landen zult vinden waar het echt fijner is om te leven dan in Nederland.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Auto!!
Maar dat is prijzig als student helaas. Ik geef liever m'n geld uit aan koffie, bier, eten en bier en gadgets/kleding. En dan nog wat sparen om na m'n studie 1a2 jaar op te rotten uit dit kutland.
Dat zou je uit de emoticon af kunnen leiden ja.quote:
Ligt ook aan je eisen en wensen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je dat laatste meent dan wordt het inderdaad tijd dat je eens in een ander land gaat kijken. Hopelijk zie je dan de relativiteit van de 'problemen' van dit kutland. Ik denk dat je niet veel landen zult vinden waar het echt fijner is om te leven dan in Nederland.
Correct. Wat heeft dat met de BTW te maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat zou je uit de emoticon af kunnen leiden ja.
Ik dacht dat jij een hekel had aan BTW trouwens?
Oh laatmaar ik was even niet zo scherp. Helemaal niet. TV kijken en posten blijkt weer erg lastig.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct. Wat heeft dat met de BTW te maken?
Klopt, maar over algemeen hebben we het hier wel gewoon fantastisch, vind ik in elk geval.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt ook aan je eisen en wensen natuurlijk.
Wel eens in het buitenland geweest of is dit zo'n prachtige ongefundeerde 'roep maar wat' actie?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je dat laatste meent dan wordt het inderdaad tijd dat je eens in een ander land gaat kijken. Hopelijk zie je dan de relativiteit van de 'problemen' van dit kutland. Ik denk dat je niet veel landen zult vinden waar het echt fijner is om te leven dan in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |